Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Neries krantinių atnaujinimas Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Prie seimo esantį tiltą šiemet irgi perdažė, tai čia gal visus tiltus dažys?

    Comment


      Teisybės dėlei, tai bent Geležinio Vilko g. tilte kaip suprantu jie ten iš pagrindų atnaujino viską, pakeitė apšvietimo stulpus, suremontavo įtrūkimus, nuvalė ir pan. Dažymas jau paskutinis darbas. Dešinė (žiūrint Akropolio link) pusė pėstiesiems uždaryta kone mėnesį.

      Senasis Žvėryno tiltas irgi visas nuvalytas, lyg atnaujinta vandens nuvedimo sistema, perdažytas.

      Comment


        Pagaliau pasirodė Neries krantinių 3 etapo projektas. Vien krantinių projektu vadinti neapsiverčia liežuvis, nes bus judinama visa Goštauto g. dalis su žiedu.

        Niekam nesakykit, bet gatvė siaurės, žiedas kiek pakeis formą, atsikratys kelių juostų, visur padaugės želdynų, dings parkingas prie viešbučio. Eismo juostos po 3,5 metro visur - vis dar per platu.

        Dviračių takas 2,5 metro pločio. Šviesesne mėlyna (ne pačia šviesiausia) pažymėti esami gatvės kontūrai.

        https://citify.eu/neries-kairiosios-krantines-3-etapas/



        Paskutinis taisė Creatium; 2024.10.31, 17:35.

        Comment


          Keičiasi Goštauto g. žiedo konfiguracija, ilgėja nuvažiuojamas atstumas VT link stoties maršrutams.

          Labai prašau, kas galite ir netingite parašykite pasiūlymus savivaldybei, jog teiktų prioritetą VT, perdarant mazgą į keturšalę sankryžą, ribojant tranzitą į senamiestį (Tilto g.).

          Mano žiniomis projektuotojai ir JUDU teikė tokius pasiūlymus, bet miesto administracija su meru bijo tokių pokyčių dėl rinkėjų.

          Taip pat, slinksis visas krantinės šlaitas link upės, nes meras neleido keisti bordiūrų vietų, prie Baltojo tilto, ir numatyti takų tarp gatvės ir esamų medžių.

          Comment


            C kategorijos gatvė, juostų plotis - 3,75m...

            Comment


              Parašė Kaid Rodyti pranešimą
              Keičiasi Goštauto g. žiedo konfiguracija, ilgėja nuvažiuojamas atstumas VT link stoties maršrutams.

              Labai prašau, kas galite ir netingite parašykite pasiūlymus savivaldybei, jog teiktų prioritetą VT, perdarant mazgą į keturšalę sankryžą, ribojant tranzitą į senamiestį (Tilto g.).

              Mano žiniomis projektuotojai ir JUDU teikė tokius pasiūlymus, bet miesto administracija su meru bijo tokių pokyčių dėl rinkėjų.

              Taip pat, slinksis visas krantinės šlaitas link upės, nes meras neleido keisti bordiūrų vietų, prie Baltojo tilto, ir numatyti takų tarp gatvės ir esamų medžių.
              Keturšalės daryt nėra būtina. Užtektų padaryt naują juostą nuo Žaliojo tilto link Vilniaus g. Pabraižysiu savo siūlymą, kurį siųsiu.

              Comment


                Bet ar tas "žiedas" iš viso yra reikalingas?

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                  Keturšalės daryt nėra būtina. Užtektų padaryt naują juostą nuo Žaliojo tilto link Vilniaus g. Pabraižysiu savo siūlymą, kurį siųsiu.
                  Jei tik A juosta ten būtų. Problema ten, kad tos sankryžos užsikemša, ir eismas gali tiesiog stovėti, deadlock

                  Comment


                    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                    C kategorijos gatvė, juostų plotis - 3,75m...
                    Keisčiau net ne 3,75, bet variavimas nuo 3,5 iki 3,75 m.
                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                    Comment


                      Parašė nesekasi Rodyti pranešimą

                      Jei tik A juosta ten būtų. Problema ten, kad tos sankryžos užsikemša, ir eismas gali tiesiog stovėti, deadlock
                      Klausimas ką keturšalė sankryža šiuo klausimu spręstų. Jeigu jau deadlockas, tai turbūt ne dėl sankryžos tipo.

                      Comment


                        Beje, sankryžoje ties Baltuoju tiltu anksčiau ne mažesni eismo juostų plačiai turėjo būti? Ir ar neturėjo būti salelės ten? Dabar visos juostos autostradinio 3.75m pločio. Dafuq? STR neteko galios?

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          Dafuq? STR neteko galios?
                          O kada Vilniuje STR realiai turėjo galią?

                          Comment


                            Va mano pasiūlymas, kurį ketinu siųsti. Iš esmės invazija gaunasi minimali, nukenčia krūmai, kuriuos turbūt galima perkelti. Želdynų plotas nesumažėja, nes naikinama viena juosta apsisukimui žiede. VT transportas, kuris važiuoja į Vilniaus g. arba Žygimantų g. (jei toks yra, nežinau) galės arba tiesiai važiuot arba sukti į kairę - turėtų smarkiai susitaupyt laiko. Plius panaudojus VT šviesoforą, galima būtų VT praleist pro visą sankryžą praktiškai be stabdymų.

                            Atnaujinau. Siūlysiu ir tranzito Tilto g. atsisakyt, nors tas dalykas kiek sudėtingesnis, nes kyla klausimas kaip iki LVSO privažiuot, pvz., aptarnaujančiam transportui.

                            Click image for larger version  Name:	operos_ziedas.png Views:	0 Size:	3,61 MB ID:	2162898
                            Paskutinis taisė Creatium; 2024.11.01, 11:58.

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              Va mano pasiūlymas, kurį ketinu siųsti.
                              Seniuk, nebesvaik, jau ties antru punktu you've lost the crowd, net nekalbant apie ketvirtą... Tai yra vairuotojų genocidas.

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                Va mano pasiūlymas, kurį ketinu siųsti. Iš esmės invazija gaunasi minimali, nukenčia krūmai, kuriuos turbūt galima perkelti. Želdynų plotas nesumažėja, nes naikinama viena juosta apsisukimui žiede. VT transportas, kuris važiuoja į Vilniaus g. arba Žygimantų g. (jei toks yra, nežinau) galės arba tiesiai važiuot arba sukti į kairę - turėtų smarkiai susitaupyt laiko. Plius panaudojus VT šviesoforą, galima būtų VT praleist pro visą sankryžą praktiškai be stabdymų.

                                Atnaujinau. Siūlysiu ir tranzito Tilto g. atsisakyt, nors tas dalykas kiek sudėtingesnis, nes kyla klausimas kaip iki LVSO privažiuot, pvz., aptarnaujančiam transportui.

                                Atrodo tokie minimalūs pakeitimai, kurie išspręstų labai daug. Bet o gi tačiau čia Vilnius

                                Comment


                                  Ir panaikinti atskirą juostą dešiniam įsukimui iš VIlniaus g į Tilto g. Bent jau tai panaikinti.

                                  Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1245
Size:	63,4 kB
ID:	2163145
                                  Paskutinis taisė spekas; 2024.11.03, 12:42.

                                  Comment


                                    Įtariu tranzitinė VT juosta bus atmesta, nes ten nėra kontaktinio tinklo troleibusams.

                                    Comment


                                      Cia ne taip senai prasiejau pro neries krantine. Gaila kad nepadariau foto tai viska aptrupeja ayrodo lyg jokio remonto ir nebuvo ir Vilniaus savivaldybei viskas tvarkoje. ????

                                      Comment


                                        Jeigu, kas rašysite laiškus, galite adresuoti klausimus savivaldybės darbuotojams, kurie sudarinėjo projektavimo sąlygas ir užduotį: evaldas.skerniskis@vilnius.lt, danguole.baleisyte@vilnius.lt, laura.kairiene@vilnius.lt, ilja.karuzis@vilnius.lt, asta.jurskiene@vilnius.lt

                                        Comment


                                          Pristatytas paskutinio Neries krantinės atnaujinimo etapas

                                          Neries krantinė Vilniaus centrinėje dalyje po keliais etapais vykdytos rekonstrukcijos tapo vilniečių pamėgta poilsio ir laisvalaikio vieta. Liko paskutinis atnaujinimo etapas – Neries krantinė tarp Žaliojo ir Baltojo tiltų Goštauto g. pusėje. Jau galima susipažinti su šios atkarpos atnaujinimo projektiniais pasiūlymais, o lapkričio 20 d. 16 val. projektuotojai juos pristatys ir viešajame susirinkime.

                                          Projekto sprendiniai orientuoti į šiuolaikinius miesto gyventojų poreikius bei užtikrina vientisas ir kokybiškas viešųjų miesto erdvių jungtis. A. Goštauto gatvės dalyje tarp Baltojo ir Žaliojo tiltų suplanuoti šaligatviai, pėsčiųjų ir dviračių takai, želdiniai, apšvietimas, kontaktinis tinklas, viešojo transporto stotelės su stotelių infrastruktūra, eismo reguliavimo ir eismo saugumo priemonės – sankryžos, pėsčiųjų perėjos, saugumo salelės.

                                          Planuojama tiesti naują dviračių trasą, kuri bus integruota į miesto dviračių tinklą. Dvipusis dviračių takas iš raudono asfalto dangos, užtikrins patogų ir saugų dviračių eismą ties A. Goštauto gatve Neries upės pusėje. Dviračių takas bus sujungtas su jau esamomis dviračių trasomis, įskaitant taką besidriekiantį lygiagrečiai J. Tumo–Vaižganto gatvės.

                                          Planuojami nauji pėsčiųjų takai, kurie sujungs miesto centrą su Neries upės krantinėmis, bus platūs ir saugūs, vietomis atskirti želdinių juostomis nuo gatvės eismo. Ties sankryžomis su J. Tumo–Vaižganto, A. Jakšto ir A. Vienuolio gatvėmis bus įrengiami pandusai ir laiptai, kad pėstieji galėtų lengvai pasiekti krantinę ir mėgautis naujomis poilsio erdvėmis.

                                          Neries krantinės atnaujinimas bei pėsčiųjų ir dviračių takų tiesimas palies ir J. Tumo – Vaižganto, Vasario 16-osios, A. Vienuolio, Baltojo tilto, A. Jakšto, Vilniaus, Žygimantų, Tilto gatves, kurių tam tikrose atkarpose bus atlikti kapitalinio remonto darbai. Dėl dviračių tako ir viešojo transporto stotelių infrastruktūros gerinimo bus šalinami 25 medžiai, iš kurių dalis jau nudžiūvę arba stipriai pažeisti. Kertamų medžių skersmenų suma bus atsodinama naujais medžiais ne mažesniais nei 18-20 cm kamieno apimties bei krūmais. Numatoma, kad bus pasodinti 64 medžiai, beveik 6500 kv. m krūmų. Taip pat planuojama persodinti beveik 1700 kv. m esamų krūmų, pasodinti dar apie 6500 kv. m kitų augalų.

                                          Tarp Žaliojo ir Baltojo tilto Neries kairėje krantinėje numatomos ir rekreacinės zonos, kurios suteiks galimybę miestiečiams atsipalaiduoti ir pasigrožėti vaizdais į upę. Viešojoje erdvėje kuriama želdinių, dangų, mažosios architektūros elementų išraiškos visuma suplanuota atsižvelgiant į aplinkinį kontekstą, vykstančius Neries kairiosios krantinės atnaujinimo projektus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X