/\ O aš tokias, panašias:
Savivaldybės išduotose projektavimo sąlygose 3 punkte nurodoma, kad ties projektuojamo daugiabučio sklypu turi būti įrengtos stovėjimo vietos palei Taikos g. Jūsų pateiktame svarstyti projekte šios stovėjimo vietos įrengiamos už gatvės važiuojamosios dalies. Kodėl? Primenu, kad Taikos g. - tai D kategorijos gatvė. Šiuo metu ties šia vieta gatvės plotis yra net 11 metrų (2 eismo juostos po 5.5 metro), o tai pažeidžia STR reikalavimus. Todėl teikiu šiuos du pasiūlymus ir prašau į juos atsižvelgti:
1. Minėtoje vietoje, kur projektuojamos auto stovėjimo vietos, siaurinti važiuojamąją dalį ir būtent susiaurintoje vietoje įrengti reikalaujamas stovėjimo vietas. Prisegu brėžinį pavyzdį. Susiaurintą dalį rekomenduotina išgrįsti trinkelėmis, taupant lėšas galima palikti ir asfaltą. Susiaurinus gatvę bus pasiektas ir kitas teigiamas aspektas: sumažės automobilių greitis, o būsimiems namo gyventojams taps lengviau išvažiuoti iš kiemo.

2. Ties projektuojama nauja šviesoforine dviračių ir pėsčiųjų perėja taipogi prašau siaurinti gatvę. Šioje vietoje gatvės plotis yra ~10 metrų (2 juostos po 5 metrus), o tai taip pat neatitinka reikalavimų. Siaurinti siūlau nuo esančios VT stotelės iki dešiniau esančio kito įvažiavimo į kiemus. Susiaurinus gatvę iki 6 metrų (t.y. 2 eismo juost po 3 metrus - kaip to reikalauja STR) visa perėja taps saugesnė pėstiesiems ir jiems reikės trumpesnio žalios šviesos signalo, todėl automobiliams reikės trumpiau stovėti prie raudonos.
Savivaldybės išduotose projektavimo sąlygose 3 punkte nurodoma, kad ties projektuojamo daugiabučio sklypu turi būti įrengtos stovėjimo vietos palei Taikos g. Jūsų pateiktame svarstyti projekte šios stovėjimo vietos įrengiamos už gatvės važiuojamosios dalies. Kodėl? Primenu, kad Taikos g. - tai D kategorijos gatvė. Šiuo metu ties šia vieta gatvės plotis yra net 11 metrų (2 eismo juostos po 5.5 metro), o tai pažeidžia STR reikalavimus. Todėl teikiu šiuos du pasiūlymus ir prašau į juos atsižvelgti:
1. Minėtoje vietoje, kur projektuojamos auto stovėjimo vietos, siaurinti važiuojamąją dalį ir būtent susiaurintoje vietoje įrengti reikalaujamas stovėjimo vietas. Prisegu brėžinį pavyzdį. Susiaurintą dalį rekomenduotina išgrįsti trinkelėmis, taupant lėšas galima palikti ir asfaltą. Susiaurinus gatvę bus pasiektas ir kitas teigiamas aspektas: sumažės automobilių greitis, o būsimiems namo gyventojams taps lengviau išvažiuoti iš kiemo.
2. Ties projektuojama nauja šviesoforine dviračių ir pėsčiųjų perėja taipogi prašau siaurinti gatvę. Šioje vietoje gatvės plotis yra ~10 metrų (2 juostos po 5 metrus), o tai taip pat neatitinka reikalavimų. Siaurinti siūlau nuo esančios VT stotelės iki dešiniau esančio kito įvažiavimo į kiemus. Susiaurinus gatvę iki 6 metrų (t.y. 2 eismo juost po 3 metrus - kaip to reikalauja STR) visa perėja taps saugesnė pėstiesiems ir jiems reikės trumpesnio žalios šviesos signalo, todėl automobiliams reikės trumpiau stovėti prie raudonos.
Comment