Kad ir kaip bebūtų, kils lėktuvai ar leisis jie praskris visiškai šalia. Apie Markučius iš viso net neverta kalbėti, o Paupys liekai nuošalyje.
Vis dėl to tai nėra tik triukšmas.
Galima pažiūrėti ir taip - lėktuvų keliamas triukšmas bus labai panašus į tą, kuris girdimas Rudens ir Rūtų gatvėse Antakalnyje, kur NT kaina labai didelė. Pats gyvenu Antakalnyje, netrukdo man lėktuvai gyventi, bet čia turbūt individualus dalykas. Kanso nepirkčiau ne dėl lėktuvų, bet dėl Olandų gatvės.
Žinokit dėl lėktuvų labai nepergyvenčiau ypač ties Manufaktūrų gatve. Esu buvęs šiame name ne kartą ir kai esi viduje lėktuvų beveik nesigirdi arba išvis nesigirdi. Lauke būnant lėktuvai irgi netrukdo ypač pripratus. Gal čia mano asmeninė tokia patirtis ar santykis su lėktuvų triukšmu ir kiti kitaip reaguos, bet pasidalinu. Be to, lėktuvų varikliai, kiek girdėjau, dabar kelia žymiai mažiau triukšmo nei prieš kelis dešimtmečius, dėl jų techninio progreso.
Žinokit dėl lėktuvų labai nepergyvenčiau ypač ties Manufaktūrų gatve. Esu buvęs šiame name ne kartą ir kai esi viduje lėktuvų beveik nesigirdi arba išvis nesigirdi. Lauke būnant lėktuvai irgi netrukdo ypač pripratus. Gal čia mano asmeninė tokia patirtis ar santykis su lėktuvų triukšmu ir kiti kitaip reaguos, bet pasidalinu. Be to, lėktuvų varikliai, kiek girdėjau, dabar kelia žymiai mažiau triukšmo nei prieš kelis dešimtmečius, dėl jų techninio progreso.
Aš nesutikčiau. Prieš kokį mėnesį buvau Manufaktūrų g. P1 name (pirmas nuo gatvės) ir balkone būnant buvo neįmanoma girdėti šalia stovinčio žmogaus. Net pas mane Valakampiuose yra kažkoks reisas (berods šeštadienį), kad lėktuvas taip žemai leidžiasi, jog tikrai neblogai viskas girdisi net ir būnant patalpoje.
Aš nesutikčiau. Prieš kokį mėnesį buvau Manufaktūrų g. P1 name (pirmas nuo gatvės) ir balkone būnant buvo neįmanoma girdėti šalia stovinčio žmogaus. Net pas mane Valakampiuose yra kažkoks reisas (berods šeštadienį), kad lėktuvas taip žemai leidžiasi, jog tikrai neblogai viskas girdisi net ir būnant patalpoje.
Bet tas garsas tik keliolika sekundžių, kol lėktuvas praskrenda, naktį skrydžių apskritai beveik nėra, kvapo aišku irgi jokio nesijaučia. Labai maži nepatogumai lyginant su gyvenimu šalia intensyvios gatvės.
Esu gyvenęs (Užupio dalis arčiau žiedo) - man asmeniškai lėktuvai netrukdė, ne tiek jų daug kyla/leidžiasi.
Prie pastovaus triukšmo fono (intensyvaus eismo gatvės) prirasti daug sunkiau ir labiau vargina.
Po pusės metų (privalo atsakyt per 30 dienų) gavau atsakymą dėl praneštos problemos per Tvarkau miestą
Žemėlapyje skaičiumi 1 pažymėta teritorija yra visiškai apleista ir netvarkoma jau daugelį metų, ant šlaito, kuris yra saugomoje teritorijoje, yra pilna šiukšlių, padangų, kriauklių, klozetų, statybinių atliekų ir seniai nugriuvusių medžių. Išvardinti objektai galų gale nusirita į upę, kurioje jau yra kelios "šiukšlių salos". Skaičiumi 2 pažymėtoje teritorijoje situacija yra tokia pat, tik dar tarp medžiu ir krūmų iš statybinių atliekų yra pastatyta kažkokia benamių landynė/susirinkimų vieta. Tokia aplinka labiau primena sąvartyną, o ne Europos Sąjungos valstybės sostinės centrinę ir saugomą dalį. Reikalauju imtis veiksmų ir išvalyti šlaitus nuo daugybę metų ignorojamų šiukšlių ir nuvirtusių medžių.
(nuotrauka pilnai netilpo, skaičiumi 1 pažymėta teritorija yra iš kairės, skaičiumi 2 iš dešinės)
Atsakymas toks:
Atsiprašome už vėluojantį atsakymą ir informuojame, kad šiukšlės aprinktos, želdiniai bus tvarkomi planiškai pagal atliktą želdinių inventorizaciją.
Perskaitęs jį šįryt pravažiavau ten, nes dėl savo, kaip kai kurie forumiečiai sako, pesimizmo, nepatikėjau, kad tai tiesa... Ne, pasirodo tai ne pesimizmas, o realizmas, VMS tiesiog eilinį kartą pamėlavo. Kaip buvo pilna šiukšlių, taip ir tebėra, jos matosi net iš kito kranto, kaip buvo nuvirtę medžiai, taip ir tebėra, kaip buvo bomžų landynės, taip ir tebėra. Beje, be jokių juokų, sutikau ten grupę japonų turistų su oranžiniais dviračiais. Iš atsakymo galima aiškiai suprasti, kad niekas net nebuvo nuvažiavęs į tą vietą, nes kokie adekvatūs žmonės prieš 5-10 metų nuvirtusius ir jau supuvusius ant šlaitų besivoliojančius medžius gali pavadinti "inventorizuotais želdyniais" ir kaip jie juos ruošiasi "planiškai tvarkyt"? Štai tokią tvarką mes turime pačiame Vilniaus centre, #smagu, kaip sakoma
Kaip buvo pilna šiukšlių, taip ir tebėra, jos matosi net iš kito kranto, kaip buvo nuvirtę medžiai, taip ir tebėra, kaip buvo bomžų landynės, taip ir tebėra. Beje, be jokių juokų, sutikau ten grupę japonų turistų su oranžiniais dviračiais.
Tvarkyti šiukšlėmis užterštas teritorijas išties reikia, bet ko tikrai nereikia tai iš miško, natūralios gamtos daryti pliką nuskustą erdvę, kaip prie naujo tiltelio, kuri tikrai nieko nedomis. Medžiai tokiose vietose kur niekam netrukdo, niekas ten nevaikšto gali natūraliai griūti ir pūti, nuo to tik gyvūnams geriau ir turistams iš Japonijos įdomiau. Tokioje vietoje žmonės moka didelius pinigus ne tam, kad tokie reklamuojami privalumai, kaip gamtos apsuptis būtų visiškai išnaikinti...
Bet iš jūsų žinutės panašu reikalaujate ne tvarkos, o nepriekaištingo sterilumo, kuriam sename, visada bent truputį trupančiame senamiestyje, kas, išties, jei to yra saikingai ir ne perdaug, jam suteikia ypatingą patrauklią atmosferą. Modernus sterilumas ir plikos pievos yra Pilaitėje.
Japonų turistai tikrai turėjo tikslinę ekskursiją po žavingiausius Vilniaus bruzgynus ir savartynus? Kaip ir tvirtina mūsų googlius, o mes netikim?
Na kaip supratau jie tiesiog pamatė dviračių taką ir taip juo ir važiavo nuo Tymo turgaus, tikėdamiesi kažkokio sightseeing'o, iki Drujos tilto, kur jie nustebo, kad takas tiesiog baigėsi smėliu ir apsisuko atgal Senamiesčio link.
Jeigu japonų turistams taip įdomu tai, kas griūna ir pūva, tai tegul pavažiuoja su oranžiniais dviračiais iki Pavilnio ar Pučkorių. O čia vis dėlto centras, kuriame nebus visokių šiušynų ir žaviai aptrupėjusių pastatų kaip trečiojo pasaulio šalyje.
Reikia visų pirma už ES lėšas atlikti studiją, kuri nustatytų šiukšlės apibrėžimo konceptualius parametrus, sąvokos raidą globalėjančioje visuomenėje. Tada atlikti kokius 5-7 vizitus į ES šalis gerosios praktikos atvejams apžiūrėti
Reikia visų pirma už ES lėšas atlikti studiją, kuri nustatytų šiukšlės apibrėžimo konceptualius parametrus, sąvokos raidą globalėjančioje visuomenėje. Tada atlikti kokius 5-7 vizitus į ES šalis gerosios praktikos atvejams apžiūrėti
Per tą laiką daug nešiukšlių taptų šiukšlėmis. Visgi gaila nešiukšlių.
"...Atstatyti sandėlius toje pačioje vietoje nurodė Nacionalinė žemės tarnyba..."
Galvoju, kokia miestui nauda iš NŽT tokios veiklos . Kažkaip negirdėt kad ką nors pozityvaus būtų padarę.
Man atrodo, kad ji yra viena iš institucijų, kuri apskritai yra nereikalinga ir užsiima tik visokia nereikalinga veikla, kad pateisintų savo egzistavimą. Įkurta, kaip suprantu, iš esmės nacionalizuotos žemės grąžinimui ir jam pasibaigus iš esmės nebeturi jokios aiškios funkcijos ir dabar tik imituoja kažkokią veiklą, tam kad pateisintų savo egzistavimą.
Comment