Parašė Obi-Wan Kenobi
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
2020-2030 projektų prognozės
Collapse
X
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąTechnologijos isspres kamsciu problemas, tuo neabejoju, bent jau zymiai sumazins tai tikrai, nuo autonominio transporto iki to kad isvis nebus tokio poreikio vykti i kazkoki ofisa, tik klausimas kada ir ar iki to laiko Vilniuje atsiras kazkas panasaus i tramvaju/metro, kolkas bent jau dabartine valdzia apie jokias naujas viesojo transporto rusis net negalvoja.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Vaikus vežiuoja dėl to, kad šalia namų nėra vietų, spėju Osle tokių problemų nėra, kad reiktų vaiką į darželį vežti į kitą miesto galą. Dabar moksleivių atostogos ir ryte miestas tuščias, jokių kamščių. Tai Vilniaus kamščių problema ne infrastruktūra ar didelis auto kiekis, o vietų mokyklose trūkumas.
Čia turbūt dar ilgesnė diskusija, kad žmonės kuriasi savo noru patys, ten kur nėra absoliučiai jokios infrastruktūros. O dalis mokyklų - Naujininkuose, Naujoje Vilnioje yra tuštesnės. Bet iš esmės Lettered teisus, kad pagrindinė problema kokybiškos infrastruktūros nebūvimas gyvenamoje aplinkoje.
Parašė Sula Rodyti pranešimąUŽ Centro ką daryti? Pvz. Minsko pl. kamščiai dabar milžiniški. Ten ir VT nelabai veiksmingas.
Nebent ant miesto įvažiavimų ir statyti skaitiklius.Paskutinis taisė Ciurlionis; 2020.01.02, 12:56.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąTechnologijos isspres kamsciu problemas, tuo neabejoju, bent jau zymiai sumazins tai tikrai, nuo autonominio transporto iki to kad isvis nebus tokio poreikio vykti i kazkoki ofisa, tik klausimas kada ir ar iki to laiko Vilniuje atsiras kazkas panasaus i tramvaju/metro, kolkas bent jau dabartine valdzia apie jokias naujas viesojo transporto rusis net negalvoja.
Nuotolinis darbas pritaikomas toli gražu ne visiems darbams or ir offisiniai to dabar pradeda vengti, nes norint taip dirbti reikia kad būtum motivuotas dirbti, o pas dauguma darbuotojų tokios motyvacijos nėra. Matomas produktyvumo kritimas dirbant iš namų skatina darbdavius versti visus būti offisuose.Paskutinis taisė MedinisStrazdas; 2020.01.02, 13:15.
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąManau turime judėti į priekį ir nustoti pataikauti "autmobilistams", apmokęstinti parkavimą Varšuvos pavyzdžiu, kaip ir buvo minėta. Kuomet tu gali pirkti nuolatinį parkavimą tik toje gatvėje, kur gyveni - Lvovo g. statytis negali.
Taip pat turime apmokęstinti įvažiavimą į miesto centrą - Oslo pavyzdžiu, kuomet mokama ir išvažiuojant iš miesto centro(taip ribojant tranzitą). Esu tikras, kad jei reiktų kasdieną už parkavimą prie darbo mokėti po 8 eurus + 2 eurai už įvažiavimą, srautas sumažetų. SUmažėtų ir vežiojančių vaikų į Centre esančia mokyklas ir darželius.
Tokios sistemos įrengimas didelių infrastruktūros pokyčių nereikalauja, nes tiesiog yra sumontuojamos kameros.
Comment
-
Kas dėl tramvajaus, tai jis Vilniuje buvo suplanuotas jau sovietmečio pabaigoje:
...sovietmečio pabaigoje Vilniuje buvo planuotas greitasis tramvajus su požeminėmis atkarpomis miesto centre. Panašaus tipo greitieji tramvajai yra Kijeve ir Volgograde.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
O aš abejoju, Autonominis transportas gal sumažins kamščių nepatogumą, bet pralaidumas didesnis nelabia pasidarys. Tas vienodo greičio palaikymas yra geras teoriškai, bet jis viekia tik tada jeigu tai vienintelė sustojimo vieta maršrute. Beje reikia neužmiršti kad autonominis transportas bus adaptuojamas lėtai. Jeigu dabar vidutinis automobilio amžius yra 14 metų, tai praeis bent keturiolika metų nuo to laiko kai visi nauji automobiliai bus autonominiai kol tokių taps bent dauguma? Čia tikrai ne 2030 planai, gal geriausiu atveju 2050.
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąNuotolinis darbas pritaikomas toli gražu ne visiems darbams or ir offisiniai to dabar pradeda vengti, nes norint taip dirbti reikia kad būtum motivuotas dirbti, o pas dauguma darbuotojų tokios motyvacijos nėra. Matomas produktyvumo kritimas dirbant iš namų skatina darbdavius versti visus būti offisuose.
Comment
-
Taikyti tokius drastiskus eismo limitavimus neesant gerai VT alternatyvai yra nesamone. O toks vaizdas kad ir naujo VT niekas nesiims vystyti mes ale mum nereikia, tai patys ir esame isikaline tokioj situacijoj kad nei i prieki nei atgal.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimą
Vien tik autonominis transportas nepanaikins kamščių, bet juos sumažins. Ir aišku žiūrint koks tas autonominis transportas bus, jei kalba eina apie tai kad mieste didžioji dalis eismo vyks ne nuosavu autonominiu transportu kuris bus integruotas su miesto eismo valdymu tai viena, o jei kalbi tik apie tai kad savo privačiais automobiliais po vieną važiuos kaip ir dabar, tik nereiks vairuoti, tai kiek kita situacija, nors ir tokiu atveju šiek tiek sumažintų kamščius, bent jau optimizuotų maršrutus, pagal realią situaciją, jei viskas į vieną sistemą būtų sujungta.
Parašė Edd Rodyti pranešimąKažkoks atgyvenęs požiūris, nepaisant to dirbančiųjų nuotoliniu būdu skaičius kažko vis auga, o norėčiau priminti kad kalbam apie ateitį ir ateities technologijas.
O jeigu kalbam apie ateities technologijas tai tada glaim kalbėti ir apie robotiką ir dirbtinį intelektą, ko pasekoje niekas nedirbs nei offise nei nuotoliniu būdų nes tokio darbo tiesiog nebus.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąBet kokie staigūs pokyčiai sukelia pasipriešinimą. Todėl svarbu turėti strateginę kryptį ir ja palaipsniui žengti. O strategija turėtų būti paprasta: melžti pinigus iš automobilių (mokesčiai ir įv. apribojimai) ir skirti juos viešajam transportui bei kitokio judėjimo infrastruktūrai tobulinti.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Šiemet jau pakėlė akcizą kurui, bus automobilių registracijos mokestis. Spėkite, ar kas nors nueis investicijoms į infrastruktūrą ar ekologiją?
Comment
-
Pinigų panaudojimas - kita tema. Bet kokiu atveju dviračių takai/šaligatviai tiesiami, viešasis transportas atnaujinamas. Aišku, viskas galėtų vykti sparčiau. Daug metų išvis nebuvo nieko daroma (seni miesto autobusai ir išklypę šaligatviai atrodė norma), tai žmonės masiškai ir sulipo į automobilius.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąPinigų panaudojimas - kita tema. Bet kokiu atveju dviračių takai/šaligatviai tiesiami, viešasis transportas atnaujinamas. Aišku, viskas galėtų vykti sparčiau. Daug metų išvis nebuvo nieko daroma (seni miesto autobusai ir išklypę šaligatviai atrodė norma), tai žmonės masiškai ir sulipo į automobilius.
Savivaldybė kažkodėl bijo išmesti vieną kozirį, kurį turi - A juostų plėtra. Yra tokių vietų, kur A juostos pranyksta prieš pat didžiausius kamščius ir tokių vietų, kur jų taip ir nepadarė, kaip Kalvarijų g. Čia būtų vienas iš esminių lūžių. Ir neužtenka vien tik plėsti parkavimo zonas, paliekant juokingas kainas. Reikia normalių parkingų senamiestyje ir prieigose.
Iš savo patirties galiu pasakyti, kad VT+CarSharing (vasarą paspirtukai) man visiškai pakanka judėti mieste (tik abiems iš jų dar oj kaip reikia plėstis ir tobulėti)
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąPinigų panaudojimas - kita tema. Bet kokiu atveju dviračių takai/šaligatviai tiesiami, viešasis transportas atnaujinamas. Aišku, viskas galėtų vykti sparčiau. Daug metų išvis nebuvo nieko daroma (seni miesto autobusai ir išklypę šaligatviai atrodė norma), tai žmonės masiškai ir sulipo į automobilius.Paskutinis taisė themanual; 2020.01.02, 15:14.
Comment
-
Parašė Gies Rodyti pranešimą
Visiškai pritariu. VT išbarstė savo potencialius naudotojus dėl savo tragiškos būklės, kuri tikrai pasikeitė į gerą per paskutinius metus (kalbu apie autobusus, troleibusai visdar dugne), bet sėdėdamas automobilyje to nepastebėsi.
Savivaldybė kažkodėl bijo išmesti vieną kozirį, kurį turi - A juostų plėtra. Yra tokių vietų, kur A juostos pranyksta prieš pat didžiausius kamščius ir tokių vietų, kur jų taip ir nepadarė, kaip Kalvarijų g. Čia būtų vienas iš esminių lūžių. Ir neužtenka vien tik plėsti parkavimo zonas, paliekant juokingas kainas. Reikia normalių parkingų senamiestyje ir prieigose.
Iš savo patirties galiu pasakyti, kad VT+CarSharing (vasarą paspirtukai) man visiškai pakanka judėti mieste (tik abiems iš jų dar oj kaip reikia plėstis ir tobulėti)
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą8 punktas, beje, panašu yra rengiamas:
Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Kažkaip niekaip neišsiverčiama be takų stačiais kampais, atsižvelgimo į realius srautus. Rezultatas - ir po tokios rekonstrukcijos turėsim išmindžiotus žolynus.
Šitame projekte atsiranda 4 naujos jungtys ten, kur iki šiol buvo išmindžioti takeliai. Klausimas kyla tik dėl vieno "medinio" tako nuo Radvilaitės g.
Bet aš nežinau kokia stadija šito projekto, nesu matęs jokių dokumentų. Kad jis yra naujas sprendžiu pagal takų išdėstymą (kai kurie takai, pavyzdžiui, tampa kiek lenkti, lyginant su iki tol buvusiais).
Comment
-
Parašė Gies Rodyti pranešimąIr neužtenka vien tik plėsti parkavimo zonas, paliekant juokingas kainas. Reikia normalių parkingų senamiestyje ir prieigose.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTai kad daroma atvirkščiai - zonos neplečiamos, tik kainos padidinamos.
2020 vs 2019:
- 1 patinka
Comment
Comment