Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Neries krantinių atnaujinimas Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    CVP yra schema. Kažkokie šviestuvai skirti krantinei apšviesti šlaituose matyti (oranžinė spalva).



    https://www.dropbox.com/s/fe4hgan24q...%2017.pdf?dl=0

    Comment


      Neries dešiniosios krantinės. Sporto aikštynų vietoje darbai vyksta. Žemės vežamos į pievos vietą.







      https://citify.eu/neries-desiniosios-krantines/

      Comment


        Baltojo tilto pievoje lyginamos žemės, dirba traktorius. Panašu, kad gal gi pagaliau atsigavo toje vietoje darbai.

        Comment


          Pagaliau atgaivinta transliacija per Delfi, ir dabar vaizdą matyti galima platesniu kampu - ir būsimojo sporto aikštyno vietą, ir pievą. Darbai, panašu, bent jau šiandien sparčiai juda abejose pusėse. Reikia tikėtis, kad didesnių pauzių nebebus.

          Comment


            Įrenginėjamas skateparkas:






            Pieva vis dar išstumdyta, tiesa, žemės kiek plačiau per visą plotą paskirstytos. Ryškėja šaligatvio vieta (ves iki apačioje esančių kavinių):




            Sutvarkytoji dalis:

            Comment





              Comment


                Tikėkimės tokiais tempais spės bent iki kitos vasaros.

                Comment


                  Šią vasarą teritorijos prie Baltojo tilto niekas ir nežadėjo pabaigti. Akivaizdu, kad šiemet nespės. Ką spės - tai užsėti žolę (ar bent paruošti užsėjimui pavasarį). Kita pusė su sporto įrenginiais dar daug darbų laukia. Vien apželdinimas daug užims.

                  Comment


                    Šiemetinis tikslas vasarą atimti iš vilniečių pievą prie Baltojo tilto įvykdytas. Praktiškai visą vasarą nieko nebuvo daroma - tik aptverta ir išrausta.

                    Comment


                      deja taip, manau tokie objektai turetu buti kruopsciai planuojami ir pradejus darbus metami didesni resursai nei iprastai, sutartys brangesnes, bet tuo paciu grieztesnes. Nesakau, kad kaip oro uosto tako asfaltavimas, bet link tos puses.

                      Comment


                        Nereikia būti pesimistais. Darbai juda į priekį, ir tikiu kad 2030 metais ir K18B, ir sutvarkytą viešą erdvę gal ir turėsim.
                        Snowflakes will attack U <3

                        Comment


                          Parašė MindaugasR Rodyti pranešimą
                          deja taip, manau tokie objektai turetu buti kruopsciai planuojami ir pradejus darbus metami didesni resursai nei iprastai, sutartys brangesnes, bet tuo paciu grieztesnes. Nesakau, kad kaip oro uosto tako asfaltavimas, bet link tos puses.
                          Čia ir buvo viena iš tų griežtesnių. Konkurse ne tik kaina uvo svarbi, taip pat buvo vertinami ir kiek laiko planuojama riboti eismą ir net kokius atlyginimus mokėti darbininkams. Deja lietuviškos realijos yra prisižadėti, bet netesėti. Vis didėjanti konkurencija ir įsipareigojimų permetimas ant rangovų pečių, jau įsuko bankrotų karuselę.

                          Comment


                            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                            Čia ir buvo viena iš tų griežtesnių. Konkurse ne tik kaina uvo svarbi, taip pat buvo vertinami ir kiek laiko planuojama riboti eismą ir net kokius atlyginimus mokėti darbininkams. Deja lietuviškos realijos yra prisižadėti, bet netesėti. Vis didėjanti konkurencija ir įsipareigojimų permetimas ant rangovų pečių, jau įsuko bankrotų karuselę.
                            Bėda yra ir tame, kad dažnai neatsiranda norinčių daryt darbus. Kairių Neries krantinių pirkimai jau kelintą kartą skelbiami iš naujo, nes negaunama pasiūlymų. Grinda Narbuto g. nuotekynę rekonstruos pati, nes negauta pasiūlymų pirkimuose. Ar čia problema kainoje, ar žmonių trūkume ar kompetencijoje - nežinau. Bet ta problema egzistuoja. Tada galima suprast, kodėl tarkim savivaldybė nenutraukia sutarčių ir neskelbia naujų, jei nevykdomi įsipareigojimai. Nes naujų rangovų paieška gali ties paieška ir užstrigti, kai neatsiras kitų įmonių...

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                              Bėda yra ir tame, kad dažnai neatsiranda norinčių daryt darbus. Kairių Neries krantinių pirkimai jau kelintą kartą skelbiami iš naujo, nes negaunama pasiūlymų. Grinda Narbuto g. nuotekynę rekonstruos pati, nes negauta pasiūlymų pirkimuose. Ar čia problema kainoje, ar žmonių trūkume ar kompetencijoje - nežinau. Bet ta problema egzistuoja. Tada galima suprast, kodėl tarkim savivaldybė nenutraukia sutarčių ir neskelbia naujų, jei nevykdomi įsipareigojimai. Nes naujų rangovų paieška gali ties paieška ir užstrigti, kai neatsiras kitų įmonių...
                              Na jei matoma, kad nepavyksta rasti normalių rangovų ne visiškai prioritetiniams dalykams (ta krantinė dar galėjo ir palaukti, nieko nebūtų nutikę), tokius darbus galima atidėti laikams, kai rangovai neišsipi...ja. O dabar visą vasarą ten darbai nevyksta, kartais tik truputį žemes pastumdo. Geriau jau kaip buvo nei amžinos statybos.

                              Comment


                                Parašė Zygis Rodyti pranešimą

                                Na jei matoma, kad nepavyksta rasti normalių rangovų ne visiškai prioritetiniams dalykams (ta krantinė dar galėjo ir palaukti, nieko nebūtų nutikę), tokius darbus galima atidėti laikams, kai rangovai neišsipi...ja. O dabar visą vasarą ten darbai nevyksta, kartais tik truputį žemes pastumdo. Geriau jau kaip buvo nei amžinos statybos.
                                Visiškai nesutinku. Manau, kad geriau pakentėti vieną vasarą, bet turėti ilgalaikį gerą produktą.

                                Comment


                                  Arba normalus rangovai pradejo vengti VMS konkursu.

                                  Comment


                                    Parašė Arulis Rodyti pranešimą
                                    Arba normalus rangovai pradejo vengti VMS konkursu.
                                    Gali būti. Ta prasme problema gali būti užsakymų dydžiai. Ar rekonstruoti krantines už kelis milijonus ar statyt daugiabučius už kokius 15-20 mln. ar K18B už 50 mln. Eur.

                                    EDIT: Plius viešųjų pirkimų sistema visa...
                                    Paskutinis taisė Creatium; 2019.08.16, 10:39.

                                    Comment


                                      Vengta savivaldybės konkursų jau senokai, prisibijant vėluojančių atsiskaitymu. Dabar šiuo klausimu kaip tik reikalai taisosi.
                                      Užsakymų dydžiai ir sąlygos veikiausiai turi reikšmės. Didieji nenori terliotis, o mažiesiems per aukšti reikalavimai. Vien konkurse dalyvauti kiek popierių reikia surinkti ir rizikų įvertinti, o ir trunka neprognozuojamą laiko tarpą kartai ir pusmetį iki rudens, o terminas duodamas kad dirbk žiemą, nes vasarą jau turi baigti ir dar pridavimui per infostatybą pasilik porą mėnesių. Pastaruoju metu dažnai paaiškėja, kad visi pasiūlymai viršyja numatytas lėšas, tad vėl skelbiama iš naujo, ir vėl pusmetis procedūrų. Jei ir laimi, tai pabandyk surasti pusę milijono užstatui ir dar milijoną apyvartinių lėšų statyboms, apsidrausti civiliniu statybai, civiliniu projektavimui, pasidaryti darbo projektą, gal net ekspertizę pereit, paruošt technologinį projektą ir tik tada galima pradėti darbus... Gal rimtai patogiau statyti kokį daugiabutį Pilaitėje.

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                        Bėda yra ir tame, kad dažnai neatsiranda norinčių daryt darbus. Kairių Neries krantinių pirkimai jau kelintą kartą skelbiami iš naujo, nes negaunama pasiūlymų. Grinda Narbuto g. nuotekynę rekonstruos pati, nes negauta pasiūlymų pirkimuose. Ar čia problema kainoje, ar žmonių trūkume ar kompetencijoje - nežinau. Bet ta problema egzistuoja. Tada galima suprast, kodėl tarkim savivaldybė nenutraukia sutarčių ir neskelbia naujų, jei nevykdomi įsipareigojimai. Nes naujų rangovų paieška gali ties paieška ir užstrigti, kai neatsiras kitų įmonių...
                                        Labai įdomu kaip bus nuo pirmadienio, nes neseniai pačio pasidalintame video iš VMS posėdžio apie susiekimo pėsčiomis projektus buvo pasakyta, kad "po Žolinių viskas bus kitaip". Ten, beje, nuo 30:20 buvo pasakyta labai daug adekvačių dalykų, pvz kad teks planuoti darbus taip, kad paruošti takai nelauktų asfaltavimo daugiau nei 2 dienas (dabar būna, kad laukia ir porą mėnesių). Pažiūrėsim, kaip nuo šiol bus ir ar turės VMS kiaušų priverst daryt viską taip, kaip reikalauja ir baust tuos, kas šitų reikalavimų nevykdo. Bet matėsi koks pašaipus tarnybų požiūris į tokius reikalavimus, vienas klausė "o tai kur mums hidrantus dėt, ant namų sienų?", kitas sako "pusė miesto padaryta taip, dabar pusę miesto darysim kitaip..." maždaug nesąmonių čia prisigalvojot. Tad visai tikėtina, kad jeigu VMS, kaip pasakytų Viktoras, acakys už bazarą, tai pusė įmonių nebedirbs su VMS.

                                        Comment


                                          Tada dirbs Grinda

                                          Comment

                                          Working...
                                          X