Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nauji daugiabučiai namai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Savo sukurtas nesibaigiantis ciklas, nes masinos naudojimo atsisakyt be tvirtos viesojo transporto sistemos nesulauksim, o apie gelezinkelini transporta Vilniuje kalbeti yra baustinas nusikaltimas. Gaunasi toksai ciklas kur pripazystama problema, apie ja kalbama, bet neesant iseiciai, tiesiog giliau kasamas grabas.

    Comment


      Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
      Savo sukurtas nesibaigiantis ciklas, nes masinos naudojimo atsisakyt be tvirtos viesojo transporto sistemos nesulauksim, o apie gelezinkelini transporta Vilniuje kalbeti yra baustinas nusikaltimas. Gaunasi toksai ciklas kur pripazystama problema, apie ja kalbama, bet neesant iseiciai, tiesiog giliau kasamas grabas.
      Jo, nes vesim metro i lazdynelius, kur kelis km traukinys vaziuos po visokiais miskais iki civilizacijos. Tikrai puikiai atsipirks paimdamas is galines lazdyneliu stoteles po 10 zmoniu kas pusvalandi piko metu. Tikrai gaila, kad neimanoma lazdyneliuose ir kituose uzkampio rajonuose turet efektyviai kursuojanciu autobusu ir butina tiesti gelezinkeli, nes kitaip niekaip.

      Comment


        Parašė evaldas22 Rodyti pranešimą
        Gaila, kad Vilnius ir po 30 nepriklausomybes metų eina Maskvos, Minsko keliu. Vakarų Europoje antžeminius parkingus kiemuose naikina ir kiemus atiduoda žmonių gerbuviui ir naujų kvartalų taip nebestato jau gana senai. O pas mus, kaip NVS šalyse, už lango mašinų jūra. Liūdna.
        Šiaip tai neina, dauguma naujų projektų (tiek gyvenamųjų, tiek komercinių) parkingus turi tik po žeme, čia tik vienas kitas toks pasitaiko visiškai ekonominis, kur visas parkingas kieme ant žemės, labiau išimtys iš bendro konteksto nei tendencija. Beje, ta pati tendencija ateina jau ir į NVS šalis, kur auto prioritetą keičia prioritetas pėstiesiems.
        Flickr

        Comment


          Parašė Zygis Rodyti pranešimą

          Jo, nes vesim metro i lazdynelius, kur kelis km traukinys vaziuos po visokiais miskais iki civilizacijos. Tikrai puikiai atsipirks paimdamas is galines lazdyneliu stoteles po 10 zmoniu kas pusvalandi piko metu. Tikrai gaila, kad neimanoma lazdyneliuose ir kituose uzkampio rajonuose turet efektyviai kursuojanciu autobusu ir butina tiesti gelezinkeli, nes kitaip niekaip.
          Jo, as konkreciai apie lazdynelius kalbu, nes nei vienas is didziausiu Vilniaus rajonu tokios problemos neturi. Ta prasme... jus suprantat kad mum dar toli iki to kad VT infrastrukturos projektai butu statomi tiesiogiai biznio tikslais? Is 60 metro sistemu Europoje abejojiu ar daug kurios atsipirko konkreciai is keleiviu bilietu o ne is platesniu ekonominiu pasekmiu ne tik palei linijos trasa, bet viso miesto masteliu...
          Paskutinis taisė kasparas.v; 2020.04.07, 03:17.

          Comment


            kažkaip parkavimo vietos pasirodė siaurokos.
            Kaunas yra Kaunas

            Comment


              Parašė Zygis Rodyti pranešimą

              Jo, nes vesim metro i lazdynelius, kur kelis km traukinys vaziuos po visokiais miskais iki civilizacijos. Tikrai puikiai atsipirks paimdamas is galines lazdyneliu stoteles po 10 zmoniu kas pusvalandi piko metu. Tikrai gaila, kad neimanoma lazdyneliuose ir kituose uzkampio rajonuose turet efektyviai kursuojanciu autobusu ir butina tiesti gelezinkeli, nes kitaip niekaip.
              Aš dar galėčiau papildyti, jog net ir autobusai būtent šiuo kvartalu yra sudėtingas atvejis, nes "kilpa" 49, 55, 69, 116 būtų sąlygų pagerinimas šiems naujakuriams, bet jos psichologiškai pablogintų maršrutą kvartalo prie ligoninės gyventojams.

              Comment


                Viršuliškių stogai. Kol kas didesnio judesio nėra, bet yra parinktas tech. prižiūrėtojas, kabo statybų lenta. Tai matyt, kad tikrai judės.





                https://citify.eu/virsuliskiu-stogai/

                Comment


                  Trinapolio namai. 1 etape liko 14 butu is 120+. Daug jau ir gyvenamu yra. Pabaigta ir atrodo geriau nei Avulio Zalgirio stadionas ar puse Snipiskiu projektu:
                  Click image for larger version  Name:	IMG_20200408_190020.jpg Views:	1 Size:	264.6 KB ID:	1794882 Click image for larger version  Name:	IMG_20200408_190147.jpg Views:	1 Size:	303.9 KB ID:	1794883 Click image for larger version  Name:	IMG_20200408_190432.jpg Views:	1 Size:	277.4 KB ID:	1794885
                  Click image for larger version

Name:	image_97751.jpg
Views:	357
Size:	285,9 kB
ID:	1794884
                  Kas del antro etapo - nesu tikras, bet man regis sustojo statybos, nes kranai nejuda, veiksmo nesimato
                  Click image for larger version  Name:	IMG_20200408_190351.jpg Views:	1 Size:	253.5 KB ID:	1794881

                  Comment


                    Manau galim įvest naują standartą komentuojant naujus daugiabučius geriau už Avulio plytų parką Žalgirio stadione, arba lygu plytų parkui.

                    Aišku neigiamoje skalėje galime sutikti Imobiliaris(Koriai, Grandas ir t.t.) bei Arneka. Vis dėl to teisingumo dėlei, čia ne kita skalė, o kita demencija jau.
                    ​​​​​​
                    Aviate, navigate, communicate

                    Comment


                      Aišku neigiamoje skalėje galime sutikti Imobiliaris(Koriai, Grandas ir t.t.) bei Arneka. Vis dėl to teisingumo dėlei, čia ne kita skalė, o kita demencija jau.
                      ​​​​​​
                      Čia tikrai jau ne kita dimensija, o vystytojų demencija.
                      Paskutinis taisė digital; 2020.04.09, 11:21.

                      Comment


                        "Matau Vilnių" pabaigė antro etapo statybas, įrenginėja. Neužmačiau ar trečiam pradėjo kast.

                        Comment


                          Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
                          Savo sukurtas nesibaigiantis ciklas, nes masinos naudojimo atsisakyt be tvirtos viesojo transporto sistemos nesulauksim, o apie gelezinkelini transporta Vilniuje kalbeti yra baustinas nusikaltimas. Gaunasi toksai ciklas kur pripazystama problema, apie ja kalbama, bet neesant iseiciai, tiesiog giliau kasamas grabas.
                          Bet vakarų europoje mašinų skaičius dar didesnis (mašinų kiekis tukstnčiui gyventojų), tik kiemai geriau projektuojami. Pvz vokietijoje vienu metu buvo mada vietoj auto aikštelių padaryti pėsčiųjų aikštes ir po jomis padaryti požeminį parkingą. Automobilių nesimato, bet ant šaligatvio statyti irgi nereikia esant vietos po žeme. Čia ne automobilių kiekio problema, o projektuotojų/projekto užsakytojų mastymas.

                          Comment


                            Mano ziniom, sitie kranai nesisuka. Objektas sustabdytas, prie to prisidejes bankas. Bent jau siai dienai situacija tokia.

                            Comment


                              sad. Suprantama, kad dabar pardavimai sustoję, bet pirmas etapas tai gerai parsidavinėjo. Reik tikėtis, kad neilgam stos.

                              Comment


                                Anreka paleido Rygos namus į pardavimą. Leičių kiemas - 2 aukštai. Na ir šiaip, Anreka. Jie yra pigumo etalonas, į kurį po truputėlį bando lygiuotis Hanner ir Lithome
                                http://www.naujasbustas.lt/lt/nauji/...s-vilnius.html

                                Click image for larger version

Name:	vilnius-justiniskes-rygos-g-3-kambariu.jpg
Views:	140
Size:	211,8 kB
ID:	1795197 Click image for larger version

Name:	vilnius-justiniskes-rygos-g-3-kambariuf.jpg
Views:	115
Size:	203,1 kB
ID:	1795198 Click image for larger version

Name:	vilnius-justiniskes-rygos-g-3-kambariuq.jpg
Views:	433
Size:	360,0 kB
ID:	1795199

                                Comment


                                  Jie architektui už projektą turbūt moka tik tiek, kiek atsieina kampiniuose štampuose pakeisti adresą.
                                  Nors šiaip iš statytojo/gen. rangovo perspektyvos, taip statyti labai patogu. Pvz. dėl langų skambina gamintojams:
                                  -Žiūrėk, Algi, reikia langų 60 vnt. Nu žinai tokių pačių kaip ir pernai, bei užpernai užsakinėjom. Viskas tas pats, tik adresas pristatymo kitas.

                                  Analogiškai ir su fasadininkais ir kitais. Nereikia nei projektų derinti, ruošti DP, nei technologinių kortelių ruoštis. Meistrui pasakai užsakovas Anreka ir jau iš atminties gali fasadą nudažyt be brėžinio, bei langus pagaminti su reikalingu dalinimu

                                  Comment


                                    man regis Anreka atsiskaito ne pinigais, o butais, t.y. duoda tau butą ir daryk su juo ką nori. Čia pusiau bajeris, pusiau rimtai

                                    Comment


                                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                      Jie architektui už projektą turbūt moka tik tiek, kiek atsieina kampiniuose štampuose pakeisti adresą.
                                      Nors šiaip iš statytojo/gen. rangovo perspektyvos, taip statyti labai patogu. Pvz. dėl langų skambina gamintojams:
                                      -Žiūrėk, Algi, reikia langų 60 vnt. Nu žinai tokių pačių kaip ir pernai, bei užpernai užsakinėjom. Viskas tas pats, tik adresas pristatymo kitas.

                                      Analogiškai ir su fasadininkais ir kitais. Nereikia nei projektų derinti, ruošti DP, nei technologinių kortelių ruoštis. Meistrui pasakai užsakovas Anreka ir jau iš atminties gali fasadą nudažyt be brėžinio, bei langus pagaminti su reikalingu dalinimu
                                      Oi kažin ar Anrekos galima būtų leisti langus į gamybą iš brėžinių. Angų nukypimai spėju didesni, nei 30mm.

                                      Comment


                                        Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                                        man regis Anreka atsiskaito ne pinigais, o butais, t.y. duoda tau butą ir daryk su juo ką nori. Čia pusiau bajeris, pusiau rimtai
                                        Tikrai ne bajeris ir taip daro ne vien Anreka.

                                        Comment


                                          Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                                          Anreka paleido Rygos namus į pardavimą. Leičių kiemas - 2 aukštai. Na ir šiaip, Anreka. Jie yra pigumo etalonas, į kurį po truputėlį bando lygiuotis Hanner ir Lithome
                                          http://www.naujasbustas.lt/lt/nauji/...s-vilnius.html
                                          Ant kiek reik nekęst miesto, kad ne šiaip tokį šūdą statytum, bet dar ir keliose skirtingose vietose...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X