O paties argumentas geras? Kas čia per kreivų veidrodžių karalystė? Tada kiekvienas pinokis/buratinas tegul super kietą futuristinį projektą su super tūriu ir koncepcija pasiūlo, o tada "dėl vystytojo ir finansų" tegul karieta virsta moliūgu.
Lords gi aiskiai pasake, kad yra pasiryze ikisti daugiau nei planuoti 40mln. Jie ir rinkosi nugaletoja. Koks, tavo manymu, buvo ju mastymas? "Pasirenkam sita sunkiai igyvendinama kristala, ir po to jam nuresim finansavima, vardan to, kad veliau jis atrodytu prasciau nei rat projektas."
Lyg ir suauges vyras esi, bet sneki kazkokias pievas apie buratinus. Kai busi tokio lygio uzsitarnaves ir uzsirekomendaves buratinas kaip Libeskindas, tada ir galesi sklaidytis kaip bebrestanti panele. O dabar atrodai juokingai. Gal teko girdeti "kas galima Jupiteriui, negalima jauciui"?
Ir siaip pasidare idomu, kokia tamstos strategija? Sukelsime audra, susikursime kruva priesu vystytoju ir architektu tarpe, ir galbut prastumsim kita projekta? Tai zinok, reputacija susikurti uztrunka labai ilga laika(Libeskindas), o ja susigadint uzteks ir karto. Kita kart nebus ne antros vietos.
Tai zinok, reputacija susikurti uztrunka labai ilga laika(Libeskindas), o ja susigadint uzteks ir karto. Kita kart nebus ne antros vietos.
Libeskindas jau labai seniai susigadino savo reputaciją be teisės į reabilitaciją. Negi rimtai tokiam informaciniame vakume sėdi ir nežinai, kokio lygio klounas yra Libeskindas architektūros sferoje.
Libeskindas jau labai seniai susigadino savo reputaciją be teisės į reabilitaciją. Negi rimtai tokiam informaciniame vakume sėdi ir nežinai, kokio lygio klounas yra Libeskindas architektūros sferoje.
Dar vienas pilypas is kanapiu islindo...
Jums iki jo reputacijos tai dar puse svieto apsikti. O i ta laika ne artejant, bet sau gilesne duobe kasat.
Strategija paprasta - jeigu jau sukėlė audrą ir visus apžavėjo su tokiais įmantriais kampais, tai jau geriau tegul juos išspaudžia ir sukuria "modernų architektūros ženklą, įkvepiantį drąsiai eiti pergalių keliu", o ne Varšuvos eunuchą.
(Ėch kaip noriu, kad būtų žali stiklai )
As pilnai suprantu jusu nusivylima. Jau praktiskai buvo aisku kad laimesit. Galbut buvo panasi euforija kaip ir pries Lietuvos-Makedonijos rungtynes. Ir staiga Lords pamato kad gali pasistatyti kazka tokio, kas taptu ne siaip vienu ju projektu, bet viso miesto, galbut ir visos salies vizitine kortele. Sumokes daugiau, bet gaus simteriopa ir amzina reklama. Truktelejo kilima AKG is po koju... Skaudu, bet vietoj srutu pylimo kurios nepanasu kad prilips, geriau pralaimeti iskelta galva. Butumete daugiau pasieke paprasta diskusija ir rysiu su architektais ir vystytojais formavimu.
Vilijampolėje tokios kalbos sklando. O kai Justin pasaulis apsiriboja Vilijampole, tai taip ir gaunasi.
Viljampolėje mažai turbūt išvis kas nors girdėję tokį žodį ,,architektūra" ar moka jį ištarti, nes ten ,,tikri bachūrai" apie einamus dalykus bendrauja. Bet čia ne apie Viljampolę, ar Kauną, ar trečiarūšį Londono genofondą, o apie tarptautinius architektūros kontekstus. Kol kas kai kurių kokybiniai Libeskindo vertinimo kriterijai apsiriboja maždaug ,,o tu išvis pasiek tiek, kiek jis pasiekė gyvenime tada ir šnekėk". Čia nei vienas iš mūsų tiek nepasiekė gyvenime kiek Libeskindas, bet vistiek visi šneka ir nusišneka iki soties. Todėl, kad kritika ir kūryba yra oponuojančios sritys. Todėl, kad garsus nereiškia kokybiškas, kaip kad mus moko elementariosios logikos pradžiamokslis. Logikos pradžiamokslis, beje, paliečiamas bendrojo lavinimo programose. Kad būtų paprasčiau - J. Bieberis irgi labai garsus, gal pavadinkim jo vardu gatvę - turistų neatsiginsim. Svaičiojimai bilbao sapalionėmis ir svajonės, kaip Libeskindo ekspresyvus potėpis Vilnių iškels į tarptautinius vandenis yra niekam tikusios. Vilnių į tarptautinius vandenis iškels (ir jau dabar palaipsniui kelia) nuoseklus progresas ir kokybiškos pasiūlos (tiek architektūroje/urbanistikoje, tiek visose kitose srityse) augimas ir naujų savalaikių bei aktualių idėjų realizavimas, o ne b..ių matavimo varžybos ir tikrai ne Libeskindas. Provincijos mentalitetas.
Viljampolėje mažai turbūt išvis kas nors girdėję tokį žodį ,,architektūra" ar moka jį ištarti, nes ten ,,tikri bachūrai" apie einamus dalykus bendrauja. Bet čia ne apie Viljampolę, ar Kauną, ar trečiarūšį Londono genofondą, o apie tarptautinius architektūros kontekstus. Kol kas kai kurių kokybiniai Libeskindo vertinimo kriterijai apsiriboja maždaug ,,o tu išvis pasiek tiek, kiek jis pasiekė gyvenime tada ir šnekėk". Čia nei vienas iš mūsų tiek nepasiekė gyvenime kiek Libeskindas, bet vistiek visi šneka ir nusišneka iki soties. Todėl, kad kritika ir kūryba yra oponuojančios sritys. Todėl, kad garsus nereiškia kokybiškas, kaip kad mus moko elementariosios logikos pradžiamokslis. Logikos pradžiamokslis, beje, paliečiamas bendrojo lavinimo programose. Kad būtų paprasčiau - J. Bieberis irgi labai garsus, gal pavadinkim jo vardu gatvę - turistų neatsiginsim. Svaičiojimai bilbao sapalionėmis ir svajonės, kaip Libeskindo ekspresyvus potėpis Vilnių iškels į tarptautinius vandenis yra niekam tikusios. Vilnių į tarptautinius vandenis iškels (ir jau dabar palaipsniui kelia) nuoseklus progresas ir kokybiškos pasiūlos (tiek architektūroje/urbanistikoje, tiek visose kitose srityse) augimas ir naujų savalaikių bei aktualių idėjų realizavimas, o ne b..ių matavimo varžybos ir tikrai ne Libeskindas. Provincijos mentalitetas.
#uzkalnis #compensa #postsoviet
Lygiai taip pat ir kiti: išsišokantis, Astana, man negražu ir Varšuvoje negražus gavosi. Jokios normalios diskusijos, tik apsižodžiavimai.
O iš tiesų tai panašu, kad atsirado dvi stovyklos: mėgstantys ekspresyvią architektūrą (kaip abu Greenhall, Swedbank Vilniuje) ir kiti, susižavėję labai minimalistine, nuosaikia ir nuobodoka skandinaviška (reiktų sakyti švediška, nes danai labiau prie pirmosios stovyklos) architektūra (kaip Victoria, Quadrum Vilniuje). Ir ideologinė praraja labai plati.
Viljampolėje mažai turbūt išvis kas nors girdėję tokį žodį ,,architektūra" ar moka jį ištarti, nes ten ,,tikri bachūrai" apie einamus dalykus bendrauja. Bet čia ne apie Viljampolę, ar Kauną, ar trečiarūšį Londono genofondą, o apie tarptautinius architektūros kontekstus. Kol kas kai kurių kokybiniai Libeskindo vertinimo kriterijai apsiriboja maždaug ,,o tu išvis pasiek tiek, kiek jis pasiekė gyvenime tada ir šnekėk". Čia nei vienas iš mūsų tiek nepasiekė gyvenime kiek Libeskindas, bet vistiek visi šneka ir nusišneka iki soties. Todėl, kad kritika ir kūryba yra oponuojančios sritys. Todėl, kad garsus nereiškia kokybiškas, kaip kad mus moko elementariosios logikos pradžiamokslis. Logikos pradžiamokslis, beje, paliečiamas bendrojo lavinimo programose. Kad būtų paprasčiau - J. Bieberis irgi labai garsus, gal pavadinkim jo vardu gatvę - turistų neatsiginsim. Svaičiojimai bilbao sapalionėmis ir svajonės, kaip Libeskindo ekspresyvus potėpis Vilnių iškels į tarptautinius vandenis yra niekam tikusios. Vilnių į tarptautinius vandenis iškels (ir jau dabar palaipsniui kelia) nuoseklus progresas ir kokybiškos pasiūlos (tiek architektūroje/urbanistikoje, tiek visose kitose srityse) augimas ir naujų savalaikių bei aktualių idėjų realizavimas, o ne b..ių matavimo varžybos ir tikrai ne Libeskindas. Provincijos mentalitetas.
#uzkalnis #compensa #postsoviet
Tai vis gi... kuo Libeskindas susitepęs savo reputaciją? Nes aš tai nieko nežinau, o ir ypatingai daug nesu domėjęsis.
Kol kas kai kurių kokybiniai Libeskindo vertinimo kriterijai apsiriboja maždaug ,,o tu išvis pasiek tiek, kiek jis pasiekė gyvenime tada ir šnekėk".
Labai jau optimistiškas požiūris. Niekas taip iš tikrųjų nesako ir, juo labiau, neapsiriboja. Kiekvieno tokio nevykėlio "nuomonė", kritikuojanti Liebeskind'ą, nėra verta net būti kieno nors perskaityta. Aš čia suteikinėju nepaprastai didelę garbę tokiems nuliams, cituodamas jų rašomas nesąmones.
/\ Gal naujajame pastate įsikurs ir psichiatrų kabinetas...
Tai ar mes fašistuojantys atmatos ar konkurentai architektoriai? Man asmenybė susidvejino perskaičius #381 ir aš nebežinau, kas aš esu. Help.
Zmones paprastai gali sutalpinti daugiau nei vienas pareigas i savo asmeni. Gali buti ir tevas, ir sunus, ir brolis, ir architektas, ir nusikaltelis viename. Taciau tikrai tikiuosi naujame pastate bus ir psichiatro kabinetas, nes kai kuriems is nusivylimo jau vaziuoja stogas. Patarciau apsilankyti bent jau iki lapkricio pabaigos, nes laukia dar vienas didziulis nusivylimas.
Lygiai taip pat ir kiti: išsišokantis, Astana, man negražu ir Varšuvoje negražus gavosi. Jokios normalios diskusijos, tik apsižodžiavimai.
O iš tiesų tai panašu, kad atsirado dvi stovyklos: mėgstantys ekspresyvią architektūrą (kaip abu Greenhall, Swedbank Vilniuje) ir kiti, susižavėję labai minimalistine, nuosaikia ir nuobodoka skandinaviška (reiktų sakyti švediška, nes danai labiau prie pirmosios stovyklos) architektūra (kaip Victoria, Quadrum Vilniuje). Ir ideologinė priešprieša labai plati.
Ekspresyvios architektūros kategorija nenusako nieko, ji gali būti tiek kokybiška, tiek nekokybiška, kaip ir bet kuri kita kryptis. Swedbank, šiuo atveju, yra vienas pačių ryškiausių ir kokybiškiausių naujosios Vilniaus architektūros pavyzdžių. Ir ne todėl, kad jame dominuoja ekspresyvūs tūriai ir fasadiniai sprendimai, tai tiesiog labai išbaigta struktūra, dominuojanti ne tik architektūriniame lauke, bet ir socialiniame, kaip viešoji erdvė. Lyginti tai, kas laimėjo pastarąjį konkursą, su Ambraso komandos darba yra mažų mažiausiai infantilu.
Prašau, tuomet, apginti Libeskindo architektūrinį pasiūlymą be kategorijų ,,jis labai garsus, todėl ir mes tapsime garsūs".
Zmones paprastai gali sutalpinti daugiau nei vienas pareigas i savo asmeni. Gali buti ir tevas, ir sunus, ir brolis, ir architektas, ir nusikaltelis viename. Taciau tikrai tikiuosi naujame pastate bus ir psichiatro kabinetas, nes kai kuriems is nusivylimo jau vaziuoja stogas. Patarciau apsilankyti bent jau iki lapkricio pabaigos, nes laukia dar vienas didziulis nusivylimas.
O iš tiesų tai panašu, kad atsirado dvi stovyklos: mėgstantys ekspresyvią architektūrą ir kiti, susižavėję labai minimalistine, nuosaikia ir nuobodoka skandinaviška
Abejoju. Tie kurie nori kazko nuobodaus issake savo nuomone su mintim kad 'ten netinka, reikia kazko neissisokancio'. Manyciau kad dauguma srutu ateina is AKG stovyklos. Ideta daug darbo, bet negautas uzmokestis.
Ekspresyvios architektūros kategorija nenusako nieko, ji gali būti tiek kokybiška, tiek nekokybiška, kaip ir bet kuri kita kryptis. Swedbank, šiuo atveju, yra vienas pačių ryškiausių ir kokybiškiausių naujosios Vilniaus architektūros pavyzdžių. Ir ne todėl, kad jame dominuoja ekspresyvūs tūriai ir fasadiniai sprendimai, tai tiesiog labai išbaigta struktūra, dominuojanti ne tik architektūriniame lauke, bet ir socialiniame, kaip viešoji erdvė. Lyginti tai, kas laimėjo pastarąjį konkursą, su Ambraso komandos darba yra mažų mažiausiai infantilu.
Prašau, tuomet, apginti Libeskindo architektūrinį pasiūlymą be kategorijų ,,jis labai garsus, todėl ir mes tapsime garsūs".
Šiuo atveju ji ir yra kokybiška. Aišku vizualizacijos nelabai kokybiškos, viešosios erdvės gal ir nelabai apgalvotos, bet pats tūris tikrai geras.
Aišku, jis tikrai netobulas, bet geresnių (gal panašaus lygio buvo Arrow) ir nebuvo. Bėda, kad kiti projektai daugiausia buvo neomoderno stiliaus (sekančio 60'ųjų modernizmą), kas yra kuklios, konstruktyvistinės ramios dėžutės (AKG irgi ). O to, mano nuomone, Vilniui reikia mažiausiai, nes to turime pakankamai.
O Vilniuje aš noriu daugiau dekonstruktyvizmo ir blobitecture. O šis ir yra, nors gana kuklus, bet dekonstruktyvizmas. Aš aišku norėčiau ko nors dar aršesnio ir labiau išsišokančio.
Ir ne garsume čia esmė. Tikrai būčiau už lietuvių architektus (nes reikia vystyti savo mokyklą), jei jie būtų sukūrę kažką įdomaus, o ne nuobodybių krūvą.
Comment