Parašė bato_usai
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Neries krantinių atnaujinimas Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąO kaip Nacionalinį Stadioną pretendavo statyti 1 asmens UAB'as, iš esmės nevykdęs jokios veiklos?
Vilniaus nacionalinį stadioną konkurso komisija antrą kartą iš pirkimo pašalino sausio pabaigoje dėl nepakankamos kvalifikacijos ir galbūt melagingai teiktų duomenų.Paskutinis taisė bato_usai; 2021.05.12, 10:03.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė kasparas.v Rodyti pranešimąIdomu ar savivaldybe kazkada prades iforminti desire paths kuriuos neisvengiamai ismina zmones?
Comment
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimąO šiaip laukiu, kada bus sutvarkyta šita blectva, nes čia yra kaip ėjimas ant ešafoto prieš kartuves:
Comment
-
O kodėl kažkas turėtų keistis rekonstravus tiltą? Nesikeis ten niekas su esama jungtimi. Rekonstravus tiltą (pristatant viaduką) prisijungs naujas dvirtakis su šaligatviu į esamo tilto centrinę dalį. Esama jungtis prie gatvės liks.
Kaip beje, siūlytumėt spręsti nepatinkančią keturšalę dviračių sankryžą? Ar tiesiog norėtumėt panaikinti pervažą? Vistiek žmonės pvz. nuo SK8 parko ten važiuotų iki VCUP Maximos atsigert nusipirkt.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąKaip beje, siūlytumėt spręsti nepatinkančią keturšalę dviračių sankryžą? Ar tiesiog norėtumėt panaikinti pervažą? Vistiek žmonės nuo SK8 parko ten važiuotų iki VCUP Maximos atsigert nusipirkt.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąO kodėl kažkas turėtų keistis rekonstravus tiltą? Nesikeis ten niekas su esama jungtimi. Rekonstravus tiltą (pristatant viaduką) prisijungs naujas dvirtakis su šaligatviu į esamo tilto centrinę dalį. Esama jungtis prie gatvės liks.
Kaip beje, siūlytumėt spręsti nepatinkančią keturšalę dviračių sankryžą? Ar tiesiog norėtumėt panaikinti pervažą? Vistiek žmonės pvz. nuo SK8 parko ten važiuotų iki VCUP Maximos atsigert nusipirkt.
Comment
-
Niekas perėjos nenaikins, nesuprantu kas šituos gandus paskleidė Viadukas skirtas ne automobilių patogumui, o tam kad nuo baltojo tilto būtų galima užkilti iki Konstitucijos pr nekertant Upės g. bei sumažinti įkalnę ratuotiems. Kurie eis į sakurų parką, VCUP pirmą aukštą ar automobilių aikštelę prieš jį nuo Baltojo tilto ar laisvalaikio zonoos vis tiek reikės kažkaip kirsti gatvę ir perėja liks.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąKaip beje, siūlytumėt spręsti nepatinkančią keturšalę dviračių sankryžą? Ar tiesiog norėtumėt panaikinti pervažą? Vistiek žmonės pvz. nuo SK8 parko ten važiuotų iki VCUP Maximos atsigert nusipirkt.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąNiekas perėjos nenaikins, nesuprantu kas šituos gandus paskleidė
Comment
-
„Vilniaus planas” yra Vilniaus miesto savivaldybė, kurio logo nuotraukos apačioj ir jie tikrai ten nesiruošė jokios perėjos naikint:
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Ką dabar peza nelegaliai dirbantis vyr. miesto inžinierius ar kažkas iš tos serijos, tai nelabai įdomu, nes jau ne kartą prigauti meluojant. Kažkodėl už dviračius ir darnų judumą atsakingi VMS'ininkai, kiek man žinoma, dar nei karto nebuvo prisijungę į PP per Zoom'us ir pan. PP metu dėl formalumo pasodinta moterėlę iš VMS, kuri į klausimus neatsako ir tiesiog praktiškai visada tyli.
Su shared space'ais toli nevažiuosi. Reikėjo pirminėse oficialiose stadijose galvot ką daryt. Jei tirtų eismo srautus (pėsčiųjų ir dviračių), kaip to reikalauja STR, tai gal nebūtų tokios sankryžos dabar. Gal reikėjo išvis nukreipti apvažiavimą bent po tiltu. Bent nepatvinus upei, kad būtų galima naudotis, o ne share'intis space'intis, mieste, kuris 4 kartus didesnis už Paryžių. Dėl R.D. statistikos – žiauru. Ten baisu ir su dviračiu važiuot, beje. Kiek pamenu, VMS net nesugebėjo operatyviai pašalinti šiukšledėžės maisto vagonėlio, kuriam pati ir davė leidimą.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąSu shared space'ais toli nevažiuosi. Reikėjo pirminėse oficialiose stadijose galvot ką daryt. Jei tirtų eismo srautus (pėsčiųjų ir dviračių), kaip to reikalauja STR, tai gal nebūtų tokios sankryžos dabar. Gal reikėjo išvis nukreipti apvažiavimą bent po tiltu. Bent nepatvinus upei, kad būtų galima naudotis, o ne share'intis space'intis, mieste, kuris 4 kartus didesnis už Paryžių. Dėl R.D. statistikos – žiauru. Ten baisu ir su dviračiu važiuot, beje. Kiek pamenu, VMS net nesugebėjo operatyviai pašalinti šiukšledėžės maisto vagonėlio, kuriam pati ir davė leidimą.
O šiaip dar labai pavojingas (tik ten išvis išsprendžiama gal tik įspėjus minti lėčiau) yra dviračių takas ant paties baltojo tilto. Prieš kelias dienas net minant gana lėtai vos spėjau sustabdyti kai nuo laiptų tiesiai priešais vaikas išbėgo, gerai, kad dviračio stabdžiai geri.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąO šiaip dar labai pavojingas (tik ten išvis išsprendžiama gal tik įspėjus minti lėčiau) yra dviračių takas ant paties baltojo tilto. Prieš kelias dienas net minant gana lėtai vos spėjau sustabdyti kai nuo laiptų tiesiai priešais vaikas išbėgo, gerai, kad dviračio stabdžiai geri.
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 3 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą„Vilniaus planas” yra Vilniaus miesto savivaldybė, kurio logo nuotraukos apačioj ir jie tikrai ten nesiruošė jokios perėjos naikint:
Vilniaus miesto savivaldybei pristatyti patikslinti projektiniai siūlymai, kuriuose detaliai iliustruojama, kokie pokyčiai laukia šios erdvės. Kaip pateikiama projektiniame pasiūlyme, virš Upės gatvės turėtų atsirasti naujas pėsčiųjų ir dviračių tiltas, kuris tolygiai susijungtų su Baltuoju tiltu bei erdve prie naujai statomo multifunkcinio centro K18B. Siūloma dabartinę pėsčiųjų perėją panaikinti arba padaryti reguliuojama, nes įrengus tiltą perėjos svarba turėtų sumažėti, taip pat siūloma panaikinti vieną iš dviejų įvažiavimų į CUP prekybos centrą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Burokas Rodyti pranešimą
Šitą sankryžą paprasčiausiai reikėtų iškloti trinkelėmis ir padaryti 'shared space', kad niekam nebūtu akivaizdi pirmenybė ir dviratininkai/paspirtukai natūraliai sulėtintų greitį.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Puikus būdas numušti pėsčiųjų kėglius lekiant paspirtuku. "Naturaliai" sulėtinančio paspirtukininko dar neteko matytiPost in English - fight censorship!
- 3 patinka
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Pabandyk nesulėtinti paspirtuko per nelygų grindinį (galima būtų net ne trinkelėmis, o tarkim tašytu akmeniu išgrįsti), dantis gali išsidaužyti ir akys fokusą dėl vibracijos pameta.
Comment
Comment