Parašė Ginthus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Neries krantinių atnaujinimas Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė felar Rodyti pranešimąTai gal aplinkkelius pradėkime trinkelėmis tiesti tada? Gi pigiau gaunasi.
Tuo tarpu pinigus skaičiuojantis karaliaus vasalas pasistato kasmet po tris pilis, tik kad ne glazūruotas, o nudažytas. Ir plytos kepamos ištisus metus.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąJei būtų pigiau, tai ir tiestų. Bet čia nelabai sulyginami dalykai. Šiuo atveju problema glūdi kitur. Kaip čia paprasčiau paaiškinus. Sakykim išleidžia karalius įsaką, kad nuo šiol karalystėje visos pilys turi būti statomos iš melynos spalvos glazūruotų plytų. O užsako tik vieną pilį per dešimt metų. Žinoma yra arabijoje meistras, mokantis kepti mėlyną glazūrą, bet jam reikės šeimyną pramaitinti 10 metų iš to užsakymo.
Tuo tarpu pinigus skaičiuojantis karaliaus vasalas pasistato kasmet po tris pilis, tik kad ne glazūruotas, o nudažytas. Ir plytos kepamos ištisus metus.
Kaip gerai, kad ne kelininkai-buhalteriai yra už miesto vairo vis dėlto.
Comment
-
Parašė Gladiator Rodyti pranešimąO kuo blogos betoninės trinkelės (apart to kad atrodo prasčiau nei granitinės)? Nidoje dviračių takas būtent tokiomis grįstas, važinėjau ir jokio diskomforto nepastebėjau.
Comment
-
Prie to pačio iš čia eis toks takas link ozo ir visur bus plytelės. http://www.vilnius.lt/index.php?157770191Atėjo, pamatė, pastatė...
Comment
-
Parašė felar Rodyti pranešimą
Kaip gerai, kad ne kelininkai-buhalteriai yra už miesto vairo vis dėlto.
Comment
-
Parašė AngeLT Rodyti pranešimąPrie to pačio iš čia eis toks takas link ozo ir visur bus plytelės. http://www.vilnius.lt/index.php?157770191
O kas dėl plytelių/asfalto naudojimo dviračių takams, tai man asmeniškai plytelės gražiau atrodo, o ir važiuojant dviračiu didelio skirtumo nematau. Bet tenka sutikti, kad šaligatviai ne tik man yra daromi, o ir kitiems, dėl to asfaltas gal ir būtų tinkamesnis sprendimas. Tik šitame konkrečiai projekte dviračių takai lyg ir asfaltuojami bus, o ne plytelėmis klojami.
Įrengta 3,98 km 2,5-3 m pločio asfaltuoto dviračių tako su apšvietimu. Dviračių takas sprendžiamas kaip greito eismo trasa, kur įmanoma atskiriamas nuo pėsčiųjų ir automobilių srautų.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąTai čia statant už mokesčių mokėtojų pinigus galima sau pasitvirtinti taisykles, reikalauti raudono asfalto, kurį gal tik viena kita įmonė šalyje moka pagaminti ir jo kaina gaunasi nesvietiška dėl mažų apimčių bei konkurencijos nebuvimo. Tuo tarpu privatūs investuotojai skaičiuojasi pinigus ir daro kas pigiau/praktiškiau. Žinoma trinkeles reikėtų dėti be nuožulų.
Jeigu miestas turi patvirtinęs aprašą kaip turi atrodyti dviračių takai - jie taip ir turi atrodyti.
Plytelės trukdo ne tik dviratininkams. Riedlentės, riedučiai - tai yra didelis nepatogumas žmonėms.
Parašė AngeLT Rodyti pranešimąPrie to pačio iš čia eis toks takas link ozo ir visur bus plytelės. http://www.vilnius.lt/index.php?157770191
Kai projektavo Justiniškių g./Laisvės pr. sankryžoje atskirą A juostą, prie jos buvo numatyta tiesti dviračių taką iš plytelių. Man parašius komentarą, galutiniame projekte plytelės pakeistos į asfaltą.
EDIT: Suklaidinai. Bene visas takas projektuojamas raudono asfalto. Raudonas trinkeles pastebėjau tik prie sankryžos su Konstitucijos pr. Taip, kad čia nieko blogo nėra.Paskutinis taisė Creatium; 2016.05.24, 13:31.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąPigiau būtų išvis nekloti jokių plytelių, bet miestas kažkodėl reikalauja jų. Kodėl? Juk privatus investuotojas gali paskaičiuoti kas pigiau.
Jeigu miestas turi patvirtinęs aprašą kaip turi atrodyti dviračių takai - jie taip ir turi atrodyti.
Plytelės trukdo ne tik dviratininkams. Riedlentės, riedučiai - tai yra didelis nepatogumas žmonėms.
Būtina komentuoti dabar savivaldybės web'e ir išreikšti nepasitenkinimą tuo.
Kai projektavo Justiniškių g./Laisvės pr. sankryžoje atskirą A juostą, prie jos buvo numatyta tiesti dviračių taką iš plytelių. Man parašius komentarą, galutiniame projekte plytelės pakeistos į asfaltą.
EDIT: Suklaidinai. Bene visas takas projektuojamas raudono asfalto. Raudonas trinkeles pastebėjau tik prie sankryžos su Konstitucijos pr. Taip, kad čia nieko blogo nėra.Atėjo, pamatė, pastatė...
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąJeigu miestas turi patvirtinęs aprašą kaip turi atrodyti dviračių takai - jie taip ir turi atrodyti.
.
Comment
-
Parašė AngeLT Rodyti pranešimąPusė manau taps plytelėmis , žinoma ateitis parodys. Man kol realiai jis nebus paklotas aš netikiu. Jau kelis kartus išdūrė šitaip.
Comment
-
Puiku, kad tvarkomos. Kad tik nebūtų apsiribota šituo tvarkymu. Bet panašu, kad ir nebus.
Jeigu bus įgyvendintas visas projektas, tai atsiimsiu savo žodžius dėl to, kad neįgyvendinamas Zuoko komandos ruoštas projektas. Nesvarbu kuris, svarbiausia, kad būtų kokybiškai ir iš esmės atnaujintos krantinės.
Įdomu ar tikrai šiemet atnaujins visas krantines? Pradžioje buvo minėta tik viena pusė. Po to jau buvo minimas visas betoninis ruožas. Tad įdomu kaip iš tikrųjų.
Vis dar įdomu kas bus daroma su ta nutrūkstančia betoninių krantinių dalimi ties sraigtasparnių nusileidimo aikštele. Ar jis bus sutvarkyta, gal išbetonuota ar bus palikta kaip yra.
EDIT: pasižiūrėjau. Ta vieta vadinama "baidarių įlanka". Jos viršuje bus betoninių trinkelių takas, o pati įlanka bus palikta kokia yra.Paskutinis taisė Creatium; 2016.05.25, 21:10.
Comment
-
/\
Dalį jau atsiėmei
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNa, atrodo tikrai puikiai. Atsiimu dalį savo piktų žodžių.
Comment
-
Jo, nes pirminės idėjos dėl krantinių atnaujinimo buvo labai prastos: asfaltas arba paprastos betoninės trinkelės.
Turbūt visi pamatėme kaip svarbu yra gera ir aiški komunikacija. Būtų užtekę iš karto pasakyti kaip ir kokiomis apimtimis, keliais etapais bus viskas atnaujinama - būtų išvengta dalies pasipriešinimo
Comment
-
Parašė vytauc Rodyti pranešimąAtleiskit diletantui. O ar yra koks nors realus skirtumas tarp raudono ir įprasto asfalto? Na apart estetinės pusės.
Comment
-
Parašė vytauc Rodyti pranešimąAtleiskit diletantui. O ar yra koks nors realus skirtumas tarp raudono ir įprasto asfalto? Na apart estetinės pusės.
Kitas estetinės raudono tako pusės privalumas - tai atskyrimas nuo pėsčiųjų takų. Kaip žinia, pėsčiųjų takai dažniausiai yra betono spalvos - pilki. Norint, kad dviračių takas bent vizualiai atsiskirtų ir būtų aiškiai matomas net "akliems" pėstiesiems - jis turėtų būti kitos spalvos.
Todėl pvz. pagrindinėse Senamiesčio gatvėse rasi ne betonines trinkeles, o granitines (bent jau ten, kur buvo normaliai atnaujinta). Štai kodėl Neries krantinėje dedamos skirtingų spalvų ir dydžių plytelės.
Comment
Comment