Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Saltoniškių trikampis arba „Žvėryno žiedas“

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Negi jau ir adminai stojo "paveldo talibų" pusėn trindami pranešimus???
    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

    Comment


      antanukas pranešimai ištrinti, nes tai googleLT klonas. Taip pat ištrinti ir jį cituojantys pranešimai.

      Comment


        Parašė digital Rodyti pranešimą
        antanukas pranešimai ištrinti, nes tai googleLT klonas. Taip pat ištrinti ir jį cituojantys pranešimai.
        Nesu googleLT klonas. Ištrynėte mano postą, kur teigiau, kad "Žvėryno žiedo" nauji biurai totaliai kemša aplinkines gatves, tinklas neatlaikys tokios biurų koncentracijos.
        Nesu prieš naujų biurų/kitų pastatų statybą, oponavau googleLT ir sakiau kad Vilnių REIKIA TANKINTI. Senamiestį tankinti, lūšnas griauti.
        Bet kad kemšasi gatvės (kalbu apie situaciją prie Žv žiedo), o Vilniaus savivaldybė negali su vystytojais kartu tinklo rekonstruoti, aš tikrai tokių teiginių neatsisakysiu.
        Jeigu jūs blokuojate nuomones, kurios jums nepatinka, jūsų reikalas. Jūsų forumas, darykit ką norit.

        Comment


          Aš visada buvau tas, kuris sakė, kad MMM projektui užtenka dviejų pastatų, kiti du neduos jokio gėrio, tik atims, nes realiai yra užkampyje, kur lankosi tik tų ofisų darbuotojai ir kurių architektūros, kad ir kokia gera ji būtų, beveik niekas namtys. Mano supratimu jie būtų turėję kur kas svarbesnę įtaką Vilniaus raidai, jeigu būtų buvę pastatyti kur nors, kur to realiai reikia, o reikia tikrai daug kur - Šnipiškės, miesto centras ir netgi tas pats Konstitucijos prospektas vis dar apytuštis. O toje atokioje vietoje reikėjo vystyti gyvenamąją statybą, nes kaip taisyklė gyvenamosios statybos architektūrą nėra tokio aukšto lygio, kaip verslo centrų, dėl to verslo centrus reikia statyti prie magistralinių gatvių, plius tai pridėtų daugiau gyvybės tai vietai tuo metu, kai ofisai ištuštėja. Mano nuomonė tie du likę MMM ofisų pastatai yra nieko gero, nes nepaisant to, kad jų architektūra yra gera, bet jų paprasčiausiai nesimatys. Tačiau aš nesu tikras dėl to, kad jie sudarinės kažkokius didelius kamščius. Visgi už kelių šimtų metrų nuo jų yra tranzitinės Vilniaus gatvės, kurios aptarnauja ne kelis verslo centrus, o didelę dalį Vilniaus. Manau tame dažnai daroma klaida, kad gatvės pralaidumas vertinamas pagal šalia esantį pastatą, kai dažniausiai tranzitas sudaro 99% eismo

          Comment


            Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
            Aš visada buvau tas, kuris sakė, kad MMM projektui užtenka dviejų pastatų, kiti du neduos jokio gėrio, tik atims, nes realiai yra užkampyje, kur lankosi tik tų ofisų darbuotojai ir kurių architektūros, kad ir kokia gera ji būtų, beveik niekas namtys. Mano supratimu jie būtų turėję kur kas svarbesnę įtaką Vilniaus raidai, jeigu būtų buvę pastatyti kur nors, kur to realiai reikia, o reikia tikrai daug kur - Šnipiškės, miesto centras ir netgi tas pats Konstitucijos prospektas vis dar apytuštis. O toje atokioje vietoje reikėjo vystyti gyvenamąją statybą, nes kaip taisyklė gyvenamosios statybos architektūrą nėra tokio aukšto lygio, kaip verslo centrų, dėl to verslo centrus reikia statyti prie magistralinių gatvių, plius tai pridėtų daugiau gyvybės tai vietai tuo metu, kai ofisai ištuštėja. Mano nuomonė tie du likę MMM ofisų pastatai yra nieko gero, nes nepaisant to, kad jų architektūra yra gera, bet jų paprasčiausiai nesimatys. Tačiau aš nesu tikras dėl to, kad jie sudarinės kažkokius didelius kamščius. Visgi už kelių šimtų metrų nuo jų yra tranzitinės Vilniaus gatvės, kurios aptarnauja ne kelis verslo centrus, o didelę dalį Vilniaus. Manau tame dažnai daroma klaida, kad gatvės pralaidumas vertinamas pagal šalia esantį pastatą, kai dažniausiai tranzitas sudaro 99% eismo
            Taip, bet .................................................. .................................................. ........... Antra vertus, .................................................. .................................................. .................................... Mano nuomone .................................................. .................................................. ...................................... Visgi .................................................. ........................................... (čia turėjo būti pilnas mano atsakymas, bet bijau kad dėl netinkamos nuomonės būčiau ištrintas).

            Comment



              Nors aš ir esu forume iš adminų gavęs įspėjimą vien dėl to, kad 'sakinio nepradėjau didžiąja raide', bet aš visgi suprantu ir jų vargą. Kai forume taip dažnai atsiranda visokių trolių ir šiaip nepakaltinamų flooderių - tai atsijoti kas geras ir kas blogas nėra taip lengva ir klaidos kartais gali pasitaikyti ir iš jų pusės. Bet vien dėl to, kad yra tiek daug visokių Kremliaus trolių ir 'naudingų idiotų', tai į naujus forumo narius yra žvelgiama kiek įtariau ir aš tą suprantu. Aš neskaičiau tavo to posto, kuris buvo ištrintas, bet labai didelė tikimybė, kad jį ištrynė ne dėl tavęs, o dėl to, kad jis buvo atsakymas į kito, t.y. GoogleLT, postą, kuris buvo baninimas dėl savaime suprantamų priežasčių.

              Comment


                Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                Aš visada buvau tas, kuris sakė, kad MMM projektui užtenka dviejų pastatų, kiti du neduos jokio gėrio, tik atims, nes realiai yra užkampyje, kur lankosi tik tų ofisų darbuotojai ir kurių architektūros, kad ir kokia gera ji būtų, beveik niekas namtys. Mano supratimu jie būtų turėję kur kas svarbesnę įtaką Vilniaus raidai, jeigu būtų buvę pastatyti kur nors, kur to realiai reikia, o reikia tikrai daug kur - Šnipiškės, miesto centras ir netgi tas pats Konstitucijos prospektas vis dar apytuštis. O toje atokioje vietoje reikėjo vystyti gyvenamąją statybą, nes kaip taisyklė gyvenamosios statybos architektūrą nėra tokio aukšto lygio, kaip verslo centrų, dėl to verslo centrus reikia statyti prie magistralinių gatvių, plius tai pridėtų daugiau gyvybės tai vietai tuo metu, kai ofisai ištuštėja. Mano nuomonė tie du likę MMM ofisų pastatai yra nieko gero, nes nepaisant to, kad jų architektūra yra gera, bet jų paprasčiausiai nesimatys. Tačiau aš nesu tikras dėl to, kad jie sudarinės kažkokius didelius kamščius. Visgi už kelių šimtų metrų nuo jų yra tranzitinės Vilniaus gatvės, kurios aptarnauja ne kelis verslo centrus, o didelę dalį Vilniaus. Manau tame dažnai daroma klaida, kad gatvės pralaidumas vertinamas pagal šalia esantį pastatą, kai dažniausiai tranzitas sudaro 99% eismo
                Kaip tu minejai, jo architektura nesimatys, ir tai yra labai gaila. Miesto dalis aplink Konstitucijos prospekta ir aplink Zveryno zieda turi daug geru savybiu kurias galima pasimegauti, bet viskas yra labai nekokybiskai atskirta nuo zmoniu srauto su didelem, placiom magistralinem gatvem ir pustusciu uzstatymu einant link Panoramos. Smagu eiti vakare pasivaikscioti aplink Panorama ir visus naujus ofisus, bet viduryje dienos - per daug automobiliu kurie pastoviai virsija greiti, ir sukelia daug triuksmo. Vystosi nepalanki atmosfera - viskas atsizvelgta i automobilius o pats zmogus pamirstas.

                Comment


                  Visgi NMC vieta nėra atsitiktinė - tai yra miesto centras. Miesto centras kartu reiškia ir tai, kad per jį eina dauguma tranzitinių gatvių. Aš labai norėčiau, kad Konstitucijos prospektas būtų dviejų juostų gatvė su nedideliu mašinų srautu, bet deja tai neįmanoma ir mes turime priimti realybę tokią, kokia jinai yra. Priėmę realybę mes ją turime padaryti kuo įmanoma patrauklesnę, o tai yra kad tranzitinė gatvė, einanti per miesto centrą, nebūtų tiesiog autostrada, o kad tai būtų gatvė, einanti per naująjį miesto centrą, kupiną šiuolaikinės architektūros ir gyvybės.

                  Comment


                    Yra dar kur plėstis su ofisais, iki bendro Talino ofisų ploto Vilnius netraukia dar, tikiuos, kad ir darbo vietų netruks, tai tas ofisų poreikis bus ir jie bus statomi. T.y. nemanau, kad visas tas kampas yra praradimas, gal labiau natūralus augimas.
                    Na, dėl aplinkos ten, ji tokia atvykau į darbą - išvykau namo, t.y. didesnių emocijų nekelia.
                    Dėl gatvių - taip, jos reikalingos transportui, gi pėsčiom į darbą retas vaikšto, realiai imi mašiną visom progom nes toks gyvenimas. Kad geresnė infrastruktūra mašinoms - čia pliusas, ne minusas. Ten realiai ofisai, ne pasivaikščiojimų vieta. O į ofisą turi būti galimybė atvykti ir išvykti patogiai. Vis tiek ryte dauguma dar ima vaikus į darželį ir pan, t.y. be mašinos niekaip.

                    Comment


                      As manau kad Vilnius bijo priimti drastisku pokyciu kurie ribotu automobilio naudojima. Cia toliau platinamos gatves, nelegaliai parkuoti automobiliai nera grieztai baudziami, nekokybiskai vystoma dviraciu infrastruktura ir panasiai. Kaip paziuri i kitus Europos miestus ir ka jie daro kad tobulintu VT, pesciuju ir dviratininku susisiekima, ir grieztai riboja nuosavus automobilius, gaila pagalvoti kaip Vilniaus infrastruktura yra vystoma.

                      Comment


                        Apmokestinti automobilius, įvažiavimą į miestą ir papildomą įvažiavimą į centrą. Visos pakavimo vietos, išskyrus daugiabučių kiemus taip pat turi būti apmokestintos. Jei nesumažės automobilių, bent jau biudžetas bus stipriai papildytas
                        Aviate, navigate, communicate

                        Comment


                          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                          Apmokestinti automobilius, įvažiavimą į miestą ir papildomą įvažiavimą į centrą. Visos pakavimo vietos, išskyrus daugiabučių kiemus taip pat turi būti apmokestintos. Jei nesumažės automobilių, bent jau biudžetas bus stipriai papildytas
                          Ohh I wish. Lauksiu tokiu pokyciu, bet kaip sakant - "i won't hold my breath"

                          Comment


                            Apmokestinti įvažiavimo į NMC nepavyks, nes pagrindinės Vilniaus transporto arterijos eina per jį. Jeigu įvažiavimas į NMC būtų apmokestintas, tai jo apvažiavimui prireiktų trigubai ilgesnio kelio - t.y. trigubai daugiau infrastruktūros ir trigubai didesni kamščiai kažkur kitur. Mažiau parkavimų NMC yra protingas arumentas, bet antre vertus kiek pasikartosiu - kad ir kiek daug NMC stovi dangoraižių - pagrindinis eismas yra ne į juos, o tranzitinis. Čia panašiai kaip kamščių problemas bando spręsti praplatindami gatves, nesuprantant, kad ne gatvės plotyje kamščių problema, o už 300 metrų esančioje nepralaidžioje sankryžoje.

                            Comment


                              Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                              Apmokestinti įvažiavimo į NMC nepavyks, nes pagrindinės Vilniaus transporto arterijos eina per jį. Jeigu įvažiavimas į NMC būtų apmokestintas, tai jo apvažiavimui prireiktų trigubai ilgesnio kelio - t.y. trigubai daugiau infrastruktūros ir trigubai didesni kamščiai kažkur kitur. Mažiau parkavimų NMC yra protingas arumentas, bet antre vertus kiek pasikartosiu - kad ir kiek daug NMC stovi dangoraižių - pagrindinis eismas yra ne į juos, o tranzitinis. Čia panašiai kaip kamščių problemas bando spręsti praplatindami gatves, nesuprantant, kad ne gatvės plotyje kamščių problema, o už 300 metrų esančioje nepralaidžioje sankryžoje.
                              Tai va kur ir problema. Tranzitinio eismo arterijos mieste yra prastai sukurtos. Tranzitinis eismas turi eiti aplink o ne pro verslo centra.

                              Comment


                                Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                                Apmokestinti įvažiavimo į NMC nepavyks, nes pagrindinės Vilniaus transporto arterijos eina per jį. Jeigu įvažiavimas į NMC būtų apmokestintas, tai jo apvažiavimui prireiktų trigubai ilgesnio kelio - t.y. trigubai daugiau infrastruktūros ir trigubai didesni kamščiai kažkur kitur. Mažiau parkavimų NMC yra protingas arumentas, bet antre vertus kiek pasikartosiu - kad ir kiek daug NMC stovi dangoraižių - pagrindinis eismas yra ne į juos, o tranzitinis. Čia panašiai kaip kamščių problemas bando spręsti praplatindami gatves, nesuprantant, kad ne gatvės plotyje kamščių problema, o už 300 metrų esančioje nepralaidžioje sankryžoje.
                                Manau galimi du sprendimo būdai:

                                Infrastruktūra skirta apmokestinti tik iš tranzitinių arterijų išvažiuojančius automobilius.

                                Apmokestinti absoliučiai visus, nes tranzitinis eismas vis tiek judės greitesniu keliu(laiko ir kuro sąnaudos) ir taip būtų teisingiau, nes šiandien sunkusis transportas judantis pvz. Geležinio vilko g. palieka tik dulkes.

                                Man iš tiesų imponuoja Oslo pavyzdys, kur pvz. labai apkrautoje gatvėje už ją moki kas kelis km.
                                Paskutinis taisė Ciurlionis; 2018.08.26, 22:11.
                                Aviate, navigate, communicate

                                Comment


                                  Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                                  As manau kad Vilnius bijo priimti drastisku pokyciu kurie ribotu automobilio naudojima. Cia toliau platinamos gatves, nelegaliai parkuoti automobiliai nera grieztai baudziami, nekokybiskai vystoma dviraciu infrastruktura ir panasiai. Kaip paziuri i kitus Europos miestus ir ka jie daro kad tobulintu VT, pesciuju ir dviratininku susisiekima, ir grieztai riboja nuosavus automobilius, gaila pagalvoti kaip Vilniaus infrastruktura yra vystoma.
                                  Gal galima į kitą temą su saliamoniškais pasiūlymais?

                                  Comment


                                    Siokiu tokiu poslinkiu yra ir ir su Ukmerges 126+128 teritorija. Investuotojai bus tie patys kaip ir LINK. Procesas vyksta.

                                    Comment


                                      Vat šitas tai tikrai iš niekur nesimatys.

                                      Comment


                                        Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
                                        Siokiu tokiu poslinkiu yra ir ir su Ukmerges 126+128 teritorija. Investuotojai bus tie patys kaip ir LINK. Procesas vyksta.
                                        Cia sitas?
                                        Attached Files

                                        Comment


                                          Ten ant tvoros tai kabo kažkokios vizualizacijos, bet ne įspūdingos, vos keli aukštai berods. Bet gal ten senos kažkokios, nes jau labai ilgai kabo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X