Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nauji daugiabučiai namai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    M. K. Paco g. 3 projektuojami nauji daugiabučiai.

    http://www.vilnius.lt/index.php?298131415

    Comment


      Štai kaip šiandien atrodo GRANDAS ir LightHouse 2, kurie jau grandą pralenkė.
      Atėjo, pamatė, pastatė...

      Comment


        Parašė AngeLT Rodyti pranešimą
        Štai kaip šiandien atrodo GRANDAS ir LightHouse 2, kurie jau grandą pralenkė.
        Atvaizdas
        Fabijonisku loze kuo toliau virsta i didziule baidykle

        Comment


          Parašė Vardas Rodyti pranešimą
          Fabijonisku loze kuo toliau virsta i didziule baidykle
          Savaime suprantama kad karkasas dar niekada nebuvo gražus.
          You might surprise yourself.

          Miestai.net FB

          Comment


            Parašė spirit Rodyti pranešimą
            Savaime suprantama kad karkasas dar niekada nebuvo gražus.
            Kalbu ne apie karkasa, o apie jo dydi. Neretai tenka apsilankyti Kijeve ir butent ten yra uzstatytas istisas rajonas griozdiskais 30 aukstu, daugiabuciais, kurie net nauji pastatyti atrodo siaubingai. Taigi butent taip pasijutau pravaziuodamas pro Fabijoniskiu loze arba dabartini Granda.

            kalbu apie fone esancius daugiabuciuos, kurie beveik visi yra ne senesni kaip 10 metu
            http://www.fottus.com/wp-content/upl...iev%20(28).jpg

            Comment


              Parašė Vardas Rodyti pranešimą
              Kalbu ne apie karkasa, o apie jo dydi. Neretai tenka apsilankyti Kijeve ir butent ten yra uzstatytas istisas rajonas griozdiskais 30 aukstu, daugiabuciais, kurie net nauji pastatyti atrodo siaubingai. Taigi butent taip pasijutau pravaziuodamas pro Fabijoniskiu loze arba dabartini Granda.

              kalbu apie fone esancius daugiabuciuos, kurie beveik visi yra ne senesni kaip 10 metu
              http://www.fottus.com/wp-content/upl...iev%20(28).jpg
              Kiek juokinga net skaityt, kai net tokiuose miestuose, kaip Praha ar net Paryžius ištisi rajonai tokie. Milijoniniuose miestuose miegamieji rajonai tokie deja, bet yra.
              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

              Comment


                Parašė SPX Rodyti pranešimą
                Kiek juokinga net skaityt, kai net tokiuose miestuose, kaip Praha ar net Paryžius ištisi rajonai tokie. Milijoniniuose miestuose miegamieji rajonai tokie deja, bet yra.
                Kodėl deja? Didmiestyje turėtų dominuoti aukšti daugiabučiai, ypač tokiam retai apgyvendintam miestui kaip Vilnius labai gerai, jog intensyvinamas užstatymas mieste, o ne toliau plečiamas miestas į užmiesčio laukus. Nemanau, kad pvz. Londonas labai patogus miestas gyventi, kai į darbą reikia važinėti didelius atstumus ir kelias valandas sugaišti. Nors net ir ten dabar labai daug vykdoma dongoraižių projektų, susiprato.
                Flickr

                Comment


                  Didmiestyje taip, bet Vilnius toks nera ir greiciausiai nebus. Zemes plotu kalnas Vilniuje ir aplink.

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                    Kodėl deja? Didmiestyje turėtų dominuoti aukšti daugiabučiai, ypač tokiam retai apgyvendintam miestui kaip Vilnius labai gerai, jog intensyvinamas užstatymas mieste, o ne toliau plečiamas miestas į užmiesčio laukus. Nemanau, kad pvz. Londonas labai patogus miestas gyventi, kai į darbą reikia važinėti didelius atstumus ir kelias valandas sugaišti. Nors net ir ten dabar labai daug vykdoma dongoraižių projektų, susiprato.
                    "Deja", čia skirta kritikams Nes, deja, bet tenka pripažinti, kad tikruose didmiesčiuose čia normali praktika. Tik Vilnius dar iš kolektyvinių sodų lygio neišlipęs..
                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                    Comment


                      Intensyvus užstatymas niekaip neturėtų būti priežastis statyti bjaurius gyvenamuosius kvartalus. Dangoraižiai irgi gali būti gražūs ir architektūriškai įdomūs. O jeigu tai per brangu - statykim mažesnius namus. Vilniuje vietos per akis.

                      Comment


                        O kaip tankumo didinimas padeda spręsti susisiekimo lengvinimą (jau dabar sunki situacija piko metu) ir stovėjimo aikštelės plečiasi į žolynus (kas vėliau tampa purvynais)? Tankumo (gal?) trūksta kai kuriuose rajonuose, bet nereikia prarasti saiko - erdvė tarp namų turi irgi gerų savybių gyvenimo kokybei. Jei visi daugiabučiai vienoje vietoje, o visi ofisai kitoje vienoje vietoje, tai visi ryte važiuoja į vieną pusę :/..

                        Comment


                          Parašė Carl di Ortus Rodyti pranešimą
                          O kaip tankumo didinimas padeda spręsti susisiekimo lengvinimą (jau dabar sunki situacija piko metu) ir stovėjimo aikštelės plečiasi į žolynus (kas vėliau tampa purvynais)? Tankumo (gal?) trūksta kai kuriuose rajonuose, bet nereikia prarasti saiko - erdvė tarp namų turi irgi gerų savybių gyvenimo kokybei. Jei visi daugiabučiai vienoje vietoje, o visi ofisai kitoje vienoje vietoje, tai visi ryte važiuoja į vieną pusę :/..
                          tam miestuose toks naujas išradimas yra, viešasis transportas vadinasi

                          Comment


                            Parašė Carl di Ortus Rodyti pranešimą
                            O kaip tankumo didinimas padeda spręsti susisiekimo lengvinimą (jau dabar sunki situacija piko metu) ir stovėjimo aikštelės plečiasi į žolynus (kas vėliau tampa purvynais)? Tankumo (gal?) trūksta kai kuriuose rajonuose, bet nereikia prarasti saiko - erdvė tarp namų turi irgi gerų savybių gyvenimo kokybei. Jei visi daugiabučiai vienoje vietoje, o visi ofisai kitoje vienoje vietoje, tai visi ryte važiuoja į vieną pusę :/..
                            Tankumas kaip tik padeda spręsti susisiekimo problemą, nes žmonės gyvena arčiau paslaugų ir darbo vietų. Taigi atsiranda daugiau galimybių į darbą vykti viešuoju transportu, eiti pėsčiomis ar važiuoti dviračiu.

                            Kamščiai susidaro pagrinde dėl to, kad žmonėms tenka automobiliu važiuoti iki darbo didelius atstumus.

                            O aikštelių problemą galima spręsti jas kišant po žeme. Taip, tai kainuoja brangiau, tačiau nenaikinamos žalios erdvės.

                            Comment


                              Parašė Carl di Ortus Rodyti pranešimą
                              O kaip tankumo didinimas padeda spręsti susisiekimo lengvinimą (jau dabar sunki situacija piko metu) ir stovėjimo aikštelės plečiasi į žolynus (kas vėliau tampa purvynais)? Tankumo (gal?) trūksta kai kuriuose rajonuose, bet nereikia prarasti saiko - erdvė tarp namų turi irgi gerų savybių gyvenimo kokybei. Jei visi daugiabučiai vienoje vietoje, o visi ofisai kitoje vienoje vietoje, tai visi ryte važiuoja į vieną pusę :/..
                              Kuo didesnis aukštingumas, tuo galima daryti didesnius atstumus tarp namų. Architektūros kokybė priklauso nuo rinkos ir gyventojų perkamosios galios, tad nereikia norėti, kad kažkokie stebuklai būtų statomi, kai net turtingose vakarų šalyse eiliniuose rajonuose statomi irgi labai paprasti namai.
                              Susisiekimo lengvumas yra atstume, iš Šeškinės net pėsčiomis iki centro galima ateiti arba nuvažiuoti per kelias stoteles su VT, o iš kokios Riešės reikia ilgai stovėti kamštyje, plius didelės infrastruktūros plėtra ir priežiūra miestui brangiai kainuoja. Taip pat VT transporto plėtra žymiai paprastesnė ir efektyvesnė, dabar reikia turėti šimtus maršrutų, kurie važinėja po visokius laukus ir miškus, vietoje to, kad pagrindiniuose maršrutuose plėstume pvz. autobusų-tramvajų tinklą ir pan.
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė MindaugasR Rodyti pranešimą
                                Didmiestyje taip, bet Vilnius toks nera ir greiciausiai nebus. Zemes plotu kalnas Vilniuje ir aplink.
                                Jo, ir po to visi skundžiames kad Vilnius yra ne kompaktišas, per daug išsiplėtęs, kad neapsimoka tiesti metro dėl didelių atstumų, ir t.t.
                                You might surprise yourself.

                                Miestai.net FB

                                Comment


                                  Parašė _rB_ Rodyti pranešimą
                                  Nors po du kartus kas dieną pravažiuoju Giedraičių g., bet tik šiandien pastebėjau, kad Korių III etapo duobė pradedama užpilinėti žeme.
                                  Aš irgi kasdien pravažiuoju pro ten - vakar pastebėjau, kad padarytas nuvažiavimas į duobę ir palygintas pravažiavimas iki žalgirio gatvės. Maniau prasidės statybos, o ten duobę užpylinėja?

                                  Comment


                                    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                                    Aš irgi kasdien pravažiuoju pro ten - vakar pastebėjau, kad padarytas nuvažiavimas į duobę ir palygintas pravažiavimas iki žalgirio gatvės. Maniau prasidės statybos, o ten duobę užpylinėja?
                                    Kad duobę užpylinėja nelabai tikiu
                                    Atėjo, pamatė, pastatė...

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      Tankumas kaip tik padeda spręsti susisiekimo problemą, nes žmonės gyvena arčiau paslaugų ir darbo vietų. Taigi atsiranda daugiau galimybių į darbą vykti viešuoju transportu, eiti pėsčiomis ar važiuoti dviračiu.

                                      Kamščiai susidaro pagrinde dėl to, kad žmonėms tenka automobiliu važiuoti iki darbo didelius atstumus.
                                      Ačiū už atsakymą, bet nesijaučiu supratęs. Jeigu NMC statosi ofisus o fabijoniškės statosi daugiabučius - kaip sumažėja atstumas iki darbo? Ofisų kvartalas nesistatys šalimais daugiabučio, nes jų kaina būtų milžiniška, o pajėgūs ją mokėti dažnai jau turi savo nuosavą namuką ir į butą nelenda. Daugiabučių kvartalas dar turi šansų pastatyti ofisą, čia gal priartėtumėm prie siūlomos situacijos, bet reta praktika žiuriu (išskyrus Ukmergės pl.).

                                      Taip pat dėl viešojo transporto. Aš esu nuolatinis jo naudotojas. Iš darbo į Europos stotelę neinu ir į 3G nelipu, nors jis veža namo. Neinu ir į žalią tiltą šalimais, ten visa eismo košė. Einu pėškom per baltą tiltą, ir nuo Kražių ar Vaižganto stotelės pasiveju dažnai tą patį 3G kuris stovėjo Europoj. Daug panašių scenarijų turiu. Kas ten kalba apie Riešes? Nedažnai lankausi išoriniuose rajonuose, bet pakanka ir vidinių kamščių, kurių nė už ką neišspręs NMC tankumo didinimas. Kaip pvz studijų laikais iš saulėtekio su 5G lipdavau kareivių stotelėj palikdamas kursiokus nuostebusius, lipdavau į viršų per žvalgų gatvę ir tęsdavau kelionę autobusu nuo Kazlausko stotelės. Ir sutinku autobuse tuos pačius kursiokus. Tas pats kalvarijų, šeimyniškių, žirmūnų, ateities gatvėse...

                                      Daugiabučiai jei maišytusi su kitokios paskirties namais, tada tik tai, mano nuomone, tankumas būtų netoks kenksmingas. O dabar atsiprašau už offtopic, jei kas netingi papasakoti plačiau, galit rašyti asmeniškai

                                      Comment


                                        Vien tik NMC užstatymas verslo centrais aišku, kad nieko neišspręs. Problemą išspręsti gali žemutinio Naujamiesčio atgaivinimas užstatant tuščius plotus, giliųjų Šnipiškių tuščių plotų užstatymas, Žvėryno apstatymas ir t.t. Kitaip tariant, gyvenamųjų plotų priartinimas prie centro. O tam mes turim labai daug tuščios žemės ir dar daugiau konversijai tinkamos žemės.

                                        Kitas dalykas yra paslaugų nekoncentravimas į centrą. Savivaldybės buvo sprendimas, kad mieste turi atsirasti 3-5 nauji centrai, kuriuose būtų visko, ko reikia žmonėms. Tai būtų miesto rajonuose (pvz. Viršuliškėse prie Spaudos rūmų).

                                        Kitas dalykas, galų gale net ir tų pačių gyvenamųjų rajonų tankinimas irgi yra naudingas miestui, nes mažėja infrastruktūros išlaikymas. Tas pats viešasis transportas greičiau atsiperka ir t.t.

                                        Comment


                                          Labai jau cia issiplete tos diskusijos. Vilniije zodziu yra betvarke ir niekas nesutaria kur, kas ir kaip turi buti. Geras miestas turi tureti urbanistine vizija pagal kurios standartus ir butu statomas miestas, vietoj statybu kur ir kaip paborejus. Dabar yra chaosas, tikekimes kad kada bors bus parengtas ilgalaikis urbanistinis planas, kad miestas vystytusi tvarkingai. Turetu buti nustatyti standartai tarp kuriu ieitu tiek pastatu proporcijos, tiek kokybes normos ir tt.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X