Ne taip senai buvo nugriautas Antakalnio kino teatras, didžiausia šios erdvės pažiba. Dabar dar ir šis paskutinis perlas. Nieko švento nebelikę mūsų protėvių žemelėje, visur tik kubikai rubikai dyksta.
Ne taip senai buvo nugriautas Antakalnio kino teatras, didžiausia šios erdvės pažiba. Dabar dar ir šis paskutinis perlas. Nieko švento nebelikę mūsų protėvių žemelėje, visur tik kubikai rubikai dyksta.
Nėr teisybės . Ir kur gi ritasi pasaulis...
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Ne taip senai buvo nugriautas Antakalnio kino teatras, didžiausia šios erdvės pažiba. Dabar dar ir šis paskutinis perlas. Nieko švento nebelikę mūsų protėvių žemelėje, visur tik kubikai rubikai dyksta.
Šio kino teatro fasadas bent truputi priminė senąją klasikinę architektūrą. Dabar beveik visa nauja statyba panaši viena į kitą, nuobodi, tiesiog atsitiktinės dėžutės su netvarkingu langų išdėstymu. Na ir aišku tai buvo kultūros objektas, o dabar paprastas, aukščiu išsišokantis daugiabutis su kazino pirmame aukšte.
Atkreipkit demesi i daugiabucio balkonus. Aisku po renovacijos sitas namas atrodo geriau nei pries ja, bet balkonu matau neliete. Uzstiklinimas tais storais baltais plastikiniais remais atrodo neestetiskai. Kaip 2000 pradzios kioskas turgavieteje. Trecias nuo virsaus balkonas uzstiklintas be remu, isivaizduokit kaip pageretu vaizdas, jei visi balkonai butu padaryti taip. Arba bent jau tamsiais plonais metaliniais remais.
Paziurekit i Suomija:
Uzstiklinimo konstrukcijos beremes, vasarai stiklus nuima.
Nuotraukuose Lappeenranta, Fi, nedidelis miestelis su 72k gyventoju.
Bėda tame, kad beveik nebėra gerų, talentingų architektų. Tai pasekmė to, kad daugybę metų į studijas priima ne žmogų pagal gabumus, o krepšelį su pinigais. Ruošia daug ir silpnų. Aš esu antisovietas iš principo, bet sovietmečiu buvo rimti konkursai, įstoti KPI į architektūrą tai buvo OHOHO! Antra vertus, dėstytojai buvo kitokios kvalifikacijos.
Važiuodamas pro Antakalnio žiedą išgimdžiau tokią idėją - realiai žiedas ten yra visai nebereikalingas, kai yra Plytinės žiedas. Realiai visus troleibusus ir autobusus būtų galima ten ir perkelti. Antakalnio žiedas užima didelį brangų plotą, kurį būtų galima išnaudoti ofisams ar kokiems visuomeninės paskirties pastatams statyti, gal net ministerijų blokui. Be to, sumažinus troleibusų kontaktinio tinklo būtų galima pagreitinti jų eismą pro šią vietą bei patobulinti aplinkinę infrastruktūrą. Keli autobusai, kurių neišeina nukreipti į Plytinės žiedą (18 ir 38) galėtų atstovėti naujojoje P&R aikštelėje.
Važiuodamas pro Antakalnio žiedą išgimdžiau tokią idėją - realiai žiedas ten yra visai nebereikalingas, kai yra Plytinės žiedas. Realiai visus troleibusus ir autobusus būtų galima ten ir perkelti. Antakalnio žiedas užima didelį brangų plotą, kurį būtų galima išnaudoti ofisams ar kokiems visuomeninės paskirties pastatams statyti, gal net ministerijų blokui. Be to, sumažinus troleibusų kontaktinio tinklo būtų galima pagreitinti jų eismą pro šią vietą bei patobulinti aplinkinę infrastruktūrą. Keli autobusai, kurių neišeina nukreipti į Plytinės žiedą (18 ir 38) galėtų atstovėti naujojoje P&R aikštelėje.
Ką manot?
Pirmyn, tik berods konkursas į Susisiekimo paslaugų vadovo vietą jau baigėsi
O jei rimčiau - Plytinės žiede vietos nėra be galo daug, be to kažin ar racionalu visus maršrutus pratęsti tuos keletą kilometrų neatsižvelgiant į keleivių srautus. Žinoma esant konkretiems interesams toje teritorijoje tokie sprendimai įmanomi, bet jei jie būtų racionalūs visuomeninio transporto eismui manau būtų seniai taip ir padarę.
Tai kad išplėsti ten būtų tikrai nesudėtinga ir nebrangu palyginus su $$$ kuriuos gautų savivaldybė, pardavusi Antakalnio žiedo sklypą. Dėl keleivių srautų - na, prasitęstų tik 4 ir 14 troleibusai. Nuo Nemenčinės atvažiuojantiems maršrutams atstumas beveik nepasikeistų. O koks 115 ar 15 yra išvis mizerni maršrutai kur kartą per valandą midibusai važinėja.
Važiuodamas pro Antakalnio žiedą išgimdžiau tokią idėją - realiai žiedas ten yra visai nebereikalingas, kai yra Plytinės žiedas. Realiai visus troleibusus ir autobusus būtų galima ten ir perkelti. Antakalnio žiedas užima didelį brangų plotą, kurį būtų galima išnaudoti ofisams ar kokiems visuomeninės paskirties pastatams statyti, gal net ministerijų blokui. Be to, sumažinus troleibusų kontaktinio tinklo būtų galima pagreitinti jų eismą pro šią vietą bei patobulinti aplinkinę infrastruktūrą. Keli autobusai, kurių neišeina nukreipti į Plytinės žiedą (18 ir 38) galėtų atstovėti naujojoje P&R aikštelėje.
Pylimėlių gatvėje, Antakalnio sodų teritorijoje, numatomos naujo triaukščio daugiabučio statybos. Miesto savivaldybei pateiktuose projektiniuose siūlymuose nurodoma, kad šalia projektuojamo daugiabučio bus įrengtas šaligatvis, asfaltuota dalis gatvės, bus įrengta dalinai dengta stoginė, skirta automobilių parkavimui. Sklype prie daubiabučio taip pat bus įrengta aptverta sporto aikštelė, kitoje sklypo dalyje – poilsio zona vyresnio amžiaus žmonėms.
Kažin kur nors pasaulyje taip yra, neskaitant trečio pasaulio šalių. Kaip matau, net negalėsi prasilenkti su mašina sodų siaurose gatvelėse. Greitu metu gal pradės statyti vilniečiams butus vienkiemiuose pvz. nuo Vilniaus 50km vidury pievos 12 aukštų pastatas.
Comment