Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Artery - Konstitucijos 18B

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Nesu tikras dėl to ornamento, bet iki rekonstrukcijos stogas buvo tarsi su tokiomis trikampėmis mansardomis. Manau tai buvo bandymas kiek atkartot senamiesčio stogų ritmiką ir formas. Žiūrint iš toliau taip, kad matytųsi Rapolo bažnyčia ir viešbutis, visai įdomiai atrodė.
    Per paskutinę rekonstrukciją jų neliko, o viršutinis aukštas buvo paaukštintas.
    Beje, originalaus projekto autoriai Nasvyčiai rekonstrukcijai nepritarė ir net atsisakė pskvietimo į atidarymą.
    Ten buvo užrašas HOTEL, spalvota šviečianti iliuminacija, mirksinti. Per rekonstrukciją pastatą paaukštino, bet jo aukštis ir toliau nurodomas kaip neva 85 metrai (toks būdavo nurodomas jau 1988 m.). Tikriausiai šiuo metu tas pastatas yra aukštesnis, apie 90 metrų. Arba sovietai melavo, kad jo aukštis 1988 m. buvo 85 m. Šiaip, geras 70s-80s dangoraižis, primena Pietų Amerikos didmiesčius, man patinka.

    Comment


      Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą

      Jį ne griaut reikia, nes viskas su juo gerai, o pigiai ir primityviai kaip kokiems estams padaryti, kaip Taline:
      Nors jūs parašėt tai su ironija, bet man būtent tokia rekonstrukcija tikrai atrodo pigiai ir primityviai. Grynai 2005.

      Comment


        Parašė ttttt Rodyti pranešimą

        Nors jūs parašėt tai su ironija, bet man būtent tokia rekonstrukcija tikrai atrodo pigiai ir primityviai. Grynai 2005.
        Jokios ironijos, kaip ir visa nyki estų architektūra, nors apie 2000 metus toks stiliukas atrodė labai futuristiškai. Bet kokiu atveju, Talino apdengtasis stiklu pastatas atrodo geriau nei vilnietiška funkcionali gelžbetonio bjaurybė.

        Click image for larger version  Name:	58bfcae29c80a-170308.jpg Views:	0 Size:	121,2 kB ID:	2022555

        Click image for larger version  Name:	KH_N7b_1292_HDR.jpg Views:	0 Size:	221,8 kB ID:	2022556

        Comment


          Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą

          Jį ne griaut reikia, nes viskas su juo gerai, o pigiai ir primityviai kaip kokiems estams padaryti, kaip Taline:
          Click image for larger version

Name:	7437013040.jpg
Views:	3132
Size:	152,6 kB
ID:	2022533

          Click image for larger version

Name:	6814929426.png
Views:	3144
Size:	404,6 kB
ID:	2022534

          Čia yra sovietinė dėžė, apdengta prieš 20 metų žalsvu stiklu. Tik iš tam tikro kampo matosi. Pas mus Snoro bankas taip pasidaręs buvo Algirdo gatvėje. Matosi dvigubas fasadas.
          Click image for larger version

Name:	img.jpg
Views:	3078
Size:	123,6 kB
ID:	2022535

          Visiškas Taškentas... - ir dar sako kad estukai architektūroje jau cieli skandinavai, o pas mus Minskas. Slėptis su tokiais sprendimais.

          Comment


            Vakare atrodo visai solidžiai. O taškentiškų kupolų su stiklainiais galima atrasti daug kur.

            Comment


              Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą

              Jį ne griaut reikia, nes viskas su juo gerai, o pigiai ir primityviai kaip kokiems estams padaryti, kaip Taline
              Tai, kad ten lesitinas aukstis yra 7a., o esamas 2-3a. Tai pats pastatas nelabai atlaikytu dar 4-5a. Taip pat ten nera pozeminio parkavimo, ir paciu pastatu isplanavimas keistas ir siem laikam tinkamas tik komercijai. Geriau griaut (jei imanoma kartu su VCUP, kuris siai dienai yra tiesiog frankensteinas) ir stayt pagal normalius siuolaikinius standartus.

              Comment


                Click image for larger version

Name:	Screenshot_20230116_132418.jpg
Views:	1945
Size:	288,1 kB
ID:	2023788 Click image for larger version

Name:	Screenshot_20230116_132429.jpg
Views:	1922
Size:	178,0 kB
ID:	2023789

                Comment


                  Poreikio viadukui per Upės g. nėra - toliau grūsimės per tą perėją ties Baltu tiltu. Kaip pėstėsiems mums važiuos ant kulnų, arba iš auto pusės stovėsime beprasmiuose kamsčiuose. Tikiuosi sulauksime kažkokio bent sprendimo - gaila kad Lords'ai neprasuko šitos projekto dalies.

                  Prieš kelis metus miesto savivaldybė pritarė Baltojo tilto rekonstrukcijos projektui, po kurio tarp Europos aikštės ir tilto turėjo atsirasti pėsčiųjų viadukas. Projektas jau buvo pristatytas visuomenei ir atrodo, kad greitu metu bus įgyvendintas. Planai pasikeitė: projekto nebeliko, viaduko nebus.

                  ,,Baltojo tilto pėsčiųjų viaduko projektiniai pasiūlymai buvo rengti 2018 metais ir prieš keletą metų pristatyti gyventojams. Vis dėlto, savivaldybei dar kartą įvertinus planuotą projektą, viaduko tikslingumą ir poreikį šioje vietoje, apsispręsta jo neįgyvendinti”, – pakomentavo miesto savivaldybė.

                  Taigi, vilniečiai miesto centre didelių permainų nepamatys. Anksčiau buvo planuojama, kad projektas bus realizuotas kartu su pastatytu „Artery” kompleksu. Viadukas turėjo vesti žmones nuo tilto iki pat Europos aikštės, iki dabartinės pėsčiųjų perėjos.

                  Paties ,,Artery” projekto statybos irgi vėluoja dviem metais. Jį planuojama užbaigti šių metų vasarą. Projektas vėluoja dėl sudėtingumo – užtruko projektavimas, sunki konstrukcija reikalauja daugiau dėmesio ir darbo nei kituose sostinėje vystomuose projektuose. Planuojama atidarymo data – 2023 m. ruduo. Į projektą buvo investuota daugiau nei 70 mln. eurų.

                  Kompleksas susidarys iš dviejų pastatų: septynių aukštų podiumo dalies aukštis bus 34 m, o dvidešimties aukštų ofisų bokšto aukštis – 84 m. Absoliutinė statinio bokšto viršūnės altitudė yra 190,3 m.

                  Požeminėje komplekso dalyje, į kurią bus integruota požeminė Konstitucijos pr. pėsčiųjų perėja, jungianti prie Vilniaus miesto savivaldybės esančią Europos aikštę su Baltuoju tiltu, bus įrengta dviračių saugykla bei vienas didžiausių sostinės elektromobilių bei elektrinių paspirtukų įkrovimo vietų kompleksų. Apie padidėjusį transporto priemonių srautą taip pat pagalvota. Verslo centro architektai šį klausimą išsprendė suprojektuodami net tris įvažiavimus, kuriais transportas galės judėti abiem kryptimis. Daugiau apie projektą rašėme čia.

                  Comment


                    Manau, kad nebėra realaus poreikio Baltajam tiltui. Savivaldybei dar kartą įvertinus esamą padėtį, tilto tikslingumą ir poreikį šioje vietoje, bei pasitarus su giluminės liaudies atstovais, apsispręsta jo atsisakyti. Jau užsakyti 20 mln. vertės griovimo darbai. Vietoje jo bus atsodinti 35 medžiai ir 167 krūmai.

                    Comment


                      Norisi tiesiog keiktis

                      Comment


                        Ta proga įkelsiu citatas iš 2018 metų straipsnio:

                        Vilniaus valdžia iškėlė sąlygas D.Libeskindo projektuojamam pastatui Konstitucijos prospekte


                        Vilniaus valdžia iškėlė reikalavimus žymaus architekto Danielio Libeskindo projektuojamam pastatui Konstitucijos prospekte „k18B“. Vienas jų – sklandi jungtis tarp Baltojo tilto ir Europos aikštės. M.Pakalnio teigimu, iš viso statytojams Vilniaus miesto valdžia iškėlė keturis reikalavimus.

                        Vilniaus meras Remigijus Šimašius socialiniame tinkle „Facebook“ pasidalijo vienu iš miesto valdžios reikalavimų Danielio Libeskindo projektuojamam pastatui. Projekto autorių prašoma suprojektuoti sklandžią ir patogią jungtį tarp Baltojo tilto ir Europos aikštės.

                        Vilniaus miesto vyriausiasis architektas Mindaugas Pakalnis 15min sakė, kad virš sostinės Upės gatvės REIKALAUJAMA įrengti tiltą. Tai esą būtų įgyvendinta bene 20 metų kurta architektūrinė-urbanistinė vizija. „Turėjo būti padaryta dviejų lygių jungtis virš Upės gatvės, kad žmogus, eidamas per Baltąjį tiltą, galėtų tiesiai ateiti į tarpinę aikštelę tarp viešbučio „Radisson Blu“ ir prekybos centro „VCUP“, o po to iš tos aikštelės tiesiai pakliūtų į požeminę perėją ir galėtų išlįsti į Europos aikštę. Esamas tiltas liks, o greta jo atsirastų dar vienas papildomas lygis. Upės gatvę galima bus kirsti tiltu ir per esamą perėją“, – teigė pašnekovas.

                        „Turėjo būti padaryta dviejų lygių jungtis virš Upės gatvės, kad žmogus, eidamas per Baltąjį tiltą, galėtų tiesiai ateiti į tarpinę aikštelę tarp viešbučio „Radisson Blu“ ir prekybos centro „VCUP“, o po to iš tos aikštelės tiesiai pakliūtų į požeminę perėją ir galėtų išlįsti į Europos aikštę. Esamas tiltas liks, o greta jo atsirastų dar vienas papildomas lygis. Upės gatvę galima bus kirsti tiltu ir per esamą perėją“, – teigė pašnekovas.
                        Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...kte-973-909132

                        Comment


                          2018:
                          Mindaugas Pakalnis 15min sakė, kad virš sostinės Upės gatvės REIKALAUJAMA įrengti tiltą. Tai esą būtų įgyvendinta bene 20 metų kurta architektūrinė-urbanistinė vizija.
                          2023:
                          "...Vis dėlto, savivaldybei dar kartą įvertinus planuotą projektą, viaduko tikslingumą ir poreikį šioje vietoje, apsispręsta jo neįgyvendinti”, – pakomentavo miesto savivaldybė.

                          Comment


                            Jei kur ir reiki viaduko, tai toje vietoje. Bukagalviai begalviai tame VMS dirba ir dar karta tai irode.

                            Comment


                              Ar anuomet „reikalaujamas“ tiltas buvo įtrauktas į statybos leidimus ir t.t.?

                              Comment


                                Na o čia, Šimašiaus citata (nors aišku tą "patogus praėjimas" galima visaip interpretuoti, bet facebooke jis pats dalinosi tais Pakalnio "reikalavimais" ir viaduko vizualizacijom):

                                Tuo metu, anot R. Šimašiaus, k18b situacija yra visiškai kitokia. „Kadangi sklypas yra privatus ir pagal dabar galiojantį teisinį reglamentavimą ten galimas užstatymas, savivaldybė apskritai tam užkirsti kelio net negali. Visi matėme pirmas vizualizacijas prieš pusmetį – kokie buvo planai ir, tiesą sakant, jie buvo baisūs, tikrai atrodė klaikiai, – sakė R. Šimašius. – O savivaldybės interesas yra labai paprastas, kad jeigu čia atsirastų pastatas, kad jis atitiktų viešąjį interesą, o tai yra integravimasis į struktūrą, kad būtų patogus praėjimas nuo Baltojo tilto Europos aikštės link, kad nereikėtų aukštyn-žemyn leistis, kad būtų praėjimas nuo Žaliojo tilto Nacionalinės dailės galerijos link.

                                Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=71324702
                                Paskutinis taisė Edd; 2023.01.19, 11:08.

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                  Ar anuomet „reikalaujamas“ tiltas buvo įtrauktas į statybos leidimus ir t.t.?
                                  Jeigu reikalaujamas tik atsakant į žurnalistų klausimus, tai kam jį traukti?

                                  Comment






























                                    Comment


                                      Parašė Laure23 Rodyti pranešimą
                                      Tikiuosi sulauksime kažkokio bent sprendimo - gaila kad Lords'ai neprasuko šitos projekto dalies.
                                      Tai todėl ir neprasuko, nes eilinį kartą vystytojai patikėjo VMS paistalais/pažadais. Savo kalbose jie yra "atviri, liberalūs, bendradarbiaujantys su verslais siekiant pritraukti kuo daugiau investicijų į Vilnių..." o realybėje tiesiog įprasti kidalos, kurie prižada dalykų, vystytojai sukiša milijonus, o paskui - "ai, žinokit, mes čia pamąstėm ir persigalvojom...".

                                      Comment


                                        Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                        Tai todėl ir neprasuko, nes eilinį kartą vystytojai patikėjo VMS paistalais/pažadais. Savo kalbose jie yra "atviri, liberalūs, bendradarbiaujantys su verslais siekiant pritraukti kuo daugiau investicijų į Vilnių..." o realybėje tiesiog įprasti kidalos, kurie prižada dalykų, vystytojai sukiša milijonus, o paskui - "ai, žinokit, mes čia pamąstėm ir persigalvojom...".
                                        Iš Pakalnio/Šimašiaus pareiškimų, prieš uždegant k18b žalią šviesą, suprantu kad VMS reikalavo iš vystytojų kad jie patys įrengtų arba finansuotų, ar bent iš dalies finansuotų viaduką? Tai klausimas ar čia vystytojas liko nuskriaustas? Kaip iš tiesų buvo?

                                        Comment


                                          Akivaizdu, kaqd nauda vystytojui, nes ant jo pečių buvo užverstas tilto statymas. Manau yra ydinga praktika, kai komerciniam vystytojui, lyg šantažo priemonė, prikergiama socialinės infrastruktūros statyba: tiltai, sankryžų rekonstrukcija ir pan. Į tai buvo atkreipusios dėmesį ir valstybės kontroliuojančiosios ar tai teisinės institucijos. Nežinau, tiesa, kuo baigėsi šio klausimo svarstymai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X