FB visgi yra Korių kažkokia nauja paskyra, juokinga, nes teigiama neva yra likę tik keletas laisvų būtų juose, nors pačiame tinklapyje būtų kiek tik nori laisvų rodo. Taip ir dėl kitų etapų kažkas čiulbama.
Sveiki. Pirmas statybų etapas jau baigtas, pasiūloje dar turime keletą butų. Antrojo etapo statybų pabaiga numatoma 2015 IV ketvirtį. Dėl detalesnės butų arba brėžinių apžiūros prašome susisiekti nurodytais kontaktais.
FB visgi yra Korių kažkokia nauja paskyra, juokinga, nes teigiama neva yra likę tik keletas laisvų būtų juose, nors pačiame tinklapyje būtų kiek tik nori laisvų rodo. Taip ir dėl kitų etapų kažkas čiulbama.
ištikro tai gaila tų kas ten įsigyjo butus
Bet kad labai blogai yra nemanau pagal kaina, o dar kokie trūkumai be fasado, ir aplinkos?
Sutinku, kad statybos kokybė nebloga ir net nėra ko lyginti su perkūnkiemiu ar šiaurės miesteliu, bet architektūros 0, net sovietiniai daugiabučiai įdomesni, net nekalbant apie naujus daugiabučius kaiminystėje pilaitėje.
Kuo šiauės miestelio kokybė prasta? Gal ir yra keletas pastatų statyti trupalaikių firmų, bet didžioji dalis yra kokybiški.
Savaime suprantama kad karkasas dar niekada nebuvo gražus.
Kalbu ne apie karkasa, o apie jo dydi. Neretai tenka apsilankyti Kijeve ir butent ten yra uzstatytas istisas rajonas griozdiskais 30 aukstu, daugiabuciais, kurie net nauji pastatyti atrodo siaubingai. Taigi butent taip pasijutau pravaziuodamas pro Fabijoniskiu loze arba dabartini Granda.
Kalbu ne apie karkasa, o apie jo dydi. Neretai tenka apsilankyti Kijeve ir butent ten yra uzstatytas istisas rajonas griozdiskais 30 aukstu, daugiabuciais, kurie net nauji pastatyti atrodo siaubingai. Taigi butent taip pasijutau pravaziuodamas pro Fabijoniskiu loze arba dabartini Granda.
Kiek juokinga net skaityt, kai net tokiuose miestuose, kaip Praha ar net Paryžius ištisi rajonai tokie. Milijoniniuose miestuose miegamieji rajonai tokie deja, bet yra.
Kiek juokinga net skaityt, kai net tokiuose miestuose, kaip Praha ar net Paryžius ištisi rajonai tokie. Milijoniniuose miestuose miegamieji rajonai tokie deja, bet yra.
Kodėl deja? Didmiestyje turėtų dominuoti aukšti daugiabučiai, ypač tokiam retai apgyvendintam miestui kaip Vilnius labai gerai, jog intensyvinamas užstatymas mieste, o ne toliau plečiamas miestas į užmiesčio laukus. Nemanau, kad pvz. Londonas labai patogus miestas gyventi, kai į darbą reikia važinėti didelius atstumus ir kelias valandas sugaišti. Nors net ir ten dabar labai daug vykdoma dongoraižių projektų, susiprato.
Kodėl deja? Didmiestyje turėtų dominuoti aukšti daugiabučiai, ypač tokiam retai apgyvendintam miestui kaip Vilnius labai gerai, jog intensyvinamas užstatymas mieste, o ne toliau plečiamas miestas į užmiesčio laukus. Nemanau, kad pvz. Londonas labai patogus miestas gyventi, kai į darbą reikia važinėti didelius atstumus ir kelias valandas sugaišti. Nors net ir ten dabar labai daug vykdoma dongoraižių projektų, susiprato.
"Deja", čia skirta kritikams Nes, deja, bet tenka pripažinti, kad tikruose didmiesčiuose čia normali praktika. Tik Vilnius dar iš kolektyvinių sodų lygio neišlipęs..
Intensyvus užstatymas niekaip neturėtų būti priežastis statyti bjaurius gyvenamuosius kvartalus. Dangoraižiai irgi gali būti gražūs ir architektūriškai įdomūs. O jeigu tai per brangu - statykim mažesnius namus. Vilniuje vietos per akis.
O kaip tankumo didinimas padeda spręsti susisiekimo lengvinimą (jau dabar sunki situacija piko metu) ir stovėjimo aikštelės plečiasi į žolynus (kas vėliau tampa purvynais)? Tankumo (gal?) trūksta kai kuriuose rajonuose, bet nereikia prarasti saiko - erdvė tarp namų turi irgi gerų savybių gyvenimo kokybei. Jei visi daugiabučiai vienoje vietoje, o visi ofisai kitoje vienoje vietoje, tai visi ryte važiuoja į vieną pusę :/..
O kaip tankumo didinimas padeda spręsti susisiekimo lengvinimą (jau dabar sunki situacija piko metu) ir stovėjimo aikštelės plečiasi į žolynus (kas vėliau tampa purvynais)? Tankumo (gal?) trūksta kai kuriuose rajonuose, bet nereikia prarasti saiko - erdvė tarp namų turi irgi gerų savybių gyvenimo kokybei. Jei visi daugiabučiai vienoje vietoje, o visi ofisai kitoje vienoje vietoje, tai visi ryte važiuoja į vieną pusę :/..
tam miestuose toks naujas išradimas yra, viešasis transportas vadinasi
Comment