Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Projektai Vilniaus stoties aikštėje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Projektai Vilniaus stoties aikštėje

    Pagaliau tvarkoma "skylė" prie AS.






    #2
    Projektai Vilniaus stoties aikštėje

    Sutvarkytas plotas prie autobusų stoties.







    Comment


      #3
      Parašė Zorro Rodyti pranešimą
      Sutvarkytas plotas prie autobusų stoties.




      Kodel Vilniuje aplinkos tvarkyme beveik nenaudojami krumai? Kodel nepadarius kad ir taip:
      https://www.google.co.uk/maps/@51.79...8i6656!6m1!1e1

      Ta plika zole bus vel ismindziota.

      Comment


        #4
        Įdomi frazė:
        Artūras Blotnys
        Vilniaus miesto plėtros departamento vadovas

        Jau baigiame rengti detalųjį planą, pagal kurį bus pertvarkoma visa erdvė aplink geležinkelio stotį.
        Aikštė priešais geležinkelio stotį bus mažinama, ten iškils du komerciniai pastatai. Prieš tai senamiesčio pietinis aplinkkelis (nuo tunelio) bus pratęstas iki Švitrigalos gatvės.
        Geležinkelio stoties pašto siuntų skyrius taps viešbučiu.
        Viešojo transporto žiedas bus formuojamas priešais autobusų stotį. Pati autobusų stotis bus rekonstruojama į viešbutį ir komercinį centrą.
        Šv.Stepono gatvė bus pratęsta iki Panerių gatvės, dabartinis aklagatvis naikinamas. Tai bus daroma už privačių investuotojų pinigus.
        Pėsčiųjų tiltas į Naujininkus platės, jis bus pratęstas iki Sodų gatvės. Sodų gatvė ne šiaip sau turi tokį pavadinimą, ten iš tikrųjų buvo miesto sodai. Visa ši erdvė bus sutvarkyta.
        http://bustas.lrytas.lt/nekilnojamas...monems.htm?p=4
        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

        Comment


          #5
          Visokios info bendrai:

          Artūras Blotnys
          Vilniaus miesto plėtros departamento vadovas

          Teritoriją aplink geležinkelio stotį vertinu kaip vieną perspektyviausių Vilniuje. Beje, mano departamento skyriaus vedėjas ten gyvena ir džiaugiasi.

          Šiuo metu svarstome siūlymus priešais geležinkelio stotį pastatyti apžvalgos ratą. Iš privačių investuotojų sulaukėme jau 3 pasiūlymų. Ten jis stovėtų laikinai.
          Jau baigiame rengti detalųjį planą, pagal kurį bus pertvarkoma visa erdvė aplink geležinkelio stotį.
          Aikštė priešais geležinkelio stotį bus mažinama, ten iškils du komerciniai pastatai. Prieš tai senamiesčio pietinis aplinkkelis (nuo tunelio) bus pratęstas iki Švitrigalos gatvės.
          Geležinkelio stoties pašto siuntų skyrius taps viešbučiu.
          Viešojo transporto žiedas bus formuojamas priešais autobusų stotį. Pati autobusų stotis bus rekonstruojama į viešbutį ir komercinį centrą.
          Šv.Stepono gatvė bus pratęsta iki Panerių gatvės, dabartinis aklagatvis naikinamas. Tai bus daroma už privačių investuotojų pinigus.
          Pėsčiųjų tiltas į Naujininkus platės, jis bus pratęstas iki Sodų gatvės. Sodų gatvė ne šiaip sau turi tokį pavadinimą, ten iš tikrųjų buvo miesto sodai. Visa ši erdvė bus sutvarkyta.
          Buvusio „Gintaro“ viešbučio teritorijoje numatoma statyti gyvenamųjų namų kvartalą. Žiūrint nuo stoties – į dešinę ir senamiesčio link.
          Naujininkams rekonstruoti turime finansavimą iš Europos Sąjungos.
          Lėšos eis per Vidaus reikalų ministeriją, nes skirtos probleminei teritorijai.
          Už dabartinio „Oslo namų“ kvartalo iškils gyvenamųjų namų kvartalas.
          „Lietuvos geležinkeliai“ prie tilto stato dviejų tūkstančių vietų stovėjimo aikštelę.
          http://bustas.lrytas.lt/nekilnojamas...monems.htm?p=4
          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

          Comment


            #6

            Šiek tiek panašu į fantastiką.

            Comment


              #7
              O kas čia fantastiško? Tai bus realizuota išplatinant ir sutvarkant Geležinkelio g. ir panaikinant chaotišką žiedą prie geležinkelio stoties. Viskas pakankamai paprasta ir realu.

              Comment


                #8
                Geležinkelio stotyje buvo demonstruojamas kiek kitoks maketas. Ne su auto tuneliu, bet su požeminėm pėsčiųjų perėjom po žiedu. Bet egzistuoja ir vizualizacija su tuneliu. Lyg ir čia forume keliose temose buvo įdėta. reikėtų paieškoti.
                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                Comment


                  #9
                  Nevisai aišku, kaip gi bus sutvarkytas visuomeninio transporto mazgas. Gerai, aišku, jeigu būtų požeminės perėjos tiesiai į geležinkelio stotį - ten reljefas tam kaip tik palankus.

                  Comment


                    #10
                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                    Nevisai aišku, kaip gi bus sutvarkytas visuomeninio transporto mazgas. Gerai, aišku, jeigu būtų požeminės perėjos tiesiai į geležinkelio stotį - ten reljefas tam kaip tik palankus.
                    Man labiau tie privatūs investuotojai kelia klausimą... Tarkime, su pertvarką į viešbučius, tai ok. Investuos į tai kažkokie viešbučių tinklai. Bet visa kita didelis klaustukas.
                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                    Comment


                      #11
                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                      Visokios info bendrai:

                      Artūras Blotnys
                      Vilniaus miesto plėtros departamento vadovas

                      Teritoriją aplink geležinkelio stotį vertinu kaip vieną perspektyviausių Vilniuje. Beje, mano departamento skyriaus vedėjas ten gyvena ir džiaugiasi.

                      Šiuo metu svarstome siūlymus priešais geležinkelio stotį pastatyti apžvalgos ratą. Iš privačių investuotojų sulaukėme jau 3 pasiūlymų. Ten jis stovėtų laikinai.
                      Jau baigiame rengti detalųjį planą, pagal kurį bus pertvarkoma visa erdvė aplink geležinkelio stotį.
                      Aikštė priešais geležinkelio stotį bus mažinama, ten iškils du komerciniai pastatai. Prieš tai senamiesčio pietinis aplinkkelis (nuo tunelio) bus pratęstas iki Švitrigalos gatvės.
                      Geležinkelio stoties pašto siuntų skyrius taps viešbučiu.
                      Viešojo transporto žiedas bus formuojamas priešais autobusų stotį. Pati autobusų stotis bus rekonstruojama į viešbutį ir komercinį centrą.
                      Šv.Stepono gatvė bus pratęsta iki Panerių gatvės, dabartinis aklagatvis naikinamas. Tai bus daroma už privačių investuotojų pinigus.
                      Pėsčiųjų tiltas į Naujininkus platės, jis bus pratęstas iki Sodų gatvės. Sodų gatvė ne šiaip sau turi tokį pavadinimą, ten iš tikrųjų buvo miesto sodai. Visa ši erdvė bus sutvarkyta.
                      Buvusio „Gintaro“ viešbučio teritorijoje numatoma statyti gyvenamųjų namų kvartalą. Žiūrint nuo stoties – į dešinę ir senamiesčio link.
                      Naujininkams rekonstruoti turime finansavimą iš Europos Sąjungos.
                      Lėšos eis per Vidaus reikalų ministeriją, nes skirtos probleminei teritorijai.
                      Už dabartinio „Oslo namų“ kvartalo iškils gyvenamųjų namų kvartalas.
                      „Lietuvos geležinkeliai“ prie tilto stato dviejų tūkstančių vietų stovėjimo aikštelę.
                      http://bustas.lrytas.lt/nekilnojamas...monems.htm?p=4

                      Taip įspūdinga, kad net norisi klausti ką jie rūko.

                      Comment


                        #12
                        Parašė SPX Rodyti pranešimą
                        Geležinkelio stotyje buvo demonstruojamas kiek kitoks maketas. Ne su auto tuneliu, bet su požeminėm pėsčiųjų perėjom po žiedu. Bet egzistuoja ir vizualizacija su tuneliu. Lyg ir čia forume keliose temose buvo įdėta. reikėtų paieškoti.
                        Automobilių tunelis nebeteko poreikio atidarius Tūkstantmečio gatvę, realiai nieko ten ypatingo daryti nereikia, nebent tik atnaujinti viską, asfaltą, šaligatvius ir pan. Na ir aišku tuos visus kioskus iškelti arba perstatyti į padoresnius.
                        Flickr

                        Comment


                          #13
                          Tame straipsnyje apie joki nauja tuneli nekalbama. Ten paminetame "nuo tunelio" mano supratimu minimas dabar esantis pravaziavimas po gelezinkeliu, dar kartais vadinamas tuneliniu viaduku.

                          Comment


                            #14
                            Tai taip, taip ir parašyta, kad "nuo tunelio pietinis aplinkkelis bus pratęstas". Dabar jis ten ir pasibaigia. Tik įdomu kaip tas žiedas atrodys su aplinkkeliu ir visu viešuoju transportu.

                            Comment


                              #15
                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                              Automobilių tunelis nebeteko poreikio atidarius Tūkstantmečio gatvę, realiai nieko ten ypatingo daryti nereikia, nebent tik atnaujinti viską, asfaltą, šaligatvius ir pan. Na ir aišku tuos visus kioskus iškelti arba perstatyti į padoresnius.
                              Gal ir taip, bet sutvarkyti Geležinkelio g. tikrai reikia. Požeminės perėjos būtų tikrai geresnis sprendimas. Pats dabartinis žiedas yra tragedija. O kioskų ten išvis neturėtų jokių likti. Jeigu bus viešbutis vietoj autobusų stoties, tai geriau ten būtų skveras ar mini parkelis.
                              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                              Comment


                                #16
                                Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                Gal ir taip, bet sutvarkyti Geležinkelio g. tikrai reikia. Požeminės perėjos būtų tikrai geresnis sprendimas. Pats dabartinis žiedas yra tragedija. O kioskų ten išvis neturėtų jokių likti. Jeigu bus viešbutis vietoj autobusų stoties, tai geriau ten būtų skveras ar mini parkelis.
                                Jo tas buvo įdomus variantas verslo centras vietoje autobusų stoties. Arba nepastebėjau arba nebuvo paminėta, kur dėsis autobusų stotis.

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė Little_man Rodyti pranešimą
                                  Jo tas buvo įdomus variantas verslo centras vietoje autobusų stoties. Arba nepastebėjau arba nebuvo paminėta, kur dėsis autobusų stotis.
                                  Spėčiau ten pat. Būtų kelių aukštų viešbutis su verslo centru, o apačioje autobusų terminalas. Šiaip tokia praktika seniai paplitusi visoje Europoje.
                                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                    Spėčiau ten pat. Būtų kelių aukštų viešbutis su verslo centru, o apačioje autobusų terminalas. Šiaip tokia praktika seniai paplitusi visoje Europoje.
                                    Dar buvo planai iškelti į fabijoniškes, ten kur dabartinis autobusų žiedas.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                      Dar buvo planai iškelti į fabijoniškes, ten kur dabartinis autobusų žiedas.
                                      Ten papildoma Autobusų stotis yra suplanuota šiaurinėms kryptims.
                                      Verslo centras virš autobusų stoties skamba nelabai patraukliai. Užsimenama, kad autobusų stotis bus naudojama ir visuomeniniam transportui. Tai ten vos ne visą parą bus intensyvus judėjimas. Nors vietos ten gal ir pakaktų, padarius gerą jungtį su geležinkelio stotimi pėstiesiems.
                                      Kaip sakant, geriau vieną kartą pamatyti, kas ten bus.

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                        Dar buvo planai iškelti į fabijoniškes, ten kur dabartinis autobusų žiedas.
                                        Ten turėjo būti tik antras terminalas, o ne visa autobusų stotis.
                                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                        Comment

                                        Working...
                                        X