Gal kas žino, kas bus šitoje vietoje? Kaip suprantu čia jau nebe K18b sklypas, greičiausiai miesto. Viršuje eis alėja. O ta duobe tiesiog užpils ar kažkas bus? Jei čia miesto teritorija, tai galėtų padaryti viešąji toletą su iėjimu ties laiptų apačia, ar bent jau kokias technines patalpas, pvz aplinkos tvarkymo technikai pasidėti. Yra tikslus aplinkos tvarkymo projektas jau patvirtintas?
Oho kiek "laikų". Nuotraukų iš oro padaugėjo nes upgradinau į kitą droniuką, kaip visada būna, pradžiai naujas žaisliukas įdomu ir daugiau naudojamas, o paskui...
Panašu kad paskutiniu metu daugiau veiksmo duobėje, turbūt skubina aukštuminės dalies pamatų pokštės statybas, nes kiek praeinu (vėlokai, po 20 val), žmonės dirba tik duobėje, daugėja armatūros:
Gal kas žino, kas bus šitoje vietoje? Kaip suprantu čia jau nebe K18b sklypas, greičiausiai miesto. Viršuje eis alėja. O ta duobe tiesiog užpils ar kažkas bus? Jei čia miesto teritorija, tai galėtų padaryti viešąji toletą su iėjimu ties laiptų apačia, ar bent jau kokias technines patalpas, pvz aplinkos tvarkymo technikai pasidėti. Yra tikslus aplinkos tvarkymo projektas jau patvirtintas?
Tai ne duobė. Artery pirmas aukštas lygūs konstitucijos prospektui o Lietuvos viešbutis ir kelios vietos iš gatves pusės bus požeminių garažų lygyje.. Pažymėta vieta tiesiog bus apželdinta ir tiek..
Tai matosi šita vieta vizualizacijose, labai gerai matosi ir kur bus įvažiavimas į parkingą, palyginus statybų nuotrauką su šia vizualizacija:
Tai kad nelabai atitinka. Vizualizacijoje ištisinė betono siena palei Radissono laiptus o statybų nuotraukoje kampuota betono siena toliau nuo laiptų. Būtų nelogiska jai tą skirtumą tiesiog užpiltų betonu
Ką reiškia viešos patalpos??? Pats pastatas yra viešas..
Sorry nepyk, bet net nežinau kaip atsakyti į tavo komentarus
Ten dabar duobė, valstybinėje žemėje, šalia išbetonuotos privataus pastato požeminės aikštelės sienos. Pagal projektą ten neturi būti duobės, o turi eiti alėja. Mano siūlymas išbetonuoti dar dvi sienas ir padaryti stogą ir įrengti ten pvz viešą tualetą, vietoje to, kad tiesiog užpilti viską žemėmis. Gal dabar aiškiau?
Vis tik tai ne valstybinė žemė, o Radisono teritorija, tai jau Radisono savininkai spręs ką su tuo kampu darys. Tada keista, kad du privatininkai nebando koreguotis sklypų ribų. Tikrai tą kampą logiškiau būtų buvę prie K18b prijungti.
Tai kad nelabai atitinka. Vizualizacijoje ištisinė betono siena palei Radissono laiptus o statybų nuotraukoje kampuota betono siena toliau nuo laiptų. Būtų nelogiska jai tą skirtumą tiesiog užpiltų betonu
Man tai keistai atrodo kai rašai kažką ką pats sugalvojai (citata: "Pažymėta vieta tiesiog bus apželdinta ir tiek.."), tačiau nepažiūri nei į vizualizacijas, nei į planus. Kam taip daryti? Dar vyksta statybos, statys sienelę, darys kažkokią perdangą arba užpils kuo nors (taip, greičiausiai ne betonu), nes viršuj bus pėsčiųjų gatvelė:
Man tai keistai atrodo kai rašai kažką ką pats sugalvojai (citata: "Pažymėta vieta tiesiog bus apželdinta ir tiek.."), tačiau nepažiūri nei į vizualizacijas, nei į planus. Kam taip daryti? Dar vyksta statybos, statys sienelę, darys kažkokią perdangą arba užpils kuo nors (taip, greičiausiai ne betonu), nes viršuj bus pėsčiųjų gatvelė:
Nu vat, labai gerai kad yra žmonių kurie viską išaiškina!!
Turbūt daugelis sutiks, jog ARTERY projektas (aka k18b, Libeskind'as) yra unikalus, vienetinis ir neprilygstamas. Ir ne vien dėl to, kad šis pastatas įpūs gyvybės srauto į sostinės centrą, ir ne dėl to, kad projekto autoriaus yra pasaulinio lygio architektas D.Libeskind, ir net ne dėl savo užprogramuoto ikoniškumo, nors šios detalės žodžiui neprilygstamas suteikia naują prasmę.
Šio pastato unikalumas jau prasideda nuo jo pamatų. Paklausite, o kas ten tokio - tiesiog armatūra ir betonas. Žodžio tiesiog nedrįsčiau vartoti, kalbant apie šio pastato aukštuminės dalies pamatą- pamatinę plokštę.
Po plokšte sugręžta 22 m gylio 359 pamatiniai poliai - jau įspūdinga, tiesa? Pačiai plokštei bus sunaudota beveik 1000 t plieno ir užpilta daugiau nei 2800m3 betono. Net ir visko matę specialistai kepurę kelia prieš tokius skaičius, tačiau yra dar vienas DAR - apatiniams plokštės tinklams yra naudojama 40 mm diametro armatūra..... Prisėdot? Nenuostabu, nes 40 mm!!!
ARTERY unikalumu pasižymi jau nuo pamatų, tai galima tik įsivaizduoti, kaip kvapą gniauš žvelgiant į jo didingą fasadą.
Man irgi įdomu kaip šie pamatai atrodo lyginant su kitų aukštuminių pastatų pamatais Vilniuje ir jei jie yra daug "galingesni" tai tada klausimas kodėl? Ar dirvožemis toje vietoje kitoks, ar tiesiog apsidraudžia, paskaičiavo viską su gera atsarga, ar galimai ir šiek tiek aukštesniam pastatui suprojektuoti?
Comment