Pradėjo tiesti likusią gatvės dalį, kurį sujungs Paupį su Manufaktūrų gatve. Pamatęs tai pagalvojau hm, įdomu, kur gi dabar važiuoja visas sunkusis transportas...
Nespėjau net įjungt Šerloko Holmso mode'o ir ieškot padangų pėdsakų, kai mane aplenkė šitas gražuolis.
Iš kitos tilto pusės irgi verda darbai, visa sunkioji technika ir mašinos irgi atvažiavo dvirtakiu.
Vienoje iš nedaugelio krantinės vietų, kur galima nusileist ir pabūt prie vandens, savo srities profesionalai nusprendė nedaryt nusileidimo ir tankiai užsodint viską medžiais.
Tuo pačiu metų prasidėjo medžių genėjimas/pjovimas.
Manau jau nereikia pasakot per kur jie čia atvažiavo...
Kaip ir jie.
Ir jie. Kas ten gynė VMS ir aiškino man, kad dabar, kadangi jau nutiesė, jie saugos takus ir jeigu technikai reikės per juos važiuot, takai bus uždengti lentom? Gal bus kokie papildomi komentarai/paaiškimai kas čia vyksta?
Vėl gi, nelabai suprantu kodėl nauji medžiai ir krūmai sodinami taip, kad perspektyvoje net nesimatytų upės, bet who am I... VMS profesionalai žino savo darbą.
Ir žinoma sodintojai irgi atvažiavo su mašina.
Na ir pabaigai dar blogų žinių, šaraškino kontora nusprendė atsinaujint ir praplėst parkingą, o tai reiškia, kad jie planuoja pasilikt čia ilgam.
Kas ten gynė VMS ir aiškino man, kad dabar, kadangi jau nutiesė, jie saugos takus ir jeigu technikai reikės per juos važiuot, takai bus uždengti lentom? Gal bus kokie papildomi komentarai/paaiškimai kas čia vyksta?
Čia turbūt buvau aš Bet mes ginčijomės kiek apie kitką - kad ten, kur sunkusis transportas kirto šaligatvių kraštą, jie buvo pasidėję lentas, nes yra skirtumas kai sunkusis transportas važiuoja per kraštus ir kai važiuoja pačiu dviračiu taku. Dviračių ir pėsčiųjų takas žinoma nėra skirtas transporto priemonių eismui, bet aš labai tikiuosi, kad jis nėra tiesiamas taip, kad žiemą pravažiavus sniego valytuvui tas takas bus nebetinkamas naudoti. Pastaruosiuose nuotraukose matosi, kad netgi tas sunkvežimis, kuris išveža nugenėtų medžių šakas, nors ir nėra super didelis, bet priekaba jo yra su dvigubais ratais ir tai yra normalu. Yra normalu, kad žiemą reikės valyti šaligatvius ir šakas genėti net ir po 10 metų ir nėra nieko nenormalaus, kad tame dalyvauja sunkusis transportas.
Aš tiesiog kartais įžvelgiu perdėtą norą piktintis ir kažkoks VMS gynimas čia visai ne prie ko. Aš tikrai nesu už tai, kad dėl visko reikia girtis ir džiaugtis, bet kartu nesuprantu, kai reportažų apie tai, kad buvo nutiestas dviračių takas nebelieka, o lieka tik reportažai apie kažkokios plytelės nuskilusį kampą ir ten pravažiuojantį sunkvežimį, su ta mintim, kad:
Aš tiesiog kartais įžvelgiu perdėtą norą piktintis ir kažkoks VMS gynimas čia visai ne prie ko. Aš tikrai nesu už tai, kad dėl visko reikia girtis ir džiaugtis, bet kartu nesuprantu, kai reportažų apie tai, kad buvo nutiestas dviračių takas nebelieka, o lieka tik reportažai apie kažkokios plytelės nuskilusį kampą ir ten pravažiuojantį sunkvežimį, su ta mintim, kad:
Na jeigu nesuprantat, tai paaiškinsiu: jeigu norite saldžių reportažų apie tai, kad nutiesė šaligatvį ar dvirtakį - jums į VMS ar Šimašiaus fb puslapius, ten jūs nerasite nieko blogo ir viskas bus "pažiūrėkit kokie mes šaunuoliai ir kaip Vilniuj viskas #smagu" stiliuje. Bet deja taip viskas yra tik jų fb, o realybėje didžioji dauguma darbų yra padaryta su broku, o sprendimai ir darbų planavimas yra labai questionable...
Aš viską suprantu, kad nėra nieko tobulo ir nereikia nieko dievinti. Aš nenoriu eiti nei į jokį savivaldybės fb, kus būtų viskas giriama, bet kartu nenoriu sėdėti jokiose fb grupėsi, kur viskas būtų tik kritikuojama. Aš noriu objektyvumo, kur nebūtų krypstama nei į vieną, nei į kitą radikalią pusę, nes mano supratimu kai yra radikalizuojamasi į kažkokį požiūrį - tai ten mažiausiai galima įžvelgti racionalų požiūrį, nes pradedama kabinėtis prie belenkokių smulkmenų. Na pvz.- ar tu nemanai, kad dviračių takai turėtų atlaikyti sunkvežimį, surinkinėjantį šakas kad ir po 10 metų?
Aš viską suprantu, kad nėra nieko tobulo ir nereikia nieko dievinti. Aš nenoriu eiti nei į jokį savivaldybės fb, kus būtų viskas giriama, bet kartu nenoriu sėdėti jokiose fb grupėsi, kur viskas būtų tik kritikuojama. Aš noriu objektyvumo, kur nebūtų krypstama nei į vieną, nei į kitą radikalią pusę, nes mano supratimu kai yra radikalizuojamasi į kažkokį požiūrį - tai ten mažiausiai galima įžvelgti racionalų požiūrį, nes pradedama kabinėtis prie belenkokių smulkmenų. Na pvz.- ar tu nemanai, kad dviračių takai turėtų atlaikyti sunkvežimį, surinkinėjantį šakas kad ir po 10 metų?
O nuo kada faktų fiksavimas tapo radikalizacija? Aš parodau realią situaciją, iš pradžių parodžiau, kad padaryta su labai daug broko, dabar rodau dėl ko vėliau bus dar daugiau broko. Esu dviem rankom už, kad šitas takas atlaikytų nors ir 10 sunkvežimių vienu metu, bet visi puikiai matom kokia yra reali situacija su kitais takais, tad šita technika tikrai pakenks. Taipogi rodau, kad krantinėje yra daroma viskas, kad augalais atskirt žmones nuo upės, ar čia irgi viskas yra perfectly fine ir tai tik aš radikalizuoju?
Už kritiką, kad tas takas atskiriamas netinkama augmenija nepaliekant vaizdo į upę - turiu dėti riebų pliusą. Tačiau minusą turiu dėti už mintį, kad juo negali važinėti sunkusis transportas, nes visgi aš tikiuosi, kad gali, o jeigu negali, tai jau geriau tai sužinoti dabar, nei kad po kiek laiko, kad galėtumėm patobulinti sekančius projektus. Bendrąja prasme aš tiesiog pasisakau už balansą, kad nebūtų taip, jog bet kokiame Vilniaus projekte mes įžvelgtumėm vien tik minusus, nes norint įžvelgti minusus - jų visada rasim, o tai reiškia, kad daugiausiai minusų turės patys geriausi projektai, nes jie paprasčiausiai bus įdomiausi ir žymiausi, kas panašiai šiuo metu vyksta su K18b.
Comment