Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Artery - Konstitucijos 18B

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O dėl viaduko virš Upės g. kažkas vyksta?

    Comment


      Kai neseniai domėjausi, tai dar buvo neaišku ar reikia to viaduko išvis. Kokia situacija dabar - nežinau.

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
        Kai neseniai domėjausi, tai dar buvo neaišku ar reikia to viaduko išvis. Kokia situacija dabar - nežinau.
        Upės g. pėsčiųjų perėjoje ties Baltu tiltu tiek pėstiesiems yra nejauku eiti kai eismas intensyvus ir vairuotojams knieti tiesiog žmonėms ant kulnų važiuoti, tiek ir vairuotojams kuriems toje vietoje reikia pralaukti manau neadekvačiai daug laiko, net ir tais atvejais kai pėsčiųjų srautas yra standartinis, ką jau kalbėti apie pikus arba šventinius laikotarpius. Jei VMS sako kad to viaduko nereikia, tai yra mažų mažiausiai keista, nes jis pridėtinę vertę kurs visiems eismo dalyviams.

        Comment


          itariu, kad sviesoforas padetu spresti situacija

          Comment


            Ta perėja vis tenka praeiti pėsčiomis. Tikrai nenorėčiau ten vairuoti, galima ir 10 min prastovėti.

            Comment


              Nezinau, visada ten greitai pravaziuoju. Nestovi ten ilgai masinos gi. Geriau viaduka virs Konst. pr jau statytu. Nes laukt 5 minutes zalio sviesoforo, kad pereit gatve tikrai uzp*sa.

              Comment


                Parašė Laure23 Rodyti pranešimą

                Upės g. pėsčiųjų perėjoje ties Baltu tiltu tiek pėstiesiems yra nejauku eiti kai eismas intensyvus ir vairuotojams knieti tiesiog žmonėms ant kulnų važiuoti, tiek ir vairuotojams kuriems toje vietoje reikia pralaukti manau neadekvačiai daug laiko, net ir tais atvejais kai pėsčiųjų srautas yra standartinis, ką jau kalbėti apie pikus arba šventinius laikotarpius. Jei VMS sako kad to viaduko nereikia, tai yra mažų mažiausiai keista, nes jis pridėtinę vertę kurs visiems eismo dalyviams.
                Žiūrint kontekstualiau, tai Upės g. yra D kategorijos su Konstitucijos pr. einančiu paraleliai. Tai Upės g. reikėtų siaurint ir lėtint, tada srautų susikirtimų irgi mažėtų.

                Nors aš tą viaduką visai norėčiau matyt grynai dėl aukščių skirtumų, nes jis panaikintų poreikį įveikti kalną link Konstitucijos pr. tiek pėsčiomis, tiek transportu. Bet jis tikrai neturėtų tapti priežastimi naikinti perėją ar statyt šviesoforą kokį.

                Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                itariu, kad sviesoforas padetu spresti situacija
                Nemanau, niekas nelauktų šviesoforo per 2 juostų kelią.

                Comment


                  Naikinti perėjos ir nesiūlau nes pačia Upės g. einantys šaligatviu turi turėti galimybę pereiti, jiems laiptais lipti link viaduko ir juo pasinaudojant pereiti bus nepraktiška. Tiesa, Upės g. pėsčiųjų srautai yra tikrai maži lyginant su Baltu tiltu, todėl ir ta perėja taps neintensyvi ir eismas pataps labiau 'seamless', ne kaip yra dabar.

                  Comment


                    Tokioje vietoje viadukas atliktų ne vien banalios perėjos funkciją.

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Kai neseniai domėjausi, tai dar buvo neaišku ar reikia to viaduko išvis. Kokia situacija dabar - nežinau.
                      Tai pala, tipo ties visi planavimams, pristatymams ir PR'ui išleisti pinigai buvo tiesiog išmesti veltui?

                      Parašė Zygis Rodyti pranešimą
                      Nezinau, visada ten greitai pravaziuoju. Nestovi ten ilgai masinos gi. Geriau viaduka virs Konst. pr jau statytu. Nes laukt 5 minutes zalio sviesoforo, kad pereit gatve tikrai uzp*sa.
                      5 minučių jūs nelauksit nei prie vieno šviesoforo. Problema ten susidaro vasarą, ypač kai prie Baltojo yra kažkoks renginys. Ir tai nėra problema pėstiesiems, kartą esu važiavęs su mašina kai ten vyko kažkokios gal kašės rungtynės (ta prasme žiūrėjo ekrane) ir nehiperbolizuojant prastovėjau prie perėjos 7-10 minučių, nes ten buvo tiesiog nesibaigiantis pėsčiųjų eismas ir susidarė spūstys nuo Forum ir Žaliojo tilto.

                      Na ir šiaip tas viadukas yra labiau skirtas jungties tarp NMC ir tilto be aukščio skirtumų ir laiptų funkcijai (kas manau yra labai svarbu), o ne tos perėjos problemų sprendimui.

                      Comment


                        Ta perėja būna tikrai gan intensyvi ir tai tik pradžia, pristatys daugiau ofisų, daugiabučių ir t.t., srautai ten dar išaugs.

                        Comment


                          Manau, kad renginių metu viadukas neišgelbėtų nuo pėsčiųjų srauto tarp pievos ir CUP'o. Nebus daug noro lipt į viaduką, kai gali tiesiog bet kur (net ne perėjoj) gatvę greit perbėgt, ypač jei mašina ten kažkur toliau nuo perėjos priparkuota. Gal tikrai šviesoforas padėtų? Bet taip pat pritariu ir dėl viaduko reikalingumo dėl aukščių skirtumo

                          Comment


                            Reikia Upės g. atkarpą maždaug nuo Rad Sas iki CUP'o pabaigos pakišt po žeme. Būtų viena erdvė nuo Artery iki Neries, visi galėtų vaikščioti laisvai.
                            Žinau, pinigų nėra. Pinigai išleisti visokiems nereikalingiems siaurinimams.

                            Comment


                              Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                              Reikia Upės g. atkarpą maždaug nuo Rad Sas iki CUP'o pabaigos pakišt po žeme. Būtų viena erdvė nuo Artery iki Neries, visi galėtų vaikščioti laisvai.
                              Žinau, pinigų nėra. Pinigai išleisti visokiems nereikalingiems siaurinimams.
                              Vilniuje eilėje yra dešimtys gerokai labiau atsiperkančių projektų negu Upės gatvės kišimas po žeme ir abejoju ar ir po 30 metų tam būtų kažkokia galimybė.

                              Comment


                                Nu ir kaip atsiperka gatvių siaurinimas? Kad tai duoda nepiniginę naudą aš pritariu. Bet koks ROI? Kur babkės?

                                Comment


                                  Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                                  Nu ir kaip atsiperka gatvių siaurinimas? Kad tai duoda nepiniginę naudą aš pritariu. Bet koks ROI? Kur babkės?
                                  Babkės už sutaupytą automobilių remontą ir žmonių gydymą. Delfi rašo tik apie avarijas, kur žūna žmonės, bet žinokit dėl nesaugių gatvių, perėjų, išvažiavimų į kiemus kasdien nutinka šimtai smulkių incidentų, kai vairuotojai nutrenkia per nesaugias perėjas einančius žmones, kuriems po to reikia ilgai dydytis visokius sulaužytus kaulus ar nutinka daug smulkių auto įvykių, kai iš kiemo ar šalutinės gatvės išsukant per užgrūstus automobilius nieko nesimato ir jie sudaužomi.
                                  Pvz., kai Naugarduko g. susiaurėjo ir atsirado žiedas dabar kur kas mažesnė tikimybė automobiliams įsibėgėti tiek, kad per perėją užmušti pėsčiuosius, kas yra pasitaikę anksčiau:



                                  Click image for larger version  Name:	Uzbaigti-Vytenio-ir-Naugarduko-ziedines-sankryzos-irengimo-darbai-scaled.jpg Views:	1 Size:	635,9 kB ID:	2016392
                                  Paskutinis taisė Lettered; 2022.12.07, 16:24.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Tai būtent tai ir norėjau parodyti, kad požeminė dalis cash'o nesugeneruos, bet šalutinės naudos duos.

                                    Comment


                                      Bet žiūrint į naudą / išleistus pinigus, yra vietų kur naudos bus daugiau metant tokius pat pinigus. Taigi tas saugumo ROI čia yra prastesnis nei kitur.

                                      Comment


                                        Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                                        Nu ir kaip atsiperka gatvių siaurinimas? Kad tai duoda nepiniginę naudą aš pritariu. Bet koks ROI? Kur babkės?
                                        O kaip atsiperka, pavyzdžiui, policijos patruliavimas ar šviesoforai, neleidžiantys važiuotui per raudoną?

                                        Comment


                                          Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                                          Nu ir kaip atsiperka gatvių siaurinimas? Kad tai duoda nepiniginę naudą aš pritariu. Bet koks ROI? Kur babkės?
                                          ROI siaip yra pakankamai sunkiai apskaiciauojamas matas, todel paparastai rasoma numanomas ROI, i kuri i eina ir ne pinigine verte turintys dalikai. Siuo atveju neuzmusti ir nesuzaloti zmones, tolygesnis eismo pralaidumas, mazesne tarsa ir pan.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X