Visai neblogai. Kalvarijų gatvei to labai trūksta. Dar vietoj tos trobos kažką pastatyt + medį nukirst + troleibusų laidus panaikint + šaligatviai ir apšvietimo stulptai. Ir pradės atrodyt kaip miestas
Visai neblogai. Kalvarijų gatvei to labai trūksta. Dar vietoj tos trobos kažką pastatyt + medį nukirst + troleibusų laidus panaikint + šaligatviai ir apšvietimo stulptai. Ir pradės atrodyt kaip miestas
Įdomu kaip su pačiu Žalgirio - Kalvarijų g. kampu kur kitos bakūžės stovi (kur laikrodžių taisykla). Atsimenu seniau matęs esu irgi vizualizacijas su daugiabučiu ar tai kažkokiu kelių aukštų pastatu.
Visai neblogai. Kalvarijų gatvei to labai trūksta. Dar vietoj tos trobos kažką pastatyt + medį nukirst + troleibusų laidus panaikint + šaligatviai ir apšvietimo stulptai. Ir pradės atrodyt kaip miestas
Taip, Kalvarijų g. pati baisiausia tarp pagrindinių miesto gatvių vedančių link centro, gal kai nebeliks trobų šalia gatvės bus galima ir pačią gatvę atnaujint, padaryt dviračių takus, tvarkingus želdinius ir pan. Dabar ja važiuojant jautiesi ne kaip Europos sostinėje, o Sibiro provincijoje.
Visai nieko būtų Šnipiškių rajonas, jei gyventų ne varguoliai ir medinukai bei keliai nuo pagrindų stovėtų naujai sutvarkyti. Galėtų tapti senovinio priemiesčio išvaizdos pasiturinčių žmonių rajonu. Aišku, čia kas būtų jeigu būtų, tai tik paprasčiausia drambliuko svajonė.
P. s. troleibusai yra viena mažiausiai miestą teršiančių transporto priemonių, geriau jau jų nenaikintų, o plėstų linijų tinklą.
Taip, Kalvarijų g. pati baisiausia tarp pagrindinių miesto gatvių vedančių link centro, gal kai nebeliks trobų šalia gatvės bus galima ir pačią gatvę atnaujint, padaryt dviračių takus, tvarkingus želdinius ir pan. Dabar ja važiuojant jautiesi ne kaip Europos sostinėje, o Sibiro provincijoje.
Sutinku, kad gal ir yra kažkiek protinga laukti, kol kuo daugiau Kalvarijų gatvės apsistatys naujais pastatais tam, kad nereikėtų naujų šaligatvių kas kart perklojinėti ir pan. Tačiau turi būti rastas kažkkas aukso viduriukas, nes atnaujinta Kalvarijų gatvė būtų tuo pačiu ir investicijų ir naujų projektų joje paskatinimas. Taip kad tikiuos 2-4 m. perspektyvoj Kalvarijų gatvės rekonstrukcijos
P. s. troleibusai yra viena mažiausiai miestą teršiančių transporto priemonių, geriau jau jų nenaikintų, o plėstų linijų tinklą.
Tai galbūt ir verta palaukti su Kalvarijų gatvės rekonstrukcija tol, kol elektrobusai paims viršų prieš troleibusus, nes ta troleibusų trasą rekonstruoti ir šiaip gatvę rekonstruoti taikant prie tų troleibusinių stulpų parametrų būtų kiek neprotinga. Bet čia tam ne vieta aptarinėt
Tai galbūt ir verta palaukti su Kalvarijų gatvės rekonstrukcija tol, kol elektrobusai paims viršų prieš troleibusus, nes ta troleibusų trasą rekonstruoti ir šiaip gatvę rekonstruoti taikant prie tų troleibusinių stulpų parametrų būtų kiek neprotinga. Bet čia tam ne vieta aptarinėt
Niekas troleibusų tinklo neplės ir neatnaujins, palaidotas reikalas. Neabejoju, kad su laiku KT liks mažiau ir mažiau. Pirmas buvo 13, ateity „kris“, veikiausiai, 6, 10 ir 17 maršrutai – reprezentacinis kelias nuo oro uosto bei Kalvarijų (rekonstrukcijai), Kareivių, Lizdeikos g. – viena iš ilgesnių vientisų KT atkarpų. Tam turbūt net nereiks laukt elektrobusų – pakeis autobusais.
Visai nieko būtų Šnipiškių rajonas, jei gyventų ne varguoliai ir medinukai bei keliai nuo pagrindų stovėtų naujai sutvarkyti. Galėtų tapti senovinio priemiesčio išvaizdos pasiturinčių žmonių rajonu. Aišku, čia kas būtų jeigu būtų, tai tik paprasčiausia drambliuko svajonė.
P. s. troleibusai yra viena mažiausiai miestą teršiančių transporto priemonių, geriau jau jų nenaikintų, o plėstų linijų tinklą.
Aš irgi labai neigiamai žiūrėjau į troleibusų naikinimą, dėl ekologinių aspektų, bet kai protingi dėdės šitame forume išaiškino, kad jie bus keičiami elektriniais autobusais, tai nusiraminau.
Visai neblogai. Kalvarijų gatvei to labai trūksta. Dar vietoj tos trobos kažką pastatyt + medį nukirst + troleibusų laidus panaikint + šaligatviai ir apšvietimo stulptai. Ir pradės atrodyt kaip miestas
Nu tą trobą.... tai va jei va jei kaip reikia šalinti. Šiaip įdomu kas imsis statyt ir pardavinėt šį reikalą, žinot gal kas?
Tiesa, elektroniniame laiške buvo minimas Laurynas Mituzas, kuris pristatytas kaip bendrovės konsultantas, tačiau susisiekus jis tikino, kad su projektu „Koriai“ jis nesusijęs. „Nesu su jais susijęs ir nelabai žinau, ką jums pasakyti“, – teigė L.Mituzas.
na, bent jau su pirmuoju Korių projektu jis buvo labai susijęs ir įsiminiau jį labai labai gerai. paklausus, ar iš tikrųjų bus toks fasadas, koks buvo vizualizacijose, gavau atsakymą, kad neaišku, o ir "juk ne lauke, o bute gyvensi, fasado nematysi, tai ko tau taip rūpi tas fasadas". taip pat, paprašius techninio pastato ir buto aprašymų, buvo atsakyta, kad "nėra čia ką dabar žiūrėti, kole neperki, kai pirksi, tada ir paskaitysi". ir, galiausiai, paprašius preliminarios sutarties pavyzdžio, buvo pateikta nenuasmeninta, kito pirkėjo sutartis.
jau nekalbant apie tai, susitikome tik iš trečio karto, nes į susitikimą žmogus du kartus pavėlavo, ir prašė palaukti po valandą.
nuo tada, man labai įdomu pasekti, kaip jiems sekasi su jų projektais ir jų pardavimu
Sekasi jiem gerai, paleidzia siek tiek zemesnem kainom ir visad parduoda. Aisku visiskiem rinkos naujokam, kurie nesidomi ka ir is ko perka. Bet tokiu dar daug. Kol teisesauga nesiims ju, tol megeju pirkeju visada atras.
Comment