O policija ar nekontroliuoja dviratininkų? Pakaktų įkalti baudą už KET pažeidimą ir baigtųsi visi nemandagumai.
Techniškai juos galima būtų bausti už daug ką - tarkim, kad ir tai, kad važiuodami perėja kaip pėstieji nuo dviračių nenulipa. Bet policijai labai sunku tokius pažeidėjus fiziškai fiksuoti/vytis. Reikia speclaių policijos pajėgų ant segway'u ar dviračių tada.
There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).
Tiesa. Nemažai esu matęs, kaip ir į stovinčius sankryžoje automobilius kumščiu daužo, ir keikiasi nemažiau už furų vairuotojus.
Dar per mažai tai daro, palyginti su tuo, kiek vairuotojų ignoruoja dviratininkus/pėsčiuosius išvažiuodami iš kiemų, aikštelių. Jei sakryžoje dviratininkas ne vietoj užlenda, tai būna nutrenkiamas, o jei užlenda automobilis, tai dviratininkams belieka tik "pagarbiai" apvažiuoti. Bet ne visi tokie nuolankūs.
O policija ar nekontroliuoja dviratininkų? Pakaktų įkalti baudą už KET pažeidimą ir baigtųsi visi nemandagumai.
Jei būčiau nukentėjęs, tikrai būčiau pranešęs policijai. Bet per stebuklą kažkaip... Pralėkė 1 cm nuo mano nosies, tik petį nestipriai užkabino, o tada perskrido per mano šunį krisdamas... Maniau, kad neatsikels, kad susilaužė tikrai sau ką nors... Bet pašoko kaip beprotis ir nulėkė toliau
Techniškai juos galima būtų bausti už daug ką - tarkim, kad ir tai, kad važiuodami perėja kaip pėstieji nuo dviračių nenulipa. Bet policijai labai sunku tokius pažeidėjus fiziškai fiksuoti/vytis. Reikia speclaių policijos pajėgų ant segway'u ar dviračių tada.
Techniškai ir 99% pėsčiųjų būtų galima bausti, nes beveik visi eina dviračių takais, taip pat ir visus automobilius bausti, nes kas bent kažkiek neviršyja greičio? Čia taip galima iki absurdo nueiti, kada visi bus tik vieni kitų baudėjai. Apie šunų, kurie atlieka savo reikalus ant kiekvieno stulpo, savininkus net nekalbu...
/\ Pas anglo-saksus tam požiūriui apibūdinti yra netgi frazė: "overzealous law enforcement". Iš tikrųjų tai labai žalingas reiškinys; nes panaikina pačius tikslus, kurių siekiant tie įstatymai buvo sukurti ...
There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).
Na atrodo puikiai ir reik tikėtis, kad atsižvelgė į ledonėšį, bet va dėl to siaurėjimo. Šiaip gal nieko ir baisaus, BET šitoje vietoje kur vamzdis tai tikrai kvailai padarė. Nes vamzdis pusė tako dabar užema, tai su prasilenkimu bus kvailų situacijų. Juk galėjo vesti lanku ten kur juodžemis užpiltas dabar.
Ne tik ties vamzdžiu padaryta nelogiškai, bet ir medžiagos atnaujinimui parinktos netinkamos. Kiek matau klojamos šaligatvio plytelės, kurias labai greitai ir sėkmingai sutrupins transportas, kuris ten užvažiuoja. O užvažiuojančių yra įvairių: dažniausiai esu matęs važinėjančius baidarininkų mikroautobusus, dar nutikus kokiai nelaimei važiuoja policija, greitoji ir ugniagesiai su pakankamai sunkiais sunkvežimiais. Jau vien nuo mikroautobusų greitai ir gerokai aptrupėjo naujai pakloto šaligatvio ruožas Islandijos g. Panašu, kad su laiku tas bus ir čia.
Nespės ten sutrupint, nes nuplaus tas plyteles. Zuokas savo FB rašė, jog paklausė ten dirbančiųjų kaip klojamos tos plytelės. Sakė, jog tik sudedamos.
Tai plytelės, trinkelės ir pan. visada klojamos jas tiesiog sudedant ant paruošto pagrindo ir tarpus po to užšluojant atsijomis ar smėliu. Vargu ar jas pavasario potvyniai tiesiogiai ims ir nuplaus. Aš manau, kad tiesiog paplaus pagrindus ir jos gana sparčiai išsikreivins.
Tai plytelės, trinkelės ir pan. visada klojamos jas tiesiog sudedant ant paruošto pagrindo ir tarpus po to užšluojant atsijomis ar smėliu. Vargu ar jas pavasario potvyniai tiesiogiai ims ir nuplaus. Aš manau, kad tiesiog paplaus pagrindus ir jos gana sparčiai išsikreivins.
Tai aš žinau, jog jos paprastai tik dedamos. Bet šita situacija reikalauja kitokio sprendimo. Juoba, kai po jomis nėra jokių požeminių komunikacijų, kurias galbūt reikėtų tvarkyti (ir dėl to išmontuoti grindinį).
Nežinau kaip bus su didesnėmis plytelėmis, bet mažesnės (tamsesni kvadračiukai) tai laisvai turėtų būti iškilnotos. Tikėkimės, kad taip neįvyks.
Na kai kurie tai čia įdomiai rašot apie tas plyteles... Kaip jas gali išplaut?Neįmanoma. Kad iškilot jas gali tai gal jau realesnis variantas. Kai mums klojo plyteles, tai darbininkai sakė, gali taip but tose vietose kur vandens patenka žiemą ir pašala, bet turėtų būt vanduo pilamas nuolat, o ir ar daug jūs matėt pavyzdžiui Vilniuje tokių plytelių iškilnotų?Nebent tik dėl per mažų tarpų jas gali iškelti.Dėl plytelių skilinėjimo, tai irgi gal nereik taip dramatizuot, čia gal nuo plytelių labiau pačių kokybės priklauso ar koks pagrindas paruoštas, juk yra mieste vietų kur plytelės ir be ant jų važinėjančių mašinų suskilinėjusios, o yra kur ir mašinoms ant jų važinėjant normalios būklės.
Dėl plytelių išsikreivinimo(dėl paplauto pagrindo), tai čia realesnis variantas jei pagrindas po plytelėmis yra žvyras, nežinau kaip ten yra, bet matos foto vienoj atkarpoj, po plytelėmis lygtais betonas yra, tai geresnis variantas, aišku įdealu būtų, jei tas betonas dar butų ir su "armatūros" grotelėmis, kas neleistų skilinet tam betonui ir plytelėms kreivintis ar igriūti, bet ir tai jau geriau nei ant žvyro plyteles klot, tai net jei ir paplautu po betonų gruntą, gal atlaikytų. Paprastai plytelės dabar klojamos ant "smelio", tik Juodkrantės krantinę kai įrenginėjo teko matyt, kad po plytelėmis betonuojama, galbūt ir čia kažkas panašaus darome, nes prie vandens klojamos trinkelės.
Na pesimistiniame variante žinoma gali plytelės iškilot, o tada koks ledonešis jas išnešiot kartas nuo karto. Manau viskas priklauso nuo to kaip kokybiškai darbus atliks.
Na kai kurie tai čia įdomiai rašot apie tas plyteles... Kaip jas gali išplaut?Neįmanoma. Kad iškilot jas gali tai gal jau realesnis variantas. Kai mums klojo plyteles, tai darbininkai sakė, gali taip but tose vietose kur vandens patenka žiemą ir pašala, bet turėtų būt vanduo pilamas nuolat, o ir ar daug jūs matėt pavyzdžiui Vilniuje tokių plytelių iškilnotų?Nebent tik dėl per mažų tarpų jas gali iškelti.Dėl plytelių skilinėjimo, tai irgi gal nereik taip dramatizuot, čia gal nuo plytelių labiau pačių kokybės priklauso ar koks pagrindas paruoštas, juk yra mieste vietų kur plytelės ir be ant jų važinėjančių mašinų suskilinėjusios, o yra kur ir mašinoms ant jų važinėjant normalios būklės.
Dėl plytelių išsikreivinimo(dėl paplauto pagrindo), tai čia realesnis variantas jei pagrindas po plytelėmis yra žvyras, nežinau kaip ten yra, bet matos foto vienoj atkarpoj, po plytelėmis lygtais betonas yra, tai geresnis variantas, aišku įdealu būtų, jei tas betonas dar butų ir su "armatūros" grotelėmis, kas neleistų skilinet tam betonui ir plytelėms kreivintis ar igriūti, bet ir tai jau geriau nei ant žvyro plyteles klot, tai net jei ir paplautu po betonų gruntą, gal atlaikytų. Paprastai plytelės dabar klojamos ant "smelio", tik Juodkrantės krantinę kai įrenginėjo teko matyt, kad po plytelėmis betonuojama, galbūt ir čia kažkas panašaus darome, nes prie vandens klojamos trinkelės.
Na pesimistiniame variante žinoma gali plytelės iškilot, o tada koks ledonešis jas išnešiot kartas nuo karto. Manau viskas priklauso nuo to kaip kokybiškai darbus atliks.
Paskutinius kelis metus nebuvo rimto ledonešio ir vanduo nebuvo pakilęs virš krantinės, dar kelis metus pratempiam, kol atominę prie Neries baigs, ir bus visada ramu.
Paskutinius kelis metus nebuvo rimto ledonešio ir vanduo nebuvo pakilęs virš krantinės, dar kelis metus pratempiam, kol atominę prie Neries baigs, ir bus visada ramu.
Tai taip, netgi tos "baržos" praeitą žiemą berods nieks neplukdė į saugią vietą, o paliko žiemoti Upė nusekus, aš bent nepamenu, kada buvo žemesnis vandens lygis upėje. Paskutinį kartą ledonešis gal prieš kokius penkis metus buvo jei gerai pamenu.
Ir nepanašu, kad situacija gali keistis į vandens lygio pakilimo pusę.
Techniškai juos galima būtų bausti už daug ką - tarkim, kad ir tai, kad važiuodami perėja kaip pėstieji nuo dviračių nenulipa. Bet policijai labai sunku tokius pažeidėjus fiziškai fiksuoti/vytis. Reikia speclaių policijos pajėgų ant segway'u ar dviračių tada.
Mane kartą prisivijo policininkas ant motociklo ir įkalė £50 baudą už tai, kad nepaisiau raudono šviesoforo sankryžoje. Nuo to karto KET laikausi (more or less). Baudimas padeda.
Mane kartą prisivijo policininkas ant motociklo ir įkalė £50 baudą už tai, kad nepaisiau raudono šviesoforo sankryžoje. Nuo to karto KET laikausi (more or less). Baudimas padeda.
Šiaip ir Lietuvoje baudžia, ypač kaimuose - ten jau mažai kas be geltonos liemenės dviračiais važinėja... Ir Vilniuaus centre teko matyti kaip policija stabdo dviratininkus.
Kiek matoma iš nuotraukų ir video, ai lyg ir po plytelėmis dedamas ne žvyras, bent jau taip atrodo. Labiau panašų į sausą cemento ir žvyro mišinį. O įrišimui tarp plytelių lyg ir sausas cementas. Taip kartais daroma. Po pirmų kritulių arba drėgno oro visa tai tada turėtų suketeti, tokiu atveju ir ledonešio žalos galimybė sumažėja.
Comment