Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus sporto rūmų ir Žalgirio stadiono teritorija
Collapse
X
-
Parašė Milwaukee Rodyti pranešimąGal samoningai. Naturalus betonas prie skaidraus stiklo.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė TheNewYork_er Rodyti pranešimąErzina, kad ir vėl buvo nusipiginta ir ne iki galo padaryta. Kaip suprantu, juodų kolonų jau nebebus
Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė TheNewYork_er Rodyti pranešimąErzina, kad ir vėl buvo nusipiginta ir ne iki galo padaryta. Kaip suprantu, juodų kolonų jau nebebus
Comment
-
Tai nėra vien Hanner problema, kreivai sudėtos plytelės pamažu tampa nauju Vilniaus standartu, pažiūrėkit į savivaldybės naujai sutvarkytus šaligatvius kitose miesto vietose (Lukiškių aikštė, Vytauto gatvė, takas aplink Lazdynus, rajonų kiemai, nauji skverai), jos būna kreivos dar iki Šimašiui pasigirus facebook. O šviesios kolonos, manau, kaip tik geriau, suteikia lengvumo ir šiokią tokią iliuziją, kad ta pastato dalis kabo ore, kai vidus bus apšviestas atrodys dar geriau. Tik va žiūrint į nuotraukas kyla abėjonių dėl medžiagų kokybės...
- 3 patinka
Comment
-
Parašė TheNewYork_er Rodyti pranešimąNa, tai, kad viršutinių aušktų langų pavadai nupiginti (irgi centai), tai net neabejoju, kad ir kolonos ir visa kitą bus pamesta.
Čia gal ryšium, kad sumokėjo milijoną už taikos sutartį su ŽT?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Zygis Rodyti pranešimą
Kokiu būdu pilka kolonų spalva pigesnė už juodą? Nesuprantu čia kai kurių logikos.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Nežinau, kaip statybose, bet kitose srityse kaina priklauso nuo pigmento. Pavyzdžiui: violetinė / purpurinė ne veltui monarchų spalva, nes tiesiog sunkiau senovėje buvo išgauti pigmentus; baltas naujas autotransportas irgi pigesnis, nes tiesiog jokio pigmento nereikia dėti, todėl komercinis transportas dažnai būna būtent baltas; nuėjus nusipirkti profesionalios akvarelės atskiromis spalvomis, kiekviena spalva bus už visiškai skirtingą kainą (tarkim nuo keliasdešimt Lt centų iki kelių litų (senąją valiuta)).
Comment
-
Aš sakiau, kad kaina kai kurių produktų (minėjau ne statybos) gali skirtis kelis šimtus procentų. Kiek kvadratinių metrų, tiek ir tūkstančių, o ne 1-2 € (bent jau automobilių kainos anksčiau skirdavosi tūkstančiais), tai galima prilygint pastatų kolonų kvadratinius metrus. O kam tam avuliui (iš mažosios "a") daryt brangiau, jei gali pigiau? Dvirtakio net nenutiesė, nepažeisdamas įstatymų (teisiškai ten vis dar "laikina danga" palei gatvę).♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Nežinau, jei tarkim nuo manęs asmeniškai priklausytų kokių nors pastatų statyba, tai aš neleisčiau jokių nupiginimų ir supaprastinimų. Kodėl? Nes tai būtų ir mano, arba mano įmonės įvaizdžio dalis, atitinkamai ir noras nesusigadinti "markės" esamų ar būsimų klientų akyse, netgi prieš visuomenę, besidominčią naujais pastatais. Juk elementaru. Netgi savo kasdieniniame darbe neleisčiau sau chaltūros, nes tai yra mano, kaip darbuotojo įvaizdis, netgi galima sakyti brendas, kurį reikia kurti diena iš dienos su mąstymu į ateitį.Paskutinis taisė Tomizmas; 2019.01.07, 21:43.Snowflakes will attack U <3
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Tomizmas Rodyti pranešimąNežinau, jei tarkim nuo manęs asmeniškai priklausytų kokių nors pastatų statyba, tai aš neleisčiau jokių nupiginimų ir supaprastinimų. Kodėl? Nes tai būtų ir mano, arba mano įmonės įvaizdžio dalis, atitinkamai ir noras nesusigadinti "markės" esamų ar būsimų klientų akyse, netgi prieš visuomenę, besidominčią naujais pastatais. Juk elementaru. Netgi savo kasdieniniame darbe neleisčiau sau chaltūros, nes tai yra mano, kaip darbuotojo įvaizdis, netgi galima sakyti brendas, kurį reikia kurti diena iš dienos su mąstymu į ateitį.
Comment
-
Na jei tokių būdu buvo bandoma išlaikyti pastatą levituojanti, tai mano nuomone nepavyko.Paskutinis taisė Ciurlionis; 2019.01.08, 10:28.Aviate, navigate, communicate
- 1 patinka
Comment
Comment