Gavosi eilinis suburbijos ofisų parko narvelis su asfalto laukais aplink. Vilnius vis dar degraduoja toliau, kai jau būtų laikas progresuoti. Ar nors vienas kandidatas šiuose rinkimuose kalba apie tai kaip suvaldyti šitą chaotišką miesto užstatymo situaciją?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Saltoniškių trikampis arba „Žvėryno žiedas“
Collapse
X
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimąBūsiu visiškas zyzlys, bet tie parkavimai nuo gatvės pusės (tiek daug erdvės)
Comment
-
siaip pls nepasilikt savo burbejimu tik forumui. Tam projektai ir yra viesinami, kad butu galima siusti pastabas. Rasykit del parkingu, rasykit del takelio ir, jei viskas bus argumentuota, VMS tikrai prides spaudimo, kad sutvarkytu (kazkas jau viesino gera pvz su YIT verslo centrais ir parkingu)
Pasiūlymus galima pateikti tiesiogiai adresu Varnės g. 49 arba el paštu audrius@konsultantubiuras.ltPaskutinis taisė mr_miegas; 2019.02.08, 15:39.
Comment
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąCreatium, nenori iskart imest i FB Citify, kad butu daugiau tu, kurie suzinos ir parasys kazka (nemanau, kad zveryno isterikai pyks del kazkokiu aukstingumo ir vaizdo uzstojimo, tai cia tik win situacija butu)?
Comment
-
Nesuprantu jusu pykcio. Vilnius yra automobilistu miestas ir ilgai toks bus, todel parkavimo vietu per daug nebus niekur. Pirmam aukste, kaip ir K29 isikurs kokia nors MIELE, atvaziuos klientai ir tures kur nors prisiparkuot, patogiai uzeit i parduotuve, o po pozeminius parkingus braidyt gal ir nelabai nores, o kita vertus vystytojui juos irengt yra ypac brangus malonumas. Estetinis vaizdas keliauja i antra plana, juolab, kad ir ne visi supranta, kad tai vizualine tarsa. Labai, labai toli grazu ne visi.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąPo pastatu projektuojami 2 aukštai požeminio parkingo
Viename aukste 103 parkavimo vietos, viso apie 200. O 1 aukste 133 darbo vietos. Taip nurodo planas. Tai viso talpins apie 600 darbuotoju. Kitaip tariant tik kas trecias gales vazinet su auto. Kita vertus tai Teltonikos nuosavas biuras, imone pleciasi, kovoja del darbuotoju ir stengiasi kaip imanoma gerint jiems salygas, o patogus parkavimas nuima dideli galvos skausma ir nepakrauna smegenu papildomu slegiu.
Comment
-
VikingDome įkėlė nuotrauką iš Asgaard Keys vidaus - https://www.facebook.com/Vikingdome/...type=3&theater
- 13 patinka
Comment
-
Parašė Milwaukee Rodyti pranešimąNesuprantu jusu pykcio. Vilnius yra automobilistu miestas ir ilgai toks bus, todel parkavimo vietu per daug nebus niekur. Pirmam aukste, kaip ir K29 isikurs kokia nors MIELE, atvaziuos klientai ir tures kur nors prisiparkuot, patogiai uzeit i parduotuve, o po pozeminius parkingus braidyt gal ir nelabai nores, o kita vertus vystytojui juos irengt yra ypac brangus malonumas. Estetinis vaizdas keliauja i antra plana, juolab, kad ir ne visi supranta, kad tai vizualine tarsa. Labai, labai toli grazu ne visi.
O šiaip sutinku su mintimis.
Comment
-
Parašė Evier Rodyti pranešimą
Nu kam čia vizualinė tarša, o man pvz savotiškai gražu, gražios mašinos dažnai prie tokių pastatų stovi.
O šiaip sutinku su mintimis.
- 5 patinka
Comment
-
Gražu parkingai niekada nebus, bet piktintis jais turbūt irgi ne prasminga. Požeminių parkingų statyti neapsimoka, todėl visi daro minimumą. Paskui dar patį verslo centrą apjuosia parkingais, nes tokį lengviau išnuomot. Labiau reiktų kalbėt apie tai, kad minimalūs parkingo vietų reikalavimai per maži. Mieste, kur nėra metro/tramvajaus/traukinių didžioji dauguma važiuos auto. Tai kadangi nėra (ir nebus) metro reikėtų taikytis prie automobilininkų. O valdžia galėtų prisidėti prie miesto gražinimo keisdama reikalavimus.
Comment
-
Parašė Chatbot Rodyti pranešimąGražu parkingai niekada nebus, bet piktintis jais turbūt irgi ne prasminga. Požeminių parkingų statyti neapsimoka, todėl visi daro minimumą. Paskui dar patį verslo centrą apjuosia parkingais, nes tokį lengviau išnuomot. Labiau reiktų kalbėt apie tai, kad minimalūs parkingo vietų reikalavimai per maži. Mieste, kur nėra metro/tramvajaus/traukinių didžioji dauguma važiuos auto. Tai kadangi nėra (ir nebus) metro reikėtų taikytis prie automobilininkų. O valdžia galėtų prisidėti prie miesto gražinimo keisdama reikalavimus.
Jei žmonės nevažinėja autobusais, kodėl manai, kad važinėtų metro?
Comment
-
Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
Nei jei ir TESLOS ten stovetu, tai butu total bullshit lyginant su augmenija ar papildoma viesaja erdve.
Comment
-
Parašė felar Rodyti pranešimąGavosi eilinis suburbijos ofisų parko narvelis su asfalto laukais aplink. Vilnius vis dar degraduoja toliau, kai jau būtų laikas progresuoti. Ar nors vienas kandidatas šiuose rinkimuose kalba apie tai kaip suvaldyti šitą chaotišką miesto užstatymo situaciją?
Nereikia melstis iki "take it or leave it", bet labai laukiu naujo įstatymų pakeitimo dėl infrastruktūros.
Investavus į požeminį parkingą po žeme virš viešosios erdvės ir jį išnuomavus, atsiperkamumas būtų 15 m., mūsų verslo intelektas dažnu atveju dar nesuvokia tokių atsiperkamumo maštabų. Max 5 m. Todėl ir sprendimai labai trumpalaikiai praktiškai visur.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Evier Rodyti pranešimą
Ne nu faktas, kad koks parkelis būtų gražiau, bet nu dauguma forumiečių su tuo parkingu perdeda. O verslas darys taip, kaip jam ekonomiškai naudingiausia.Aviate, navigate, communicate
Comment
Comment