Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
2020-2030 projektų prognozės
Collapse
X
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Kad nelabai matau stačių kampų. Nebent tu kalbi apie apskritai aštraus kampo susikirtimus, bet tai norint tokių išvengti reiks iškirst pusę parko.
Šitame projekte atsiranda 4 naujos jungtys ten, kur iki šiol buvo išmindžioti takeliai. Klausimas kyla tik dėl vieno "medinio" tako nuo Radvilaitės g.
Bet aš nežinau kokia stadija šito projekto, nesu matęs jokių dokumentų. Kad jis yra naujas sprendžiu pagal takų išdėstymą (kai kurie takai, pavyzdžiui, tampa kiek lenkti, lyginant su iki tol buvusiais).Lietuva visiems.
- 1 patinka
Comment
-
Vilnius 2030:
1. Nutiesta Šiaurinė g., šiaurinis aplinkkelis (Mykolo Lietuvio g.), Taurupės g., rekonstruotas Nemenčinės pl., iki Vilniaus ribos link Trakų - 4 eismo juostos.
2. Dalyje senamiesčio uždraustas eismas (arba smarkiai apribotas ir įvestas vienkartinis įvažiavimo mokestis 10 Eur).
3. Įrengta 10 požeminių/ daugiaaukščių parkingų senamiesčio prieigose ir miegamuose rajonuose.
4. Apmokestinas parkavimas visuose daugiabučių namų kiemuose. Nustatomas maksimalus antžeminės dalies parkavimo vietų skaičius - 0.1vietos/butui.
5. Savivaldybė rimtai prižiūri architektūrinę naujų namų dalį, jokių antžeminių vietų tarp namo ir gatvės.
6. Perdaromi ir platinami iki 2023 metų nutiesti dviračių takai (tuomet bus vadinami "senais Šimašiaus projektais").
7. Viešasis transportas - autobusai varomi dujomis ir elektra, troleibusai. Viešojo transporto A juostos - fiziškai atskirtos.
8. Senamiestis tvarkomas iš esmės, be paprastųjų remontų. 50 proc. Senamiesčio gatvėių nelieka asfalto ar betono.
9. Atstatomi Radvilų rūmai Vilniuje išnešant nafig parkavimo aikštelę. Atstatomi Subačiaus vartai.
10. Renovuotos visos viešosios įstaigos, taip pat renovuojami 100 daugiabučių kasmet (t.y. viso apie 30 proc.renovacijos reikalaujančių daugiabučių). Atnaujinta 100 proc.
daugiabučių namų kiemų.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąVien tik autonominis transportas nepanaikins kamščių, bet juos sumažins.
Brangus parkingas prie darbo? Tegu auto nuvažiuoja namo, pastovi ir vakare atvažiuoja paimti. Vaikas tingi važiuot viešuoju į užsiėmimus? Nieko, suvežios autonominė. Nerandi kur prisiparkuot atvažiavęs? Nieko, autonominė apsuks kelis ratus kol tvarkysies reikalus. Senimas nebegali vairuot? Autonominis auto nuveš visus, visur ir visada
- 2 patinka
Comment
-
Na pafantazuojam.
1. Vilniaus Rajonas bus prijungtas prie Vilniaus, kartu su juo, bei dėl teigiamo migracijos balanso, Vilnius taps didžiausiu Baltojos šalių miestu su ~720.000 gyventojų.
2. Bus atlikta priemiesčių mokyklų reforma, į rajoną ateis miesto VT ir komunikacijos - iš miegamųjų privatukų gyvenviečių, kur darbo metu nėra gyventojų, priemiesčiai taps mikrorajonais su pakenčiama infrastruktūra ir sumažėjusia 'mokykline migracija'. Šiauriniuose miesto pakraščiuose įsikurtis "industrial park'ai" - taip apsukdami dalį commuterių srauto.
3. Jokių naujų transporto rūšių nebus. Bus atsisakyta benzinu ir dyzeliu varomų autobusų - elektrinių ir suspaustomis dujomis varomų naudai.
4. Fantazijų apie metro ir tramvajų bus atsisakyta troleibusų naudai. Iš jų maršrutų pašalinami autobusai, bei nuo kito transporto fiziškai atskiriamos jų juostos. Centre jiems bus atiduotis ištisos gatvės. Troleibusų linijos bus pratęstos iki Riešės pro Santariškes šiaurėje, iki Oro uosto pietuose. Vakaruose iki Pilaitės. Piko metu važinės troleibusų "traukiniai" jungiantys po 2-3 troleibusus.
5. Dabar planuojami infrastruktūros projektai (Šiaurinė, M. Lietuvio, Liepkalnio tunelis) bus užbaigti. Bus tvarkomi kapiliariniai keliai tarp pakraščių "centriukų", palengvinantys privažiavimą prie troleibusų hub'ų.
6. Kamščių centre klausimas bus sprendžiamas banaliai - drakonoškomis parkavimo kainomis ir mokamu įvažiavimu į centrą. Dėl natūraliai išaugsiančių draudimo kainų ir augančių mokesčių sumažės asmeninių auto patrauklumas. 2030 3/4 Vilniaus centre važinėjančių lengvųjų auto bus car sharing'as ir pavežėjai.
7. Atsigaus priemiestinių traukinių paklausa - tiek dėl aukščiau išvardintų priežasčių, tiek dėl priemiesčių plėtros palei geležinkelį - Paneriai - Kirtimai - Mickūnai ašyje, tiek dėl Stoties apylinkų ir Naujininkų / Rasų gentrifikacijos ir ofisų plėtros juose.
8. Naujų biurų poreikis NMC drastiškai sumažės, tad Šnipiškės pamažu virs gyvenamuoju rajonu a-la Šiaurės miestelis. Bet Šanchajaus grožybes turistai galės fortografuoti dar ir 2030. Jokių daugiau dangoraižių.
9. Senamistyje jokių didelių atstatymo projektų nepamatysime, išskyrus gal Dominikonų vienuolyno teritoriją. Viena - kita gatvelė bus paversta pėsčiųjų. Gal galų gale bus sutvarkytos Vokiečių, Trakų ir Dominikonų gatvės.
10. Pats įdomumas persikels į Naujamiestį, kur bus masiškai užstatomos visos likusios dykynės - stebėkit Švitrigailos, Panerių ir Geležinkelio gatvių rajoną.
11. Reguliariai važinėjantiems dviračiu į darbą, bus sumažintas PSD ir padidintas NPD, tad dviračių kiekis gatvėse stipriai augs, žmonės supras, kad jais galima važinėti ir žiemą. Atitinkamai apsitvarkys ir infrastruktūra, bet centre vis vien bus nekažką.
12. Pėsčiųjų tiltai per Nerį ties Seimu ir Vingiu bus pastatyti. Ko gero bus pastatytas ir ties Verkiais.
13. Oro uostas toliau išliks kaip krūva sulipdytų kukušinyčių, bet tvarkysis. Paleidus Rail Baltiką, Ryanairas dalį skrydžių perkels į Kauną, bet Lietuva bus nupirkus dalį Air Baltiko akcijų su balsais valdyboje, tad padaugės tiesioginių skrydžių.
14. Vilniuje bus atidarytas LDK muziejus, kur gudai ir ukrainiečiai siųs mokyklines ekskursijas. Bus visiškas kosmosas, su 4d Žalgirio mūšiu, augmented reality ir hologramomis.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąMano įsivaizdavimu, taip turėtų būti organizuojamas transportas Antakalnio g., Arsenalo g. Goštauto g. Kalvarijų ir panašiai:
O Laisvės ir Pilaitės pr. tokiu:
Žinoma iki 2030
Comment
-
O ką gi planuoja vyriausias architektas:
Vyriausiasis Vilniaus architektas apie miesto ateitį: nerimą kelia miegamieji rajonai
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=83173279
Supratau, kad beveik nieko...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąO Laisvės ir Pilaitės pr. tokiu:
Žinoma iki 2030
- 7 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Kad sugestų vienas autobusas ir būtų paralyžiuotas visas VT? Ne, dėkui... Manau pilnai užtektų paprastų guminiais "bortais" atskirtų A juostų, ten kur jos yra kaip ir niekad nebuvau pastebėjęs problemų.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Jeigu sugedimas nėra problema Vokietijoje ar kitur, kur veikia tokios sistemos, tai kokios priežastys tai problemai manifestuoti Vilniuje?
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Na, aš nežinau kaip daroma Vokietijoje ir ar nebūna problemų, bet kaip apvažiuoti sugedusį ar užsidegusį (kaip neseniai buvo apie Akro) autobusą, kai visur aplink yra nepravažiuojami atitvarai?
Man duotas pavyzdys patinka, nes jis nėra toks įžūlus gamtos atžvilgiu. Sudaroma žymiai mažiau kietųjų dangų, negu grynai asfaltuotos juostos.
P.S. Duotas pavyzdys turi ir kitų klausimų: pvz., kaip būtų organizuojamas pėsčiųjų eismas ties stotelėmis ir pan.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Klausimas geras. Bet turbūt jam galima rasti nesudėtingų sprendimų. Pavyzdžiui, kas 200 metrų atsirandantys susijungimai su priešpriešine autobusų juosta.
Man duotas pavyzdys patinka, nes jis nėra toks įžūlus gamtos atžvilgiu. Sudaroma žymiai mažiau kietųjų dangų, negu grynai asfaltuotos juostos.
P.S. Duotas pavyzdys turi ir kitų klausimų: pvz., kaip būtų organizuojamas pėsčiųjų eismas ties stotelėmis ir pan.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Irgi nelabai suprantu kaip tai gali būti patogu pėstiesiems... Kalbant apie gamta, aš turėjau omeny naujų A juostų atsiradimą paprastų juostų sąskaita, tad jokia gamta nebūtų naikinama.
Toks atskyrimas galėtų padėti sumažint kietųjų dangų kiekį, jeigu būtų įrengiamas vietoje esančių juostų.
- 1 patinka
Comment
-
Taip, sistema efektyvesnė kai juostos viduryje, bet nukenčia keleivių patogumas ir saugumas, jeigu reikia kirsti eismo juostas, kad patekti prie stotelės. Vilniuje pilnai visur pakaktų A juostų kraštuose JEIGU jos apskritai būtų ir taip pat reiktų neleisti automobiliams iš jų sukti - tegu įsitikinę, jog nesutrukdys VT, suka iš antro eismo juostos.
Comment
Comment