Artūras Blotnys
Vilniaus miesto plėtros departamento vadovas
Jau baigiame rengti detalųjį planą, pagal kurį bus pertvarkoma visa erdvė aplink geležinkelio stotį.
Aikštė priešais geležinkelio stotį bus mažinama, ten iškils du komerciniai pastatai. Prieš tai senamiesčio pietinis aplinkkelis (nuo tunelio) bus pratęstas iki Švitrigalos gatvės.
Geležinkelio stoties pašto siuntų skyrius taps viešbučiu.
Viešojo transporto žiedas bus formuojamas priešais autobusų stotį. Pati autobusų stotis bus rekonstruojama į viešbutį ir komercinį centrą.
Šv.Stepono gatvė bus pratęsta iki Panerių gatvės, dabartinis aklagatvis naikinamas. Tai bus daroma už privačių investuotojų pinigus.
Pėsčiųjų tiltas į Naujininkus platės, jis bus pratęstas iki Sodų gatvės. Sodų gatvė ne šiaip sau turi tokį pavadinimą, ten iš tikrųjų buvo miesto sodai. Visa ši erdvė bus sutvarkyta. http://bustas.lrytas.lt/nekilnojamas...monems.htm?p=4
Artūras Blotnys
Vilniaus miesto plėtros departamento vadovas
Teritoriją aplink geležinkelio stotį vertinu kaip vieną perspektyviausių Vilniuje. Beje, mano departamento skyriaus vedėjas ten gyvena ir džiaugiasi.
Šiuo metu svarstome siūlymus priešais geležinkelio stotį pastatyti apžvalgos ratą. Iš privačių investuotojų sulaukėme jau 3 pasiūlymų. Ten jis stovėtų laikinai. Jau baigiame rengti detalųjį planą, pagal kurį bus pertvarkoma visa erdvė aplink geležinkelio stotį.
Aikštė priešais geležinkelio stotį bus mažinama, ten iškils du komerciniai pastatai. Prieš tai senamiesčio pietinis aplinkkelis (nuo tunelio) bus pratęstas iki Švitrigalos gatvės.
Geležinkelio stoties pašto siuntų skyrius taps viešbučiu.
Viešojo transporto žiedas bus formuojamas priešais autobusų stotį. Pati autobusų stotis bus rekonstruojama į viešbutį ir komercinį centrą.
Šv.Stepono gatvė bus pratęsta iki Panerių gatvės, dabartinis aklagatvis naikinamas. Tai bus daroma už privačių investuotojų pinigus.
Pėsčiųjų tiltas į Naujininkus platės, jis bus pratęstas iki Sodų gatvės. Sodų gatvė ne šiaip sau turi tokį pavadinimą, ten iš tikrųjų buvo miesto sodai. Visa ši erdvė bus sutvarkyta.
Buvusio „Gintaro“ viešbučio teritorijoje numatoma statyti gyvenamųjų namų kvartalą. Žiūrint nuo stoties – į dešinę ir senamiesčio link.
Naujininkams rekonstruoti turime finansavimą iš Europos Sąjungos.
Lėšos eis per Vidaus reikalų ministeriją, nes skirtos probleminei teritorijai.
Už dabartinio „Oslo namų“ kvartalo iškils gyvenamųjų namų kvartalas.
„Lietuvos geležinkeliai“ prie tilto stato dviejų tūkstančių vietų stovėjimo aikštelę. http://bustas.lrytas.lt/nekilnojamas...monems.htm?p=4
O kas čia fantastiško? Tai bus realizuota išplatinant ir sutvarkant Geležinkelio g. ir panaikinant chaotišką žiedą prie geležinkelio stoties. Viskas pakankamai paprasta ir realu.
Geležinkelio stotyje buvo demonstruojamas kiek kitoks maketas. Ne su auto tuneliu, bet su požeminėm pėsčiųjų perėjom po žiedu. Bet egzistuoja ir vizualizacija su tuneliu. Lyg ir čia forume keliose temose buvo įdėta. reikėtų paieškoti.
Nevisai aišku, kaip gi bus sutvarkytas visuomeninio transporto mazgas. Gerai, aišku, jeigu būtų požeminės perėjos tiesiai į geležinkelio stotį - ten reljefas tam kaip tik palankus.
Nevisai aišku, kaip gi bus sutvarkytas visuomeninio transporto mazgas. Gerai, aišku, jeigu būtų požeminės perėjos tiesiai į geležinkelio stotį - ten reljefas tam kaip tik palankus.
Man labiau tie privatūs investuotojai kelia klausimą... Tarkime, su pertvarką į viešbučius, tai ok. Investuos į tai kažkokie viešbučių tinklai. Bet visa kita didelis klaustukas.
Artūras Blotnys
Vilniaus miesto plėtros departamento vadovas
Teritoriją aplink geležinkelio stotį vertinu kaip vieną perspektyviausių Vilniuje. Beje, mano departamento skyriaus vedėjas ten gyvena ir džiaugiasi.
Šiuo metu svarstome siūlymus priešais geležinkelio stotį pastatyti apžvalgos ratą. Iš privačių investuotojų sulaukėme jau 3 pasiūlymų. Ten jis stovėtų laikinai. Jau baigiame rengti detalųjį planą, pagal kurį bus pertvarkoma visa erdvė aplink geležinkelio stotį.
Aikštė priešais geležinkelio stotį bus mažinama, ten iškils du komerciniai pastatai. Prieš tai senamiesčio pietinis aplinkkelis (nuo tunelio) bus pratęstas iki Švitrigalos gatvės.
Geležinkelio stoties pašto siuntų skyrius taps viešbučiu.
Viešojo transporto žiedas bus formuojamas priešais autobusų stotį. Pati autobusų stotis bus rekonstruojama į viešbutį ir komercinį centrą.
Šv.Stepono gatvė bus pratęsta iki Panerių gatvės, dabartinis aklagatvis naikinamas. Tai bus daroma už privačių investuotojų pinigus.
Pėsčiųjų tiltas į Naujininkus platės, jis bus pratęstas iki Sodų gatvės. Sodų gatvė ne šiaip sau turi tokį pavadinimą, ten iš tikrųjų buvo miesto sodai. Visa ši erdvė bus sutvarkyta.
Buvusio „Gintaro“ viešbučio teritorijoje numatoma statyti gyvenamųjų namų kvartalą. Žiūrint nuo stoties – į dešinę ir senamiesčio link.
Naujininkams rekonstruoti turime finansavimą iš Europos Sąjungos.
Lėšos eis per Vidaus reikalų ministeriją, nes skirtos probleminei teritorijai.
Už dabartinio „Oslo namų“ kvartalo iškils gyvenamųjų namų kvartalas.
„Lietuvos geležinkeliai“ prie tilto stato dviejų tūkstančių vietų stovėjimo aikštelę. http://bustas.lrytas.lt/nekilnojamas...monems.htm?p=4
Taip įspūdinga, kad net norisi klausti ką jie rūko.
Geležinkelio stotyje buvo demonstruojamas kiek kitoks maketas. Ne su auto tuneliu, bet su požeminėm pėsčiųjų perėjom po žiedu. Bet egzistuoja ir vizualizacija su tuneliu. Lyg ir čia forume keliose temose buvo įdėta. reikėtų paieškoti.
Automobilių tunelis nebeteko poreikio atidarius Tūkstantmečio gatvę, realiai nieko ten ypatingo daryti nereikia, nebent tik atnaujinti viską, asfaltą, šaligatvius ir pan. Na ir aišku tuos visus kioskus iškelti arba perstatyti į padoresnius.
Tame straipsnyje apie joki nauja tuneli nekalbama. Ten paminetame "nuo tunelio" mano supratimu minimas dabar esantis pravaziavimas po gelezinkeliu, dar kartais vadinamas tuneliniu viaduku.
Tai taip, taip ir parašyta, kad "nuo tunelio pietinis aplinkkelis bus pratęstas". Dabar jis ten ir pasibaigia. Tik įdomu kaip tas žiedas atrodys su aplinkkeliu ir visu viešuoju transportu.
Automobilių tunelis nebeteko poreikio atidarius Tūkstantmečio gatvę, realiai nieko ten ypatingo daryti nereikia, nebent tik atnaujinti viską, asfaltą, šaligatvius ir pan. Na ir aišku tuos visus kioskus iškelti arba perstatyti į padoresnius.
Gal ir taip, bet sutvarkyti Geležinkelio g. tikrai reikia. Požeminės perėjos būtų tikrai geresnis sprendimas. Pats dabartinis žiedas yra tragedija. O kioskų ten išvis neturėtų jokių likti. Jeigu bus viešbutis vietoj autobusų stoties, tai geriau ten būtų skveras ar mini parkelis.
Gal ir taip, bet sutvarkyti Geležinkelio g. tikrai reikia. Požeminės perėjos būtų tikrai geresnis sprendimas. Pats dabartinis žiedas yra tragedija. O kioskų ten išvis neturėtų jokių likti. Jeigu bus viešbutis vietoj autobusų stoties, tai geriau ten būtų skveras ar mini parkelis.
Jo tas buvo įdomus variantas verslo centras vietoje autobusų stoties. Arba nepastebėjau arba nebuvo paminėta, kur dėsis autobusų stotis.
Dar buvo planai iškelti į fabijoniškes, ten kur dabartinis autobusų žiedas.
Ten papildoma Autobusų stotis yra suplanuota šiaurinėms kryptims.
Verslo centras virš autobusų stoties skamba nelabai patraukliai. Užsimenama, kad autobusų stotis bus naudojama ir visuomeniniam transportui. Tai ten vos ne visą parą bus intensyvus judėjimas. Nors vietos ten gal ir pakaktų, padarius gerą jungtį su geležinkelio stotimi pėstiesiems.
Kaip sakant, geriau vieną kartą pamatyti, kas ten bus.
Comment