Manau niekas čia neprieštarauja tam, kad Vilniaus pakraščiuose stovėtų kotedžai ar būtų nuosavų namų rajonai. Taip ir turėtų būti. Tačiau pagrindinė problema, kai iš Vilniaus centro bandoma padaryti kaimą su plynais laukais ir prieštaraujant bet kokioms naujoms statyboms, nesuprantant, kad jeigu tos naujos statybos būtų vykdomos ne į miesto vidų, o į išorę - tai būtų daug didesnė blogybė.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie Vilniaus miesto užstatymo tankinimą ir aukštingumą
Collapse
X
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąManau niekas čia neprieštarauja tam, kad Vilniaus pakraščiuose stovėtų kotedžai ar būtų nuosavų namų rajonai. Taip ir turėtų būti. Tačiau pagrindinė problema, kai iš Vilniaus centro bandoma padaryti kaimą su plynais laukais ir prieštaraujant bet kokioms naujoms statyboms, nesuprantant, kad jeigu tos naujos statybos būtų vykdomos ne į miesto vidų, o į išorę - tai būtų daug didesnė blogybė.
Ir kame blogybė turėt naujas statybas pakraščiuose? Infrastruktūra brangesnė? Na jei kaip dabar ji nevystoma tankinant tai taip. Nes jei norite vystit infrastruktūra centre, kad atitiktų tankumą, tai kainuos tikrai daugiau.
Comment
-
Parašė Žiburinis Rodyti pranešimąIr kame blogybė turėt naujas statybas pakraščiuose? Infrastruktūra brangesnė? Na jei kaip dabar ji nevystoma tankinant tai taip. Nes jei norite vystit infrastruktūra centre, kad atitiktų tankumą, tai kainuos tikrai daugiau.
Comment
-
Parašė Žiburinis Rodyti pranešimą
Tai gali būti tos naujos statybos, bet jos neturi būt tankinimo vardan. Yra riba kai tankumas tampa problema, o ne sprendimu. Ir yra labai klaidingas mąstymas, kad kotedžai gali egzistuot tik paskraščiuose.
Ir kame blogybė turėt naujas statybas pakraščiuose? Infrastruktūra brangesnė? Na jei kaip dabar ji nevystoma tankinant tai taip. Nes jei norite vystit infrastruktūra centre, kad atitiktų tankumą, tai kainuos tikrai daugiau.
O jeigu kažkam savigarba neleidžia nevažiuoti automobiliu, tai jį galima išauklėti parkavimo, įvažiavimo į centrą mokesčiais etc.Post in English - fight censorship!
- 3 patinka
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimąNa, šiferis nesveika
https://www.google.lt/maps/@54.64429...7i13312!8i6656
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Šiaip jau, ne. Nebent laikai, kad kiekvienas turi galimybę patogiai važiuoti automobiliu. Miestui esant tankiam daug daugiau žmonių turi galimybę važiuoti viešuoju transportu, dviračiais, paspirtukais, galų gale eiti pėsčiomis. Dėl to automobilių infrastruktūros elementariai tiek nebereikia ir galima nebedaryti tiek parkingų, plačių gatvių, viadukų etc.
Parašė Žiburinis Rodyti pranešimą
Tai gali būti tos naujos statybos, bet jos neturi būt tankinimo vardan. Yra riba kai tankumas tampa problema, o ne sprendimu.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąbet Vilniuje tokią tik vieną sugalvoju - Perkūnkiemis, kur problema ne tankume, o kad tie daugiabučiai per aukšti.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimą
ir medį nukirto...
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Šiaip jau, ne. Nebent laikai, kad kiekvienas turi galimybę patogiai važiuoti automobiliu. Miestui esant tankiam daug daugiau žmonių turi galimybę važiuoti viešuoju transportu, dviračiais, paspirtukais, galų gale eiti pėsčiomis. Dėl to automobilių infrastruktūros elementariai tiek nebereikia ir galima nebedaryti tiek parkingų, plačių gatvių, viadukų etc.
O jeigu kažkam savigarba neleidžia nevažiuoti automobiliu, tai jį galima išauklėti parkavimo, įvažiavimo į centrą mokesčiais etc.
Parkingų problema nedings, žmonės vistiek norės turėt auto. Gal ne važinės i darbą kasdien bet juos reiks kažkur laikyt.
Comment
-
Parašė Žiburinis Rodyti pranešimą
Na tankinimas turi tendencija išstumt dviratininkus. Pirma, kad tankiai gyvenantieji neturi kur tų dviračių pasidėt. O tie kurie turi tai gyvena toli. Ir mažai kas norės dedikuoti 2 metrus ploto takui kuriuo juda tik dviračiai. Plius esant dideliam eismo tankumui ir paspirtukas nebebus toks naudingas kaip dabar vilniuje.
Parkingų problema nedings, žmonės vistiek norės turėt auto. Gal ne važinės i darbą kasdien bet juos reiks kažkur laikyt.
Niekas Honkongo ar Tokijo is Vilniaus nedaro ir nedarys. Pasiekti toki tankumo lygi kur "tankumas isstums dviratininkus" Lietuvoje yra praktiskai neimanoma. Tavo isvedziojimas yra su realybe prasilenkiantis absurdas. Didejant tankumui-dideja paslaugu kiekis kvadratiniam kilometrui, ir mazeja infrastrukturos kaina. Vietoj 10km kelio tiesti 5km tik siek tiek platesni kelia yra nepalyginimai pigiau. Lygiai tas pats su elektros, interneto laidais, duju ir vandentiekio vamzdynais, metro ir tt ir pan. Jei tau reikalingos paslaugos anksciau buvo 2km atstumu, o dabar tapo 1km atstumu, tai kita karta i automobili net nesesi net blogo oro atveju(nes be vaziavimo dar reikes pagalvoti ir apie parkavima). [jau net nesnekant apie tai, kad verslui pigiau tiesti 1km interneto kabeli ir arba uzdirbti daugiau, sumoketi daugiau mokesciu, arba daugiau galimybiu kelti atlyginimus]. Gero oro atveju ne visi, bet nemazai zmoniu persestu ant dviraciu/paspirtuku.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą...
Parašė mantasm Rodyti pranešimąJei skaičiuot tankį kaip atstumus tarp objektų - bilekurie sodai būtų tankesni nei Konstitucijos prospekto stiklainiai ar tas pats PerkūnkaimisPaskutinis taisė Eidvis; 2018.12.06, 07:18.
Comment
-
Tema slenka link filosofinių pamąstymų. Kokia ateities žmogaus gyvenimo aplinka? Ar numatoma perspektyva stimuliuos darnų civilizacijos vystymąsį ar degradaciją? Ar ji galės išsitekti ir nesusinaikinti Žemės planetoje? Homo Sapiens neišsivystys į naują rūšį? Ar išliks žmonijos civilizacija technogeninė?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąO šitos temos nebuvo būtent tokia paskirtis? Pasikapot kas nori vienkiemio vs honkongo?
- 3 patinka
Comment
-
Tokie miestai kaip Honkongas gražus tik ant wallpaper'io ir tai tik iš pakankamai toli ir aukštai, kad tarp blizgančių dangoraižių sienų nesimatytų skurdas ir purvas. Neseniai kažkur delfi pateiktos "azijos tigrų" eilinių gyventojų gyvenimo sąlygų nuotraukos šokiravo. Tikiuosi mums iki tokio ekonominio pakilimo ir NT kainų dar labai toli.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė mki Rodyti pranešimąTokie miestai kaip Honkongas gražus tik ant wallpaper'io ir tai tik iš pakankamai toli ir aukštai, kad tarp blizgančių dangoraižių sienų nesimatytų skurdas ir purvas. Neseniai kažkur delfi pateiktos "azijos tigrų" eilinių gyventojų gyvenimo sąlygų nuotraukos šokiravo. Tikiuosi mums iki tokio ekonominio pakilimo ir NT kainų dar labai toli.
Comment
-
kasparas.v o jei zmogus pats nebuvo Honkonge, reiskia jis nieko nezino apie ji? Ar cia is serijos - kaip galite tiketi kad zeme ne plokscia, juk niekad nematete. Siulyti paciam nuvaziuoti i kiekviena pasaulio sali skamba kaip neturejimas kuom oponuot.
Aplinka atrodo skirtingai ir nevienodai ir Lietuvoj ir ten. I ka reiketu lygiuotis tai i skandinavus, o tikrai ne i Kinija ir Azija pagal urbanizma, patogu miesta bei aukstingumo standartus.
- 1 patinka
Comment
Comment