Negi jau ir adminai stojo "paveldo talibų" pusėn trindami pranešimus???
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Saltoniškių trikampis arba „Žvėryno žiedas“
Collapse
X
-
Parašė digital Rodyti pranešimąantanukas pranešimai ištrinti, nes tai googleLT klonas. Taip pat ištrinti ir jį cituojantys pranešimai.
Nesu prieš naujų biurų/kitų pastatų statybą, oponavau googleLT ir sakiau kad Vilnių REIKIA TANKINTI. Senamiestį tankinti, lūšnas griauti.
Bet kad kemšasi gatvės (kalbu apie situaciją prie Žv žiedo), o Vilniaus savivaldybė negali su vystytojais kartu tinklo rekonstruoti, aš tikrai tokių teiginių neatsisakysiu.
Jeigu jūs blokuojate nuomones, kurios jums nepatinka, jūsų reikalas. Jūsų forumas, darykit ką norit.
- 4 patinka
Comment
-
Aš visada buvau tas, kuris sakė, kad MMM projektui užtenka dviejų pastatų, kiti du neduos jokio gėrio, tik atims, nes realiai yra užkampyje, kur lankosi tik tų ofisų darbuotojai ir kurių architektūros, kad ir kokia gera ji būtų, beveik niekas namtys. Mano supratimu jie būtų turėję kur kas svarbesnę įtaką Vilniaus raidai, jeigu būtų buvę pastatyti kur nors, kur to realiai reikia, o reikia tikrai daug kur - Šnipiškės, miesto centras ir netgi tas pats Konstitucijos prospektas vis dar apytuštis. O toje atokioje vietoje reikėjo vystyti gyvenamąją statybą, nes kaip taisyklė gyvenamosios statybos architektūrą nėra tokio aukšto lygio, kaip verslo centrų, dėl to verslo centrus reikia statyti prie magistralinių gatvių, plius tai pridėtų daugiau gyvybės tai vietai tuo metu, kai ofisai ištuštėja. Mano nuomonė tie du likę MMM ofisų pastatai yra nieko gero, nes nepaisant to, kad jų architektūra yra gera, bet jų paprasčiausiai nesimatys. Tačiau aš nesu tikras dėl to, kad jie sudarinės kažkokius didelius kamščius. Visgi už kelių šimtų metrų nuo jų yra tranzitinės Vilniaus gatvės, kurios aptarnauja ne kelis verslo centrus, o didelę dalį Vilniaus. Manau tame dažnai daroma klaida, kad gatvės pralaidumas vertinamas pagal šalia esantį pastatą, kai dažniausiai tranzitas sudaro 99% eismo
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąAš visada buvau tas, kuris sakė, kad MMM projektui užtenka dviejų pastatų, kiti du neduos jokio gėrio, tik atims, nes realiai yra užkampyje, kur lankosi tik tų ofisų darbuotojai ir kurių architektūros, kad ir kokia gera ji būtų, beveik niekas namtys. Mano supratimu jie būtų turėję kur kas svarbesnę įtaką Vilniaus raidai, jeigu būtų buvę pastatyti kur nors, kur to realiai reikia, o reikia tikrai daug kur - Šnipiškės, miesto centras ir netgi tas pats Konstitucijos prospektas vis dar apytuštis. O toje atokioje vietoje reikėjo vystyti gyvenamąją statybą, nes kaip taisyklė gyvenamosios statybos architektūrą nėra tokio aukšto lygio, kaip verslo centrų, dėl to verslo centrus reikia statyti prie magistralinių gatvių, plius tai pridėtų daugiau gyvybės tai vietai tuo metu, kai ofisai ištuštėja. Mano nuomonė tie du likę MMM ofisų pastatai yra nieko gero, nes nepaisant to, kad jų architektūra yra gera, bet jų paprasčiausiai nesimatys. Tačiau aš nesu tikras dėl to, kad jie sudarinės kažkokius didelius kamščius. Visgi už kelių šimtų metrų nuo jų yra tranzitinės Vilniaus gatvės, kurios aptarnauja ne kelis verslo centrus, o didelę dalį Vilniaus. Manau tame dažnai daroma klaida, kad gatvės pralaidumas vertinamas pagal šalia esantį pastatą, kai dažniausiai tranzitas sudaro 99% eismo
Comment
-
Nors aš ir esu forume iš adminų gavęs įspėjimą vien dėl to, kad 'sakinio nepradėjau didžiąja raide', bet aš visgi suprantu ir jų vargą. Kai forume taip dažnai atsiranda visokių trolių ir šiaip nepakaltinamų flooderių - tai atsijoti kas geras ir kas blogas nėra taip lengva ir klaidos kartais gali pasitaikyti ir iš jų pusės. Bet vien dėl to, kad yra tiek daug visokių Kremliaus trolių ir 'naudingų idiotų', tai į naujus forumo narius yra žvelgiama kiek įtariau ir aš tą suprantu. Aš neskaičiau tavo to posto, kuris buvo ištrintas, bet labai didelė tikimybė, kad jį ištrynė ne dėl tavęs, o dėl to, kad jis buvo atsakymas į kito, t.y. GoogleLT, postą, kuris buvo baninimas dėl savaime suprantamų priežasčių.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąAš visada buvau tas, kuris sakė, kad MMM projektui užtenka dviejų pastatų, kiti du neduos jokio gėrio, tik atims, nes realiai yra užkampyje, kur lankosi tik tų ofisų darbuotojai ir kurių architektūros, kad ir kokia gera ji būtų, beveik niekas namtys. Mano supratimu jie būtų turėję kur kas svarbesnę įtaką Vilniaus raidai, jeigu būtų buvę pastatyti kur nors, kur to realiai reikia, o reikia tikrai daug kur - Šnipiškės, miesto centras ir netgi tas pats Konstitucijos prospektas vis dar apytuštis. O toje atokioje vietoje reikėjo vystyti gyvenamąją statybą, nes kaip taisyklė gyvenamosios statybos architektūrą nėra tokio aukšto lygio, kaip verslo centrų, dėl to verslo centrus reikia statyti prie magistralinių gatvių, plius tai pridėtų daugiau gyvybės tai vietai tuo metu, kai ofisai ištuštėja. Mano nuomonė tie du likę MMM ofisų pastatai yra nieko gero, nes nepaisant to, kad jų architektūra yra gera, bet jų paprasčiausiai nesimatys. Tačiau aš nesu tikras dėl to, kad jie sudarinės kažkokius didelius kamščius. Visgi už kelių šimtų metrų nuo jų yra tranzitinės Vilniaus gatvės, kurios aptarnauja ne kelis verslo centrus, o didelę dalį Vilniaus. Manau tame dažnai daroma klaida, kad gatvės pralaidumas vertinamas pagal šalia esantį pastatą, kai dažniausiai tranzitas sudaro 99% eismo
Comment
-
Visgi NMC vieta nėra atsitiktinė - tai yra miesto centras. Miesto centras kartu reiškia ir tai, kad per jį eina dauguma tranzitinių gatvių. Aš labai norėčiau, kad Konstitucijos prospektas būtų dviejų juostų gatvė su nedideliu mašinų srautu, bet deja tai neįmanoma ir mes turime priimti realybę tokią, kokia jinai yra. Priėmę realybę mes ją turime padaryti kuo įmanoma patrauklesnę, o tai yra kad tranzitinė gatvė, einanti per miesto centrą, nebūtų tiesiog autostrada, o kad tai būtų gatvė, einanti per naująjį miesto centrą, kupiną šiuolaikinės architektūros ir gyvybės.
Comment
-
Yra dar kur plėstis su ofisais, iki bendro Talino ofisų ploto Vilnius netraukia dar, tikiuos, kad ir darbo vietų netruks, tai tas ofisų poreikis bus ir jie bus statomi. T.y. nemanau, kad visas tas kampas yra praradimas, gal labiau natūralus augimas.
Na, dėl aplinkos ten, ji tokia atvykau į darbą - išvykau namo, t.y. didesnių emocijų nekelia.
Dėl gatvių - taip, jos reikalingos transportui, gi pėsčiom į darbą retas vaikšto, realiai imi mašiną visom progom nes toks gyvenimas. Kad geresnė infrastruktūra mašinoms - čia pliusas, ne minusas. Ten realiai ofisai, ne pasivaikščiojimų vieta. O į ofisą turi būti galimybė atvykti ir išvykti patogiai. Vis tiek ryte dauguma dar ima vaikus į darželį ir pan, t.y. be mašinos niekaip.
Comment
-
As manau kad Vilnius bijo priimti drastisku pokyciu kurie ribotu automobilio naudojima. Cia toliau platinamos gatves, nelegaliai parkuoti automobiliai nera grieztai baudziami, nekokybiskai vystoma dviraciu infrastruktura ir panasiai. Kaip paziuri i kitus Europos miestus ir ka jie daro kad tobulintu VT, pesciuju ir dviratininku susisiekima, ir grieztai riboja nuosavus automobilius, gaila pagalvoti kaip Vilniaus infrastruktura yra vystoma.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąApmokestinti automobilius, įvažiavimą į miestą ir papildomą įvažiavimą į centrą. Visos pakavimo vietos, išskyrus daugiabučių kiemus taip pat turi būti apmokestintos. Jei nesumažės automobilių, bent jau biudžetas bus stipriai papildytas
Comment
-
Apmokestinti įvažiavimo į NMC nepavyks, nes pagrindinės Vilniaus transporto arterijos eina per jį. Jeigu įvažiavimas į NMC būtų apmokestintas, tai jo apvažiavimui prireiktų trigubai ilgesnio kelio - t.y. trigubai daugiau infrastruktūros ir trigubai didesni kamščiai kažkur kitur. Mažiau parkavimų NMC yra protingas arumentas, bet antre vertus kiek pasikartosiu - kad ir kiek daug NMC stovi dangoraižių - pagrindinis eismas yra ne į juos, o tranzitinis. Čia panašiai kaip kamščių problemas bando spręsti praplatindami gatves, nesuprantant, kad ne gatvės plotyje kamščių problema, o už 300 metrų esančioje nepralaidžioje sankryžoje.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąApmokestinti įvažiavimo į NMC nepavyks, nes pagrindinės Vilniaus transporto arterijos eina per jį. Jeigu įvažiavimas į NMC būtų apmokestintas, tai jo apvažiavimui prireiktų trigubai ilgesnio kelio - t.y. trigubai daugiau infrastruktūros ir trigubai didesni kamščiai kažkur kitur. Mažiau parkavimų NMC yra protingas arumentas, bet antre vertus kiek pasikartosiu - kad ir kiek daug NMC stovi dangoraižių - pagrindinis eismas yra ne į juos, o tranzitinis. Čia panašiai kaip kamščių problemas bando spręsti praplatindami gatves, nesuprantant, kad ne gatvės plotyje kamščių problema, o už 300 metrų esančioje nepralaidžioje sankryžoje.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąApmokestinti įvažiavimo į NMC nepavyks, nes pagrindinės Vilniaus transporto arterijos eina per jį. Jeigu įvažiavimas į NMC būtų apmokestintas, tai jo apvažiavimui prireiktų trigubai ilgesnio kelio - t.y. trigubai daugiau infrastruktūros ir trigubai didesni kamščiai kažkur kitur. Mažiau parkavimų NMC yra protingas arumentas, bet antre vertus kiek pasikartosiu - kad ir kiek daug NMC stovi dangoraižių - pagrindinis eismas yra ne į juos, o tranzitinis. Čia panašiai kaip kamščių problemas bando spręsti praplatindami gatves, nesuprantant, kad ne gatvės plotyje kamščių problema, o už 300 metrų esančioje nepralaidžioje sankryžoje.
Infrastruktūra skirta apmokestinti tik iš tranzitinių arterijų išvažiuojančius automobilius.
Apmokestinti absoliučiai visus, nes tranzitinis eismas vis tiek judės greitesniu keliu(laiko ir kuro sąnaudos) ir taip būtų teisingiau, nes šiandien sunkusis transportas judantis pvz. Geležinio vilko g. palieka tik dulkes.
Man iš tiesų imponuoja Oslo pavyzdys, kur pvz. labai apkrautoje gatvėje už ją moki kas kelis km.Paskutinis taisė Ciurlionis; 2018.08.26, 22:11.Aviate, navigate, communicate
- 2 patinka
Comment
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimąAs manau kad Vilnius bijo priimti drastisku pokyciu kurie ribotu automobilio naudojima. Cia toliau platinamos gatves, nelegaliai parkuoti automobiliai nera grieztai baudziami, nekokybiskai vystoma dviraciu infrastruktura ir panasiai. Kaip paziuri i kitus Europos miestus ir ka jie daro kad tobulintu VT, pesciuju ir dviratininku susisiekima, ir grieztai riboja nuosavus automobilius, gaila pagalvoti kaip Vilniaus infrastruktura yra vystoma.
Comment
-
Parašė Milwaukee Rodyti pranešimąSiokiu tokiu poslinkiu yra ir ir su Ukmerges 126+128 teritorija. Investuotojai bus tie patys kaip ir LINK. Procesas vyksta.
- 1 patinka
Comment
Comment