Parašė LBP
Šis projektas yra Zuoko, o jo iniciatyvos dažniausiai baigiasi fiasko (oranžiniai/elektriniai dviračiai, gugenheimas) arba, mano nuomone, baigsis fiasko (Air Lituanica, "Vilnius veža" ir pan.). Nė vienas jo rimtesnis projektėlis nevirto sėkmingu kūnu. Negana to visiems žinoma Zuoko draugystė su Rubiconu ir jų protegavimas. Zuokui reikia remėjų ir labai tikėtina, kad jis jų randa ne visai legaliais būdais. Dėl to kiekviena Zuoko panaši iniciatyva turėtų būti stebima pro padidinamąjį stiklą.
Antrame laido gale sėdi Romanovas.... na, čia tikriausiai nereikėtų daug plėsti, nes ir jo "verslo modelis" daugiau mažiau visiems žinomas.
Šitų dviejų tipų susikoperavimas kelia labai daug įtarimų. O kai dar paskelbiamas konkursas, suregstas specialiai Romanovo chebrai - na, man tai išvis įtartinai atrodo.
O tas "sakyti reikėjo ankščiau, o ne dabar" arba "tai ko patys nestatot" - na, šiek tiek naivoki išsireiškimai. Čia panašiai kaip kad paprieštaravus seimo nariams dėl priimamų sprendimų būtų pasakyta "tai įkurk savo šalį ir pasidaryk kokius nori įstatymus". O kad čia galimai rezgazi korupcinės schemos tai iš pat pradžių buvo matyti, netgi spaudoje skaityti.
Reikėtų visiems suprasti, kad jeigu projektai yra įgyvendinami korupciniais sumetimais, tai visuomeninis interesas yra nustumiamas į antrąeilį planą.
Pvz. šis stadijonas mums (ne Romanovui ir ne Zuokui) kainuos 86 mln. Lt. Manau visiems daugiau, nei aišku, kad jeigu šitas projektas bus įgyvendintas, Nacionalinio stadiono tikriausiai nebeišvysime. Tai tada būtų klausimas - kas geriau?
Suprantama, nacionalinis stadionas būtų brangesnis, tačiau ir nepalyginamai didesnis. Beto, nacionalinis stadionas stovi ne centre, kas lemia nemažai privalumų. Pvz. stadioną bus galima išplėsti, šalia įrengti aikštynus, galima būtų sukurti visą infrastruktūrą sporto/renginių centrui. Pro šį stadioną eitų dvi pagrindinės miesto gatvės, kurios be didesnių problemų galėtų susitvarkyti su padidėjusiu mašinų srautu.
Tuo tarpu visiškai neaišku kaip būtų išspręsta parkavimo problema Žalgirio stadiono vietoje. Jeigu būtų statomas požeminis garažas - na tai vėlgi smarkiai išaugina stadiono kainą, nes prie Nacionalinio stadiono yra pakankamai vietos mašinų aišktelėms (+ Akropolio aikštelės). Neaišku kaip būtų išspręstas ir mašinų srautas, nes šalia eina tik viena gatvė ir ta pati ne "magistralinė", renginių metu, tikėtina, būtų paralyžuojamas miesto centras. Reikėtų prisiminti, kad miesto centras toliau plėsis, o gatves praplėsti ar tiltus pastatyti šioje vietoje jau ir dabar nebeįmanoma būtų. Tikriausiai šiais laikais nerasime šalies, kuri stadioną nuspręstų statyti miesto centre, o ne toliau nuo jo.
Šiaip aš tikrai būčiau už šį projektą, tik labai jau dvelkia nuo jo kurupcinis kvapelis.
Comment