Butų dydžiai energetinės A klasės „Neries arduose“ patenkins pačius įvairiausius poreikius – nuo ekonominės klasės kompaktiškų 35 kv. m. studijų iki erdvių 107 kv. m. dydžio apartamentų. Visi butai, nepriklausomai nuo jų dydžio, turės erdvias, nuo 15 iki 32 kv. m. ploto terasas ir balkonus, kylančius virš žemės tarsi skirtingi miško ardai. Butų vieno kvadratinio metro kainos svyruos nuo 1.720 iki 2.450 eurų.
jau iškart galima įtarti, kad bus maklės su paskirtimi
Manau, kad tame "šabakštyne" netruks butų išpirkti, ypač kas nori ramybės ir gražios gamtos aplink.
Bet iki ten privažiuoti, tai kryžiaus keliai. Reikia tikėtis, kad išasfaltuos keliuką, nes dabar ten paprastas žvyrkelis. Aplink nemažai ir individualių namų, šunys kaip kaime loja (prieš 10 metų dar ir gaidžius esu girdėjęs. Čia rimtai). O, kad gamta graži - nesiginčys manau nei vienas. Visas tas draustinis yra puiki vieta poilsiui ar šiaip pasivaikščioti. Bet vat su Vingio parku, kaip rašo Verslo Savaitė, tai kiek sudėtingiau, nesvarbu, kad jį matysi pro langus, norint papulti reikės daryti bjaurų ratą per Lazdynų tiltą, o jei dar dviračiu, tai išvis...
Bet iki ten privažiuoti, tai kryžiaus keliai. Reikia tikėtis, kad išasfaltuos keliuką, nes dabar ten paprastas žvyrkelis. Aplink nemažai ir individualių namų, šunys kaip kaime loja (prieš 10 metų dar ir gaidžius esu girdėjęs. Čia rimtai). O, kad gamta graži - nesiginčys manau nei vienas. Visas tas draustinis yra puiki vieta poilsiui ar šiaip pasivaikščioti. Bet vat su Vingio parku, kaip rašo Verslo Savaitė, tai kiek sudėtingiau, nesvarbu, kad jį matysi pro langus, norint papulti reikės daryti bjaurų ratą per Lazdynų tiltą, o jei dar dviračiu, tai išvis...
Taip, už tokią kainą geriau ne lazdynuose butą pirkti, o žvėryne, kur yra visa infrastruktūra, gera kaiminystė, lengvai pasiekiamas Vingio parkas arba pats centras.
Bet iki ten privažiuoti, tai kryžiaus keliai. Reikia tikėtis, kad išasfaltuos keliuką, nes dabar ten paprastas žvyrkelis. Aplink nemažai ir individualių namų, šunys kaip kaime loja (prieš 10 metų dar ir gaidžius esu girdėjęs. Čia rimtai). O, kad gamta graži - nesiginčys manau nei vienas. Visas tas draustinis yra puiki vieta poilsiui ar šiaip pasivaikščioti. Bet vat su Vingio parku, kaip rašo Verslo Savaitė, tai kiek sudėtingiau, nesvarbu, kad jį matysi pro langus, norint papulti reikės daryti bjaurų ratą per Lazdynų tiltą, o jei dar dviračiu, tai išvis...
Norėjau rašyti, kaži ar buvo bent kokie reikalavimai privažiavimą sutvarkyti, ar tuos pačius laiptus į Lazdynus. Šiaip bendrai paėmus vieta ir aplinka nėra tragiška tik pamiršta ir tvarkos ten reikia. Žolė kad būtų nupjauta nors kartą, ar kokie krūmai pagenėti nesu matęs, nors ten yra ir normalių peščiųjų takų išasfaltuota ir pan.
Jei tiltą pastatys, ar takus nuties palei nerį susisiekimas dviračiu bus idealus.
Taip, už tokią kainą geriau ne lazdynuose butą pirkti, o žvėryne, kur yra visa infrastruktūra, gera kaiminystė, lengvai pasiekiamas Vingio parkas arba pats centras.
O žveryne +- panašiai ramioje vietoje, blindžių, ar latvių g. dabar kokius nors projektus stato?
Bet iki ten privažiuoti, tai kryžiaus keliai. Reikia tikėtis, kad išasfaltuos keliuką, nes dabar ten paprastas žvyrkelis. Aplink nemažai ir individualių namų, šunys kaip kaime loja (prieš 10 metų dar ir gaidžius esu girdėjęs. Čia rimtai). O, kad gamta graži - nesiginčys manau nei vienas. Visas tas draustinis yra puiki vieta poilsiui ar šiaip pasivaikščioti. Bet vat su Vingio parku, kaip rašo Verslo Savaitė, tai kiek sudėtingiau, nesvarbu, kad jį matysi pro langus, norint papulti reikės daryti bjaurų ratą per Lazdynų tiltą, o jei dar dviračiu, tai išvis...
Nieko ten baisaus nėra, tik keliukas žiauriai siauras - reiktų platinti. Laiptai iki Lazdynų visai netoli - tiesiai į vaikų darželį, tik kad išdaužyta ten viskas.
Reklamose nusišnekama, aišku, kaip visada. Jie ten kada nors dviračiais važiavo į Žvėryną?
Citata:
Parašė Lettered:
Taip, už tokią kainą geriau ne lazdynuose butą pirkti, o žvėryne, kur yra visa infrastruktūra, gera kaiminystė, lengvai pasiekiamas Vingio parkas arba pats centras.
k0fis:
O žveryne +- panašiai ramioje vietoje, blindžių, ar latvių g. dabar kokius nors projektus stato?
Žvėryne jokiose ramiose vietose ne tik, kad nestato, bet ir kainos Žvėryno Simfonijos (ne gyvenamoji paskirtis) bent tūkstančiu didesnės.
Reikalas tame, kad, užuot išplatinus Vileišio g. ir nutiesus ten sovietmečius suplanuotą Antakalnio apinkkelį iki Nemenčinės plento, po nepriklausomybės atgavimo ten buvo pristatyta privačių namų ir daugiabučių. Ir nei išplatinimo, nei šaligatvių anei dviračių takų, nei jungties su Nemenčinės pl. ar bent Antakalnio g.
Reikalas tame, kad, užuot išplatinus Vileišio g. ir nutiesus ten sovietmečius suplanuotą Antakalnio apinkkelį iki Nemenčinės plento, po nepriklausomybės atgavimo ten buvo pristatyta privačių namų ir daugiabučių. Ir nei išplatinimo, nei šaligatvių anei dviračių takų, nei jungties su Nemenčinės pl. ar bent Antakalnio g.
Ten ne platinti reikia, o kaip tik siaurinti, pvz. paliekant tik vieną juostą viena kryptimi, ir padarant normalų pėsčiųjų/dviračių takus. Beto reiktų pačią krantinę sutvarkyti ir "atiduoti" žmonėms, o ne automobiliams, panašiai kaip padaryta ties žirmūnais. Dabar net nejauku ten važiuoti su auto, kai reikia kaip kėglius apvažinėti pėsčiuosius, dviratininkus, o jų ten tikrai nemažai.
Ten ne platinti reikia, o kaip tik siaurinti, pvz. paliekant tik vieną juostą viena kryptimi, ir padarant normalų pėsčiųjų/dviračių takus. Beto reiktų pačią krantinę sutvarkyti ir "atiduoti" žmonėms, o ne automobiliams, panašiai kaip padaryta ties žirmūnais. Dabar net nejauku ten važiuoti su auto, kai reikia kaip kėglius apvažinėti pėsčiuosius, dviratininkus, o jų ten tikrai nemažai.
Na taip, dabar jau nebėra kas daryti, kai pristatyta namų ir vietos jokiai infrastruktūrai nepalikta.
Nesuprantu, kodėl negalima padaryti kokių jaukių terasų ant to upės skardžio. Nuostabi vieta tokiems dalykams. Dabar svarbu pastatėm, aplinką kažkiek patvarkėm ir gerai.
Ten ne platinti reikia, o kaip tik siaurinti, pvz. paliekant tik vieną juostą viena kryptimi, ir padarant normalų pėsčiųjų/dviračių takus. Beto reiktų pačią krantinę sutvarkyti ir "atiduoti" žmonėms, o ne automobiliams, panašiai kaip padaryta ties žirmūnais. Dabar net nejauku ten važiuoti su auto, kai reikia kaip kėglius apvažinėti pėsčiuosius, dviratininkus, o jų ten tikrai nemažai.
Ten yra "kompromisas" padarytas - visa Vileišio gatvė yra "gyvenamoji zona", kur pėstieji ir dviratininkai turi pirmenybę prieš automobilius. Žinoma faktiškai automobilių vairuotojai "gyvenamosios zonos" reikalavimų nepaiso, bet formaliai judesys atliktas.
Comment