Amsterdame dauguma kanalų irgi neaptverti. Atrodo, kad jiems ne bėda netgi mašiną priparkuoti:
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Neries krantinių atnaujinimas Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė kutas Rodyti pranešimąAmsterdame dauguma kanalų irgi neaptverti. Atrodo, kad jiems ne bėda netgi mašiną priparkuoti:
Vilnius gi turi savo "Twin towns – sister cities". Tai kitu saliu miestai, kur musu politikai ir ju draugai vaziuoja uz musu pinigus "pasisemti patirties" ar pasirasyti kokio nereikalingo popieriaus apie turizmo skatinima, kuri iskart pamirs. Tarp tu miestu yra Almata, Astana, Donetskas, Dnepropetrovskas, Kishinev, Riga, Tbilisi bei kiti pasaulio miestai. Bet susidaro ispudis, kad musiskiai vaziuoja butent i cia paminetus, o ne i Briusseli, Salzburga, Osla ar Edinburga. Gal del to kad dirba tie patys zmones dar nuo 80-tuju ir nemoka anglu kalbos? As nezinau kaip ten viskas vyksta pas nelieciama mistine kasta, tiesiog spelioju.Paskutinis taisė SoulMulticast; 2018.11.25, 19:57.
Comment
-
SoulMulticast, šiaip Lietuvoje tikrai pilna idiotų, kurie vaikšto kaip nori ir kur nori. Aš irgi tų tvorelių nenoriu matyti, bet Vilniuje yra tiek vietų, kad jau meldžiu, kad jas įrengtų. Pvz. Spartos st. vietoje (Kauno / Švitrigailos) įrengė ir labai gerai, nes bėga skersai, savęs nesaugo. Pylimo g. vaikščiojo bet kaip. Dar yra kategorija idiotų, kur vaikšto prie Mindaugo "Maximos" per Mindaugo g. ne per pėsčiųjų perėją (su šviesoforu), bet šalia, nes sunku žengti net kokius 5 metrus į šoną. Ir pats su mašina važiuodamas pro tą vietą nuolat įsitempiu, nes kas kartą matau, kaip vos nenumuša. Bėda mūsų galvose, nes kiekvienas galvoja tik apie savo subinę, o ne visų saugumą. Deja, kol žmonės bus Nizhnij Novgorodo mąstymo, tol miestas judės taip. Stebuklų čia nėra.Paskutinis taisė R.D.; 2018.11.25, 20:00.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąR.D. taigi naturali atranka be tvoreliu ivyks sparciau..
Na o rimtai kalbant, ne zmones yra kalti, o infrastruktura vercia juos elgtis ne taip kaip is ju tikimasi.
Šioje vietoje yra šviesoforas ir perėja (reguliuojama): https://www.google.com/maps/@54.6785...7i13312!8i6656
Tačiau daug kas eina ne per čia, bet per čia (kur tas žmogus stovi): https://www.google.com/maps/@54.6783...7i13312!8i6656
Ir tai vyksta tik dėl to, kad sunku užpakalį pajundinti porą žingsnių į kairę ir pereiti ramiai per žalią. Tokiu atveju pėstytis kelia ne tik sau pavojų, bet ir vairuotojui. Vis planuoju parašyti į "tvrakauvilnių", kad atitvarą pastatytų, nes užkniso žiūrėti, kaip kamikadzės bėga per gatvę. Ir problema čia ne infrastruktūroje. Deja, nebus viskas idealu, kaip ir toje situacijoje, nes esama reguliuojama perėja yra optimaliausioje vietoje.
Kažkada Varlamovas sakė, kad tvorelės lyg rodo, kad žmonės idiotai, gyvuliai, kurie nesupranta, kad pavojus ir jiems reikia tokiu būdu reguliuoti eismą. IR reziumavo, kad tai klaidinga. Neturiu ką pridurti, tačiau kadangi esu ir automobilio vairuotojas, ir dviračio, ir pėstytis, tai galiu užtikrintai teigti, kad bent Vilniuje žmonės elgiasi idiotiškai, tad gal geriau tvorelė negu incidentas per bukumą.Paskutinis taisė R.D.; 2018.11.25, 21:12.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimą
Taip sutinku su tuo teiginiu, kad infrastruktūra juos stumia daryti nesąmones. Neprieštarauju, kad turime daug nesąmonių. Bet visgi turi būti konsensusas. Kas bus, jeigu visi pradėsime daryti nesąmones (ką noriu, kur nori, kaip noriu). Štai mano pvz.:
Šioje vietoje yra šviesoforas ir perėja (reguliuojama): https://www.google.com/maps/@54.6785...7i13312!8i6656
Tačiau daug kas eina ne per čia, bet per čia (kur tas žmogus stovi): https://www.google.com/maps/@54.6783...7i13312!8i6656
Ir tai vyksta tik dėl to, kad sunku užpakalį pajundinti porą žingsnių į kairę ir pereiti ramiai per žalią. Tokiu atveju pėstytis kelia ne tik sau pavojų, bet ir vairuotojui. Vis planuoju parašyti į "tvrakauvilnių", kad atitvarą pastatytų, nes užkniso žiūrėti, kaip kamikadzės bėga per gatvę. Ir problema čia ne infrastruktūroje. Deja, nebus viskas idealu, kaip ir toje situacijoje, nes esama reguliuojama perėja yra optimaliausioje vietoje.
Kažkada Varlamovas sakė, kad tvorelės lyg rodo, kad žmonės idiotai, gyvuliai, kurie nesupranta, kad pavojus ir jiems reikia tokiu būdu reguliuoti eismą. IR reziumavo, kad tai klaidinga. Neturiu ką pridurti, tačiau kadangi esu ir automobilio vairuotojas, ir dviračio, ir pėstytis, tai galiu užtikrintai teigti, kad bent Vilniuje žmonės elgiasi idiotiškai, tad gal geriau tvorelė negu incidentas per bukumą.
Comment
-
Bet jei esi buves kitur uzsienyje, ten irgi zmones eina per gatve ir per raudona ir kur tik uzsinori. Bet kazkaip pesciuju nukencia maziau. Na pastatys ten tvorele, zmogus eis per pati isvaziavima metru kairiau, juk taip? Ka ta tvorele pakeis?
Ir kas blogo kad zmones eina ten? Pries tai reguliuojama pereja, vienpusis eismas, puikiai matosi kai masinos vaziuoja ir kai joms dega raudona. Nesuprantu kuom trukdo tas zmogus einantis toliau uz sviesoforo? Trukdo isvaziuojant is Maximos i desine?
O infrastruktura cia dar oj kokia.. visu pirma nafig sitoje gatveje 3 juostos is kuriu viena pusiau uzparkuota pusiau neuzparkuota.. Padarytu kad is pirmos pries sviesofora galima butu sukti tik i maxima, o toliau uz maximos normalios 2 juostos eismui, desineje parkinga pastumtu arciau ju, praplatintu saligatvi.. tikrai galima perdaryti absoliuciai viska.Paskutinis taisė SoulMulticast; 2018.11.25, 21:52.
- 2 patinka
Comment
-
Na, aš su jumis nesutinku. Užsienyje buvęs, matęs ir man skauda dėl Vilniaus lygio. Noriu pasakyti tik tai, kad mūsų žmonės elgiasi dažnai kaip idiotai negalvojantis apie save ir kitus. Tik dėl to pateisinų tvoreles ir pan kliūtis, kad tik nebūtų nelaimių.
Kas blogo, kad ten žmonės eina? Blogo tai, kad (1) dažnai per raudoną; (2) tie, kurie išsukinėja iš Maximos turi stabdyti, nes iššoka kėgliai; (3) toje ietoje gana nemažas eisimas, todėl jie ne eina, o dažnai bėga; (4) ta vieta nėra apšviesta ir žmonės dažnai sunkiau pamatomi, ypač ten dar medis ar krūmas yra (jau nepamenu), tai niekad nežinai, kad gali iššokti. Mano patirtis rodo (kaip vos dviejų nenumušiau - vaiko ir močiutės). Kaip žmogus stovi prie perėjos natūraliai aišku, kad jis eis per žalią, o ten žmonės išbėga bet kokiom aplinkybėm. Sorry, bet debilumo aš nepateisinu. Matau, kaip dviratinikai š mala keliuose, pėstieji tyčia nori būti užmušti, o mašinistai iš vis nesuprasi ką galvoja. Nesiūlau apstatyti miestą tvoromis, bet jeigu intelektas ir amebos lygio, tai ko norėti.
Ir, visiškai nesutinku, kad užsienyje žmonės vaikšto kur nori ir kaip nori. Buvau daugelyje Europos miestų ir tokio dalyko nėra. Tik abiau į vakarus žmonės elgiasi atsakingiau.
Comment
-
Kai buvau Prancūzijoje, mačiau labai daug lakstymų per raudoną tiesiai prieš automobilį, kiti dar netgi puola prieš mašiną ir pakelia ranką, ką reiškia tas savižudiškas gestas - taip ir nesupratau.
Italijoje nebuvau, bet iš pasakojimų susidariau įspūdį, kad situacija dar blogesnė nei Prancūzijoje.
Vokietijoje tuo tarpu jokių ėjimų per raudoną nemačiau. Visi stovi, laukia - ordnung ist ordnung.
Labai nustebau Stokholme - ten prieš mašinas niekas nešokinėja, bet jeigu nėra mašinų - eina per raudoną. Kažkaip kitaip įsivaizdavau skandinavų mentalitetą.Snowflakes will attack U <3
Comment
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimą
Štai mano pvz.:
Šioje vietoje yra šviesoforas ir perėja (reguliuojama): https://www.google.com/maps/@54.6785...7i13312!8i6656
Tačiau daug kas eina ne per čia, bet per čia (kur tas žmogus stovi): https://www.google.com/maps/@54.6783...7i13312!8i6656Paskutinis taisė Ginthus; 2018.11.26, 07:52.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MartynasT Rodyti pranešimąNa, netikrinau, bet ir nenorėčiau
Būtų progresas, jeigu būtų bent L forma aptvertos pavojingos vietos. Man paprasčiausiai tiesiog pavojinga atrodo, nes dažnai ten važiuojant dviračiu vaikšto daug žmonių, tarp kurių dažnai reikia nardyt ir bėgiojantys vaikai, kurie irgi maišosi. Būtų gerai dviračių takas atskirtas nuo pėsčiųjų tako, bet kažkaip keistai atrodytų palei krantinę dvirtakis.
Nežinau, gal yra inovatyvių sprendimo būtų kažkokių..
Tvorelių visur pridėti tikrai nereikia, bet pritariu, kad šioje vietoje ties laipteliais reiktų tvorelės - užsižiopsot ypač esant tamsiam paros metui - nesudėtinga. O dviračių takas bus viršutinėje terasoje - jo atskiro palei upę tikrai nereikia.
Comment
-
Čia kažkurioje temoje klausė dėl krantinių apšvietimo, dabar neberandu...
Atskiras pirkimas apšvietimo įrengimui, jame yra schema:
https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2019-613935
Comment
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimąCreatium, kaip suprantu iš projekto, šviestuvai turėtų būti pačiam kraštelyje tarp šlaito ir tako?
Comment
-
Lyg tai atnaujinti darbai Neries krantinėse. Bent jau ties pėsčiųjų/dviračių takais palei Upės g.
Tiesioginį vaizdą galima matyt čia: https://www.delfi.lt/video/transliacijos/24-7/
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąLyg tai atnaujinti darbai Neries krantinėse. Bent jau ties pėsčiųjų/dviračių takais palei Upės g.
Tiesioginį vaizdą galima matyt čia: https://www.delfi.lt/video/transliacijos/24-7/
Comment
Comment