Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus sporto rūmų ir Žalgirio stadiono teritorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Dėl to, tokie biurai turėtų būti statomi tik su minimaliu parkingo vietų skaičiumi, kaip Quadrum. Aišku dėl to jis yra nepopuliarus. Kuo daugiau parkingo, tuo didesnė grūstis miesto centre, nors po Lukiškių aikšte jo reikėjo
    Irgi ne išeitis. Pastačius ir neišnuomavus kiti tos pačios klaidos nedarys ir arba iš vis nestatys ir tada ant biurų statybų centre galima bus dėti kryžių arba darys kažką kitaip. Tiesa sakant antras Quadrumo etapas ir bus lakmuso popierėlis ar jų koncepcija gyvybinga. Beje nežinau kaip ten su darbuotojais, bet lankytojams ten vietos pakanka, atvažiavus galima pasiparkuoti be problemų.

    Comment


      Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą

      Jap, Saltoniskiu gatve irgi stoves nejudedama uz kokiu 5 metu. Uz tai koks kaifas lenkt masinas G.V. kamsti vaziuojant dviraciu arba einant pesciom.
      Tai jau aš geriau išvažiuosiu 6 val. su automobiliu ar autobusu (dar iki kamščių), nei iškulniuosiu 4 val. ryto į darbą.

      Dviračiu irgi dažnai ne variantas (jau patikrintas), nes beveik niekur nėra normalių drabužinių, dušų ar net dviračių saugojimo vietos. O jau 7:30-8:00 reikia pasitikti klientus šviežiai krakmolytais baltinias, blizgančiais bateliais ir idealia šukuosena.

      Comment


        Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
        Aš ne apie tai. 10,000 parkavimų vietų ne išeitis, dabar jau piko metu ten kamščiai, tai pridėjus 10,000 darbo vietų bus tie patys kamščiai kaip dabar bet trunkantys 2-3 valandom ilgiau (o gal net visą dienos metą). Manau ten per tankiai statomi biurai. Užtektų dar vieno biuro palei Rinktinės gatvę, o kvartalo viduje galėtų vyrauti gyvenamoji statyba, su tuo pačiu pastatų tankumu gautusi mažesnis žmonių tankumas. Žinoma nesinorėtų kad gyvenamoji statyba ten būtų tokia piguva kaip to pačio Hanner ten vystoma Centro Rezidencija, bet miesto gerovės požiūriu geriau jau taip nei užsikimšusios gatvės.

        P.S Vilniuje niekur nėra puikaus susisiekimo jei lyginti su vakarietiškais standartais. Ir užteks čia kliedėti apie dviračius. Vilniuje tai tik laisvalaikio praleidimo formas - taškas. Pagrindinė masė ofisinių gyvena suburbuose, miegamuosiuose lieka tik pencininkai ir studentai kurie ten kol kas nuomuojasi, taigi jokiais dviračiais ar pėsčiomis iš Tarandžių, Bendorių, Pilaičių, Aviženų, Pavilnių, Kalnėnų ir kitų rajonų niekas nevažinėja ir važinėti nesiruošia.
        Važiuoju į darbą 6.30, tai jokių kamščių niekur nėra. Dienos metu, kai tenka pavažinėti, irgi, neskaitant smulkių susigrūdimų, nėra. Tad Vilniaus kamščiams dar labai toli iki tokių, kurie yra Vakarų Europos miestuose. Va, visur gatvės tuščios viduryje dienos:
        http://www.sviesoforai.lt/map/cameraviewer.aspx
        Paskutinis taisė Lettered; 2017.11.13, 13:40.
        Flickr

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Važiuoju į darbą 6.30, tai jokių kamščių niekur nėra. Dienos metu, kai tenka pavažinėti, irgi, neskaitant smulkių susigrūdimų, nėra. Tad Vilniaus kamščiams dar labai toli iki tokių, kurie yra Vakarų Europos miestuose. Va, visur gatvės tuščios viduryje dienos:
          http://www.sviesoforai.lt/map/cameraviewer.aspx
          Bet juk paskiri atvėjai nieko nereiškia. Ar 6:30 važiuojate todėl kad taip reikia ar kad išvengtumėtė kamščių? Ir kitas svarbus klausimas yra išvažiavimo taškas ir atvykimo taškas. Man rodos minėjot kad gyvent Koriuose, o darbas Jūsų daleiskim Žalgirio 135 ar kad ir tam pačiam NMC tai aišku kad kamščiuose stovėti nereikia ir greičiausiai nereiks, bet tai aišku ir nereiškia kad piko metu jų Vilniuje nėra.

          Comment


            Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

            Bet juk paskiri atvėjai nieko nereiškia. Ar 6:30 važiuojate todėl kad taip reikia ar kad išvengtumėtė kamščių? Ir kitas svarbus klausimas yra išvažiavimo taškas ir atvykimo taškas. Man rodos minėjot kad gyvent Koriuose, o darbas Jūsų daleiskim Žalgirio 135 ar kad ir tam pačiam NMC tai aišku kad kamščiuose stovėti nereikia ir greičiausiai nereiks, bet tai aišku ir nereiškia kad piko metu jų Vilniuje nėra.
            Įsivaizduoju keletą tūkstančių pėsčiųjų ir dviratininkų minančių kas rytą iš Naujosios Vilnios į Centrą ir toliau

            Comment


              Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

              Bet juk paskiri atvėjai nieko nereiškia. Ar 6:30 važiuojate todėl kad taip reikia ar kad išvengtumėtė kamščių? Ir kitas svarbus klausimas yra išvažiavimo taškas ir atvykimo taškas. Man rodos minėjot kad gyvent Koriuose, o darbas Jūsų daleiskim Žalgirio 135 ar kad ir tam pačiam NMC tai aišku kad kamščiuose stovėti nereikia ir greičiausiai nereiks, bet tai aišku ir nereiškia kad piko metu jų Vilniuje nėra.
              Iš korių tai užtenka kelioka min išvažiuoti norint į bet kurį miesto tašką nuvažiuoti, čia turėjau omenyje, kai kartais reikia iš santariškių važiuoti, tai 6.30 išvažiavus, 6.50 būnu centre. Lygiai taip pat vakare, važiuoji namo ne 17.30, o kokią 18.30 arba 16.30, ir jau pakankamai laisva. Tad Vilniuje užtenka tik truputį pasiplanuoti laiką bei veiklas ir galima labai lengvai išvengti tų kamščių.
              Paskutinis taisė Lettered; 2017.11.13, 14:07.
              Flickr

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                Įsivaizduoju keletą tūkstančių pėsčiųjų ir dviratininkų minančių kas rytą iš Naujosios Vilnios į Centrą ir toliau
                Vilniaus labai nepatrauklus dviračiams kaip transporto priemonei net nevertinant to fakto, kad beveik nėra tinkamos infrastruktūros: didelis kalvotumas, per šaltas oras bent pusę metų, kitų metų laiku 50% tikimybė būti užkluptam lietaus, (šiemet paskutinius šiltesnius mėnesius rugpjūtį ir rugsėjį turbūt buvo kokia 90% tikimybė), labai dideli atstumai tarp rajonų.
                Flickr

                Comment


                  Dėl atstumų, tai Lietuvos dviratininkų bendrijos pirmininkas kažkada minėjo interviu, jog iki 7 km kelionė dviračiu yra pilnai normalu (turbūt rėmėsi ir užsienio praktika). Didesnis atstumas – jau išprotėjusiems ar sportininkams (matyt, jiem jau dušas reikalingas). Tai pavyzdžiui, iš minėtos Naujosios Vilnios pradžios visiškai normalu būtų mint pedalus iki esamų Užupio ar Drujos g. bei būsimų Paupio biurų / darbo vietų. Aišku kalvotumas knisa, tad reiktų dviračio su pavarom.
                  P. S. Iki Sporto rūmų gaunasi 7,8 km.

                  https://www.google.lt/maps/dir/54.68...0d3bbf!1m0!3e2
                  Paskutinis taisė dondc; 2017.11.13, 14:30.
                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                  Comment


                    Parašė dondc Rodyti pranešimą
                    Dėl atstumų, tai Lietuvos dviratininkų bendrijos pirmininkas kažkada minėjo interviu, jog iki 7 km kelionė dviračiu yra pilnai normalu (turbūt rėmėsi ir užsienio praktika). Didesnis atstumas – jau išprotėjusiems ar sportininkams (matyt, jiem jau dušas reikalingas). Tai pavyzdžiui, iš minėtos Naujosios Vilnios pradžios visiškai normalu būtų mint pedalus iki esamų Užupio ar Drujos g. bei būsimų Paupio biurų / darbo vietų. Aišku kalvotumas knisa, tad reiktų dviračio su pavarom.
                    P. S. Iki Sporto rūmų gaunasi 7,8 km.

                    https://www.google.lt/maps/dir/54.68...0d3bbf!1m0!3e2
                    Matuokite ne nuo N. Vilnios pradžios iki senamiesčio pradžios, o realiai nuo kvartalo vidurio iki NMC ar centro vidurio. Plius dar turbūt neteko važiuoti niekada iki N. Vilnios dviračiu, jei taip siūlote. Statistiniam prie kompų sėdinčiam žmogui tai būtų vargo vakarienė.

                    https://www.google.lt/maps/dir/54.68...0d3bbf!1m0!3e2
                    Flickr

                    Comment


                      Nebus parkavimo vietų, tai nebus ir kamščių, nes nebus prasmės važiuoti automobiliu ten, kur jo nepastatysi. Skamba banaliai, bet taip yra.

                      Comment


                        Parašė Lettered

                        Pasiūlykite Akropoliui, IKEA ar Europai savo parkingus išarti ir apsodinti žolyte.
                        Tai yra prekybos centrai ir ten parkingas turi buti. Tik tokie centrai neturi buti tokioje vietoje kaip dabar Akropolis. Pvz Ikea/Nordika viskas ok su lokacija.

                        Comment


                          Parašė Lettered

                          Pasiūlykite Akropoliui, IKEA ar Europai savo parkingus išarti ir apsodinti žolyte.
                          Geriau pasiūlysiu tamstai tokiais postais neteršti forumo

                          Comment


                            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                            Tai yra prekybos centrai ir ten parkingas turi buti. Tik tokie centrai neturi buti tokioje vietoje kaip dabar Akropolis. Pvz Ikea/Nordika viskas ok su lokacija.
                            O kur parkingų neturi būti ir kodėl Akropolio ar Panoramos lokacija bloga?
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              O kur parkingų neturi būti ir kodėl Akropolio ar Panoramos lokacija bloga?
                              Prekybos centras ir vadinasi taip del to kad zmones is ten iseina su produktais ar daiktais, kuriuos tampyti autobuse nelabai nori. Ten parkingai yra butini. Is verslo centro zmogus laisvai gali nukeliauti namo VT.
                              Apie Panoramos lokacija nieko nesakiau, bet Akropolis su savo parkingu uzima milziniska plota, kuris galetu buti isnauduotas tikrai kaip nors smagiau. Pastacius verslo centrus ant to kalno, pro langus atsivertu puikus miesto vaizdas, parkingus galima sukist po zeme, kaip toj pacioj Panoramoj.
                              Tai tam kad islaikyti optimalu kokybes/kainos ir susisiekimo automobiliais santyki PC stato miesto pakrasciuose prie aplinkeliu, kaip Ikea. Arba dar toliau nuo miesto.
                              Kalbant apie subject, tai verslo centrui (kuris yra arti miesto centro) tikrai nereikia tiek parkingo vietu kiek jame dirba zmoniu. Net pas mus mazoj imonej kazkur trecdalis darbuotoju nevaziuoja namo su auto, nors masinas turi.

                              Comment


                                Kol prekybos centrais vadiname maisto prekių, statybinių medžiagų, baldų ir žemų kainų parduotuves, diskusija apie jų naudą bergždžia. Kadaise Vilniaus Akro vietoje buvo Chapman Taylor suplanuota vakarietiška dengta alėja, pusės amžiaus patirtį turėję plėtotojai stengėsi kokybe atbaidyti konkurentus, o užsienio investuotojai kėlė sąlygą surinkti tarptautinius tinklus. Norėjosi kaip geriau, gavosi kaip visada. Dabar šimtamilijoninių investicijų į miestus klausimu diskutuoja pirkėjai ir savivaldybių valdininkai. Bet niekas prekybos centrų jau dešimt metų nebestato.

                                Comment


                                  Gryztant prie temos. A.Avulis: „Prieš dvejus metus „Žalgirio“ stadionas buvo skirtas keturkojams, o ne žmonėms“ Straipsnyje yra prastos kokybės filmukas (ar Hanner gali kur nors netaupyti ) kur parodyta kaip viskas atrodys už 10 metų.
                                  Paskutinis taisė Gladiator; 2017.11.13, 21:55.

                                  Comment


                                    Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
                                    Gryztant prie temos. A.Avulis: „Prieš dvejus metus „Žalgirio“ stadionas buvo skirtas keturkojams, o ne žmonėms“ Straipsnyje yra prastos kokybės filmukas (ar Hanner gali kur nors netaupyti ) kur parodyta kaip viskas atrodys už 10 metų.
                                    Tikekimes ta vieta kad ir po 10 metu nors kazkiek primins miesta
                                    Our deepest fear is not that we are inadequate. It is that we are powerful beyond measure. Who are we to be brilliant, gorgeous, talented ? Actually, who are you not to be? As we let our own light shine, we unconsciously give other people permission to do the same.

                                    Comment


                                      Pats šiltuoju metu, kai nelija ir lauke iš ryto virš 5 laipsnių važiuoju į darbą dviračiu. Iš Pilaitės iki Panoramos - iki 20 min (5,5 km), Mindaugo tilto iki 30 min (8,3 km). Į šį laiką visuomet sutelpu nepersistengdamas (vidutinis greitis šiaip būna >16 km/h). Važiuojant iš Lazdynų - 5 min trumpiau. Pritariu, kad 7 km yra pilnai normalus, tačiau ir 8 km jei kelias tiesus, be šviesoforų, įveikti nesudėtinga.

                                      Tokie offisai kaip MMM projektų (kur bus ~5 tūkst. darbuotojų), kaip Žalgirio stadiono ofisynas (kažkieno minėti 10 tūkst. darbuotojų) normalaus susisiekimo tik automobiliu negali turėt. Na tiek tiesiog nesugers aplinkinės gatvelės. Tuo tarpu gerėjant dviračių infrastruktūrai, tikrai didės ir ja besinaudojančių darbuotojų skaičius (ne tik laisvalaikiui).

                                      Grįžtant prie Žalgirio stadiono teritorijos plėtros temos, pritariu, kad tiek ofisų vienoje vietoje neprotinga mintis.
                                      Paskutinis taisė Mindzius-LT; 2017.11.16, 11:49.

                                      Comment


                                        Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
                                        Grįžtant prie Žalgirio stadiono teritorijos plėtros temos, pritariu, kad tiek ofisų vienoje vietoje neprotinga mintis.
                                        Čia dar klausimas kaip geriau. Ar kontoras išsklaidyti po visą miestą ir tada visame mieste sėdėti kamsčiuose, ar koncentruoti vienoje vietoje (NMC) ir į ją padaryti normalų VT susisiekimą, nesikertantį su gatvėmis. Yra tų žalių zonų ir laisvų vietų per kurias galim geležinkelį padaryt, ir tik ties sankryžomis palendant po apačia ar per viršų. Bet jeigu biurų nekoncentruojam, tai toks susisiekimas Vilniuje niekada neatsiras, nes viskas bus išsisklaidę per mažais kiekiais.
                                        Paskutinis taisė Rimas_OK; 2017.11.18, 13:27.

                                        Comment


                                          Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

                                          Čia dar klausimas kaip geriau. Ar kontoras išsklaidyti po visą miestą ir tada visame mieste sėdėti kamsčiuose, ar koncentruoti vienoje vietoje (NMC) ir į ją padaryti normalų VT susisiekimą, nesikertantį su gatvėmis. Yra tų žalių zonų ir laisvų vietų per kurias galim geležinkelį padaryt, ir tik ties sankryžomis palendant po apačia ar per viršų. Bet jeigu biurų nekoncentruojam, tai toks susisiekimas Vilniuje niekada neatsiras, nes viskas bus išsisklaidę per mažais kiekiais.

                                          Nesiūlau ofisų išskaidyti per visą miestą ir tikrai nesu už tokius ofisų projektus kaip Technopolio, ar kaip planuojamas Lazdynuose, Laisvės pr. Tačiau 120 tūkst. kv. m. biurų šioje vietoje atrodo labai daug. Mielai pritarčiau 120 tūkst. kv. m. Konstitucijos pr. Kamščiai nesumažės, jei biurai bus sukoncentruoti

                                          Comment

                                          Working...
                                          X