Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nauji daugiabučiai namai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Mano du ikelti renderiai(dugnas) ir tas zalsvas 313 projektas turi po parkingo deze, o naujame jo nera. Kodel bande prakist ta parkingo deze ir kodel aptarinejama sis reikalas.
    Kaip nurodoma „Kenova Asset Management“ VŽ pateiktame komentare, šioje teritorijoje ketinama investuoti 35 mln. Eur. Kodėl pasirinkta rekonstrukcija, o ne nauja statyba, bendrovė žada atsakyti antradienį.
    „Likusios 75 automobilių stovėjimo vietos numatomos kaimyniniame sklype Kareivių g. 14, pasirašius sklypo savininkų susitarimą“

    Plačiau: https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...#ixzz5oUHsotVk
    Susidaro ispudis, kad truksta parkavimo vietu ir bando jas kazkaip apeiti.
    Paskutinis taisė Milwaukee; 2019.05.20, 20:40.

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      Manau, kad dabartinis pasirinktas variantas ten tikrai geras. Premium būsto ten niekas nepirktų (buvo keli pasiūlymai high-end), o tokie sueis. Duos labai daug indėlio tai teritorijai, galbūt išsivalys ir kiti šiukšlynai.
      O galima argumentų kodėl jis ten tikrai geras, kodėl ir tokie sueis ir kodėl niekas nepirktų ten geresnės architektūros būsto (tai nereiškia, kad jis būtų brangesnis, pirmam projekte medžiagos galėjo būt tokios pat, tik buvo įdomesni tūriai ir sprendimai)?

      Comment


        Parašė ttttt Rodyti pranešimą

        O galima argumentų kodėl jis ten tikrai geras, kodėl ir tokie sueis ir kodėl niekas nepirktų ten geresnės architektūros būsto (tai nereiškia, kad jis būtų brangesnis, pirmam projekte medžiagos galėjo būt tokios pat, tik buvo įdomesni tūriai ir sprendimai)?
        Bene visuose čia parodytuose projektuose tūriai yra 98% vienodi. Tai nelabai aišku ką tu turi omenyje.

        Comment


          Visumoj, nei projektuotojas, nei vystytojas nera Mabiltos lygio.
          VAS ir Naujaja Rivjera iskepe
          http://www.vas.lt/architektura/gyven...u-g/index.html
          O Faktorovicius BARANO vilai nusamde PLH
          https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...u-kompleksas#4

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą

            Bene visuose čia parodytuose projektuose tūriai yra 98% vienodi. Tai nelabai aišku ką tu turi omenyje.
            Aš kalbu apie vieną pirmų šios vietos projektų, kuris buvo tikrai 98% geresnis ir įdomesnis nei ši piguva, nors medžiagos buvo praktiškai tokios pat, tai reiškia, kad ir kainos būtų maždaug tokios pat. Kažkodėl dabar negaliu jo rast nei google nei forume, nors forume jau apie jį diskutavome.

            Comment


              Atmintis neapgavo/ DO ARCHITECTS
              http://www.doarchitects.lt/#/multi-r...ius-lithuania/

              Comment


                Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                Aš kalbu apie vieną pirmų šios vietos projektų, kuris buvo tikrai 98% geresnis ir įdomesnis nei ši piguva, nors medžiagos buvo praktiškai tokios pat, tai reiškia, kad ir kainos būtų maždaug tokios pat. Kažkodėl dabar negaliu jo rast nei google nei forume, nors forume jau apie jį diskutavome.
                Jeigu kalbame apie tą patį, tai ten nelabai panašu buvo net į vidutinį segmentą. Be abejo rinkčiausi aną, bet aplinka ir vieta IMO tikrai nėra tokiam segmentui skirta.

                EDIT: Kol rašiau, Milwaukee įdėjo.

                EDIT 2: Įdomu, kad ir Do Architects projekte yra antžeminis daugiaaukštis parkingas. Labai jau statytojas nenorėjo kažko kastis žemyn. Mano spėjimas toks: rinkosi tarp antžeminio parkingo ir naujos statybos bei požeminio parkingo ir rekonstrukcijos. Rekonstrukcija jiems dabar leidžia energetinę klasę daryt B, naujos turbūt privalėtų A+ spaust. Gal net ir parkingams vietos mažiau galima daryt jei rekonstruojama. Ne?
                Paskutinis taisė Creatium; 2019.05.20, 22:00.

                Comment


                  ^^ sitas variantas daug geresnis negu tas kuri bando statyti. Manau kad sito nepasirinko nes neatitinka Lietuvos stiliaus ir neiterpe antzieminio parkingo prie gatves.

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                    Jeigu kalbame apie tą patį, tai ten nelabai panašu buvo net į vidutinį segmentą. Be abejo rinkčiausi aną, bet aplinka ir vieta IMO tikrai nėra tokiam segmentui skirta.

                    EDIT: Kol rašiau, Milwaukee įdėjo.

                    EDIT 2: Įdomu, kad ir Do Architects projekte yra antžeminis daugiaaukštis parkingas. Labai jau statytojas nenorėjo kažko kastis žemyn. Mano spėjimas toks: rinkosi tarp antžeminio parkingo ir naujos statybos bei požeminio parkingo ir rekonstrukcijos. Rekonstrukcija jiems dabar leidžia energetinę klasę daryt B, naujos turbūt privalėtų A+ spaust. Gal net ir parkingams vietos mažiau galima daryt jei rekonstruojama. Ne?
                    Taip, būtent apie šitą ir kalbėjau (ačiū Milwaukee), bet vistiek nesuprantu to "segmentavimo", tą prasmę, koks būtų skirtumas apart žymiai geresnės architektūros? Kuo šitas pagal kainą skirtųsi nuo dabartinio? Juk aišku, kad tai būtų pastatyta iš tokių pat medžiagų, kaip ir https://citify.eu/b23/ ar https://citify.eu/namu-pynes/, bet dėl vietos kainos būtų mažesnės...

                    Comment


                      Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                      Taip, būtent apie šitą ir kalbėjau (ačiū Milwaukee), bet vistiek nesuprantu to "segmentavimo", tą prasmę, koks būtų skirtumas apart žymiai geresnės architektūros? Kuo šitas pagal kainą skirtųsi nuo dabartinio? Juk aišku, kad tai būtų pastatyta iš tokių pat medžiagų, kaip ir https://citify.eu/b23/ ar https://citify.eu/namu-pynes/, bet dėl vietos kainos būtų mažesnės...
                      Na, kažkokia priežastis kodėl nepasirinko ano varianto yra. Net neabejoju, kad arch. konkursą organizavęs statytojas nori geresnio projekto.

                      Comment


                        Do architects darbe labai graziai suzaidzia skirtingi auksciai ir parkingo nebuvimas palei gatve. Is vienos puses - tai ir keturios 9-aukstes baltos dezutes, bet skoningai prijungus mazesnius namukus gauna labai jaukus kvartalelis ir negali sakyt, kad jame butu maziau telpa. Tikrai, keistas sprendimas pasirinkti VAS projekta. Jie net parkingo buda puikiai uzmaskavo.

                        Comment


                          Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
                          Do architects darbe labai graziai suzaidzia skirtingi auksciai ir parkingo nebuvimas palei gatve. Is vienos puses - tai ir keturios 9-aukstes baltos dezutes, bet skoningai prijungus mazesnius namukus gauna labai jaukus kvartalelis ir negali sakyt, kad jame butu maziau telpa. Tikrai, keistas sprendimas pasirinkti VAS projekta. Jie net parkingo buda puikiai uzmaskavo.
                          Nes, manau, pasirinktam projekte galima dar papildomai maksimaliai sutaupyt ir dar labiau jį papigint medžiagų pasirinkimu, o šituo mes grįžtame prie jau daug kartų apkalbėtos temos - "kam daryt daugiau, jeigu durneliai vistiek viską išpirks?"

                          Comment


                            DO Architects projekte parkingas palei gatvę yra, tik jame nėra mašinų.

                            Comment


                              Viena didžiausių visų šių naujų projektų bėda yra didelis tankumas ir aukštingumas.

                              Į Vilnių pažiūrėjus iš viršaus vienos pievos ir krūmynai, nereikia būti urbanistu jog suprastum, kad siekiant plėtoti ir gerinti infrastruktūrą miestą reikia tankinti.

                              Bet optimalus tankis Vilniui yra pastatai iki 5 aukštų. Skirtingai nei dabar, 9 aukštų dėžės viduryje laukų. Paimkim Trinapolį, būtų išėjusi puiki gyvenvietė 8 mažaukštės statybos namų po 4 aukštus su puikiausia kvartalo infrastruktūra.

                              Bet kol kišenėse švilpauja vėjai ir toliau sieksime Maskvos megapolio pavyzdžiu.
                              ​​​​​
                              Aviate, navigate, communicate

                              Comment


                                Bet vieta ten visai negyvenimui, ypač palei verkių g, na nebent+ jei dirbi autobusų parke. Jau net perkunkiemyje jaukiau. Do architektų irgi ne stebuklai projektas, bet+, kad net pirmam aukšte(realiai antras) bus galima gyventi ramiai, ten vieta nuošali ir tokie nelabai elementai trinasi. Toks variantas, mano nuomone, geriausias, nes pozeminis brangu + pirmi aukstai ant zemes, o cia turi izoliuota kabanti kiema ir masina po stogu. Na bet turbut suprato, kad prie dabartines pasiulos sunkiai pakonkuruos su tokia vieta... Tai va bus ale rekonstrukcija... Nei apie parkingus galvok ir klase zemesne

                                Comment


                                  Visai įdomus straipsnis apie Korius ir panašius projektus: https://www.15min.lt/verslas/naujien...us-973-1146524

                                  Butus „viešbučiuose“, poilsio paskirties namuose, dirbtuvėse Vilniaus gyventojams pardavę nesąžiningi statytojai rėmė savivaldybę pinigais, o ši dabar ketina atleisti tų butų gyventojus nuo nekilnojamojo turto mokesčio. Svarstoma, ar negalėjo būti slaptas susitarimas tarp miesto valdančiųjų ir nesąžiningų statytojų.

                                  Comment


                                    Man tai visai ne gaila, tokių pirkėjų. Nes arba jie nusispjovė į tai ką perka arba neskaitė notarinės sutarties.

                                    Tiek vienu, tiek antru atveju yra patys kalti ir jokių nuolaidų čia būti negali.

                                    Būtų labai nesąžininga, jei savivaldybė įteisintų, tai kas neteisėtą. Tokie veiksmai diskredituoja pačią savivaldą, taip pat turėtų patraukti konkurencijos tarybos dėmesį.
                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                      Man tai visai ne gaila, tokių pirkėjų. Nes arba jie nusispjovė į tai ką perka arba neskaitė notarinės sutarties.

                                      Tiek vienu, tiek antru atveju yra patys kalti ir jokių nuolaidų čia būti negali.

                                      Būtų labai nesąžininga, jei savivaldybė įteisintų, tai kas neteisėtą. Tokie veiksmai diskredituoja pačią savivaldą, taip pat turėtų patraukti konkurencijos tarybos dėmesį.
                                      Būtent. Labai nuvylė šitas savivaldybės sprendimas. Kažkaip tikėjaus daugiau iš Šimašiaus. Naivus ir kvailas dar
                                      Lietuva visiems.

                                      Comment


                                        "Vagia, bet daro". Stabilumas. Nuoseklumas.

                                        Comment


                                          Nereikėtų taip lengva ranka svaidytis pareiškimais, kad „neteisėta“. Neteisėtais dalykais rūpinasi statybos inspekcija, kuri šiuo klausimu neturi ką spręsti. „Tokių objektų statytojai neprivalėjo statyti vaikų žaidimo aikštelių, tiesti kelių, asfaltuoti parkingų, nereikėjo investuoti į garso izoliaciją“, rašoma straipsnyje. Neprivalėjo, o ar taip ir darė ? Didelė dalis vystytojų šita įstatymo spraga (?) naudojosi norėdami ne prastesnius butus pastatyti, o siekdami išvengti nežmoniškai ilgų detaliojo plano procedūrų, keičiant žemės paskirtį iš komercinės į gyvenamają. O kad Koriai yra šūdas, tai visi ir taip žinom, nereikia vienu blogu pavyzdžiu pridenginėti visos plačios temos

                                          Comment

                                          Working...
                                          X