Hanneris tokius, bet aukstesnius Rinktines gatvej stato, tai kaip miesto galui gan ok. Jei gera kaina, gal net svarstyciau kaip investicija issinagrinejes detaluji plana
Tokiose vietoje parkavimas ir turi buti aikstese, o ne pozeminis - ekonominis segmentas toli nuo centro.
Hanneris tokius, bet aukstesnius Rinktines gatvej stato, tai kaip miesto galui gan ok. Jei gera kaina, gal net svarstyciau kaip investicija issinagrinejes detaluji plana
Tokiose vietoje parkavimas ir turi buti aikstese, o ne pozeminis - ekonominis segmentas toli nuo centro.
Centro rezidencijoje langai iki grindų o ne sovietiniai/anrekos, nėra parkingo po langais ir yra liftai. Čia bent jau tokie trys maži skirtumai.
Šitame projekte problema su parkingu yra ne dėl to kad jis antžeminis, bet kad jis sklypo centre ir bet koks pėsčiųjų judėjimas vyks per asfaltą tarp suparkuotų mašinų.
O yra ir Vilniuje pavyzdžių kad ne centrinėse vietose įmanomi maži daugiabučiai ir su požeminiu parkingu, ir su liftais, ir su dideliais langais ir visai nebloga architektūra.
Va naujas projektas Lazdynėliuose https://citify.eu/lietaus-g-7/ - irgi keturaukščiai, bet visai kitas lygis.
Kažkaip kai ateina užsienio investuotojai tikiesi kad rodys pavyzdį ir kels kokybinį lygį ir pasidaro pikta kai supranti, kad tiesiog investicija yra pinigų nusirinkimas įkaitintoj rinkoj įdenant minimaliais pastangas. Nu bet gal bent ekonominio segmento dugne Bonava šiek tiek konkurencijos Anrekai atneš - jeigu Bonava už panašią kainą pardavinės su pilna apdaila, tai ir Anrekai reikės siūlyti apdailą arba dar labiau mušti kainas (nebent įvyks stebuklas ir pradės statyti kažką geresnio).
Tokiose vietoje parkavimas ir turi buti aikstese, o ne pozeminis - ekonominis segmentas toli nuo centro.
Kiti vystytojai net ir miesto pakraščiuose parkingus daro požeminius, keista, kad vis dar išlenda tokie projektai kaip iš 1990-2000'ųjų laikų. Dar keisčiau, kaip VMS tokius projektus praleidžia. Panašu šitas vystytojas net Anreką pramuš su savo chruščiovine architektūra ir asfalto laukais aplink namus.
Kiti vystytojai net ir miesto pakraščiuose parkingus daro požeminius, keista, kad vis dar išlenda tokie projektai kaip iš 1990-2000'ųjų laikų. Dar keisčiau, kaip VMS tokius projektus praleidžia. Panašu šitas vystytojas net Anreką pramuš su savo chruščiovine architektūra ir asfalto laukais aplink namus.
Juokingiausia, kad čia yra "tie švedai, kurie atneš skandinavišką kokybę".
O yra ir Vilniuje pavyzdžių kad ne centrinėse vietose įmanomi maži daugiabučiai ir su požeminiu parkingu, ir su liftais, ir su dideliais langais ir visai nebloga architektūra.
Antakalnio terasos, kažkur 6-7 km nuo centro:
Praktiškai visi projektai Burbiškėse, pvz. "Miško Ardai", 7-8km nuo centro:
OK, galima atsikalbinėti, kad Antakalnio terasos lux klasės segmentas, brangi vieta, Valakampiai ir t.t. Bet projektai Burbiškėse parodo, kad galima gerai ir vidutiniam ar net pigesniam kainų segmentui. Tik vystytojui reikia norėti, o VMS - nepraleisti barakinio tipo projektų 2021 m. sostineje.
Kiti vystytojai net ir miesto pakraščiuose parkingus daro požeminius, keista, kad vis dar išlenda tokie projektai kaip iš 1990-2000'ųjų laikų. Dar keisčiau, kaip VMS tokius projektus praleidžia. Panašu šitas vystytojas net Anreką pramuš su savo chruščiovine architektūra ir asfalto laukais aplink namus.
Čia kaip eikanamaipilaitėje pirmus kelis namus pastatė su patogiu parkavimu po namais, o kai prasidėjo pirkimo bumas tai sekančius namus štampavo jau be parkingo. Pigiau atvira parkingo aištelė kiemo viduryje plius šalia daugiaukštis atskiras parkingas. Kaip tokiai pilaitei nusprendė tiks ir taip ir buvo teisūs. Viskas išpirkta ir su lauko parkavimais
Čia kaip eikanamaipilaitėje pirmus kelis namus pastatė su patogiu parkavimu po namais, o kai prasidėjo pirkimo bumas tai sekančius namus štampavo jau be parkingo. Pigiau atvira parkingo aištelė kiemo viduryje plius šalia daugiaukštis atskiras parkingas. Kaip tokiai pilaitei nusprendė tiks ir taip ir buvo teisūs. Viskas išpirkta ir su lauko parkavimais
Reikalas toks, kad savivaldybė galėtų nebeleisti taip taupyti ir statyti atvirų asfalto laukų.
Pirkėjams dažnai nerūpi kad gyvens su automobiliais laiptinėse ir nuliu kiemo infrastruktūros, gal tada išvis štampuojam projektus kaip sovietai.
Kol bus taip perkama, tol bus taip statoma, aišku, dar kaina daro didelę įtaką. Man, asmeniškai, gyvenimo pradžiai buvo geresnis variantas tarybiniai daugiabučiai. Prakutus, gali ieškoti "naujos statybos", bet čia aišku kaip kam.
Aš performuluočiau į - kol bus viskas leidžiama, tol bus statoma. Gyventojai nedisponuoja visa informacija, neturi urbanistikos/architektūros žinių, kad galėtų pilnai vertinti, kas tinkama 2021 m. Europai, o kas ne.
Pirkti daug ką žmonės pirktų, bet kaip ir savaime suprantama, kad neleidžiama pardavinėti naujų dyzelinių automobilių be visokių filtrų, taip turėtų nebebūti leidžiama statyti ir daugiabučių su asfalto laukais po langais. Plius tokių projektų tik vienas kitas rinkoje pasitaiko ir kainoms įtakos nedarytų, tik keli vystytojai mažesnę pelno maržą turėtų ir tiek.
Tokio libertalizmo, koks dabar yra su NT reguliavimu, Europoje jau seniai nėra. Buvo Dikenso laikais, XIX a. viduryje. Jeigu jau norit tokių verslo-valdžios santykių kaip XIX a., tai būkit nuoseklūs. Atsisakykit PC, mob telefonų, automobilių, burgerių, odontologijos, interneto.
Comment