Pagaliau tvarkoma "skylė" prie AS.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Projektai Vilniaus stoties aikštėje
Collapse
X
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąSutvarkytas plotas prie autobusų stoties.
https://www.google.co.uk/maps/@51.79...8i6656!6m1!1e1
Ta plika zole bus vel ismindziota.
Comment
-
Įdomi frazė:
Artūras Blotnys
Vilniaus miesto plėtros departamento vadovas
Jau baigiame rengti detalųjį planą, pagal kurį bus pertvarkoma visa erdvė aplink geležinkelio stotį.
Aikštė priešais geležinkelio stotį bus mažinama, ten iškils du komerciniai pastatai. Prieš tai senamiesčio pietinis aplinkkelis (nuo tunelio) bus pratęstas iki Švitrigalos gatvės.
Geležinkelio stoties pašto siuntų skyrius taps viešbučiu.
Viešojo transporto žiedas bus formuojamas priešais autobusų stotį. Pati autobusų stotis bus rekonstruojama į viešbutį ir komercinį centrą.
Šv.Stepono gatvė bus pratęsta iki Panerių gatvės, dabartinis aklagatvis naikinamas. Tai bus daroma už privačių investuotojų pinigus.
Pėsčiųjų tiltas į Naujininkus platės, jis bus pratęstas iki Sodų gatvės. Sodų gatvė ne šiaip sau turi tokį pavadinimą, ten iš tikrųjų buvo miesto sodai. Visa ši erdvė bus sutvarkyta.
http://bustas.lrytas.lt/nekilnojamas...monems.htm?p=4Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Visokios info bendrai:
Artūras Blotnys
Vilniaus miesto plėtros departamento vadovas
Teritoriją aplink geležinkelio stotį vertinu kaip vieną perspektyviausių Vilniuje. Beje, mano departamento skyriaus vedėjas ten gyvena ir džiaugiasi.
Šiuo metu svarstome siūlymus priešais geležinkelio stotį pastatyti apžvalgos ratą. Iš privačių investuotojų sulaukėme jau 3 pasiūlymų. Ten jis stovėtų laikinai.
Jau baigiame rengti detalųjį planą, pagal kurį bus pertvarkoma visa erdvė aplink geležinkelio stotį.
Aikštė priešais geležinkelio stotį bus mažinama, ten iškils du komerciniai pastatai. Prieš tai senamiesčio pietinis aplinkkelis (nuo tunelio) bus pratęstas iki Švitrigalos gatvės.
Geležinkelio stoties pašto siuntų skyrius taps viešbučiu.
Viešojo transporto žiedas bus formuojamas priešais autobusų stotį. Pati autobusų stotis bus rekonstruojama į viešbutį ir komercinį centrą.
Šv.Stepono gatvė bus pratęsta iki Panerių gatvės, dabartinis aklagatvis naikinamas. Tai bus daroma už privačių investuotojų pinigus.
Pėsčiųjų tiltas į Naujininkus platės, jis bus pratęstas iki Sodų gatvės. Sodų gatvė ne šiaip sau turi tokį pavadinimą, ten iš tikrųjų buvo miesto sodai. Visa ši erdvė bus sutvarkyta.
Buvusio „Gintaro“ viešbučio teritorijoje numatoma statyti gyvenamųjų namų kvartalą. Žiūrint nuo stoties – į dešinę ir senamiesčio link.
Naujininkams rekonstruoti turime finansavimą iš Europos Sąjungos.
Lėšos eis per Vidaus reikalų ministeriją, nes skirtos probleminei teritorijai.
Už dabartinio „Oslo namų“ kvartalo iškils gyvenamųjų namų kvartalas.
„Lietuvos geležinkeliai“ prie tilto stato dviejų tūkstančių vietų stovėjimo aikštelę.
http://bustas.lrytas.lt/nekilnojamas...monems.htm?p=4Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąNevisai aišku, kaip gi bus sutvarkytas visuomeninio transporto mazgas. Gerai, aišku, jeigu būtų požeminės perėjos tiesiai į geležinkelio stotį - ten reljefas tam kaip tik palankus.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąVisokios info bendrai:
Artūras Blotnys
Vilniaus miesto plėtros departamento vadovas
Teritoriją aplink geležinkelio stotį vertinu kaip vieną perspektyviausių Vilniuje. Beje, mano departamento skyriaus vedėjas ten gyvena ir džiaugiasi.
Šiuo metu svarstome siūlymus priešais geležinkelio stotį pastatyti apžvalgos ratą. Iš privačių investuotojų sulaukėme jau 3 pasiūlymų. Ten jis stovėtų laikinai.
Jau baigiame rengti detalųjį planą, pagal kurį bus pertvarkoma visa erdvė aplink geležinkelio stotį.
Aikštė priešais geležinkelio stotį bus mažinama, ten iškils du komerciniai pastatai. Prieš tai senamiesčio pietinis aplinkkelis (nuo tunelio) bus pratęstas iki Švitrigalos gatvės.
Geležinkelio stoties pašto siuntų skyrius taps viešbučiu.
Viešojo transporto žiedas bus formuojamas priešais autobusų stotį. Pati autobusų stotis bus rekonstruojama į viešbutį ir komercinį centrą.
Šv.Stepono gatvė bus pratęsta iki Panerių gatvės, dabartinis aklagatvis naikinamas. Tai bus daroma už privačių investuotojų pinigus.
Pėsčiųjų tiltas į Naujininkus platės, jis bus pratęstas iki Sodų gatvės. Sodų gatvė ne šiaip sau turi tokį pavadinimą, ten iš tikrųjų buvo miesto sodai. Visa ši erdvė bus sutvarkyta.
Buvusio „Gintaro“ viešbučio teritorijoje numatoma statyti gyvenamųjų namų kvartalą. Žiūrint nuo stoties – į dešinę ir senamiesčio link.
Naujininkams rekonstruoti turime finansavimą iš Europos Sąjungos.
Lėšos eis per Vidaus reikalų ministeriją, nes skirtos probleminei teritorijai.
Už dabartinio „Oslo namų“ kvartalo iškils gyvenamųjų namų kvartalas.
„Lietuvos geležinkeliai“ prie tilto stato dviejų tūkstančių vietų stovėjimo aikštelę.
http://bustas.lrytas.lt/nekilnojamas...monems.htm?p=4
Taip įspūdinga, kad net norisi klausti ką jie rūko.
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąGeležinkelio stotyje buvo demonstruojamas kiek kitoks maketas. Ne su auto tuneliu, bet su požeminėm pėsčiųjų perėjom po žiedu. Bet egzistuoja ir vizualizacija su tuneliu. Lyg ir čia forume keliose temose buvo įdėta. reikėtų paieškoti.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąAutomobilių tunelis nebeteko poreikio atidarius Tūkstantmečio gatvę, realiai nieko ten ypatingo daryti nereikia, nebent tik atnaujinti viską, asfaltą, šaligatvius ir pan. Na ir aišku tuos visus kioskus iškelti arba perstatyti į padoresnius.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąGal ir taip, bet sutvarkyti Geležinkelio g. tikrai reikia. Požeminės perėjos būtų tikrai geresnis sprendimas. Pats dabartinis žiedas yra tragedija. O kioskų ten išvis neturėtų jokių likti. Jeigu bus viešbutis vietoj autobusų stoties, tai geriau ten būtų skveras ar mini parkelis.
Comment
-
Parašė Little_man Rodyti pranešimąJo tas buvo įdomus variantas verslo centras vietoje autobusų stoties. Arba nepastebėjau arba nebuvo paminėta, kur dėsis autobusų stotis.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąSpėčiau ten pat. Būtų kelių aukštų viešbutis su verslo centru, o apačioje autobusų terminalas. Šiaip tokia praktika seniai paplitusi visoje Europoje.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąDar buvo planai iškelti į fabijoniškes, ten kur dabartinis autobusų žiedas.
Verslo centras virš autobusų stoties skamba nelabai patraukliai. Užsimenama, kad autobusų stotis bus naudojama ir visuomeniniam transportui. Tai ten vos ne visą parą bus intensyvus judėjimas. Nors vietos ten gal ir pakaktų, padarius gerą jungtį su geležinkelio stotimi pėstiesiems.
Kaip sakant, geriau vieną kartą pamatyti, kas ten bus.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąDar buvo planai iškelti į fabijoniškes, ten kur dabartinis autobusų žiedas.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
Comment