Kadangi pastaruoju metu ypatingai suaktyvėjo forumo teršimas diskutuojant ne apie architektūros kokybę, o apie tai, kad didžiausia problema yra mašinų aikštelių ir pievų užstatymas ar kelių medžių nukirtimas, tai reiškia, kad tai temai reikia savo atskiros temos. Prašymas adminams - perkelinėti visas diskusijas apie (ne)saugotinas Vilniaus trobas, pievas ir aikšteles į šią temą, kad tos temos, kuriose yra diskutuojama apie architektūrą, nebūtų užterštos diskusijomis apie kažką kitą.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie Vilniaus miesto užstatymo tankinimą ir aukštingumą
Collapse
X
-
Parašė AudriusVPerimetrinis užstatymas traukia žmones pasivaikščiojimams gatve, pirmame pastatų aukšte turėtų būti kavinės, parduotuvės, tam kad būtų kur paganyti akis. Tokiu būdu miestas tampa gyvas. Nežinau, ar kas eina pasivaikščioti ne po senamiestį , o po naujus rajonus.
"Kad būtų kur paganyti akis" parduotuvių kiekis/įdomumas/tankis net milijoniniuose megapoliuose gaunasi tik pavienėse vietose. Pvz senamiestyje.
Po senamiestį žmonės eina pasivaikščioti dėl n+k priežasčių, o ne dėl perimetrinio užstatymo. Viena iš tų priežasčių - kad į jį suvažiuoja visi ir yra kam save parodyt bei į ką pažiūrėt. Jei visi išsiskirstytų vaikščioti po savus rajonus - nemažai daliai žmonių išvis dingtų įdomumas eit pasivaikščiot.
- 1 patinka
-
Iniciatyva labai gera. Paskutiniu metu kada neužeini į forumą paskaityti naujienų kas yra statoma mūsų mieste, tai naudingos informacijos reikia ieškoti postuose, pasimetusiuose tarp kilometrinių diskusijų, kaip tas ar anas projektas yra blogai, kaip gerai būtų jeigu jo nebūtų ir ten augtų laisvi ir nevaržomi medžiai ir krūmai, o jų paunksmėje jaukiai kiurksotų žmogiško mastelio medinukai (ir aišku, naktimis nebūtų jokios apšvietimo taršos - nieko ryškesnio už jonvabalį, ko gero, mieste neturi būti). Te žaliuoja ši tema!Snowflakes will attack U <3
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Lettered
Šiaip tai skervėjai dažniausiai ir susidaro perimetrinio užstatymo atveju, nes sukuriamas toks tarsi tunelis, kuriuo veržiasi vėjas, ypač jei gatvės tiesios kaip pvz. pilaitėje. Esant tokiam užstatymui, kaip pvz. pilies apartamentų ar žvrėyno namų kvartalai, skervėjai ne taip susidaro, nes nėra kur tolygiam oro srautui veržtis.Paskutinis taisė evvt; 2018.09.13, 23:46.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąAčiū Eidviui už sukurtą temą, bandau kelti pranešimus, jei ko trūksta ar ką net taip perkėliau, sakykit.
Comment
-
Ar tinka sakyti „didelis ačiū“, „didelis dėkui“?
Tai verstinės konstrukcijos iš rus. большое спасибо (didelis ačiū, didelis dėkui), taisomos taip:
labai ačiū;
širdingai ačiū;
nuoširdžiai ačiū;
dėkui;
labai dėkoju.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm
Kuo perimetrinis užstatymas su tokiu pat gyventojų tankiu ir tokiu pat miesto išplanavimu padidintų žmonių srautus? Kad nenukirtinėtų kampų per kiemus?Paskutinis taisė andyour; 2018.09.14, 08:36.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Nes daugiau vaikščiotų pėsčiomis. Tada ne prekybos centrai aplink Ukmergės plentą kurtusi, o mažos specializuotos parduotuvės pirmuose aukštuose. Žinoma, nebūtų viskas taip arba vien tik kitaip, nes prekybos centrai vis tiek egzistuotų, tik miesto pakraštyje. Kažkada Big'as buvo miesto galas, o dabar jau nebe, nes miestas sparčiai plečiasi.
O mažos parduotuvėlės išmirė ir išgyvenusios sulindo į didelius prekybcentrius tikrai ne dėl vienokio ar kitokio kvartalo užstatymo.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė AudriusVPerimetrinis užstatymas traukia žmones pasivaikščiojimams gatve, pirmame pastatų aukšte turėtų būti kavinės, parduotuvės, tam kad būtų kur paganyti akis. Tokiu būdu miestas tampa gyvas. Nežinau, ar kas eina pasivaikščioti ne po senamiestį , o po naujus rajonus.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kuo perimetrinis užstatymas pats savimi padidintų vaikščiojančių pėsčiomis skaičių?Paskutinis taisė andyour; 2018.09.14, 08:45.
Comment
-
Parašė AudriusV
Nemanau, kad nemažai daliai žmonių tikslas vaikštant parodyti save ir pasižiūrėti į kitus. Mano mintis buvo ta , kad traukia pasivaikščioti gatve tada , kai yra ne tik perimetrinis užstatymas , bet ir tai ,kad žmogus eidamas šalia namų (eiti kuo arčiau jų - aiškinama žmonių psichologija), jis kažką įdomaus mato.
Paspoksot į vitrinas (kaip ir į žmones) aišku įdomu. Dėl to ir akropoliuose eina pažioplinėt laisvu laiku.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė AudriusV
Nemanau, kad nemažai daliai žmonių tikslas vaikštant parodyti save ir pasižiūrėti į kitus. Mano mintis buvo ta , kad traukia pasivaikščioti gatve tada , kai yra ne tik perimetrinis užstatymas , bet ir tai ,kad žmogus eidamas šalia namų (eiti kuo arčiau jų - aiškinama žmonių psichologija), jis kažką įdomaus mato.Paskutinis taisė googleLT; 2018.09.14, 15:46.
Comment
-
Kartais sunku suprasti kokie tavo prioritetai - vieną dieną kaip pavyzdinį miesto užstatymą rodai senamiestį (kur perimetrinis užstatymas), kitą dieną sakai, kad daug geriau padrikas užstatymas, nes ten kampus galima nukirsti ir daugiau medžių prisodinti. Vieną dieną tu kritikuoji Reformatų skvero projektą, pagal kurį vyraujantis betonas turėtų būti keičiamas žaliomis erdvėmis, o kitą dieną priekaištauji, kad 'žmonėms tik betonas rūpi'. Vieną dieną sakai, kad dėl teismų pastato statymo turi spręsti aplinkiniai gyventojai, nes jie ten gyvena, tačiau tai tau netrukdo kritikuoti daugumos Vilniaus projektų, nors tu prie jų negyveni.
- 2 patinka
Comment
-
Žmogus konservatorius ir tiek. Senamiestį saugot, kitur daryt su daugiau gamtos kaip bandyta daryt ilgą laiką ir tam tikra prasme vis dar daroma (apart Perkūnkaimio). Reformatų skverą nori palikt kaip yra. O kitur irgi nori palikt kaip yra.
O kritikuot projektus galima ir neturint moralinės ar teisinės sprendimo teisės.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Kartais sunku suprasti kokie tavo prioritetai - vieną dieną kaip pavyzdinį miesto užstatymą rodai senamiestį (kur perimetrinis užstatymas), kitą dieną sakai, kad daug geriau padrikas užstatymas, nes ten kampus galima nukirsti ir daugiau medžių prisodinti. Vieną dieną tu kritikuoji Reformatų skvero projektą, pagal kurį vyraujantis betonas turėtų būti keičiamas žaliomis erdvėmis, o kitą dieną priekaištauji, kad 'žmonėms tik betonas rūpi'. Vieną dieną sakai, kad dėl teismų pastato statymo turi spręsti aplinkiniai gyventojai, nes jie ten gyvena, tačiau tai tau netrukdo kritikuoti daugumos Vilniaus projektų, nors tu prie jų negyveni.
Modernus, paprastos architektūros perimetras beveik visada yra nuobodesnis, savo monotoniškumu, mažų unikalių detalių neturėjimu ankštose erdvėse nekuria jokio jaukumo, o tuo pačiu metu nesugeba įkomponuoti ir didesnio kiekio augmenijos, erdvesnių šaligatvių, patogesnių, trumpesnių ir greitesnių pėsčiųjų maršrutų: https://goo.gl/maps/jfqAoe2JJix
Comment
-
Parašė googleLT Rodyti pranešimąVerslas ir krautuvėlės gali kurti abiejose užstatymo tipuose, tankumas juk panašus, tik vienur iki tikslo eidamas matysi daugiau malonios gamtos, medžių, o kitur tą patį triukšmingą tranzitinį kelią su daugybe automobilių (tik pėstiesiems skirtos gatvės susidoroja su daugybe perimetro nemalonumų). Jei tai ne žmonių srautus suburiančios erdvės tai abu užstatymų tipai panašiai atrodo. Vienos perimetras kur tiesiog gyvenama: https://goo.gl/maps/yNwCr4msqDu
- 1 patinka
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Daugybė automobilių atsiranda dėl tokių kaip tu, kurie nori surogatinės gamtos miesto gale. Ar tu supranti, kad tu propoguoji amerikietišką sistemą, kai visi juda tik automobiliais. Tai sudaro pagrindo kurtis Akropoliams, kad visi atvažiavę garantuotai rastų vietos savo mašinai ir galėtų apsipirkti. Gyveni laukymėse, laisvalaikį leidį angaruose, į darbą stovi kamštyje ir kvepuoji dujomis, tiesiami brangūs keliai, VT dirba nuostolingai.Paskutinis taisė googleLT; 2018.09.14, 18:08.
Comment
-
Parašė googleLT Rodyti pranešimą
Aš nenoriu gyventi kur trinasi daugybė žmonių, vyrauja triukšmas ir spartus judėjimas ir tiek, tačiau geras darbas, deja, egzistuoja dažniausiai tik didmiesčiuose, o blogiausia tai, jog neretai jis pačiame centre. Jei mane, kaip ir nemažai kitų tenkina, ta "surogatinė" gamta jei ji man suteikia ramią, žalią ir erdvią aplinką aš joje ir gyvensiu. Taip gyvena nemažai žmonių, tai matoma iš to kaip užstatytos visos Šnipiškių pievos prie "Quadrum" verslo centro, kuriame, kaip žinoma, nepakankamas skaičius stovėjimo vietų. Automobilis paprastam žmogui iki šiol suteikia daugybę patogumų palyginus su viešuoju transportu: 1)šilta 2)švaru 3)nėra užkrečiamų ligų 4)veža į bet kokį mišką, sodybą ar miestelį kada tik panorėsi. Jei darbas būtų aplink centrą, tai centras ir atsilaisvintų nuo automobilių.Paskutinis taisė andyour; 2018.09.14, 18:12.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Daugybė automobilių atsiranda dėl tokių kaip tu, kurie nori surogatinės gamtos miesto gale. Ar tu supranti, kad tu propoguoji amerikietišką sistemą, kai visi juda tik automobiliais. Tai sudaro pagrindo kurtis Akropoliams, kad visi atvažiavę garantuotai rastų vietos savo mašinai ir galėtų apsipirkti. Gyveni laukymėse, laisvalaikį leidį angaruose, į darbą stovi kamštyje ir kvepuoji dujomis, tiesiami brangūs keliai, VT dirba nuostolingai.
- 2 patinka
Comment
Comment