Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Projektai Vilniaus stoties aikštėje
Collapse
X
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimą„Lietuvos geležinkeliai“ prie tilto stato dviejų tūkstančių vietų stovėjimo aikštelę.
Vietos ten lyg ir yra, bet baladotis iki stočių toloka.
Comment
-
Kai per dvi temas ta pati diskusija, tai sunku
Kalba eina apie pėsčiųjų tiltą per geležinkelį.
Pėsčiųjų tiltas į Naujininkus platės, jis bus pratęstas iki Sodų gatvės. Sodų gatvė ne šiaip sau turi tokį pavadinimą, ten iš tikrųjų buvo miesto sodai. Visa ši erdvė bus sutvarkyta.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTai taip, taip ir parašyta, kad "nuo tunelio pietinis aplinkkelis bus pratęstas". Dabar jis ten ir pasibaigia. Tik įdomu kaip tas žiedas atrodys su aplinkkeliu ir visu viešuoju transportu.
Comment
-
/\ Tai čia kaip GALIMA būtų padaryt. Bet straipsnyje minima, kad skveras kažkoks tai išliks, nors bus ir mažesnis. Tad bus sprendžiama kažkaip kitaip. Žiedas, tikėtina, išliks, bet bus greičiausiai mažesnis ir efektyvesnis.
Nepavyksta man rasti tų vizualizacijų. Gal kas galit padėt paieškot? Buvo Zuokas prieš rinkimus jų įmetęs, buvau aš čia forume jų pridėjęs. Tik neatsimenu kur...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąGal ir taip, bet sutvarkyti Geležinkelio g. tikrai reikia. Požeminės perėjos būtų tikrai geresnis sprendimas. Pats dabartinis žiedas yra tragedija. O kioskų ten išvis neturėtų jokių likti. Jeigu bus viešbutis vietoj autobusų stoties, tai geriau ten būtų skveras ar mini parkelis.
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąTai tame verslo centre gal kokios "Susisiekimo paslaugos" ar tarpmiestiniai vežėjai biurus nuomosis.
Reikia tikėtis, kad nesugalvos mažinti autobusų stoties aikštelės ploto, nes dabar, dienos metu, ten vos sutelpa visi autobusai. Kai kurie priversti stovėti nenaudojamose aikštelėse (arba tose, kur negreit dar bus autobusas). Tikrai nesinori, kad būtų Rygos AS vaizdelis, kur autobusai stovi aplinkinėse gatvėse, o stoties teritorija grūste prigrūsta autobusų.
Dar man tokios rekonstrukcijos kvepia stovėjimo vietų autobusams mažinimu, t.y. nebeliks galimybės autobusams stovėti Geležinkelio g. (abiejose stoties aikštės pusėse) ir Šv. Stepono g., kuri ryte visa užstatyta pietaujančiais ir pertraukai paliktais autobusais.
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąO tai kur pati autobusų stotis bus, jei senoji pertvarkoma į viešbutį?
Comment
-
/\ Manau po to rekonstrukcijos, jeigu sako, kad bus atskira VT zona tai visi sėkmingai ten ir stovės. Atsisakius visokių neaiškių prieigų, ten vietos pilna. Pagaliau strategiškai svarbi vieta yra stotys, tai atitinkamai ir miesto VT turi privažiuoti. Dabar ten totalus bardakas, jei atvirai.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą/\ Nepavyksta man rasti tų vizualizacijų. Gal kas galit padėt paieškot? Buvo Zuokas prieš rinkimus jų įmetęs, buvau aš čia forume jų pridėjęs. Tik neatsimenu kur...
Comment
-
Parašė Kerpycius Rodyti pranešimąBuvau į infrastruktūros projektus įmetęs nuotrauką iš Zuoko puslapio. Vis gi kažką panašaus ir planuoja daryti.
Atvaizdas
Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąNesimato čia žadamo plėsti pėsčiųjų tilto į Naujininkus. Gi minėjo, kad tiltas bus pratęstas net iki Sodų g. Matyt yra einama link priimtinesnio projekto, nei šis. Nors tas autobusų mazgas atrodo ana įdomiai.
Comment
-
Panašiai yra su naująja Poznanės autobusų stotimi (miestas panašaus dydžio kaip Vilnius, aglomeracija apie 30% didesnė) - peronai čia po stikline dalimi. Kitoje pusėje trys (iš šešių) geležinkelio stoties peronų (virš jų kabanti šio pastato dalis tai ir yra stotis). Funkcionalumas neblogas, o didžiausia problema, t.y. eskalatoriaus į geležinkelio peronus stoka, išnyks šių metų rudenį. Tad toks variantas nebūtų blogas, svarbiausia yra tai, kaip viskas bus įgyvendinta
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąTikrai nesinori, kad būtų Rygos AS vaizdelis, kur autobusai stovi aplinkinėse gatvėse, o stoties teritorija grūste prigrūsta autobusų.
Comment
Comment