Šitie griaučiai truputį gražesni už prieš tai buvusį pilno baigtumo, silikatinio balto kirpičiaus pastatą, kuris labiau priminė keturių aukštų fermos kompleksą, tai Viči čia nelabai pakenkė
Hmm. Siaip labai gaila kad tokioje vietoje buvo projektuojama be konkurso. Panasiai kaip pirminiai Jokubo komplekso projektai, forma de idejos, stiklas just because. Man atrodo kad jeigu tenai rinko ir neisrinko per kelis konkursus, tai kodel cia taip greitai viskas suejo ir niekam neuzkliuvo tokia architektura pirmoje eileje link pilies?
Hmm. Siaip labai gaila kad tokioje vietoje buvo projektuojama be konkurso. Panasiai kaip pirminiai Jokubo komplekso projektai, forma de idejos, stiklas just because. Man atrodo kad jeigu tenai rinko ir neisrinko per kelis konkursus, tai kodel cia taip greitai viskas suejo ir niekam neuzkliuvo tokia architektura pirmoje eileje link pilies?
Na ir pagal geriausias Centrinės Azijos šalių arba užmiesčio logistikos kompanijų ofisų praktikas, papildomas privažiavimas ir parkingas prie pagridninės pusės nuo gatvės. Ką ten Pakalnis šnekėjo apie tai, kad nebebus parkingų tarp gatvės ir priekinio fasado? Žodžiu, prastas projektas ir gaila, kad jis pradėtas įgyvendinti
Hmm. Siaip labai gaila kad tokioje vietoje buvo projektuojama be konkurso. Panasiai kaip pirminiai Jokubo komplekso projektai, forma de idejos, stiklas just because. Man atrodo kad jeigu tenai rinko ir neisrinko per kelis konkursus, tai kodel cia taip greitai viskas suejo ir niekam neuzkliuvo tokia architektura pirmoje eileje link pilies?
Šalia vystomo Hilton nėra barokinio ansamblio ar kito ryškaus paveldo objekto, o Gedimino pilies bokštas/Katedra nors ir netoli - bet jau kitoje Neries pusėje, o tai tapo ne tik fiziniu, bet ir psichologiniu/moraliniu riboženkliu: mietas jau tikriausiai nuo kokių 2006 m. susitaikė, kad perėjus Mindaugo tiltą senamiestis, istorija/kultūra pasibaigia, ir prasideda Naujosios Viršuliškės. Žalgirio stadiono istorija tai tik užtvirtino. Todėl niekas per daug ir nesidomėjo tuo Hilton projektu - tiek eiliniai miestiečiai, tiek paveldosaugininkai, tiek juo labiau savivaldybė šio rajono atžvilgio jau įjungė 'autopilotą'.
Na ir pagal geriausias Centrinės Azijos šalių arba užmiesčio logistikos kompanijų ofisų praktikas, papildomas privažiavimas ir parkingas prie pagridninės pusės nuo gatvės. Ką ten Pakalnis šnekėjo apie tai, kad nebebus parkingų tarp gatvės ir priekinio fasado? Žodžiu, prastas projektas ir gaila, kad jis pradėtas įgyvendinti
Na ir pagal geriausias Centrinės Azijos šalių arba užmiesčio logistikos kompanijų ofisų praktikas, papildomas privažiavimas ir parkingas prie pagridninės pusės nuo gatvės. Ką ten Pakalnis šnekėjo apie tai, kad nebebus parkingų tarp gatvės ir priekinio fasado? Žodžiu, prastas projektas ir gaila, kad jis pradėtas įgyvendinti
Nori kad delegacijos, svarbūs svečiai šalių sporto rinktines ir klubai iš autobusų lipti nuo gatvės pusės arba iš požeminės aikštelės???
Nori kad delegacijos, svarbūs svečiai šalių sporto rinktines ir klubai iš autobusų lipti nuo gatvės pusės arba iš požeminės aikštelės???
Pasaulyje pilna sprendimų kur vietoj dalies pirmo/antro viešbučio aukšto padarytas pravažiavimas mašinoms bei laikinas parkavimas.
Tokių kaip prisegtoje foto. Nepalyginamai geriau su dabartiniu sprendimu "pagal geriausias užmiesčio logistikos kompanijų ofisų praktikas".
Ačiū John už puikią citatą.
Mane sitas forumas kuo toliau tuo labiau juokina. Jei kam nors teko gyvai buti, tai pats pastatas yra tikrai arti gatves, priedo pastatai stovi zemiau gatves lygmens, t.y. gatve yra truputi auksciau negu pastato pirmo auksto grindys (ypac ties muziejumi), todel norint tureti pastata dar arciau gatves reiktu neproporcingai dideliu investiciju.
Mane sitas forumas kuo toliau tuo labiau juokina. Jei kam nors teko gyvai buti, tai pats pastatas yra tikrai arti gatves, priedo pastatai stovi zemiau gatves lygmens, t.y. gatve yra truputi auksciau negu pastato pirmo auksto grindys (ypac ties muziejumi), todel norint tureti pastata dar arciau gatves reiktu neproporcingai dideliu investiciju.
Niekas nesako, kad būtinai pasttas turi būti arčiau gatvės. Pakaktų neįbombinti tokio dydžio papildomo asfalto lauko tarp gatvės ir pastato. Galbūt pakaktų kokio mini parko su fontanu ir, tarkim, kokius 3 kartus mažesnio asfalto lauko.
Nori kad delegacijos, svarbūs svečiai šalių sporto rinktines ir klubai iš autobusų lipti nuo gatvės pusės arba iš požeminės aikštelės???
Šiaip įdomu, iš kur lipa netoliese esančiame Marriott? Pastarasis, šiaip, imho, yra visai geras pavyzdys, kaip tokio tipo pastatas gali būti padarytas gerai ir turėti gerą santykį su gatve ir visa aplinka.
Beje tas parkingas ir pravažiavimas bent iš dalies už raudonos gatvės linijos. Tai Pakalnis tegul papasakoja kaip nieko negali padaryti savivaldybės žemėje.
Niekas nesako, kad būtinai pasttas turi būti arčiau gatvės. Pakaktų neįbombinti tokio dydžio papildomo asfalto lauko tarp gatvės ir pastato. Galbūt pakaktų kokio mini parko su fontanu ir, tarkim, kokius 3 kartus mažesnio asfalto lauko.
Šiaip įdomu, iš kur lipa netoliese esančiame Marriott? Pastarasis, šiaip, imho, yra visai geras pavyzdys, kaip tokio tipo pastatas gali būti padarytas gerai ir turėti gerą santykį su gatve ir visa aplinka.
Merriott turi galimybe pasitikti svečius nuo gatvės kai transportas niekam netrugdydamas gali sustoti pirmoje juostoje įjungus avarinį.
Hiltono ir pačio Energetikos muziejaus pirmas aukštas yra žemiau Rinktinės gatvės be to sustojęs pirmoje juostoje transportas trukdytų sukti į Upės gatvę.. Viešbučio svečiams labiausiai reikia mini parko su fontanų priešais judria Rinktinės gatvė.
Eilini kartą keliat aistras pamatė vizualizacijas o ne patį objektą..
Pasaulyje pilna sprendimų kur vietoj dalies pirmo/antro viešbučio aukšto padarytas pravažiavimas mašinoms bei laikinas parkavimas.
Tokių kaip prisegtoje foto. Nepalyginamai geriau su dabartiniu sprendimu "pagal geriausias užmiesčio logistikos kompanijų ofisų praktikas".
Ačiū John už puikią citatą.
Kokia prasmė lyginti su tuo kaip galėjo buti dabar, kai pastatas jau pastatytas?? Be to jūsų pavyzdis tinka galbut aukštybiniam pastatui su privažiavimu iš šalutinio kelio ir visiškai netinkašiai vietai.
Viešbučio statybos Vilniaus širdyje užsitęsė: atidarymas vėluos bent 2 metais
Dešiniajame Neries krante prie Karaliaus Mindaugo tilto įsikūrusiame Energetikos ir technikos muziejuje šiuo metu baigiami 1 tūkst. kvadratinių metrų ploto požeminės ekspozicijos statybų darbai. „Vičiūnų grupės“ generalinis direktorius Šarūnas Matijošaitis sako, kad nuo jų tolimesnės eigos priklausys ir šalia statomo viešbučio „DoubleTree by Hilton“ statybos užbaigimas.
Labai solidžiai pasirodė „Vičiūnų grupės“ generalinis direktorius:
Dešiniajame Neries krante prie Karaliaus Mindaugo tilto įsikūrusiame Energetikos ir technikos muziejuje šiuo metu baigiami 1 tūkst. kvadratinių metrų ploto požeminės ekspozicijos statybų darbai. „Vičiūnų grupės“ generalinis direktorius Šarūnas Matijošaitis sako, kad nuo jų tolimesnės eigos priklausys ir šalia statomo viešbučio „DoubleTree by Hilton“ statybos užbaigimas.
Pašnekovė pridūrė, kad statoma ekspozicija yra požeminė, todėl jos statybos šalia esančio viešbučio statyboms netrukdo.
Comment