Sklypas iki pat gatvės - padaro pievą ir parkingą tarp gatvės ir pastato nepaisant visų reikalavimų, standartų, principų and so on... Klasikėlė, jaukumėlis, laukiam VMS patvirtinimo
Na, bent jau parkingo nepraleido... Bet vistiek neįsivaizduoju kam tos pievos. Ką tas 10-15 metrų atitraukimas nuo gatvės gali pakeisti triukšmo, taršos ar bet kokia kita prasme? Tokiu būdu tos pievos padaromos elementariai nenaudojamomis, tuo tarpu jeigu jos būtų už pastato, tai galėtų būti jaukus kiemas prie miškelio.
Na, bent jau parkingo nepraleido... Bet vistiek neįsivaizduoju kam tos pievos. Ką tas 10-15 metrų atitraukimas nuo gatvės gali pakeisti triukšmo, taršos ar bet kokia kita prasme? Tokiu būdu tos pievos padaromos elementariai nenaudojamomis, tuo tarpu jeigu jos būtų už pastato, tai galėtų būti jaukus kiemas prie miškelio.
Manau geriau gyventi 15 metrų toliau aplinkelio nei arčiau. Centre atitraukimas atrodytų nelogiškas, bet tokioje vietoje nieko baisaus.
Manau geriau gyventi 15 metrų toliau aplinkelio nei arčiau. Centre atitraukimas atrodytų nelogiškas, bet tokioje vietoje nieko baisaus.
Na jo, geriau iškirst mišką, jo vietoje pastatyt namą, o šiuo metu tūščią vietą palikt tokia pat beprasmę ir nenaudojamą, kad po 5-10 metų, kai plotas tarp aplinkelio ir gatvės bus užstatytas, turėt dar vieną sovietinio užstatymo atitraukiant pastatus nuo gatvės pavyzdį.
Manau geriau gyventi 15 metrų toliau aplinkelio nei arčiau. Centre atitraukimas atrodytų nelogiškas, bet tokioje vietoje nieko baisaus.
Prie didesnių gatvių centre atitraukimas irgi gali būti logiškas. Pvz. mano vienas pažįstamas yra gyvenęs Pylimo gatvėje, kur namas yra prie pat kelio. Ketvirtame aukšte, vos pravažiavus sunkesniam transportui, vibracija bute būna tokia, kad ant palangių pradeda judėti vazonai. Neseniai kažkas Facebook berods rašė, kad lyg ir Pamėnkalnio gatvėje visas namas dreba transportui pervažiavus per šalia namo ant kelio esantį kanalizacijos dangtį, tokių pat problemų yra ir Žygimantų gatvėje. Tuo tarpu pats esu gyvenęs centre name prie didelio kelio, kur namas buvo atitrauktas apie 15 metrų nuo kelio krašto - jokių vibracijų nuo transporto nebuvo. Tie pirmi keli metrai yra labai svarbūs vibracijoms, nors skirtumo tarp kokių 25 ir 30 metrų didelio nebėra.
Kita vertus, toks atitraukimas, kokį matome vizualizacijose padėtų tik nuo Sietyno gatvės vibracijų, o ta gatvė yra lėta ir srautai ten - maži, tad ten tokių problemų nėra. Šiuo atveju, erdvės būtų geriau suformuotos jei namas būtų pritrauktas arčiau gatvės, o laisva erdvė būtų gale namo, kur galėtų būti geriau įveiklinta. Namo pirmuose aukštuose esanti komercija taip pat padarytų gatve draugiškesnė ir miestietiškesne. Aplinkkelio skleidžiamam garsui toks atitraukimas vis tiek nepadės. Skirtingai nei centre, kur automobiliai važiuoja 50km/h ir nuo jų garso gali pasislėpti vos nuėjęs už namo, aplinkkelyje greičiai - gerokai didesni, o sunkiasvoris transportas sudaro gerokai didesnę eismo dalį, tad triukšmas tampa visos rajono dalies atributu ir tie keli metrai pakeičia mažai.
Gerai, kad bent kažkiek atsižvelgė į rajono spalvinę gamą – ta raudona spalva ten atrodo vietoj, kitaip nei salotinė V. Vaitkaus gatvės renovuotam daugiabuty.
Pasirodo spalvos daug ką keičia. Labai daug. Na, namas penkiaaukštis, tikėtina, kad 15 aukštų gargaras taip gerai gal ir neatrodytų. Antra, neaišku, kaip tos spalvos laikysis. Bet dabar atrodo labai gerai. Tarsi iš Brežnevo TSRS būtum patekęs į kokią Austriją.
kartu aptvere ir viena paskutiniu likusiu Karoliniskese atvirai prieinama stadiona, kad vietiniai nesinaudotu, nes nevalia. Sunu savo nevedzioja, vaikai nebezaidzia, stovi tuscia erdve, uztat niekas nieko nelauzo, kokia idilija, koks idealus miestas.
kartu aptvere ir viena paskutiniu likusiu Karoliniskese atvirai prieinama stadiona, kad vietiniai nesinaudotu, nes nevalia. Sunu savo nevedzioja, vaikai nebezaidzia, stovi tuscia erdve, uztat niekas nieko nelauzo, kokia idilija, koks idealus miestas.
Bus ką parodyti turistams.
Šiaip tai ir tvoras/vartelius išlaužo. Tai čia labai universalių sprendimų nėra.
Comment