Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Saltoniškių trikampis arba „Žvėryno žiedas“

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    nuotrauka is Arrow Architects fb psl
    Attached Files

    Comment


      Šiandien:

      Click image for larger version

Name:	IMG_1441.JPG
Views:	81
Size:	403,8 kB
ID:	1570093
      Flickr

      Comment


        Visad grožiuosi leisdamasis nuo Šeškinės kalno. Aišku ten ne toks geras kaip nuo to kalniuko.

        2-3 metų perpektyvoje dar iš ten turėtų matytis:
        Park Town 2
        MMM 2
        3 Burė
        Quadrum 2
        K18B
        Radissono priestatas
        Asgaard (paėmus labiau panoraminį vaizdą).

        Taigi atrodys dar labiau tankus rajonas iš to taško (nors realiai tokiu ir nebus dar ilgai). Gal reiktų kokios oficialios apžvalgos aikštelės (ale Subačiaus aikštelė) suorganizuotos kai bus statomas naujas stadionas? Reiktų kaip nors savivaldybei šitą idėja pametėti.
        Paskutinis taisė Gladiator; 2017.06.23, 10:14.

        Comment


          Kad tik kaip nors tą namuką pirmame plane ...

          Comment


            Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
            Taigi atrodys dar labiau tankus rajonas iš to taško (nors realiai tokiu ir nebus dar ilgai). Gal reiktų kokios oficialios apžvalgos aikštelės (ale Subačiaus aikštelė) suorganizuotos kai bus statomas naujas stadionas? Reiktų kaip nors savivaldybei šitą idėja pametėti.
            Tiesą sakant aš kaip tik neseniai parašiau savivaldybei ir pasiūliau beveik analogišką idėją. Apžvalgos aikštelė ant Akropolio kalno yra labai reikalinga, yra kvaila, kad mes pilnai neišnaudojam to, kad Vilnius yra kalvotas miestas ir puikiai tinkamas apžvelgti iš aukščiau, problema tik ta, kad norint ten įrengti apžvalgos aikštelę, reikėtų iškirsti medžių, o kaip žinom tai Vilniuje sunkiai įmanoma, nesugebama net kelių medžių pašalinti, kurie blokuoja apžvalgos aikštelę nuo Barbakano. Mano pasiūlymas buvo kiek kitoks, bet labai panašus - visų pirma tai įrengti keltuvą iš būsimo Japoniško sodo į Akropolio kalną ir taip sujungti kalną su centru, nes pėškom į jį mažai kas pasiryžta vaikščioti. Tai galėtų tarnauti nebūtinai kaip turistinis objektas, bet taip pat kaip ir susisiekimo priemonė ir ne tik pėstiesiems, bet ir dviratininkams. Leidus dviračius keltis nemokamai, būtų didžia dalimi išspręsta Akropolio kalno problema, nes būtent tas kalnas ir labiausiai blokuoja šiaurinės miesto dalies laisvą dviračių susisiekimą su centru, o juk ten gyvena tikriausiai didžiausia vilniečių dalis.

            Antra pasiūlymo dalis buvo ant Akropolio kalno įrengti apžvalgos bokštą - pagrindinis jų privalumas tai, kad vėliau nereikia skirti didielių kaštų bokšto išlaikymui, o lankymą galima padaryti nemokamą. Mes turim apžvalgos aikšteles nuo Tauro kalno, nuo Subačiaus, nuo Trijų kryžių, nuo Gedimino kalno, tačiau iš Šiaurinės pusės, t.y. nuo Akropolio kalno, jos neturim, nors vaizdas aukgant NMC nuo ten jau dabar darosi ne mažiau įspūdingu. Tiesą sakant jeigu norima, galima visiškai turbinį apžvalgos bokštą ten įrengti, tokį kaip medį su lapais, kur skirtinguose lygiuose būtų skirtingos pramogos - pačiam viršui pagrindinė apžvalgos aikštelė, o žemiau visokios pramogos - gali būti įrengta kavinė, galima įrengti šuolius su guma ar net lajų taką su panoraminiu Vilniaus vaizdu (geriau su stiklinėmis grindimis). Galbūt netgi galima būtų įrengti lyną 'atviram skrydžiui' į Japonišką sodą, iš kurio po to jau galėtų keltuvu į viršų pasikelti. Manau už pakankamai nedidelę kainą (ne koks Gugenheimas čia), galima būtų sukurti ne tik infrastruktūrą pėstiesiems, dviratininkams ir turistams, bet ir nemažą traukos centrą, dar ir kartu labai pagyvinant tos vietos panoramą.

            Comment


              Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

              Tiesą sakant aš kaip tik neseniai parašiau savivaldybei ir pasiūliau beveik analogišką idėją. Apžvalgos aikštelė ant Akropolio kalno yra labai reikalinga, yra kvaila, kad mes pilnai neišnaudojam to, kad Vilnius yra kalvotas miestas ir puikiai tinkamas apžvelgti iš aukščiau, problema tik ta, kad norint ten įrengti apžvalgos aikštelę, reikėtų iškirsti medžių, o kaip žinom tai Vilniuje sunkiai įmanoma, nesugebama net kelių medžių pašalinti, kurie blokuoja apžvalgos aikštelę nuo Barbakano. Mano pasiūlymas buvo kiek kitoks, bet labai panašus - visų pirma tai įrengti keltuvą iš būsimo Japoniško sodo į Akropolio kalną ir taip sujungti kalną su centru, nes pėškom į jį mažai kas pasiryžta vaikščioti. Tai galėtų tarnauti nebūtinai kaip turistinis objektas, bet taip pat kaip ir susisiekimo priemonė ir ne tik pėstiesiems, bet ir dviratininkams. Leidus dviračius keltis nemokamai, būtų didžia dalimi išspręsta Akropolio kalno problema, nes būtent tas kalnas ir labiausiai blokuoja šiaurinės miesto dalies laisvą dviračių susisiekimą su centru, o juk ten gyvena tikriausiai didžiausia vilniečių dalis.

              Antra pasiūlymo dalis buvo ant Akropolio kalno įrengti apžvalgos bokštą - pagrindinis jų privalumas tai, kad vėliau nereikia skirti didielių kaštų bokšto išlaikymui, o lankymą galima padaryti nemokamą. Mes turim apžvalgos aikšteles nuo Tauro kalno, nuo Subačiaus, nuo Trijų kryžių, nuo Gedimino kalno, tačiau iš Šiaurinės pusės, t.y. nuo Akropolio kalno, jos neturim, nors vaizdas aukgant NMC nuo ten jau dabar darosi ne mažiau įspūdingu. Tiesą sakant jeigu norima, galima visiškai turbinį apžvalgos bokštą ten įrengti, tokį kaip medį su lapais, kur skirtinguose lygiuose būtų skirtingos pramogos - pačiam viršui pagrindinė apžvalgos aikštelė, o žemiau visokios pramogos - gali būti įrengta kavinė, galima įrengti šuolius su guma ar net lajų taką su panoraminiu Vilniaus vaizdu (geriau su stiklinėmis grindimis). Galbūt netgi galima būtų įrengti lyną 'atviram skrydžiui' į Japonišką sodą, iš kurio po to jau galėtų keltuvu į viršų pasikelti. Manau už pakankamai nedidelę kainą (ne koks Gugenheimas čia), galima būtų sukurti ne tik infrastruktūrą pėstiesiems, dviratininkams ir turistams, bet ir nemažą traukos centrą, dar ir kartu labai pagyvinant tos vietos panoramą.
              Ech... staiga užpuolė nostalgija Zuoko laikams...

              Comment


                Įdėjos neblogos. Bokšto turbūt neleis statyti, nes bus darkomas kalno vaizdas (nekreipiant dėmesio į Akropolį). Kažin, o negalima būtų sutarti su Akropolio adminais, kad aikštelę padaryti ant jo verslo centro stogo? Ten gi galėtų būti kavinės kokios.

                Beje, juk buvo noras statyti apžvalgos ratą kažkur mieste. Nutylo.

                Comment


                  Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                  Antra pasiūlymo dalis buvo ant Akropolio kalno įrengti apžvalgos bokštą - pagrindinis jų privalumas tai, kad vėliau nereikia skirti didielių kaštų bokšto išlaikymui, o lankymą galima padaryti nemokamą. Mes turim apžvalgos aikšteles nuo Tauro kalno, nuo Subačiaus, nuo Trijų kryžių, nuo Gedimino kalno, tačiau iš Šiaurinės pusės, t.y. nuo Akropolio kalno, jos neturim, nors vaizdas aukgant NMC nuo ten jau dabar darosi ne mažiau įspūdingu. Tiesą sakant jeigu norima, galima visiškai turbinį apžvalgos bokštą ten įrengti, tokį kaip medį su lapais, kur skirtinguose lygiuose būtų skirtingos pramogos - pačiam viršui pagrindinė apžvalgos aikštelė, o žemiau visokios pramogos - gali būti įrengta kavinė, galima įrengti šuolius su guma ar net lajų taką su panoraminiu Vilniaus vaizdu (geriau su stiklinėmis grindimis). Galbūt netgi galima būtų įrengti lyną 'atviram skrydžiui' į Japonišką sodą, iš kurio po to jau galėtų keltuvu į viršų pasikelti. Manau už pakankamai nedidelę kainą (ne koks Gugenheimas čia), galima būtų sukurti ne tik infrastruktūrą pėstiesiems, dviratininkams ir turistams, bet ir nemažą traukos centrą, dar ir kartu labai pagyvinant tos vietos panoramą.
                  Bokšto manau statyti neleis dėl ten esančio kraštovaizdžio draustinio, lieka variantas apžvalgos aikštelė, bet irgi įsivaizduoju, koks būtų šaršalas, nes reiktų nemažai medžių prakirsti.
                  Apskritai, įdomu, kas toje teritorijoje numatyta statyti, nes tarp pačio akropolio ir stadiono yra virš 0,5 km atstumas iki šlaito ir daug hektarų tuščios pievos, ką ten galima statyti?
                  Ką praktiškai lengvai ir nebrangiai dabar galėtų padaryt be teisinių kliūčių, tai dviračių taką, labai pagerintų susisiekimą su centru šeškinės ir fabų gyventojams, dabar Ukmergės g. eiti ar su dviračiu važiuoti menkas malonumas dėl didelio triukšmo ir užterštumo, plius dviračiai vos prasilenkia.

                  Click image for larger version  Name:	Untitled.png Views:	1 Size:	283,4 kB ID:	1570157

                  Paskutinis taisė Lettered; 2017.06.23, 10:23.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                    Tiesą sakant aš kaip tik neseniai parašiau savivaldybei ir pasiūliau beveik analogišką idėją. Apžvalgos aikštelė ant Akropolio kalno yra labai reikalinga, yra kvaila, kad mes pilnai neišnaudojam to, kad Vilnius yra kalvotas miestas ir puikiai tinkamas apžvelgti iš aukščiau, problema tik ta, kad norint ten įrengti apžvalgos aikštelę, reikėtų iškirsti medžių, o kaip žinom tai Vilniuje sunkiai įmanoma, nesugebama net kelių medžių pašalinti, kurie blokuoja apžvalgos aikštelę nuo Barbakano. Mano pasiūlymas buvo kiek kitoks, bet labai panašus - visų pirma tai įrengti keltuvą iš būsimo Japoniško sodo į Akropolio kalną ir taip sujungti kalną su centru, nes pėškom į jį mažai kas pasiryžta vaikščioti. Tai galėtų tarnauti nebūtinai kaip turistinis objektas, bet taip pat kaip ir susisiekimo priemonė ir ne tik pėstiesiems, bet ir dviratininkams. Leidus dviračius keltis nemokamai, būtų didžia dalimi išspręsta Akropolio kalno problema, nes būtent tas kalnas ir labiausiai blokuoja šiaurinės miesto dalies laisvą dviračių susisiekimą su centru, o juk ten gyvena tikriausiai didžiausia vilniečių dalis.

                    Antra pasiūlymo dalis buvo ant Akropolio kalno įrengti apžvalgos bokštą - pagrindinis jų privalumas tai, kad vėliau nereikia skirti didielių kaštų bokšto išlaikymui, o lankymą galima padaryti nemokamą. Mes turim apžvalgos aikšteles nuo Tauro kalno, nuo Subačiaus, nuo Trijų kryžių, nuo Gedimino kalno, tačiau iš Šiaurinės pusės, t.y. nuo Akropolio kalno, jos neturim, nors vaizdas aukgant NMC nuo ten jau dabar darosi ne mažiau įspūdingu. Tiesą sakant jeigu norima, galima visiškai turbinį apžvalgos bokštą ten įrengti, tokį kaip medį su lapais, kur skirtinguose lygiuose būtų skirtingos pramogos - pačiam viršui pagrindinė apžvalgos aikštelė, o žemiau visokios pramogos - gali būti įrengta kavinė, galima įrengti šuolius su guma ar net lajų taką su panoraminiu Vilniaus vaizdu (geriau su stiklinėmis grindimis). Galbūt netgi galima būtų įrengti lyną 'atviram skrydžiui' į Japonišką sodą, iš kurio po to jau galėtų keltuvu į viršų pasikelti. Manau už pakankamai nedidelę kainą (ne koks Gugenheimas čia), galima būtų sukurti ne tik infrastruktūrą pėstiesiems, dviratininkams ir turistams, bet ir nemažą traukos centrą, dar ir kartu labai pagyvinant tos vietos panoramą.
                    Bet tokiems pasiūlymams įgyvendinti turėtų būti kertami myadžyai.

                    O vilniaus meras Šimašius neseniai savo FB sakė, kad:
                    - "Medžių kirtimo vajus, kuris būdavo anksčiau, yra labai smarkiai apribotas"
                    - "Seni medžiai saugomi ir gerbiami"
                    - "Man pačiam labai nepatinka, kai kas nors nukerta seną medį"

                    Žodžiu, kol miesto meras yra visiškas ir totalus medis, tol tokie tavo pasiūlymai ten nieko nesudomins

                    O šiaip jo, reiktų bet fizinės galimybės pėstiesiems patekti iš Šnipiškių/centor pusės į Akropolį. Ten dabar iškilo/kyla 500+ butų, kurie yra bent jau geografiškai bene artimiausias gyvenamasis kvartalas prie Akropolio, kartu su Šeškinės dalimi iš kitos pusės. Bet dabar nėra absoliučiai jokios galimybės pasiekti Akropolį iš tos miesto pusės ir norint tai padaryti reikia eiti per labai toli aplinkui. Apskritai tą kalną reiktų aptvarkyti, įrengti šaligatvius abiejose Geležiako pusėse, pastatyti pėsčiųjų viaduką ir apskritai padaryti tą teritoriją accessible. Bet, aišku, su dabartiniu miesto "meru" ir jo požiūriu į apskritai viską, artimiausius porą metų to tikrai nebus.
                    Paskutinis taisė John; 2017.06.23, 10:28.

                    Comment


                      Manau galima apsieti ir be medžių kirtimo ir pro tuos medžius galima būtų padaryti lajų taką vedantį link apžvalgos rato, o apžvalgos ratas būtų kažkas panašaus į tai tik didesnis, medžių fone žiurint iš NMC jo net nesimatytų ir nei vienas medis nenukentėtų:

                      Click image for larger version  Name:	zar.jpg Views:	1 Size:	114,6 kB ID:	1570160

                      Gera idėja ir dėl keltuvo nes dabar link Šeškinės pesčiom nelabai nueisi. Ir prie ko čia Zuokas? Provincija panašių dalykų už EU pinigus prisistatė: Zarasų apžvalgos ratas, Anykščių lajų takas, Druskininkų lynų keltuvas. Nieko naujo ir nieko super brangaus, viskas labai ekologiška ir tausojančio gamtą, ta proga ir EU fondus galima būtų panaudoti. Čia šiaip tik noro reiktų ir iniciatyvaus žmogaus savivaldybėje.
                      Paskutinis taisė Gladiator; 2017.06.23, 10:29.

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        Bokšto manau statyti neleis dėl ten esančio kraštovaizdžio draustinio.
                        Man kažkaip atrodo, kad didesnės problemos kiltų su medžiu kirtimu, nei su bokšto pastatymu Visgi dauguma Lietuvos apžvalgos bokštų tikriausiai pastatyta visokiuose draustiniuuose ir rezervatuose, kur gamta gražiausia. Bet esmė, kad tie bokštai yra visai populiarūs, jų išlaikimo ir pastatymo kaštai minimalūs, dėl to ir taip paplito Lietuvoje. Druskininkai didžiuojas keltuvu, Anykščiai lajų taku, tai kodėl gi Vilniuje visų šitų pramogų nesukoncentravus į vieną vietą, ypač turint omeny, kad tam yra ideali vieta.

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                          Ką praktiškai lengvai ir nebrangiai dabar galėtų padaryt be teisinių kliūčių, tai dviračių taką, labai pagerintų susisiekimą su centru šeškinės ir fabų gyventojams, dabar Ukmergės g. eiti ar su dviračiu važiuoti menkas malonumas dėl didelio triukšmo ir užterštumo, plius dviračiai vos prasilenkia.
                          Jeigu ką, yra visai neblogas susisiekimas su Šeškine tiesiai per Miglos g. ir miškelį (ir tą maršrutą kaip magistralinį, rodos, žadama tobulinti, dviračių infros prasme). Man šiaip tai sunkoka suvokti kodėl kai kurie dviratininkai atkakliai nori uostydami autosmarvę laikytis Ukmergės gatvės

                          Comment


                            Parašė keleivis13 Rodyti pranešimą

                            Jeigu ką, yra visai neblogas susisiekimas su Šeškine tiesiai per Miglos g. ir miškelį (ir tą maršrutą kaip magistralinį, rodos, žadama tobulinti, dviračių infros prasme). Man šiaip tai sunkoka suvokti kodėl kai kurie dviratininkai atkakliai nori uostydami autosmarvę laikytis Ukmergės gatvės
                            Susiekimas ten geras, smagus kelias, nėra triukšmo, nėra autosmarvės, bet jis prie pirmo vaikų darželio ir pasibaigia. Visa Miglos gatvė žemyn, tada Paribio ir Stirnų/Pieninės yra be jokios infrastruktūros, t.y. net ne tik be dviračių infrastruktūros, bet dažnai net be šaligatvių.

                            Pieninės g. pabaigoj link Saltoniškių g. jau baigiamas pėsčiųjų takas prie naujų prekybos centrų - jei Pieninės g. sujungus su Miglos tvarkinga infrastruktūra, tada jau būtų nepertraukiamas susisiekimas nuo Šeškinės/Ozo g. iki Pedagoginio žiedo. Gal ir Stirnų tą įmanoma padaryti, bet ten labai apstatyta automobiliais ir nuolat įvažiavimai į privačių namukų kiemus.

                            Comment


                              Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
                              Manau galima apsieti ir be medžių kirtimo ir pro tuos medžius galima būtų padaryti lajų taką vedantį link apžvalgos rato, o apžvalgos ratas būtų kažkas panašaus į tai tik didesnis, medžių fone žiurint iš NMC jo net nesimatytų ir nei vienas medis nenukentėtų:

                              Click image for larger version Name:	zar.jpg Views:	1 Size:	114,6 kB ID:	1570160

                              Gera idėja ir dėl keltuvo nes dabar link Šeškinės pesčiom nelabai nueisi. Ir prie ko čia Zuokas? Provincija panašių dalykų už EU pinigus prisistatė: Zarasų apžvalgos ratas, Anykščių lajų takas, Druskininkų lynų keltuvas. Nieko naujo ir nieko super brangaus, viskas labai ekologiška ir tausojančio gamtą, ta proga ir EU fondus galima būtų panaudoti. Čia šiaip tik noro reiktų ir iniciatyvaus žmogaus savivaldybėje.
                              teisingai sako cia tik noro reikia ! o del medziu kirtimo tai kai kirto tai iskirto visa gedimino kalna o dabar 5 limonus nori sukist kad sustiprint slaita va taip lt ir daromi projektai!!!

                              Comment


                                Parašė kankel Rodyti pranešimą

                                Susiekimas ten geras, smagus kelias, nėra triukšmo, nėra autosmarvės, bet jis prie pirmo vaikų darželio ir pasibaigia. Visa Miglos gatvė žemyn, tada Paribio ir Stirnų/Pieninės yra be jokios infrastruktūros, t.y. net ne tik be dviračių infrastruktūros, bet dažnai net be šaligatvių.

                                Pieninės g. pabaigoj link Saltoniškių g. jau baigiamas pėsčiųjų takas prie naujų prekybos centrų - jei Pieninės g. sujungus su Miglos tvarkinga infrastruktūra, tada jau būtų nepertraukiamas susisiekimas nuo Šeškinės/Ozo g. iki Pedagoginio žiedo. Gal ir Stirnų tą įmanoma padaryti, bet ten labai apstatyta automobiliais ir nuolat įvažiavimai į privačių namukų kiemus.
                                Teisybė, infrastruktūros nėra - bet lyg ir kažkas planuojama, kaip minėjau. O tiek Miglos, tiek Paribio, tiek dalis Pieninės (ten, kur nėra šiuo metu daromo raudonų trinkelių tako) yra pakankamai ramios D kategorijos gatvelės, kad jomis važiuoti ir šiaip. Stirnų g. irgi kažkaip niekad nesusiduriu su problemom dviračiu važiuojamojoj dalyje. Šiame visame maršrute kas yra bjauriausia - didžiojo žiedo prie LEU kirtimas..

                                Comment


                                  Parašė keleivis13 Rodyti pranešimą

                                  Teisybė, infrastruktūros nėra - bet lyg ir kažkas planuojama, kaip minėjau. O tiek Miglos, tiek Paribio, tiek dalis Pieninės (ten, kur nėra šiuo metu daromo raudonų trinkelių tako) yra pakankamai ramios D kategorijos gatvelės, kad jomis važiuoti ir šiaip. Stirnų g. irgi kažkaip niekad nesusiduriu su problemom dviračiu važiuojamojoj dalyje. Šiame visame maršrute kas yra bjauriausia - didžiojo žiedo prie LEU kirtimas..
                                  Su tuo keliu viskas gerai ir jis gana intensyviai naudojamas, tik važiuojant iš rytinės šeškinės dalies ar fabų į centrą gana didelis lankas gaunasi, todėl ir manau, kad būtų gerai toks shortcut'as pro akropolį. Šiaip net pats Akropolis galėtų pafinansuoti to tako asfaltavimą, viaduką virš Ozo g. tai pasistatė, o pėsčiuosius/dviračius pamiršo.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Su tuo keliu viskas gerai ir jis gana intensyviai naudojamas, tik važiuojant iš rytinės šeškinės dalies ar fabų į centrą gana didelis lankas gaunasi, todėl ir manau, kad būtų gerai toks shortcut'as pro akropolį. Šiaip net pats Akropolis galėtų pafinansuoti to tako asfaltavimą, viaduką virš Ozo g. tai pasistatė, o pėsčiuosius/dviračius pamiršo.
                                    Na, iš kitos pusės tada reiktų viltis dėti į planuojamą Linkmenų g./Ozo dvirtakį, kur tuo pačiu projektu lyg ketinama ir normalų pervažiavimą kertant Geležinio Vilko g tiltu padaryt.

                                    O tiesiai nuo Akropolio, žinoma, irgi gerai būtų, tik sunkiai ten įsivaizduoju taką be jokio keltuvo ar kažko panašaus

                                    Comment


                                      Apžvalgos takas tarp medžių gal gera idėja, tik kad ten aplinka kitoje pusėje nelabai estetiška turizmui - sovietiniai Šeškinės daugiabučiai ir visokių sukčių garažiukai/kioskai. Bet vaizdas gana įdomus į patį NMC. Jei būtų keltas iš Saltoniškių, visai už būčiau.

                                      Comment


                                        Montuojamos apdailos.

                                        Comment


                                          Kažko tai trūksta šitam pastatui...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X