Gal reikia STR'ą papildyti, kad nuo VT stotelės bent keletas metrų būtų palikta, jei tiems šūdarchitekčiams (atsiprašau) nedašunta toks dalykas. Juk naują pastatą projektavo, o ne esamą nepatogų rekonstravo. Juk žmonės stotelėse būriuojasi, srautas įlipa išlipa, o dar ir pro šalį kartais reikia praeiti. Apie praėjimą su vaikišku vėžimėliu net nekalbėsim.
Stotelė nelygu stotelei. Šitoj stotelėj praktiškai tik išlipama, įlipantis srautas mažas ir ilgai stotelėje nestovi, nes visas VT važiuoja tik į Stotį kas 1-2 min, išskyrus 88 autobusiuką į oro uostą kas 25 min. Vietos stotelei reiktų jeigu pastatas stovėtų priešingoj Pylimo gatvės pusėje, kur laukiančių kiekis žymiai didesnis ir laukia ilgiau.
Taip, tas laukimo paviljonas ten net nereikalingas beveik, būtų laisvai galima perkelti jį prie Narvessen kiosko. Arba pats MMO gali atstoti laukimo paviljoną. Juk didelė laisva erdvė po juo, kuri apsaugo nuo lietaus. Užtektų pakabinti lentą su maršrutais ir viskas, modernaus meno VT stotelė
Šiaip statybų metu kurį laiką pavilijonas buvo perkeltas šiek tiek toliau prie iki, ten sočiai vietos, galėjo ten ir palikti. Arba iš vis iškelti į skverelį prie pavilijono
Narvesen kioskas biski atmosfera gadina salia MO pastato.
Ir dar stulpas, ir tie laidai, sukrypęs medis, stotelė.
Muziejus tapo kaip balta drobė, dabar kiekvienas Š aplink jį bado akis. Tik įdomu, ar tikrai negalėjo viso to sutvarkyti, perkelti stotelės ir panašiai, ar specialiai palikta.
Skylights and stairways puncture Studio Libeskind's MO Museum in Lithuania
Black and white stairways splice and spiral through the Studio Libeskind-designed MO Museum of modern art in Vilnius, Lithuania.
New York-based Studio Libeskind, established by Daniel and his partner Nina Libeskind in 1989, designed the art museum to display its collection of over 5,000 pieces of Lithuanian art, including rare Soviet-era pieces.
Įdomus sprendimas Tos "ugniasienės" su papildomai iškirstais langais, durimis turbūt yra dalykas labiausiai gadinančių senų pastatų ir bendrai aplinkos vaizdą
Balandžio 22 d. tarptautiniame Europos fasadų konkurse „Baumit Life Challenge“ absoliučiu nugalėtoju išrinktas MO muziejus. Vilniuje įkurtas modernaus meno muziejus nurungė beveik 400 konkurentų iš 26 Europos šalių.
Radau gražią nuotrauką, bet kiek prisižiūrėjus, su tokiu apšvietimo kampu fasadas atrodo kaip netinkuotų blokelių nuosavo namo iš 90'jų:
Visada buvau prieš tinkuotą putplastį ir panašu, kad čia yra puikus jo "ilgaamžiškumo" pavyzdys. Jau seniai nesu buvęs prie MO dienos metu, kažin ar tie putplasčio blokai taip pat aiškiai prasišviečia pro tinką ir dienos šviesoje?
Tik dabar prisizoominęs pamačiau, kad turbūt kalba eina apie blokus, kurie matosi mėlynai apšviestame plote. Pardon, galvojau, kad turima omeny horizontalią liniją.
Tačiau dauguma sienų apšvietus tiesiai iš šono, matysis nelygumai. Paprastame apšvietime nieko panašaus nesimato, tad neverta daryti tragedijos.
As turejau savo apdailininkam prota kr*st gerai, kad islygintu sienas taip, jog pasvietus nesimatytu nelygumu labai. Ir cia kalba apie glaistyta gipsa - ofisuose, kur tokios prieziuros nera, led pasvietus nelygumai labai matosi.
O cia kalba apie fasado tinka cmon, viskas cia ok. Niekas taip smulkmeniskai neziuri.
Radau gražią nuotrauką, bet kiek prisižiūrėjus, su tokiu apšvietimo kampu fasadas atrodo kaip netinkuotų blokelių nuosavo namo iš 90'jų:
Visada buvau prieš tinkuotą putplastį ir panašu, kad čia yra puikus jo "ilgaamžiškumo" pavyzdys. Jau seniai nesu buvęs prie MO dienos metu, kažin ar tie putplasčio blokai taip pat aiškiai prasišviečia pro tinką ir dienos šviesoje?
Nežinau kaip kam, bet man atvirai pasakius net patinka, kad fasadas nėra steriliai lygus.
Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.
Comment