Parašė Obi-Wan Kenobi
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Artery - Konstitucijos 18B
Collapse
X
-
- 10 patinka
-
Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą
Jį ne griaut reikia, nes viskas su juo gerai, o pigiai ir primityviai kaip kokiems estams padaryti, kaip Taline:
- 3 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Nors jūs parašėt tai su ironija, bet man būtent tokia rekonstrukcija tikrai atrodo pigiai ir primityviai. Grynai 2005.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą
Jį ne griaut reikia, nes viskas su juo gerai, o pigiai ir primityviai kaip kokiems estams padaryti, kaip Taline:
Čia yra sovietinė dėžė, apdengta prieš 20 metų žalsvu stiklu. Tik iš tam tikro kampo matosi. Pas mus Snoro bankas taip pasidaręs buvo Algirdo gatvėje. Matosi dvigubas fasadas.
Visiškas Taškentas... - ir dar sako kad estukai architektūroje jau cieli skandinavai, o pas mus Minskas. Slėptis su tokiais sprendimais.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą
Jį ne griaut reikia, nes viskas su juo gerai, o pigiai ir primityviai kaip kokiems estams padaryti, kaip Taline
- 2 patinka
Comment
-
Poreikio viadukui per Upės g. nėra - toliau grūsimės per tą perėją ties Baltu tiltu. Kaip pėstėsiems mums važiuos ant kulnų, arba iš auto pusės stovėsime beprasmiuose kamsčiuose. Tikiuosi sulauksime kažkokio bent sprendimo - gaila kad Lords'ai neprasuko šitos projekto dalies.
Prieš kelis metus miesto savivaldybė pritarė Baltojo tilto rekonstrukcijos projektui, po kurio tarp Europos aikštės ir tilto turėjo atsirasti pėsčiųjų viadukas. Projektas jau buvo pristatytas visuomenei ir atrodo, kad greitu metu bus įgyvendintas. Planai pasikeitė: projekto nebeliko, viaduko nebus.
,,Baltojo tilto pėsčiųjų viaduko projektiniai pasiūlymai buvo rengti 2018 metais ir prieš keletą metų pristatyti gyventojams. Vis dėlto, savivaldybei dar kartą įvertinus planuotą projektą, viaduko tikslingumą ir poreikį šioje vietoje, apsispręsta jo neįgyvendinti”, – pakomentavo miesto savivaldybė.
Taigi, vilniečiai miesto centre didelių permainų nepamatys. Anksčiau buvo planuojama, kad projektas bus realizuotas kartu su pastatytu „Artery” kompleksu. Viadukas turėjo vesti žmones nuo tilto iki pat Europos aikštės, iki dabartinės pėsčiųjų perėjos.
Paties ,,Artery” projekto statybos irgi vėluoja dviem metais. Jį planuojama užbaigti šių metų vasarą. Projektas vėluoja dėl sudėtingumo – užtruko projektavimas, sunki konstrukcija reikalauja daugiau dėmesio ir darbo nei kituose sostinėje vystomuose projektuose. Planuojama atidarymo data – 2023 m. ruduo. Į projektą buvo investuota daugiau nei 70 mln. eurų.
Kompleksas susidarys iš dviejų pastatų: septynių aukštų podiumo dalies aukštis bus 34 m, o dvidešimties aukštų ofisų bokšto aukštis – 84 m. Absoliutinė statinio bokšto viršūnės altitudė yra 190,3 m.
Požeminėje komplekso dalyje, į kurią bus integruota požeminė Konstitucijos pr. pėsčiųjų perėja, jungianti prie Vilniaus miesto savivaldybės esančią Europos aikštę su Baltuoju tiltu, bus įrengta dviračių saugykla bei vienas didžiausių sostinės elektromobilių bei elektrinių paspirtukų įkrovimo vietų kompleksų. Apie padidėjusį transporto priemonių srautą taip pat pagalvota. Verslo centro architektai šį klausimą išsprendė suprojektuodami net tris įvažiavimus, kuriais transportas galės judėti abiem kryptimis. Daugiau apie projektą rašėme čia.
- 1 patinka
Comment
-
Manau, kad nebėra realaus poreikio Baltajam tiltui. Savivaldybei dar kartą įvertinus esamą padėtį, tilto tikslingumą ir poreikį šioje vietoje, bei pasitarus su giluminės liaudies atstovais, apsispręsta jo atsisakyti. Jau užsakyti 20 mln. vertės griovimo darbai. Vietoje jo bus atsodinti 35 medžiai ir 167 krūmai.
- 16 patinka
Comment
-
Ta proga įkelsiu citatas iš 2018 metų straipsnio:
Vilniaus valdžia iškėlė sąlygas D.Libeskindo projektuojamam pastatui Konstitucijos prospekte
Vilniaus valdžia iškėlė reikalavimus žymaus architekto Danielio Libeskindo projektuojamam pastatui Konstitucijos prospekte „k18B“. Vienas jų – sklandi jungtis tarp Baltojo tilto ir Europos aikštės. M.Pakalnio teigimu, iš viso statytojams Vilniaus miesto valdžia iškėlė keturis reikalavimus.
Vilniaus meras Remigijus Šimašius socialiniame tinkle „Facebook“ pasidalijo vienu iš miesto valdžios reikalavimų Danielio Libeskindo projektuojamam pastatui. Projekto autorių prašoma suprojektuoti sklandžią ir patogią jungtį tarp Baltojo tilto ir Europos aikštės.
Vilniaus miesto vyriausiasis architektas Mindaugas Pakalnis 15min sakė, kad virš sostinės Upės gatvės REIKALAUJAMA įrengti tiltą. Tai esą būtų įgyvendinta bene 20 metų kurta architektūrinė-urbanistinė vizija. „Turėjo būti padaryta dviejų lygių jungtis virš Upės gatvės, kad žmogus, eidamas per Baltąjį tiltą, galėtų tiesiai ateiti į tarpinę aikštelę tarp viešbučio „Radisson Blu“ ir prekybos centro „VCUP“, o po to iš tos aikštelės tiesiai pakliūtų į požeminę perėją ir galėtų išlįsti į Europos aikštę. Esamas tiltas liks, o greta jo atsirastų dar vienas papildomas lygis. Upės gatvę galima bus kirsti tiltu ir per esamą perėją“, – teigė pašnekovas.
„Turėjo būti padaryta dviejų lygių jungtis virš Upės gatvės, kad žmogus, eidamas per Baltąjį tiltą, galėtų tiesiai ateiti į tarpinę aikštelę tarp viešbučio „Radisson Blu“ ir prekybos centro „VCUP“, o po to iš tos aikštelės tiesiai pakliūtų į požeminę perėją ir galėtų išlįsti į Europos aikštę. Esamas tiltas liks, o greta jo atsirastų dar vienas papildomas lygis. Upės gatvę galima bus kirsti tiltu ir per esamą perėją“, – teigė pašnekovas.
- 10 patinka
Comment
-
2018:
Mindaugas Pakalnis 15min sakė, kad virš sostinės Upės gatvės REIKALAUJAMA įrengti tiltą. Tai esą būtų įgyvendinta bene 20 metų kurta architektūrinė-urbanistinė vizija.
"...Vis dėlto, savivaldybei dar kartą įvertinus planuotą projektą, viaduko tikslingumą ir poreikį šioje vietoje, apsispręsta jo neįgyvendinti”, – pakomentavo miesto savivaldybė.
- 1 patinka
Comment
-
Na o čia, Šimašiaus citata (nors aišku tą "patogus praėjimas" galima visaip interpretuoti, bet facebooke jis pats dalinosi tais Pakalnio "reikalavimais" ir viaduko vizualizacijom):
Tuo metu, anot R. Šimašiaus, k18b situacija yra visiškai kitokia. „Kadangi sklypas yra privatus ir pagal dabar galiojantį teisinį reglamentavimą ten galimas užstatymas, savivaldybė apskritai tam užkirsti kelio net negali. Visi matėme pirmas vizualizacijas prieš pusmetį – kokie buvo planai ir, tiesą sakant, jie buvo baisūs, tikrai atrodė klaikiai, – sakė R. Šimašius. – O savivaldybės interesas yra labai paprastas, kad jeigu čia atsirastų pastatas, kad jis atitiktų viešąjį interesą, o tai yra integravimasis į struktūrą, kad būtų patogus praėjimas nuo Baltojo tilto Europos aikštės link, kad nereikėtų aukštyn-žemyn leistis, kad būtų praėjimas nuo Žaliojo tilto Nacionalinės dailės galerijos link.“
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=71324702Paskutinis taisė Edd; 2023.01.19, 11:08.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąAr anuomet „reikalaujamas“ tiltas buvo įtrauktas į statybos leidimus ir t.t.?
Comment
-
Parašė Laure23 Rodyti pranešimąTikiuosi sulauksime kažkokio bent sprendimo - gaila kad Lords'ai neprasuko šitos projekto dalies.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Tai todėl ir neprasuko, nes eilinį kartą vystytojai patikėjo VMS paistalais/pažadais. Savo kalbose jie yra "atviri, liberalūs, bendradarbiaujantys su verslais siekiant pritraukti kuo daugiau investicijų į Vilnių..." o realybėje tiesiog įprasti kidalos, kurie prižada dalykų, vystytojai sukiša milijonus, o paskui - "ai, žinokit, mes čia pamąstėm ir persigalvojom...".
- 1 patinka
Comment
-
Akivaizdu, kaqd nauda vystytojui, nes ant jo pečių buvo užverstas tilto statymas. Manau yra ydinga praktika, kai komerciniam vystytojui, lyg šantažo priemonė, prikergiama socialinės infrastruktūros statyba: tiltai, sankryžų rekonstrukcija ir pan. Į tai buvo atkreipusios dėmesį ir valstybės kontroliuojančiosios ar tai teisinės institucijos. Nežinau, tiesa, kuo baigėsi šio klausimo svarstymai.
Comment
Comment