Iš pradžių norisi dėti pliusą už balkonus, tačiau čia pat suvoki, kad neužilgo bus kas antras įstiklintas baltais plastikiniais rėmais ir šiurpulys nupurto. Galėjo iš karto kokias aliuminio-stiklo konstrukcijas sumontuoti.
Mano akiai proporcijos geros. Arčiau nesinorėtų - gatvė užgrūsta atrodytų. Reiktų tuomet gal mažinti aukštingumą ar perskirti į du pastatus.
Kad arčiau nėra galimybių. Jau ir taip pastatas ~2,5 m nuo važiuojamosios dalies krašto.
Mano akimis šis atstumas labai normalus. Tikrai ne tokiose vietose statyti namus už ~ 50 m nuo gatvės, kad tarp jos ir namo būtų numindžiotos pievos, arba dar baisiau - stovėjimo aikštelė.
Kad arčiau nėra galimybių. Jau ir taip pastatas ~2,5 m nuo važiuojamosios dalies krašto.
Mano akimis šis atstumas labai normalus. Tikrai ne tokiose vietose statyti namus už ~ 50 m nuo gatvės, kad tarp jos ir namo būtų numindžiotos pievos, arba dar baisiau - stovėjimo aikštelė.
Turint omeny, kad gatvė neturi JOKIO šaligatvio ar dviračių tako (vietomis net kelkraščio – vienoj pusėj upės šlaitas, kitoj - sklypų tvoros, eiti kartais tenka važiuojamąja dalimi), o pačioje joje vos gali apsilenkti du automobiliai, bent 10 atstumas būtų pageidautinas saugiam eismui. Man asmeniškai tai viena iš absurdiškiausių gatvių Vilniuje. Tarsi asfaltuotas keliukas sodų bendrijoje tarp sklypų, kai galėjo būti normali gatvė.
Turint omeny, kad gatvė neturi JOKIO šaligatvio ar dviračių tako (vietomis net kelkraščio – vienoj pusėj upės šlaitas, kitoj - sklypų tvoros, eiti kartais tenka važiuojamąja dalimi), o pačioje joje vos gali apsilenkti du automobiliai, bent 10 atstumas būtų pageidautinas saugiam eismui. Man asmeniškai tai viena iš absurdiškiausių gatvių Vilniuje. Tarsi asfaltuotas keliukas sodų bendrijoje tarp sklypų, kai galėjo būti normali gatvė.
>Vienpusio eismo gatvė su pėsčiųjų/dviračių juostomis?
Turint omeny, kad gatvė neturi JOKIO šaligatvio ar dviračių tako (vietomis net kelkraščio – vienoj pusėj upės šlaitas, kitoj - sklypų tvoros, eiti kartais tenka važiuojamąja dalimi), o pačioje joje vos gali apsilenkti du automobiliai, bent 10 atstumas būtų pageidautinas saugiam eismui. Man asmeniškai tai viena iš absurdiškiausių gatvių Vilniuje. Tarsi asfaltuotas keliukas sodų bendrijoje tarp sklypų, kai galėjo būti normali gatvė.
Siaip visa Vileisio gatve yra gyvenamoji zona, kurioje max. greitis 20 km/h ir pirmenybe pries transporto priemones turi pestieji.
Turint omeny, kad gatvė neturi JOKIO šaligatvio ar dviračių tako (vietomis net kelkraščio – vienoj pusėj upės šlaitas, kitoj - sklypų tvoros, eiti kartais tenka važiuojamąja dalimi), o pačioje joje vos gali apsilenkti du automobiliai, bent 10 atstumas būtų pageidautinas saugiam eismui. Man asmeniškai tai viena iš absurdiškiausių gatvių Vilniuje. Tarsi asfaltuotas keliukas sodų bendrijoje tarp sklypų, kai galėjo būti normali gatvė.
Reikia manyti, kad tarpe tarp pastato ir važiuojamosios dalies bus įrengtas šaligatvis, o ne užsodinta kokiais nors krūmais. Ir jeigu gatvė priskiriama ramaus eismo zonoms (gyvenamoji zona), tuomet dviračių takų nėra ko įrenginėti, o dviračių eismas turi vykti ta pačia važiuojamąja dalimi. Ten tik labai trūksta inžinerinių eismo saugumo priemonių (t.y. visos gatvės rekonstravimo), kad gatvės profilis ir atitiktų jos funkcinę paskirtį - ramaus eismo, gyvenamoji zona.
Siaip visa Vileisio gatve yra gyvenamoji zona, kurioje max. greitis 20 km/h ir pirmenybe pries transporto priemones turi pestieji.
Na taip, Vilniuje nemažai tokių vietų, kur gatvė yra gyvenamoji zona su 20 km/h. Bet iš visų jų tas ženklas turbūt realiai veikia gal tik Pilies gatvėj. Senamiestyje, pavyzdžiui, neretai matau, kaip gyvenamojoj zonoj ir po 80 km/h pralekia. Nevaikštau tiek daug Vileišio g., bet kai ten einu, jaučiuos nesaugiai. Ar šito ženklo pastatymas reiškia, kad šaligatvis / pėsčiųjų takas nereikalingi ir pėstieji gali ramiai eiti gatve kartu su pralekiančiais automobiliais? Man tas aklas ženklų kaišiojimas atrodo tik kaip paprasčiausias atsisakymas spręsti problemas, ir tiek.
Comment