Taip, taip. Suprantu, kad mano pomėgis simetrijai yra nepopuliarus modernioje architektūroje. Bet man asmeniškai, tai tokie girtų pasivaikščiojimo takai atrodo baisiai.
Taip, taip. Suprantu, kad mano pomėgis simetrijai yra nepopuliarus modernioje architektūroje. Bet man asmeniškai, tai tokie girtų pasivaikščiojimo takai atrodo baisiai.
Kad čia ne pasivaikščiojimo takas. Gi įmečiau brėžinį kur yra ir kaip atrodys. Daroma prie vaikų žaidimo aikštelių. Greičiausiai bus išlieta guma ar kažkas pan. Net nepastebėsit realybėje, kad ten kažkas išraityta.
Kad čia ne pasivaikščiojimo takas. Gi įmečiau brėžinį kur yra ir kaip atrodys. Daroma prie vaikų žaidimo aikštelių. Greičiausiai bus išlieta guma ar kažkas pan. Net nepastebėsit realybėje, kad ten kažkas išraityta.
Girtų pasivaikščiojimo takai, nes kai vaikšto girtas tai svyruoja kaip tas krašas. Aš ir nesakau kad čia bus takas.
Aš neįsivaziduoju, kad kas galėtų netyčia padaryti tuos kalnelius leidžiantis nuo kalno. Žinoma jos yra dėl neįgaliųjų, man rodos panašūs standartai netgi laiptams taikomi, kad ten kas kažkiek laiptų turi būti stotelė, kad močiutės pailsėtų, o netyčia žiemą paslydusios nenugarmėtų. Tik aš nesu tokių sprendimų fanas, nes jeigu tai padaro tinkamesnį priėjimą neįgaliesiems, tai visokiems su dviračiais/paspirtukais ir riedučiais tie kalneliai gali blogai baigtis, o jų visgi 100 kartų daugiau. Antra vertus kažkoks pritaikytas neįgaliesiems privažiavimas prie krantinės taipogi turėtų būti, tik nenorėčiau, jog tai taptų standartu.
Turbūt visi neįgaliųjų vežimėliai turi stabdžius, tai dėl pailsėjimo nežinau ar čia problema buvo, tuo tarpu dabar prieš kiekvieną įdubimą bus statesnis pakilimas į kurį bus sunkiau įvažiuoti, nei jei būtų buvęs tiesiog tolydus mažesnio kampo užvažiavimas, tai aš irgi prie abejojančių to nauda. Bet su riedlente visai smagu bus nusileisti
nematau kuo piktintis - tai daroma dėl neįgaliųjų ir pėsčiųjų saugumo, toks standartas ( stabdžius kiek žinau turi ne visi vežimėliai). Dviratis, riedučiai ar dar bilekas - ten neturėtų lakstyti, nes ne dviračių takas ir skirta rekreacijai, o ne tranzitui - pėsčiųjų take reiktų važiuoti pėsčiojo greičiu (tas dažnai primenama el. paspirtuku vairuotojams).
As ismatavimu tiksliai nezinau, bet jeigu ten gaunasi daugiau nei 6% (mazdaug) nuokalne, tada skaitosi "ramp", o "ramp" kas x metru kaip ir laiptai privalo turet sustojima.
Vėl dažys rūdis? Tą tiltą reikia rekonstruoti iš esmės. Juk tai vartai į NMC!
Ne tik rūdis. Atnaujina nutrupėjusią išorinę dalį. Bet didesnis rekonstravimas, matyt, bus kartu su K18b atidarymu. Čia matosi: https://citify.eu/k18b/
Comment