Čia turbūt ir problema, kad pernelyg daug "nieko keisto" nematančių, kai užmiestyje statomi Minsko stiliaus mnogaetažiniai kolchozai vietoj priemiesčio tipo gyvenviečių, kaip likusioje Europoje. Kas turbūt paaiškina, kodėl Vilnius yra blogaiusiai (ne)suplanuotas miestas Europoje.
Jei jau lygini su Minsku, tai geria paziurek Varlamovo video apie Piteri, gal lengviau suprast bus, kas yra total blogis, kokie projektai, kokiais atstumais siuvami prie kokiu keliuku ir prie kokios 'infrastrukturos'. Sitas projektas - tai tikras rojus
Jei jau lygini su Minsku, tai geria paziurek Varlamovo video apie Piteri, gal lengviau suprast bus, kas yra total blogis, kokie projektai, kokiais atstumais siuvami prie kokiu keliuku ir prie kokios 'infrastrukturos'. Sitas projektas - tai tikras rojus
Pažiūrėsiu. Bet ir taip aišku, kad Vilnius yra vandalizuojamas tokiais projektais. Niekur kitur civilizuotoje Europoje nedaroma tokia praktika - statyti didelius daugiabučius praktiškai už miesto. Tokioje lokacijoje tokiu atstumu nuo miesto turėtų būti privačių namų kvartalai, o ne sugrūsti 9 aukštų blokai. Čia grynai pagal durniausias Sovietmečio arba Minsko tradicijas.
Pažiūrėsiu. Bet ir taip aišku, kad Vilnius yra vandalizuojamas tokiais projektais. Niekur kitur civilizuotoje Europoje nedaroma tokia praktika - statyti didelius daugiabučius praktiškai už miesto. Tokioje lokacijoje tokiu atstumu nuo miesto turėtų būti privačių namų kvartalai, o ne sugrūsti 9 aukštų blokai. Čia grynai pagal durniausias Sovietmečio arba Minsko tradicijas.
Nuo katderos 8km. Kaip ir Pilaite. Kodel uz miesto? Zverynai, Uzupiai, Senamiesciai atpuola. Nera taip, kad .. stai prasom, 30 sklypu, rinkites, puikiom kainom Visi arti centro, visi dideli, visi neturintys kliuciu statyboms, visur iki 9-to auksto galima uzkelt Snipiskese iki 9-to auksto pakele, tai net ir sitam forume purslautoju atsirado
Nuo katderos 8km. Kaip ir Pilaite. Kodel uz miesto? Zverynai, Uzupiai, Senamiesciai atpuola. Nera taip, kad .. stai prasom, 30 sklypu, rinkites, puikiom kainom Visi arti centro, visi dideli, visi neturintys kliuciu statyboms, visur iki 9-to auksto galima uzkelt Snipiskese iki 9-to auksto pakele, tai net ir sitam forume purslautoju atsirado
Daugiau putojamasi dėl Šnipiškių ne dėl to, kad iki 9 aukštų užkėlė, o dėl to kad neužkelia iki 30
Pažiūrėsiu. Bet ir taip aišku, kad Vilnius yra vandalizuojamas tokiais projektais. Niekur kitur civilizuotoje Europoje nedaroma tokia praktika - statyti didelius daugiabučius praktiškai už miesto. Tokioje lokacijoje tokiu atstumu nuo miesto turėtų būti privačių namų kvartalai, o ne sugrūsti 9 aukštų blokai. Čia grynai pagal durniausias Sovietmečio arba Minsko tradicijas.
Stato daug kur irgi panašiose vietoje miesto pakraštyje, tik aišku ten infrastruktūra normali ne kaip perkūnkiemyje, kur nei parkingų normalių, nei darželio, nei dviračių takų ir pan. Net viršutinio asfalto dangos ten nebuvo daug metų... Čia viskas atrodo vakarietiškai, parkingas požeminis, aplinka bus sutvarkyta, įrengtos laisvalaikio zonos, dviračių, pėsčiųjų takai sujungti su miesto, šalia darželis, VT, prekybos centras.
Atkreipkit dėmesį, tose foto matosi bėginis VT. Įdomu, kaip į darbą važiuos to Santariškių Perkūnkiemio gyventojai?
Visiškai netinka lyginti miestus su puikia infrastruktūra ir VT su miestu, kuriame VT praktiškai nėra, o infrastruktūra neadekvati.
Atkreipkit dėmesį, tose foto matosi bėginis VT. Įdomu, kaip į darbą važiuos to Santariškių Perkūnkiemio gyventojai?
Visiškai netinka lyginti miestus su puikia infrastruktūra ir VT su miestu, kuriame VT praktiškai nėra, o infrastruktūra neadekvati.
Tai ten irgi VT stotelė su kas 10 min, važiuojančiu autobusu, o geresnio VT priemonės Vilniuje kol kas nėra, tai ar pilaitė, ar santariškės ar koks pavilnys, nėra jokio skirtumo kol kas, kur gyventi. Beje, nuo santariškių iki centro automobiliu 10-15 min., turbūt pats greičiausiais maršrutas lyginant visus miesto pakraščius.
Atkreipkit dėmesį, tose foto matosi bėginis VT. Įdomu, kaip į darbą važiuos to Santariškių Perkūnkiemio gyventojai?
Visiškai netinka lyginti miestus su puikia infrastruktūra ir VT su miestu, kuriame VT praktiškai nėra, o infrastruktūra neadekvati.
Bet atrodo kaip pigus kartonkiemis Bent jau is oro Ir dvylikaauksciu pritvota
Tai ten irgi VT stotelė su kas 10 min, važiuojančiu autobusu, o geresnio VT priemonės Vilniuje kol kas nėra, tai ar pilaitė, ar santariškės ar koks pavilnys, nėra jokio skirtumo kol kas, kur gyventi. Beje, nuo santariškių iki centro automobiliu 10-15 min., turbūt pats greičiausiais maršrutas lyginant visus miesto pakraščius.
O kodėl būtent 8 ryto? Važiuok 7 ar 9 ir bus 15 min. Nors dabar vasarą ir 8 ryto 15 min. Beje, Andriulis yra rašęs, jog Vilniuje kamščių nėra, todėl turbūt ir pats patogiai gyvena pavilnyje, o ne kur nors centre.
O kodėl būtent 8 ryto? Važiuok 7 ar 9 ir bus 15 min. Nors dabar vasarą ir 8 ryto 15 min. Beje, Andriulis yra rašęs, jog Vilniuje kamščių nėra, todėl turbūt ir pats patogiai gyvena pavilnyje, o ne kur nors centre.
Vilnius yra blogai suplanuotas. Daromi visiškai neadekvatūs sprendimai, nėra normalaus VT. Ir šitas yra tik vienas iš labai daugelio labai blogų pavyzdžių.
Tie žmonės vaižinės į darbą 8 ryto, kaip ir Pilaitės, Perkūnkiemio ir visų kitų nutolusių rajonų gyventojai. Kam teisinti absurdą?
Vilnius yra blogai suplanuotas. Daromi visiškai neadekvatūs sprendimai, nėra normalaus VT. Ir šitas yra tik vienas iš labai daugelio labai blogų pavyzdžių.
Tie žmonės vaižinės į darbą 8 ryto, kaip ir Pilaitės, Perkūnkiemio ir visų kitų nutolusių rajonų gyventojai. Kam teisinti absurdą?
Salyginai nebrangus bustas, arti stoteles, aplinkkeliai, salia miskeliai. Va ir atsakymas. Ka tik su senu draugu kalbejau, kuris uzmiesty gyvena ir turi nama/3 vaikus. Atsakymas jo paprastas - ieskaus buto miesto centre, nes gaila brangaus laiko. Nors name jau 10m gyvena. Tokiu tik dauges su laiku, atitinkamai didejant kamsciams(o jie tikrai nemazes). Jo ir zmonos darbovietes centre.
Salyginai nebrangus bustas, arti stoteles, aplinkkeliai, salia miskeliai. Va ir atsakymas. Ka tik su senu draugu kalbejau, kuris uzmiesty gyvena ir turi nama/3 vaikus. Atsakymas jo paprastas - ieskaus buto miesto centre, nes gaila brangaus laiko. Nors name jau 10m gyvena. Tokiu tik dauges su laiku, atitinkamai didejant kamsciams(o jie tikrai nemazes). Jo ir zmonos darbovietes centre.
Taip, bet jie turi tam lesu. Ir sakyciau velniskai daug. Todel 80-90sqm buta paimt kur nors Rinktines gatvej nera problema. Manau, mazai kas priestarautu issikeisti buta fabuose i buta pvz Zveryne. Bet viska lemia money, money.
Salyginai nebrangus bustas, arti stoteles, aplinkkeliai, salia miskeliai. Va ir atsakymas. Ka tik su senu draugu kalbejau, kuris uzmiesty gyvena ir turi nama/3 vaikus. Atsakymas jo paprastas - ieskaus buto miesto centre, nes gaila brangaus laiko. Nors name jau 10m gyvena. Tokiu tik dauges su laiku, atitinkamai didejant kamsciams(o jie tikrai nemazes). Jo ir zmonos darbovietes centre.
Nemaža dalis santariškėse, bajoruose gyvenančių žmonių dirba santariškių klinikose, visorių technologijų centruose, visokiuose molėtų plente esančiuose gamyklose kaip Brolis Semiconductors, Valentis, Sicor Biotech ir pan. Taip, kad ne visi važiuoja į centrą, o ten kasdien nevažinėjantiems čia ideali vieta atsižvelgiant į kainą, aplinką, infrastruktūrą. Beje, su paspirtuku nuo santariškių iki centro 20-25 min. bet kuriuo paros metu.
Taip, bet jie turi tam lesu. Ir sakyciau velniskai daug. Todel 80-90sqm buta paimt kur nors Rinktines gatvej nera problema. Manau, mazai kas priestarautu issikeisti buta fabuose i buta pvz Zveryne. Bet viska lemia money, money.
4 kamb. 80-90 kv. butas netoli centro kainuoja apie 200k Eur, tai čia reikia abiem šeimos nariams uždirbti kažkur po du vidutinius Vilniaus atlyginimus, kad susitaupyti pradiniam įnašui ir gauti paskolą su įrengimu. Vat ir atsakymas, kodėl žmonės perka kotedžus ar didesnius butus ne tik žvėryne ar užupyje, bet ir pilaitėje ir visoriuose.
Tie žmonės vaižinės į darbą 8 ryto, kaip ir Pilaitės, Perkūnkiemio ir visų kitų nutolusių rajonų gyventojai. Kam teisinti absurdą?
Tie žmonės tegu ir važinėja į centra 8 ryto, ir tegu tokie kvartalai statosi, tiesiog turi būti tramvajus ar koks kitas viešojo transporto sprendimas, kuris didelius kiekius žmonių gali greitai pervežti. Didžiajai miesto daliai važinėti į darbą centre asmeniniais automobiliais 8 ryto nėra jokio tinkamo sprendimo, o visi gyventi aplink darbovietę irgi negali. Mano nuomone sprendimas turi būti patogios viešojo transporto linijos tose vietose, kur leidžiama vystyti aukštesnę ir tankesnę naują statybą.
Comment