Ačiū už nuotraukas, pats vaikščiojau ir bandžiau suprasti kodėl būtent toje vietoje baigiasi dviračių takas? Nuvažiavimas palei krantinę yra anksčiau, gal kas turite logišką paaiškinimą? Kaip susijungs šis takas su kitais?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Neries krantinių atnaujinimas Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąProjektuos atkarpą nuo Baltojo tilto iki Žaliojo tilto, tada ir susijungs.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Aha, panašiai kaip "sujungė" ir Senvagės parko taką su Žalgirio g. taku ir Linkmenų g. taku. Turėjo būti "kitais metais", po to "dar kitais metais", tada "atskiru projektu", kol pagaliau išvis dingo iš visų sąrašų ir žemėlapių
Comment
-
Parašė taimis Rodyti pranešimąAčiū už nuotraukas, pats vaikščiojau ir bandžiau suprasti kodėl būtent toje vietoje baigiasi dviračių takas? Nuvažiavimas palei krantinę yra anksčiau, gal kas turite logišką paaiškinimą? Kaip susijungs šis takas su kitais?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Aha, panašiai kaip "sujungė" ir Senvagės parko taką su Žalgirio g. taku ir Linkmenų g. taku. Turėjo būti "kitais metais", po to "dar kitais metais", tada "atskiru projektu", kol pagaliau išvis dingo iš visų sąrašų ir žemėlapių
Pažymėjau tą atkarpą screenshot'e iš projekto:
- 5 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąO kam/kodėl tie "automobiliniai" bortai yra taip pakelti? Kad neįgalūs asmenis neduok dieve ant žolės neužvažiuotų, ar kad per artimiausią žiemą juos sutrupintų Grindos aukščiausios kvalifikacijos profesionalai?
Comment
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimą
Gal dėl aukščių skirtumo, kad lietaus metu neplautų visko ant tako. Nematau ten didelės problemos, jeigu jau rimtai.
Comment
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimąŠiek tiek dešinio kranto update po sniego nutirpimo
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimą
Galų gale, jei netinka pasiūlymas su A juosta, galima būtų paliekant 4 eismo juostas pratęsti paralelinį parkavimą upės pusėje ir taip atitolinti automobilius nuo upės ir iš dalies sumažinti paskatas sukti į Gynėjų g. ieškant automobiliui parkavimo vietos. Ir šiaip šioje gatvėje, esančioje M zonoje neteko pastebėti didelio parkingo užimtumo. Galbūt sukūrus daugiau parkingo vietų gatvėje būtų tikslinga apsvarstyti šią gatvę perkelti į R zoną taip sumažinant paskatas važiuoti automobiliu į pačio centro gatve, link Gedimino pr. (galbūt tuo pačiu mažinant parkavimo vietų ten).
Apskritai užkliuvo, kad su šituo krantinės projektu nebuvo pagalvota apie VT. Buvo palikta esama stotelės įvaža prie Seimo, nors ir didelė dalis pirmos juostos yra naudojama kaip parkingas, o ir VT srautai yra labai nedideli, tad įvaža yra tik bereikalingas diskomfortas keleiviams. Be to, jei jau yra stengiamasi visuomet įrengti stoteles už sankryžų, ar nereikėjo ir šios stotelės perkelti už sankryžos su Žvėryno tiltu? Juk dėl to kelias niekam nepailgėtų, nes jokių kelionės tikslų kryptimi link Geležinio Vilko tilto šioje pusėje nėra.
Taip pat, nesuprantu, kodėl A. Goštauto stotelė nebuvo įrengta ir Seimo kryptimi. Dabar 56 autobusas važiuoja virš kilometro nestodamas miesto centre tarp Baltojo ir Žvėruno tiltų. Ši stotelė būtų labai reikalinga pasiekti verslo centrus bei kitus objektus Gynėjų gatve ar iš šių objektų greitai viešuoju išvažiuoti Geležinio Vilko gatve pietų kryptimi. Kaip seniau, kai A. Goštauto nevažiavo jokie autobusai ir stotelės nereikėjo, taip ir dabar nebuvo pagalvota, kad kažką reikėtų keisti keleivių labui.
Dar smulkus dalykas, bet užkliuvo, kad nauja stotelė A. Goštauto g. upės pusėje buvo bereikalingai atitraukta nuo sankryžos su J. T. Vaižganto g., kai dėl persėdimo patogumo norėtųsi, kad stotelės būtų kuo arčiau sankryžos, juolab, kad čia važiuoja tik vienas maršrutas. Ar yra kažkoks reikalavimas atitraukti stoteles per tam tikrą atstumą nuo sankryžos?
Berašant ankstesnius punktus supratau, kad A Goštauto gatvėje tarp Žvėryno ir Baltojo tilto nėra NĖ VIENOS PERĖJOS kirsti važiuojamąją dalį pėsčiomis. 1.5 km ilgio atkarpoje miesto centre! Anksčiau, kai šioje pusėje nebuvo jokio tvarkingo tako prie upės, tai buvo galima kažkaip pateisinti, bet tikrai ne dabar, kai reikės kirsti 16 m pločio važiuojamąją dalį atrandant tarpą tarp automobilių. Mažiausiai ties sankryža su Gynėjų g. reikėtų įrengti reguliuojamą pėsčiųjų perėją.
Atrodo, kad į šią rekonstrukciją buvo pažiūrėta tik iš upės pusės, nežiūrint kaip protingai sujungti projektą su A. Goštauto g. važiuojamąja dalimi ir objektais esančiais kitoje gatvės pusėje. Keista, kad apie tai niekas nepagalvojo.
Kita vertus, smagu, kad atsirado tokia reikiama jungtis ir buvo pilnai atskirti pėsčiųjų ir dviračių takai, matosi, kad šiuo aspektu tikrai patobulėta lyginant su ankstesniais projektais.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Bluefox Rodyti pranešimąBerašant ankstesnius punktus supratau, kad A Goštauto gatvėje tarp Žvėryno ir Baltojo tilto nėra NĖ VIENOS PERĖJOS kirsti važiuojamąją dalį pėsčiomis. 1.5 km ilgio atkarpoje miesto centre! Anksčiau, kai šioje pusėje nebuvo jokio tvarkingo tako prie upės, tai buvo galima kažkaip pateisinti, bet tikrai ne dabar, kai reikės kirsti 16 m pločio važiuojamąją dalį atrandant tarpą tarp automobilių. Mažiausiai ties sankryža su Gynėjų g. reikėtų įrengti reguliuojamą pėsčiųjų perėją.
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Yra vilties, kad jei ten bus kuriamas ministerijų miestelis, gal bus labiau atsižvelgta, kaip organizuoti VT toje vietoje. Stotelės ties Geležinio vilko tiltu tada tikrai reikės. Be to, buvo kažkada čia įkelti brėžiniai, kaip bus reorganizuojama A. Goštauto ir nuovažų nuo tilto prie Neries sankryža, berods, buvo numatytas žiedas.Lietuva visiems.
- 1 patinka
Comment
-
Daug trūkumų aš ten nepastebėjau, aišku, plačiąja prasme, galima turėti daugiau noro, kaip gatvės atitraukimas, bet daroma pakankamai tvarkingai, lyginant su kitu krantu. Vieta gerokai jaukesnė, tvarkingesnė, kelios vietos, ypač prie Zuoko "snapo", ar kaip jį ten pavadinti - palapine..., vamzdžio draugė...- yra labai jauki vieta pasisedėjimui. Tai jau yra traukos vieta, o kai susijungs su Vileišio atkarpa, turėtų kardinaliai padaugėti ir pėsčiųjų, ir dviratininkų.
- 6 patinka
Comment
-
Kitoj sankryžos pusėj tarp pervažos iš akmenų iki tilto konstrukcijų panaikino dviračių tako atkarpėlę:
Vaizdas ilgai nesikeičia:
Valdas saugo ką turi – dažo tiltą:
Kitoj pusėj dar nedažyta:
Bonus shot: ne krantinės, bet prie pat. Vingio parko prieigos nuo Čiurlionio g. Atnaujino šaligatvį, tas konstrukcijas ir perstatė tūliką:
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 5 patinka
Comment
Comment