Parašė MedinisStrazdas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Ministerijų miestelis
Collapse
X
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Atvažiuojantiems nuo tos pusės gerai. Atvažiuojant iš šiaurinės pusės nemanau, kad gera idėja stovėt kamštyje į pedagoginio žiedą ir po to braukytis po Žvėryną.
Comment
-
Vėlgi orientuojamės į tuos, kurių tikslas privažiuot prie ofiso durų, o ne kuriems visiškas kosmosas yra penkias minutes paėjėti iki darbovietės, net ir tuose pačiuose NMC ofisynuose, kurie puikiai aptarnaujami VT, bet juk ne fasonas palikinėti mašiną kažkur toliau jeigu prie pat durų gali privažiuot plačiausiom gatvėm. Gal dėl to, kad ties Pedagoginiu kertasi pagrindinės miesto arterijos, tos upės labai neužtveksi. Tai gal būtų logiška didesnei aikštelei ties Seimu, o toliau jau darniais būdais.
Šiek tiek OT, bet man įdomu kokia dalis iš planuojamų Teltonikos miestelio 8 000 darbuotojų atvyks viešoju transportu...
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąVėlgi orientuojamės į tuos, kurių tikslas privažiuot prie ofiso durų, o ne kuriems visiškas kosmosas yra penkias minutes paėjėti iki darbovietės, net ir tuose pačiuose NMC ofisynuose, kurie puikiai aptarnaujami VT, bet juk ne fasonas palikinėti mašiną kažkur toliau jeigu prie pat durų gali privažiuot plačiausiom gatvėm. Gal dėl to, kad ties Pedagoginiu kertasi pagrindinės miesto arterijos, tos upės labai neužtveksi. Tai gal būtų logiška didesnei aikštelei ties Seimu, o toliau jau darniais būdais.
Šiek tiek OT, bet man įdomu kokia dalis iš planuojamų Teltonikos miestelio 8 000 darbuotojų atvyks viešoju transportu...
Norint kad nevažiuotu prie durų, reikėtu pateikti ir alternatyvas. Važiuoti pastoviai nutrūkstančiu dviračių tinklu nėra alternatyva.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Nėra vilniuje nei vieno pastato kuris yra "puikiai aptarnaujamas VT". Yra tik "yra įmanoma pasiekti su VT".
Norint kad nevažiuotu prie durų, reikėtu pateikti ir alternatyvas. Važiuoti pastoviai nutrūkstančiu dviračių tinklu nėra alternatyva.
Tų alternatyvų visada yra. Kojos, paspirtukai, dviračiai. Atvažiuot nuo Zujūnų dviračiu gal ir per toli, bet nuo kokios Šeškinės, Naujamiesčio, Žirmūnų turbūt nelabai.
Mano mintis buvo, kad jei būtų nenutrūkstamas tinklas bent nuo kažkokių išorinio centro taškų, jau būtų gera pradžia. Jeigu būtų strategiškai išdėlioti dalinimosi punktai, nematau problemos, kodėl neišeitų persėsti ant dviračio ar paspirtuko, ar pavažiuoti kelias stoteles VT.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Nėra vilniuje nei vieno pastato kuris yra "puikiai aptarnaujamas VT". Yra tik "yra įmanoma pasiekti su VT".
Norint kad nevažiuotu prie durų, reikėtu pateikti ir alternatyvas. Važiuoti pastoviai nutrūkstančiu dviračių tinklu nėra alternatyva.
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Visų pirma, tas privažiavimas prie laiptinės yra įpročio reikalas, kurį daugiau išlavinę automobilistai, tai kai jiems pasiūlai paėjėti 5 minutes, žiūri į tave kaip į kosmonautą. Ne visi, aišku. Čia aš kalbėjau sarkastiškai.
Tų alternatyvų visada yra. Kojos, paspirtukai, dviračiai. Atvažiuot nuo Zujūnų dviračiu gal ir per toli, bet nuo kokios Šeškinės, Naujamiesčio, Žirmūnų turbūt nelabai.
Mano mintis buvo, kad jei būtų nenutrūkstamas tinklas bent nuo kažkokių išorinio centro taškų, jau būtų gera pradžia. Jeigu būtų strategiškai išdėlioti dalinimosi punktai, nematau problemos, kodėl neišeitų persėsti ant dviračio ar paspirtuko, ar pavažiuoti kelias stoteles VT.
Nenutrūkstamas dviračių tinklas yra ne tik minimalus reikalas, bet jis nėra nei kaip užtikrinantis susiekimą VT, kuris yra ir visada bus pagrindinis transportas galintis pakeisti automobilį.
Jums jau ne kartą yra aiškine dėl ko dauguma NIEKADA nepersės ant dviračio. O kelias stoteles VT negalėsi pavažiuoti - tiesiog neįlipsi į pepidlytą transporto priemonę.
Parašė _rB_ Rodyti pranešimą
Vakar važiavau DirG g. kur įsikųrę ASG biurai ir ten VT kuo puikiausiai vos ne prie durų jiems, o paskui autobusas dar automobilius ir aplenkia prie geležinkelio bėgių. Manau, jog su dviračiu ar paspirtuku irgi be problemų nuvažiuosi.
- 7 patinka
Comment
-
Ant kiek yra glušų, kurie pušina dviračius, bet kokiu būdu jais įmanoma važinėti žiemą į darbą ir dar tokiame kalvotame Vilniaus reljefe?Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 2 patinka
Comment
-
Glušai yra tie, kurie išrankioja razinas iš Amserdamo pyrago, jas sukišą į šūdo gabalą ir jiems tai atrodo kaip pyragas, kurį galima valgyti.
Žiemą dviračiu įmanoma važinėti ir važinėjama jei:
a) dvirtakiai pastoviai valomi nuo sniego
b) ant gatvių nepilama druska
c) yra tankus dvirtakių tinklas commutinimui, o ne laisvalaikio pasivažinėjimui
d) prie visų didesnių traukos centrų yra dviračių parkingai su stoginėmis
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąGlušai yra tie, kurie išrankioja razinas iš Amserdamo pyrago, jas sukišą į šūdo gabalą ir jiems tai atrodo kaip pyragas, kurį galima valgyti.
Žiemą dviračiu įmanoma važinėti ir važinėjama jei:
a) dvirtakiai pastoviai valomi nuo sniego
b) ant gatvių nepilama druska
c) yra tankus dvirtakių tinklas commutinimui, o ne laisvalaikio pasivažinėjimui
d) prie visų didesnių traukos centrų yra dviračių parkingai su stoginėmis
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Mūsų sąlygomis be druskos ant dvirtakių nesigaus užtikrinti saugaus eismo. Valyk kiek nori, kartais vistiek bus plikledis.
Comment
-
Čia jau offtopic'as nuo temos, bet negaliu sutikti su komentarais, kad dviračiai Vilniuje galimi tik vasaros metu. Viskas priklauso nuo požiūrio.
Pagal mane, važiavimas dviračiu žiemą sudėtingas tik tada, kai:
- Iš vakaro itin daug prisninga
- Šlapdriba arba tirpsta senas sniegas, dėl ko pasidariusi sniego košė
- Plikledis
Tai paskaičiuokite, kiek tokių dienų būna per visą žiemos sezoną. Sakyčiau vidutiniškai viena per savaitę.
Pats važiuoju apie 3 km iki darbo vietos 2-3 kartus per savaite su paprastu miesto dviračiu vasarinėmis padangomis. Beveik visas atstumas įveikiamas per šaligatvius, kuriuose būna daug pėščiųjų. Viskas ko reikėjo pasiruošti žiemos sezonui tai tinkamos pirštinės ir kepurė. Kai nedrįstu važiuoti per didelį sniego kiekį ar po nakties būna plikledis tai tą dieną einu pėščiomis ar pavažiuoju su VT. Beje, važiavimas per plikledį išsprendžiamas labai lengvai - sumažini greitį iki pėščiojo pavojingose vietose ar nuokalnėse.
O taip, laukiu komentarų, jog man nereikia užvežti vaikų į darželį (šitos problemos sprendimas yra naujų darželių statymas arti gyvenamosios vietos - blame on VMS), nereikia minti į Šeškinės kalną (vienas iš kandidatų siūlo nemokama pavažiavima VT viena stotele), nereikia važiuoti 10 km iki darbo vietos (ok, šitas argumentas laimi).
Na o susisiekimas su Ministerijų miesteliu iš VT pusės tikrai nėra toks tragiškas, kaip pvz. Teltonikos miestelis.
- 10 patinka
Comment
-
Iš parašymų forume atrodo, kad dviračių turi būti gatvėse kaip Pekine 80-aisiais.
Nes bent 2/3 forumiečių važiuoja dviračiu į darbą.
Realybėje einant dabar (kai sniego nėra ar labai mažai) pėsčiomis 10 km Vilniaus "darbinėmis" gatvėmis realiai sutinki arba nulį dviratininkų, arba kartais pavyksta sutikti kelis entuziastus, kurie ryškiai ne commutina, nes einant toliau matai juos grįžtant.
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
Gerai druską paliekame, o visa kitą juk ne neuroscience?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė gangstarr Rodyti pranešimąČia jau offtopic'as nuo temos, bet negaliu sutikti su komentarais, kad dviračiai Vilniuje galimi tik vasaros metu. Viskas priklauso nuo požiūrio.
- 8 patinka
Comment
-
Ryškėja Ministerijų miestelio Vilniuje kontūrai: šiuolaikiškos darbo vietos ir atviros erdvės visuomenei
https://structum.lt/ryskeja-minister...VurCDLg5sSTxEM
- 4 patinka
Comment
-
Turto bankas rengiasi skelbti architektūrinį-urbanistinį konkursą planuojamo ministerijų miestelio teritorijai ir kviečia vilniečius į apklausą. Apklausos metu surinkti pasiūlymai, miestiečių prioritetai bus įtraukti į bendrą medžiagą, teikiamą architektams.
Gyventojų apklausa internete vyks dvi savaites, vėliau rezultatai apibendrinti ir pridėti prie planuojamo architektūrinio-urbanistinio konkurso medžiagos.
https://turtas.lt/naujienos/turto-ba...stelio-kurimo/
Apklausos nuoroda čia: https://forms.office.com/pages/respo...k5TkRHUUkxQy4u
- 5 patinka
Comment
Comment