Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Modernaus meno muziejus Mo

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tokie kvadratiniai kaip Lukiškių aikštėj gal tiktų

    Comment


      Parašė mag Rodyti pranešimą
      Tokie kvadratiniai kaip Lukiškių aikštėj gal tiktų
      Taip - atkartotų pastato formą ir netgi papildytų jį, be to, jau patys savaime būtų kaip modernus menas.
      Snowflakes will attack U <3

      Comment


        Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
        Gal kas malonetu nakti nukirsti juos... Buciau Vilniuje, pasvarstyciau labai rimtai apie tai pats.
        Update: vienu medžiu mažiau

        sutapimas? baikit nemanau

        Comment


          Parašė medukas Rodyti pranešimą

          Update: vienu medžiu mažiau

          sutapimas? baikit nemanau
          https://imgur.com/HmqP1IS
          Live foto

          Comment


            Nesvarbu kokiu kampu žiūri, tie medžiai vistiek atrodys nušiurę. Vargu ar koks genėjimas ar formavimas jiems padės, ypač kai vienas dvigubai mažesnis. Tikėkimės pasodins ką nors modernesnio, kaip Lukiškių aikštėj.

            Comment


              Labiau apgailėtinai nei šitie medžiai atrodo laidų bardakas ore ir kreivi šaligatviai po nosim. Vaizdelis kaip Lotynų Amerikoj, o ne Europos didmiesty.
              N N N

              Comment


                Parašė LBP Rodyti pranešimą
                Labiau apgailėtinai nei šitie medžiai atrodo laidų bardakas ore ir kreivi šaligatviai po nosim. Vaizdelis kaip Lotynų Amerikoj, o ne Europos didmiesty.
                Svarbiausia yra be tikslo panaudoti pastaruoju metu forume paplitusią formuluotę "Vilnius atrodo kaip [random mažiau išsivystęs regionas/valstybė/miestas]", nu gi kaip čia ant savęs nepavarius. Laidų bardako čia nėra - tik dvipusis troleibusų kontaktinis tinklas (įprastas bet kuriam Europos miestui turinčiam troleibusus ar tramvajus) ir pakabintas apšvietimas. Norint pamatyti kaip iš tikrųjų atrodo laidų bardakas - užtenka pagooglinti Japonijos miestų nuotraukas (o tai kaip ir civilizuota valstybė), pas mus tikrai nėra didelės problemos su laidais.

                Comment


                  Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                  Svarbiausia yra be tikslo panaudoti pastaruoju metu forume paplitusią formuluotę "Vilnius atrodo kaip [random mažiau išsivystęs regionas/valstybė/miestas]", nu gi kaip čia ant savęs nepavarius. Laidų bardako čia nėra - tik dvipusis troleibusų kontaktinis tinklas (įprastas bet kuriam Europos miestui turinčiam troleibusus ar tramvajus) ir pakabintas apšvietimas. Norint pamatyti kaip iš tikrųjų atrodo laidų bardakas - užtenka pagooglinti Japonijos miestų nuotraukas (o tai kaip ir civilizuota valstybė), pas mus tikrai nėra didelės problemos su laidais.
                  Kaunas vienc prie vieno o gal ir ne http://www.dailymail.co.uk/news/arti...blow-fuse.html

                  Comment


                    05-27






                    Ant šaligatvio tikrai pataupė.


                    Narvesen'as uždarytas iš trijų pusių, pardavėjos ilsisi dirbdamos.

                    Comment


                      Puikiai atrodo, per anksti peikėm vieną atidengtą sieną. Vis dėlto - ką reiškia pasauliniai vardai Lietuvoje. Reikia jų kuo daigiau.
                      Snowflakes will attack U <3

                      Comment


                        Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
                        Puikiai atrodo, per anksti peikėm vieną atidengtą sieną. Vis dėlto - ką reiškia pasauliniai vardai Lietuvoje. Reikia jų kuo daigiau.
                        Va būtent. Atidengus visą pastatą pasimatė bendras vaizdas. Ir jis tikrai geras.

                        Comment


                          Yra pastatų, apie kuriuos galima spręsti pagal vieną atidengtą fragmentą. Bet čia yra visai ne toks pastatas, čia yra toks pastatas, apie kurį reikia spręsti matant visą vaizdą. Manęs ištiesų šitas pastatas kol kas nei nuvylė, nei kažkaip smarkiai nustebino. Vizualizacijos atitinka tai, ko tikėjausi, nors dar kol kas ir ne viskas matosi, netgi tos statybinės tvoros kol kas trukdo pamatyti visą vaizdą.

                          Comment


                            Iš kiemo pusės. Grindinys iš granito, bet atrodo kaip paprastos betoninės plytelės. Šiuo metu sodinami daugiamečiai augalai, augs kažkas panašaus kaip seimo fontane - smilgos, miskantai. Kiek didesnė investicija į aplink muziejų susodintas sedulas, kurios po kelių metų turėtų paversti MO kiemelį į antrą Sugiharos sakurų parką, tik mažesnį.

                            Comment


                              Svarbiausia, kad dėl šio pastato skaudės lietšuviškiems urodams archYtektams. Apie šitą objektą rašys pasaulio arch spauda, jame lankysis turistai, atvažiuojantys ne vien pigesnio alaus, ir jis bus laikomas Vilniaus puošmena. Labai labai viliuosi, kad tai reiškia naujos kokybės Lietuvos architektūroje pradžią. Be lietuviškų šūdarchitekčių.

                              Comment


                                Toks retro pastačiukas, atitinka 60s-70s-80s modernizmo architektūrą Lietuvoje.

                                Geometrinę ekspresiją architektūrinėje raiškoje galima kildinti iš brutalistinės ir ekspresionistinės XX a. architektūros. Ekspresyvios geometrinės raiškos tikslas vėlyvojo modernizmo architektūroje – hiperbolizuoti pirminių geometrinių formų naudojimą pastato erdvinėje struktūroje, sukurti įtampą, nuostabą, konfliktą. Pagrindiniai geometrinės ekspresijos bruožai, remiantis Ch. Jencksu24:

                                – griežti, ryškūs kontūrai;

                                – pirminės geometrinės formos arba jų kompozicijos;

                                – ekspresyvi raiška;

                                – formų priešprieša;

                                – hiperbolizacija (kaip ir visoje vėlyvojo modernizmo architektūroje).

                                Solidžios, aiškių geometrinių formų kompozicijos pasaulinėje architektūroje dažniau pastebimos verslo korporacijų pastatuose. Tokia architektūra atspindėjo pastarųjų filosofiją, padėjo kurti pageidaujamą reprezentatyvų, monumentalų įvaizdį visuomenėje. Geometrinė ekspresija davė pradžią monumentaliai slick-tech paviršių raiškai, kuri Lietuvos architektūroje pasirodė tik XX a. pab. ir yra aktuali iki šių dienų.

                                Ekspresyvia pirminių formų estetika pasižymintis muziejus Teksaso valstijoje JAV (archit. Ph. Johnsonas, 1972 m.) (21 pav.) stebina beveik siurrealia precizika. Formų grynumas pabrėžiamas baltos spalvos tinko apdaila, nėra jokio skaidymo, jokių langų, o ir įėjimas tėra tarp formų atsiradusi ertmė. Panašūs architektūriniai sprendimai pastebimi ir architekto I. M. Pei darbuose, pavyzdžiui Nacionalinės meno galerijos Rytų korpuse Vašingtone (1978 m.) (22 pav.) arba J. F. Kenedžio bibliotekos pastate Bostone, JAV (1979 m.).

                                Vienas ryškesnių geometrinės ekspresijos pavyzdžių Lietuvos architektūroje – Nacionalinės dailės galerijos pastatas (archit. G. Baravykas, V. Vielius, 1980 m., rekonstrukcija 2009 m., archit. A. Bučas, G. Kuginys ir kt.) (24 pav.), pasižymintis monumentalia, tačiau kartu ir veržlia architektūrine estetika. Ant ilgos vieno aukšto platformos išdėstyti ritmingai kylantys kubai – pirminės geometrinės formos. Stiklo plokštumos įgilintos, apdaila vientisa, todėl fasado raiškoje dominuoja baltų formų ir šešėlių žaismas. Panašia architektūrine raiška pasižymi ir Kauno paveikslų galerijos pastatas (archit. L. Gedgaudienė, J. Navakas, 1978 m.), KTU dizaino ir technologijų fakulteto auditorijų korpusai (archit. D. Petkelienė, 1984 m.), Anykščių kultūros rūmai (archit. R. Šileika, 1968 m.), parodų rūmai Klaipėdoje (archit. V. ir N. Zubovai, 1983 m.) ir kt.

                                Laužytomis formomis, ekspresyvia planine struktūra ir kompleksiškai sudėtingesnėmis formomis geometrinę ekspresiją atspindi Ritualinių paslaugų rūmų komplekso Vilniuje pirmasis korpusas (archit. Č. Mazūras, 1975–1987 m.) (23 pav.). Smailūs geometriniai pastato tūriai formuoja pozityvo ir negatyvo konfliktą, medinių dailylenčių apdaila užbaigiama langų juosta, pabrėžiančia geometrinių formų ekspresyvumą, dominuojantį pastato charakterį gamtinėje aplinkoje. Savita geometrinės ekspresijos apraiškos forma galima laikyti Lietuvos mokslų akademijos poilsio namus (dab. „Pilkasis Garnys“) Palangoje (archit. V. Dičius, L. Ziberkas, 1982 m.) (25 pav.). Funkcinė pastato sąranga hiperbolizuota panaudojant įvairių formų trapecijų tūrius, sukuriant daugiaplanę monumentalių formų skulptūrą. Artikuliuoti tūriai akivaizdžiai prieštarauja nuosaikiai planinei koncepcijai, daugybė susikirtimų formuoja intrigą ir kuria ekspresyvią, žaismingą pastato meninę raišką.

                                Geometrinių formų ekspresija geriausiai atsiskleidžia, kai pastato architektūrinėje raiškoje atsiranda priešingų formų sankirtos, arba formų priešprieša (angl. juxtaposition). Tokio pobūdžio geometrinių formų ekspresija gali pasireikšti tiek tūrinėje, tiek planinėje struktūroje. Tikslas – išryškinti pirminių formų skirtumus arba išskirti ir akcentuoti vieną iš susikertančių formų. Vienas išraiškingesnių tokio pobūdžio geometrinės ekspresijos pavyzdžių Lietuvos architektūroje yra buvęs Vilniaus kelių policijos pastatas (archit. G. Ramunis, K. Pempė ir kt., 1982 m.) (26 pav.). Nuosaikiai į esamą reljefą įkomponuotas plastiškas salės korpusas pabrėžia administracinio korpuso geometriškumą, kurį dar labiau sustiprina artikuliuotas langų ritmas. Pastate galima įžvelgti vėlyvojo modernizmo bruožų (mastelinio tinklo naudojimas, kuriantis racionalumo įspūdį) ir postmodernizmo bruožų (tūrio laiptavimas, turintis simbolistinių užuominų).
                                http://archiforma.lt/?p=532

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Svarbiausia, kad dėl šio pastato skaudės lietšuviškiems urodams archYtektams. Apie šitą objektą rašys pasaulio arch spauda, jame lankysis turistai, atvažiuojantys ne vien pigesnio alaus, ir jis bus laikomas Vilniaus puošmena. Labai labai viliuosi, kad tai reiškia naujos kokybės Lietuvos architektūroje pradžią. Be lietuviškų šūdarchitekčių.
                                  Kaip ten sakoma, viltis "kažkieno" motina? O savas šūdas - nesmirda. Architektūros kokybę Lietuvoje dauguma atvejų apriboja užsakovas. Jei ne užsakovas, tai biudžetas. Tad architektūros kokybės galima tikėtis tik su stabilu Lietuvos ekonomikos augimu.

                                  Comment


                                    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                                    Kaip ten sakoma, viltis "kažkieno" motina? O savas šūdas - nesmirda. Architektūros kokybę Lietuvoje dauguma atvejų apriboja užsakovas. Jei ne užsakovas, tai biudžetas. Tad architektūros kokybės galima tikėtis tik su stabilu Lietuvos ekonomikos augimu.
                                    Pas mus greičiau didins pastato plotą, aukštį ar tūrį, nei tobulins architektūrinę ir stilistinę išraišką. Įsišakniję visai kitokie prioritetai.

                                    Comment


                                      Parašė justinas adam Rodyti pranešimą
                                      Iš kiemo pusės. Grindinys iš granito, bet atrodo kaip paprastos betoninės plytelės. Šiuo metu sodinami daugiamečiai augalai, augs kažkas panašaus kaip seimo fontane - smilgos, miskantai. Kiek didesnė investicija į aplink muziejų susodintas sedulas, kurios po kelių metų turėtų paversti MO kiemelį į antrą Sugiharos sakurų parką, tik mažesnį.


                                      Tai čia tik tos dalys granito, kitur Vilniaus standartinės 30x30 betoninės plytelės kiek supratau. Net rekonstruojami Pacų rūmai, Jono gatvėje, pačioje senamiesčio širdyje tokias susidėjo...

                                      Comment


                                        Tokiomis banaliomis betoninėmis plytelėmis naujai grindžia ir Kauno istorinį Art Deco centrą...

                                        Comment


                                          Tuo tarpu Varšuvoje:

                                          Comment

                                          Working...
                                          X