Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nauji daugiabučiai namai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė AngeLT Rodyti pranešimąŠtai kaip šiandien atrodo GRANDAS ir LightHouse 2, kurie jau grandą pralenkė.
Atvaizdas
Comment
-
Parašė Vardas Rodyti pranešimąFabijonisku loze kuo toliau virsta i didziule baidykle
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąSavaime suprantama kad karkasas dar niekada nebuvo gražus.
kalbu apie fone esancius daugiabuciuos, kurie beveik visi yra ne senesni kaip 10 metu
http://www.fottus.com/wp-content/upl...iev%20(28).jpg
Comment
-
Parašė Vardas Rodyti pranešimąKalbu ne apie karkasa, o apie jo dydi. Neretai tenka apsilankyti Kijeve ir butent ten yra uzstatytas istisas rajonas griozdiskais 30 aukstu, daugiabuciais, kurie net nauji pastatyti atrodo siaubingai. Taigi butent taip pasijutau pravaziuodamas pro Fabijoniskiu loze arba dabartini Granda.
kalbu apie fone esancius daugiabuciuos, kurie beveik visi yra ne senesni kaip 10 metu
http://www.fottus.com/wp-content/upl...iev%20(28).jpgKodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąKiek juokinga net skaityt, kai net tokiuose miestuose, kaip Praha ar net Paryžius ištisi rajonai tokie. Milijoniniuose miestuose miegamieji rajonai tokie deja, bet yra.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKodėl deja? Didmiestyje turėtų dominuoti aukšti daugiabučiai, ypač tokiam retai apgyvendintam miestui kaip Vilnius labai gerai, jog intensyvinamas užstatymas mieste, o ne toliau plečiamas miestas į užmiesčio laukus. Nemanau, kad pvz. Londonas labai patogus miestas gyventi, kai į darbą reikia važinėti didelius atstumus ir kelias valandas sugaišti. Nors net ir ten dabar labai daug vykdoma dongoraižių projektų, susiprato.Nes, deja, bet tenka pripažinti, kad tikruose didmiesčiuose čia normali praktika. Tik Vilnius dar iš kolektyvinių sodų lygio neišlipęs..
Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
O kaip tankumo didinimas padeda spręsti susisiekimo lengvinimą (jau dabar sunki situacija piko metu) ir stovėjimo aikštelės plečiasi į žolynus (kas vėliau tampa purvynais)? Tankumo (gal?) trūksta kai kuriuose rajonuose, bet nereikia prarasti saiko - erdvė tarp namų turi irgi gerų savybių gyvenimo kokybei. Jei visi daugiabučiai vienoje vietoje, o visi ofisai kitoje vienoje vietoje, tai visi ryte važiuoja į vieną pusę :/..
Comment
-
Parašė Carl di Ortus Rodyti pranešimąO kaip tankumo didinimas padeda spręsti susisiekimo lengvinimą (jau dabar sunki situacija piko metu) ir stovėjimo aikštelės plečiasi į žolynus (kas vėliau tampa purvynais)? Tankumo (gal?) trūksta kai kuriuose rajonuose, bet nereikia prarasti saiko - erdvė tarp namų turi irgi gerų savybių gyvenimo kokybei. Jei visi daugiabučiai vienoje vietoje, o visi ofisai kitoje vienoje vietoje, tai visi ryte važiuoja į vieną pusę :/..
Comment
-
Parašė Carl di Ortus Rodyti pranešimąO kaip tankumo didinimas padeda spręsti susisiekimo lengvinimą (jau dabar sunki situacija piko metu) ir stovėjimo aikštelės plečiasi į žolynus (kas vėliau tampa purvynais)? Tankumo (gal?) trūksta kai kuriuose rajonuose, bet nereikia prarasti saiko - erdvė tarp namų turi irgi gerų savybių gyvenimo kokybei. Jei visi daugiabučiai vienoje vietoje, o visi ofisai kitoje vienoje vietoje, tai visi ryte važiuoja į vieną pusę :/..
Kamščiai susidaro pagrinde dėl to, kad žmonėms tenka automobiliu važiuoti iki darbo didelius atstumus.
O aikštelių problemą galima spręsti jas kišant po žeme. Taip, tai kainuoja brangiau, tačiau nenaikinamos žalios erdvės.
Comment
-
Parašė Carl di Ortus Rodyti pranešimąO kaip tankumo didinimas padeda spręsti susisiekimo lengvinimą (jau dabar sunki situacija piko metu) ir stovėjimo aikštelės plečiasi į žolynus (kas vėliau tampa purvynais)? Tankumo (gal?) trūksta kai kuriuose rajonuose, bet nereikia prarasti saiko - erdvė tarp namų turi irgi gerų savybių gyvenimo kokybei. Jei visi daugiabučiai vienoje vietoje, o visi ofisai kitoje vienoje vietoje, tai visi ryte važiuoja į vieną pusę :/..
Susisiekimo lengvumas yra atstume, iš Šeškinės net pėsčiomis iki centro galima ateiti arba nuvažiuoti per kelias stoteles su VT, o iš kokios Riešės reikia ilgai stovėti kamštyje, plius didelės infrastruktūros plėtra ir priežiūra miestui brangiai kainuoja. Taip pat VT transporto plėtra žymiai paprastesnė ir efektyvesnė, dabar reikia turėti šimtus maršrutų, kurie važinėja po visokius laukus ir miškus, vietoje to, kad pagrindiniuose maršrutuose plėstume pvz. autobusų-tramvajų tinklą ir pan.
Comment
-
Parašė MindaugasR Rodyti pranešimąDidmiestyje taip, bet Vilnius toks nera ir greiciausiai nebus. Zemes plotu kalnas Vilniuje ir aplink.
Comment
-
Parašė _rB_ Rodyti pranešimąNors po du kartus kas dieną pravažiuoju Giedraičių g., bet tik šiandien pastebėjau, kad Korių III etapo duobė pradedama užpilinėti žeme.
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąAš irgi kasdien pravažiuoju pro ten - vakar pastebėjau, kad padarytas nuvažiavimas į duobę ir palygintas pravažiavimas iki žalgirio gatvės. Maniau prasidės statybos, o ten duobę užpylinėja?Atėjo, pamatė, pastatė...
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTankumas kaip tik padeda spręsti susisiekimo problemą, nes žmonės gyvena arčiau paslaugų ir darbo vietų. Taigi atsiranda daugiau galimybių į darbą vykti viešuoju transportu, eiti pėsčiomis ar važiuoti dviračiu.
Kamščiai susidaro pagrinde dėl to, kad žmonėms tenka automobiliu važiuoti iki darbo didelius atstumus.
Taip pat dėl viešojo transporto. Aš esu nuolatinis jo naudotojas. Iš darbo į Europos stotelę neinu ir į 3G nelipu, nors jis veža namo. Neinu ir į žalią tiltą šalimais, ten visa eismo košė. Einu pėškom per baltą tiltą, ir nuo Kražių ar Vaižganto stotelės pasiveju dažnai tą patį 3G kuris stovėjo Europoj. Daug panašių scenarijų turiu. Kas ten kalba apie Riešes? Nedažnai lankausi išoriniuose rajonuose, bet pakanka ir vidinių kamščių, kurių nė už ką neišspręs NMC tankumo didinimas. Kaip pvz studijų laikais iš saulėtekio su 5G lipdavau kareivių stotelėj palikdamas kursiokus nuostebusius, lipdavau į viršų per žvalgų gatvę ir tęsdavau kelionę autobusu nuo Kazlausko stotelės. Ir sutinku autobuse tuos pačius kursiokus. Tas pats kalvarijų, šeimyniškių, žirmūnų, ateities gatvėse...
Daugiabučiai jei maišytusi su kitokios paskirties namais, tada tik tai, mano nuomone, tankumas būtų netoks kenksmingas. O dabar atsiprašau už offtopic, jei kas netingi papasakoti plačiau, galit rašyti asmeniškai
Comment
-
Vien tik NMC užstatymas verslo centrais aišku, kad nieko neišspręs. Problemą išspręsti gali žemutinio Naujamiesčio atgaivinimas užstatant tuščius plotus, giliųjų Šnipiškių tuščių plotų užstatymas, Žvėryno apstatymas ir t.t. Kitaip tariant, gyvenamųjų plotų priartinimas prie centro. O tam mes turim labai daug tuščios žemės ir dar daugiau konversijai tinkamos žemės.
Kitas dalykas yra paslaugų nekoncentravimas į centrą. Savivaldybės buvo sprendimas, kad mieste turi atsirasti 3-5 nauji centrai, kuriuose būtų visko, ko reikia žmonėms. Tai būtų miesto rajonuose (pvz. Viršuliškėse prie Spaudos rūmų).
Kitas dalykas, galų gale net ir tų pačių gyvenamųjų rajonų tankinimas irgi yra naudingas miestui, nes mažėja infrastruktūros išlaikymas. Tas pats viešasis transportas greičiau atsiperka ir t.t.
Comment
-
Labai jau cia issiplete tos diskusijos. Vilniije zodziu yra betvarke ir niekas nesutaria kur, kas ir kaip turi buti. Geras miestas turi tureti urbanistine vizija pagal kurios standartus ir butu statomas miestas, vietoj statybu kur ir kaip paborejus. Dabar yra chaosas, tikekimes kad kada bors bus parengtas ilgalaikis urbanistinis planas, kad miestas vystytusi tvarkingai. Turetu buti nustatyti standartai tarp kuriu ieitu tiek pastatu proporcijos, tiek kokybes normos ir tt.
Comment
Comment