Na ir dėl šios raudonos detalės pastatas iškart geriau atrodo nei kiti, iš visų keturių pusių turintys tik tą vienintelę gelsvai pilką purviną bei baisią spalvą.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nauji daugiabučiai namai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąTamsta su logika gal susipykęs ar kaip? Lyginam palyginamus daiktus o ne pliką betoną su dažyta siena.
Neperdažyta 40 metų siena blogai, taip? Abu su tuo sutiksim. Mano nuomone neperdažyta raudona siena vis vien atrodys geriau nei 40 metų neperdažyta pilka siena.
Comment
-
Tai vat kalbant apie Karoliniskes sitie vienos spalvos intarpai yra OK. Originali paneliu smelio spalva ir raudona netgi yra is vienos paletes (popsovai aiskinant), dabar pripaise kai kur pilkai palei pamatus, bet cia jau naujai dazyta. Todel si raudona spalva neatrodo kaip svetimkūnis ir naturaliai isilieja i bendra vaizda. Jeigu panelinius daugiabucius pradet dazyt skirtingom spalvom (dali ryskiai geltona, kita dali pvz melsva) kaip cia kai kas siulo, bus tragedija.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąJeigu panelinius daugiabucius pradet dazyt skirtingom spalvom (dali ryskiai geltona, kita dali pvz melsva) kaip cia kai kas siulo, bus tragedija.
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąPrie ko cia isvis slavai? Slavai buvo jusu argumentas, neva per daug spalvos=slavai.
Mano argumentas paprastas-jei nera architekturos, tai bent negailekit spalvos.
Parodyk tu man tuos UK pilkus namus kurie yra prastos architekturos, pilki ir atrodo gerai.
Comment
-
Tik pasidalinau forume apylinkių nuotraukomis prie mokyklos, tai jau investicijos plaukia... Nusiunčiau pastabas:
1. Įrenkite ne tik pensininkų treniruoklius, bet ir rimtesnius – standartinį dviejų skirtingų aukščių skersinį ir lygiagretes. Tai yra 2 baziniai privalomi treniruokliai (teigiu iš patirties).
2. Ar tas šviesoforas būtinas D kategorijos dviejų juostų pamažinto greičio gatvėje? Šalia platindami gyvenamąją gatvę ir suteikdami mašinoms "žalią šviesą" tik skatinsite didesnį išvystomą automobilių greitį. Nesaugu, nes ramioje gatvėje pėstieji vistiek kerta gatvę kur patogiau. Geriau įrenkit prailgintą granitinių raštuotų plytelių perėją, kad automobilių greitį minimizuoti, bet, kad jis nenutrūktų ir nesikauptų išmetamųjų dujų užterštumas aplinkiniams gyventojams bei naujakuriams. Gatvės dalis šalia naujo namo atrodytų draugiškesnė pėstiesiems, tad norėtųsi vakarietiškesnio polėkio šioje vietoje, o ne palikti sovietmetį. Granitas kainuos truputį brangiau, bet sukursite vertę ne tik vystomam projektui, bet ir sau kaip architektų biurui. Plotas ten gi miniatiūrinis, o gyvenimo kokybę bei vaizdą pro langą pirkėjams užtikrinsite pavyzdingą.
3. Iš Taikos g. pusės numatėte platinti gatvę įrengiant parkavimo vietas. Nekiškite ten taip giliai į naujai projektuojamą kišenę. Gatvėje toje vietoje ir taip parkuojami automobiliai, tad geriau įrenkite ne asfaltbetonio dangą platindami gatvę (sovietiniu stiliumi), o išklokite labiau statinėms apkrovoms tinkama medžiaga – betoninėmis trinkelėmis. Nepristumkite parkavimo juostos prie pat esančio šaligatvio, bet palikite tarpą esančiai žolei pakeisti į "korį" (pageidautina į ilgaamžiškesnį betoninį, o ne plastikinį), pro kurį augtų žolytė, bet būtų tinkama praeiti pėsčiajam išlipusiam iš transporto priemonės. Priminsiu, jog pagal pateiktą brėžinį Justiniškės patenka į teritoriją, kurioje vystant projektus, turite atsižvelgti ir kompensuoti žaliąsias erdves. Čia puiki proga pasireikšti.
4. Įrengiant suplanuotas viešas parkavimo vietas numatykite jas paženklinti kelio ženklinimu.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 3 patinka
Comment
-
/\ O aš tokias, panašias:
Savivaldybės išduotose projektavimo sąlygose 3 punkte nurodoma, kad ties projektuojamo daugiabučio sklypu turi būti įrengtos stovėjimo vietos palei Taikos g. Jūsų pateiktame svarstyti projekte šios stovėjimo vietos įrengiamos už gatvės važiuojamosios dalies. Kodėl? Primenu, kad Taikos g. - tai D kategorijos gatvė. Šiuo metu ties šia vieta gatvės plotis yra net 11 metrų (2 eismo juostos po 5.5 metro), o tai pažeidžia STR reikalavimus. Todėl teikiu šiuos du pasiūlymus ir prašau į juos atsižvelgti:
1. Minėtoje vietoje, kur projektuojamos auto stovėjimo vietos, siaurinti važiuojamąją dalį ir būtent susiaurintoje vietoje įrengti reikalaujamas stovėjimo vietas. Prisegu brėžinį pavyzdį. Susiaurintą dalį rekomenduotina išgrįsti trinkelėmis, taupant lėšas galima palikti ir asfaltą. Susiaurinus gatvę bus pasiektas ir kitas teigiamas aspektas: sumažės automobilių greitis, o būsimiems namo gyventojams taps lengviau išvažiuoti iš kiemo.
2. Ties projektuojama nauja šviesoforine dviračių ir pėsčiųjų perėja taipogi prašau siaurinti gatvę. Šioje vietoje gatvės plotis yra ~10 metrų (2 juostos po 5 metrus), o tai taip pat neatitinka reikalavimų. Siaurinti siūlau nuo esančios VT stotelės iki dešiniau esančio kito įvažiavimo į kiemus. Susiaurinus gatvę iki 6 metrų (t.y. 2 eismo juost po 3 metrus - kaip to reikalauja STR) visa perėja taps saugesnė pėstiesiems ir jiems reikės trumpesnio žalios šviesos signalo, todėl automobiliams reikės trumpiau stovėti prie raudonos.
- 5 patinka
Comment
-
Inspiruotas Creatium, parašiau papildomą laišką dėl gatvės siaurinimo ir kreivinimo. Pagal BP ar darnaus judumo planą ta gatvė turėtų ateityje virsti į 30 km/h zoną. Dabar ten ženklas 40 km/h.
Keista pati projektuotojų logika, patys pateikė brėžinį, su numatyta dviračių trasa (turkio punktyras), bet ją blokuoja su projektuojamu parkingu, ateity nepaliekant pakankamai vietos (būtų kaip Žvejų g. ir dar tektų medžius kirst):
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 2 patinka
Comment
-
Šalia Tauro kalno pradėti gyvenamųjų namų projekto „Matau Vilnių“ statybos darbai
Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/verslas...atybos-darbai/
Comment
-
Prašome nedėti plikų nuorodų. Bent jau tiek reikėjo:
Sostinės Aludarių gatvėje, buvusios „Tauro“ alaus daryklos teritorijoje, pradedami „Matau Vilnių“ gyvenamųjų namų statybos darbai. Pirmojo darbų etapo metu iš viso planuojama pastatyti 3 – „Pilies“, „Upės“ ir „Tilto“ – namus su 92 butais, iš kurių atsivers vaizdinga istorinio ir šiandieninio miesto centro panorama. Projektą turtingą istoriją turinčioje sostinės vietoje įgyvendina statybų ir darnios nekilnojamojo turto plėtros bendrovė „YIT Kausta“.
- 1 patinka
Comment
-
Noriu parodyt, kaip susigulėjo daugiabutis šalia Karolinos Maximos. Parkingas aišku depresiją varo, bet džiugu, kaip užsipildė komercinės patalpos: kepyklėlė-kavinukė, konditerijos krautuvė, kebabinė, maistas išsinešimui, grožio salonas, rūbų parduotuvė ir dar dvi su mažyliais susijusios parduotuvėlės ar paslaugos, plius dar kažkas. Tiesa, iš gatvės pusės nepatikrinau.
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Niekas ten ne okey. Jau matau bent 3 balkonu uzstiklinimu variantus. Kaip? Tai ko nepatikrinot is gatves puses? Visiskai nereikalingas slaitas kuriame taip ir neisaugo zole. O kaip vaiku zaidimu aikstele ikista du metrai nuo namo sienos? Aukstingumas turejo buti 2-3 aukstais zemesnis, bet "susigulejo" ir 7aukstis? Infrastrukturos padaryta 0, kiemo nera, tiesiog ikista deze tarp parkingo ir gatves. Nauja statyba turi prideti vertes ir kokybes gyvenimui rajone, o iki siol manau kad be sio pastato cia buvo geriau.
- 2 patinka
Comment
-
Įdomu, kodėl projektų kūrėjai nepagalvoja apie kokį nors standartinį balkonų stiklinimą? Arba kodėl tiesiog by default visų neužstiklina? Juk lietuviai yra patologiniai balkonų stiklintojai. Turbūt ir Eifelio bokštą ar kokią nors Gizos piramidę įstiklintų, jei tik kas leistų.
Pats daugiabutis Koraluose, beje, padarytas blogai integravimo į aplinką prasme. Kai kurios komercinės patalpos, esančios gatvės pusėje, yra prieinamos tik iš to baisaus parkingo, bet ne iš pačios gatvės. Kažkoks WTF. Nepaisant to ten kažkaip veikia komercija ir netgi geriausias Vilniuje vietnamietiškas restoranas
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąĮdomu, kodėl projektų kūrėjai nepagalvoja apie kokį nors standartinį balkonų stiklinimą? Arba kodėl tiesiog by default visų neužstiklina? Juk lietuviai yra patologiniai balkonų stiklintojai. Turbūt ir Eifelio bokštą ar kokią nors Gizos piramidę įstiklintų, jei tik kas leistų.
Comment
Comment