Prie seimo esantį tiltą šiemet irgi perdažė, tai čia gal visus tiltus dažys?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Neries krantinių atnaujinimas Vilniuje
Collapse
X
-
Teisybės dėlei, tai bent Geležinio Vilko g. tilte kaip suprantu jie ten iš pagrindų atnaujino viską, pakeitė apšvietimo stulpus, suremontavo įtrūkimus, nuvalė ir pan. Dažymas jau paskutinis darbas. Dešinė (žiūrint Akropolio link) pusė pėstiesiems uždaryta kone mėnesį.
Senasis Žvėryno tiltas irgi visas nuvalytas, lyg atnaujinta vandens nuvedimo sistema, perdažytas.
Comment
-
Pagaliau pasirodė Neries krantinių 3 etapo projektas. Vien krantinių projektu vadinti neapsiverčia liežuvis, nes bus judinama visa Goštauto g. dalis su žiedu.
Niekam nesakykit, bet gatvė siaurės, žiedas kiek pakeis formą, atsikratys kelių juostų, visur padaugės želdynų, dings parkingas prie viešbučio. Eismo juostos po 3,5 metro visur - vis dar per platu.
Dviračių takas 2,5 metro pločio. Šviesesne mėlyna (ne pačia šviesiausia) pažymėti esami gatvės kontūrai.
https://citify.eu/neries-kairiosios-krantines-3-etapas/
Paskutinis taisė Creatium; 2024.10.31, 17:35.
- 18 patinka
Comment
-
Keičiasi Goštauto g. žiedo konfiguracija, ilgėja nuvažiuojamas atstumas VT link stoties maršrutams.
Labai prašau, kas galite ir netingite parašykite pasiūlymus savivaldybei, jog teiktų prioritetą VT, perdarant mazgą į keturšalę sankryžą, ribojant tranzitą į senamiestį (Tilto g.).
Mano žiniomis projektuotojai ir JUDU teikė tokius pasiūlymus, bet miesto administracija su meru bijo tokių pokyčių dėl rinkėjų.
Taip pat, slinksis visas krantinės šlaitas link upės, nes meras neleido keisti bordiūrų vietų, prie Baltojo tilto, ir numatyti takų tarp gatvės ir esamų medžių.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąKeičiasi Goštauto g. žiedo konfiguracija, ilgėja nuvažiuojamas atstumas VT link stoties maršrutams.
Labai prašau, kas galite ir netingite parašykite pasiūlymus savivaldybei, jog teiktų prioritetą VT, perdarant mazgą į keturšalę sankryžą, ribojant tranzitą į senamiestį (Tilto g.).
Mano žiniomis projektuotojai ir JUDU teikė tokius pasiūlymus, bet miesto administracija su meru bijo tokių pokyčių dėl rinkėjų.
Taip pat, slinksis visas krantinės šlaitas link upės, nes meras neleido keisti bordiūrų vietų, prie Baltojo tilto, ir numatyti takų tarp gatvės ir esamų medžių.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Keturšalės daryt nėra būtina. Užtektų padaryt naują juostą nuo Žaliojo tilto link Vilniaus g. Pabraižysiu savo siūlymą, kurį siųsiu.
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąC kategorijos gatvė, juostų plotis - 3,75m...♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė nesekasi Rodyti pranešimą
Jei tik A juosta ten būtų. Problema ten, kad tos sankryžos užsikemša, ir eismas gali tiesiog stovėti, deadlock
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąDafuq? STR neteko galios?
- 6 patinka
Comment
-
Va mano pasiūlymas, kurį ketinu siųsti. Iš esmės invazija gaunasi minimali, nukenčia krūmai, kuriuos turbūt galima perkelti. Želdynų plotas nesumažėja, nes naikinama viena juosta apsisukimui žiede. VT transportas, kuris važiuoja į Vilniaus g. arba Žygimantų g. (jei toks yra, nežinau) galės arba tiesiai važiuot arba sukti į kairę - turėtų smarkiai susitaupyt laiko. Plius panaudojus VT šviesoforą, galima būtų VT praleist pro visą sankryžą praktiškai be stabdymų.
Atnaujinau. Siūlysiu ir tranzito Tilto g. atsisakyt, nors tas dalykas kiek sudėtingesnis, nes kyla klausimas kaip iki LVSO privažiuot, pvz., aptarnaujančiam transportui.
Paskutinis taisė Creatium; 2024.11.01, 11:58.
- 38 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąVa mano pasiūlymas, kurį ketinu siųsti.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąVa mano pasiūlymas, kurį ketinu siųsti. Iš esmės invazija gaunasi minimali, nukenčia krūmai, kuriuos turbūt galima perkelti. Želdynų plotas nesumažėja, nes naikinama viena juosta apsisukimui žiede. VT transportas, kuris važiuoja į Vilniaus g. arba Žygimantų g. (jei toks yra, nežinau) galės arba tiesiai važiuot arba sukti į kairę - turėtų smarkiai susitaupyt laiko. Plius panaudojus VT šviesoforą, galima būtų VT praleist pro visą sankryžą praktiškai be stabdymų.
Atnaujinau. Siūlysiu ir tranzito Tilto g. atsisakyt, nors tas dalykas kiek sudėtingesnis, nes kyla klausimas kaip iki LVSO privažiuot, pvz., aptarnaujančiam transportui.
Atrodo tokie minimalūs pakeitimai, kurie išspręstų labai daug. Bet o gi tačiau čia Vilnius
- 17 patinka
Comment
-
Jeigu, kas rašysite laiškus, galite adresuoti klausimus savivaldybės darbuotojams, kurie sudarinėjo projektavimo sąlygas ir užduotį: evaldas.skerniskis@vilnius.lt, danguole.baleisyte@vilnius.lt, laura.kairiene@vilnius.lt, ilja.karuzis@vilnius.lt, asta.jurskiene@vilnius.lt
- 3 patinka
Comment
-
Pristatytas paskutinio Neries krantinės atnaujinimo etapas
Neries krantinė Vilniaus centrinėje dalyje po keliais etapais vykdytos rekonstrukcijos tapo vilniečių pamėgta poilsio ir laisvalaikio vieta. Liko paskutinis atnaujinimo etapas – Neries krantinė tarp Žaliojo ir Baltojo tiltų Goštauto g. pusėje. Jau galima susipažinti su šios atkarpos atnaujinimo projektiniais pasiūlymais, o lapkričio 20 d. 16 val. projektuotojai juos pristatys ir viešajame susirinkime.
Projekto sprendiniai orientuoti į šiuolaikinius miesto gyventojų poreikius bei užtikrina vientisas ir kokybiškas viešųjų miesto erdvių jungtis. A. Goštauto gatvės dalyje tarp Baltojo ir Žaliojo tiltų suplanuoti šaligatviai, pėsčiųjų ir dviračių takai, želdiniai, apšvietimas, kontaktinis tinklas, viešojo transporto stotelės su stotelių infrastruktūra, eismo reguliavimo ir eismo saugumo priemonės – sankryžos, pėsčiųjų perėjos, saugumo salelės.
Planuojama tiesti naują dviračių trasą, kuri bus integruota į miesto dviračių tinklą. Dvipusis dviračių takas iš raudono asfalto dangos, užtikrins patogų ir saugų dviračių eismą ties A. Goštauto gatve Neries upės pusėje. Dviračių takas bus sujungtas su jau esamomis dviračių trasomis, įskaitant taką besidriekiantį lygiagrečiai J. Tumo–Vaižganto gatvės.
Planuojami nauji pėsčiųjų takai, kurie sujungs miesto centrą su Neries upės krantinėmis, bus platūs ir saugūs, vietomis atskirti želdinių juostomis nuo gatvės eismo. Ties sankryžomis su J. Tumo–Vaižganto, A. Jakšto ir A. Vienuolio gatvėmis bus įrengiami pandusai ir laiptai, kad pėstieji galėtų lengvai pasiekti krantinę ir mėgautis naujomis poilsio erdvėmis.
Neries krantinės atnaujinimas bei pėsčiųjų ir dviračių takų tiesimas palies ir J. Tumo – Vaižganto, Vasario 16-osios, A. Vienuolio, Baltojo tilto, A. Jakšto, Vilniaus, Žygimantų, Tilto gatves, kurių tam tikrose atkarpose bus atlikti kapitalinio remonto darbai. Dėl dviračių tako ir viešojo transporto stotelių infrastruktūros gerinimo bus šalinami 25 medžiai, iš kurių dalis jau nudžiūvę arba stipriai pažeisti. Kertamų medžių skersmenų suma bus atsodinama naujais medžiais ne mažesniais nei 18-20 cm kamieno apimties bei krūmais. Numatoma, kad bus pasodinti 64 medžiai, beveik 6500 kv. m krūmų. Taip pat planuojama persodinti beveik 1700 kv. m esamų krūmų, pasodinti dar apie 6500 kv. m kitų augalų.
Tarp Žaliojo ir Baltojo tilto Neries kairėje krantinėje numatomos ir rekreacinės zonos, kurios suteiks galimybę miestiečiams atsipalaiduoti ir pasigrožėti vaizdais į upę. Viešojoje erdvėje kuriama želdinių, dangų, mažosios architektūros elementų išraiškos visuma suplanuota atsižvelgiant į aplinkinį kontekstą, vykstančius Neries kairiosios krantinės atnaujinimo projektus.
- 3 patinka
Comment
Comment