Antakalnio terasos nėra Valakampiuose
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nauji daugiabučiai namai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė mki Rodyti pranešimą
Čia kaip eikanamaipilaitėje pirmus kelis namus pastatė su patogiu parkavimu po namais, o kai prasidėjo pirkimo bumas tai sekančius namus štampavo jau be parkingo. Pigiau atvira parkingo aištelė kiemo viduryje plius šalia daugiaukštis atskiras parkingas. Kaip tokiai pilaitei nusprendė tiks ir taip ir buvo teisūs. Viskas išpirkta ir su lauko parkavimaisPost in English - fight censorship!
- 2 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Pirkėjams dažnai nerūpi kad gyvens su automobiliais laiptinėse ir nuliu kiemo infrastruktūros, gal tada išvis štampuojam projektus kaip sovietai.
Comment
-
Parašė Kitas Rodyti pranešimą
Kol bus taip perkama, tol bus taip statoma,.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Kitas Rodyti pranešimą
Kol bus taip perkama, tol bus taip statoma.Paskutinis taisė Lettered; 2021.03.12, 14:22.
- 2 patinka
Comment
-
Apie tendecijas, norus ir situaciją:
Būsto pirkėjai užaugo: prikeptų daugiabučių nebenori, formulę „kuo daugiau ir pigiau“ statytojams teks keisti (lrytas.lt)
Comment
-
Parašė Zygis Rodyti pranešimą
Jei pirkejams nerupi, tai kodel tau rupi? Gi ne tu ten gyvensi. Ekonominis segmentas miesto pakrastyje - ar ten eisi pasivaiksciot laisvu laiku?
Parašė Kitas Rodyti pranešimą
Kol bus taip perkama, tol bus taip statoma, aišku, dar kaina daro didelę įtaką. Man, asmeniškai, gyvenimo pradžiai buvo geresnis variantas tarybiniai daugiabučiai. Prakutus, gali ieškoti "naujos statybos", bet čia aišku kaip kam.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Man rūpi nes aš noriu gyventi normaliame mieste, o ne sovietiniame kaime. Namai gi ne penkmečiui stato kad normalesniems gyventojams įsikrausčius bus sutvarkyta. Ir taip, eisiu, man labiau patinka vaikščioti miegamaisiais rajonais nei centre (man nepatinka minios žmonių).
Kaip Saliamonas minėjo, taip statomas bus kol leidžiama, o apie gyventojų norus ar architektūrinį išsilavinimą jie negalvoja. Statyti infrastruktūrą reikia kokybiškai nes ji taip ir stovės 50+ metų, o kad apkvailinsi kokį žalią pirkėja tai nereiškia kad gerai padarei.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Chatbot Rodyti pranešimą
Fair enough, bet kaip suprantu diskusija prasidėjo nuo Bonavos projekto, kuris bus plėtojamas pievoje šalia vienos judriausių gatvių pačiam miesto gale. Požeminis parkingas tokioje vietoje nerentabilu, tai miestui yra alternatyvos arba toliau auginti tą pievą, arba nuleisti urbanistikos kartelę ir leisti statyti (nesakau, kad viena ar kita alternatyva geresnė). Aš taip pat norėčiau gražesnio ir žmonėms patogesnio miesto, bet pradžiai pasiekim aukštesnį urbaniskos ir infrastruktūros lygį centre. Palyginimai su Burbiškėm ar Antakalniu nėra adekvatūs, nes ten aukštesnis kainų lygis ir kitokie pirkėjų lūkesčiai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na čia mūsų nuomonės ir skiriasi. Jūs manote kad užtenka standartus turėti miesto centre, o aš manau, kad jie turėtu būti taikomi visame mieste vienodai.
Comment
-
Parašė Chatbot Rodyti pranešimąFair enough, bet kaip suprantu diskusija prasidėjo nuo Bonavos projekto, kuris bus plėtojamas pievoje šalia vienos judriausių gatvių pačiam miesto gale. Požeminis parkingas tokioje vietoje nerentabilu, tai miestui yra alternatyvos arba toliau auginti tą pievą, arba nuleisti urbanistikos kartelę ir leisti statyti (nesakau, kad viena ar kita alternatyva geresnė). Aš taip pat norėčiau gražesnio ir žmonėms patogesnio miesto, bet pradžiai pasiekim aukštesnį urbaniskos ir infrastruktūros lygį centre. Palyginimai su Burbiškėm ar Antakalniu nėra adekvatūs, nes ten aukštesnis kainų lygis ir kitokie pirkėjų lūkesčiai.Paskutinis taisė Sula; 2021.03.15, 13:21.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Juolab, kad tas projektas ant pačios Vilniaus ribos. Manau, kad Vilniaus rajonas už 100 m. į šoną taikytų švelnesnius urbanistinius reikalavimus.
Comment
-
Parašė tajus3 Rodyti pranešimą
Na viskas teisingai, bet negi tikrai viena daugiaaukštė (ne požeminė) aikštelė būtų tiek daug brangiau negu tie parkingo laukai?
Priedo, dar reiktų įtikinti gyventojus įsigyti vietas ten.
Bajoruose daugiaaukštė gal 5 metus pustuštė stovėjo...
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Priklauso nuo konstrukcijos, bet, kiek žinau, mažiausiai dešimteriopai brangiau.
Priedo, dar reiktų įtikinti gyventojus įsigyti vietas ten.
Bajoruose daugiaaukštė gal 5 metus pustuštė stovėjo...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kur čia daugiaaukštė stovi tuščia šiais laikais Vilniuje? Kiek žinau, nei pilaitėje, nei fabuose, nei bajoruose jose senai vietų nebėra. Jos buvo tuščios, kol ir aplink laukai tušti stovėjo ir dar tik pirmi daugiabučiai buvo pradėti statyti.
Man atrodo, pagal savivaldybės reikalavimus ten ji ir buvo pastatyta, nes kiemuose ir po namais parkingai visai menki.
Dabar, atvirkščiai, graužiasi, kas nenusipirko tuomet 2 ar net 3 kartus pigiau nei dabar.Paskutinis taisė Sula; 2021.03.15, 14:20.
Comment
-
Jeigu Vilniaus miestas sugriežtins reikalavimus parkavimui, tai projektai persikels į rajoną. Paprasta kaip 2*2. Tai nebent šalies mastu tai spręsti. Iš vienos pusės ekonominio būsto (tiek sena statyba, tiek nauja ekonominė statyba iki šiol) yra pakankamai, jog galima būtų griežtinti kažkokius reikalavimus, bet kur būtent kelti kartelę - žalių erdvių dalis, antžeminio parkavimo parkavimo, architektūros lygis ir pan. Kiekvienas sugriežtinimas pakeltų NT kainas. Taip pat nuosavi namai taptų dar didesnis konkurentas tokiems projektams, kaip Bonavos. Ir aš galvoju, jog daugiabučiai pralaimėtų tą kovą ir miesto pakraštyje mes turėtme tik nuosavų arba sublokuotų namų kvartalus.
Daugiaaukštis antžeminis parkavimas ne tik brangesnis, už tiesiog antžemines aikšteles, bet ir mažiau patogus, nes iš kokio 3 aukšto su pirkiniais ir vežimėliais iki namų grįžti ne super patogu. Bet aišku atsiranda erdvės vaikams, o gal ir bendros erdvės suaugusiems.
Comment
-
Parašė Horn Rodyti pranešimąJeigu Vilniaus miestas sugriežtins reikalavimus parkavimui, tai projektai persikels į rajoną. Paprasta kaip 2*2. Tai nebent šalies mastu tai spręsti. Iš vienos pusės ekonominio būsto (tiek sena statyba, tiek nauja ekonominė statyba iki šiol) yra pakankamai, jog galima būtų griežtinti kažkokius reikalavimus, bet kur būtent kelti kartelę - žalių erdvių dalis, antžeminio parkavimo parkavimo, architektūros lygis ir pan. Kiekvienas sugriežtinimas pakeltų NT kainas. Taip pat nuosavi namai taptų dar didesnis konkurentas tokiems projektams, kaip Bonavos. Ir aš galvoju, jog daugiabučiai pralaimėtų tą kovą ir miesto pakraštyje mes turėtme tik nuosavų arba sublokuotų namų kvartalus.
Daugiaaukštis antžeminis parkavimas ne tik brangesnis, už tiesiog antžemines aikšteles, bet ir mažiau patogus, nes iš kokio 3 aukšto su pirkiniais ir vežimėliais iki namų grįžti ne super patogu. Bet aišku atsiranda erdvės vaikams, o gal ir bendros erdvės suaugusiems.
- 1 patinka
Comment
Comment