Klausimas, kam bloginti tai, kas ir taip visai gerai veikia. Perbraižius į turbo žiedą ten visai geras pralaidumas, užtenka atlikti minimalius pakeitimus - sutvarkyti troleibusų KT ir iešmus, kad troleibusai nestabdytų eismo žiede, panaikinti nereikalingo asfalto plotus, gal Antakalnio g. išvažiavime vieną juostą panaikinti, gal Kosciuškos vieną pridėti. Ir sutvarkyti aplinką.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešosios erdvės ir mažoji Vilniaus architektūra
Collapse
X
-
Automobilių eismo atžvilgiu viskas gerai su žiedu, kaip ir stovėjimo aikštelės abipus jo labai patogios. Bet šie gremėzdai yra visiškai nepatrauklūs iš pėsčiojo perspektyvos ir užima daug ploto, kurį būtų galima panaudoti geriau (pvz. atstatant koplyčią jos istorinėje vietoje, praplečiant viešąją erdvę). Vieno didingiausių Rytų Europos baroko paminklų prieigos galėtų būti humanistiškesnės.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąBet tas parkingas aišktėje... Toks didžiulis. kodėl negalima būtų palie šoninę gatvę padaryti parkingo ir autobusams ir lengviesiems, atsirastu vietos daugiau, nebūtų baisau parkingo turistinėje vietoje.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė liootas Rodyti pranešimąTikrai reikia parkingą naikinti. Ir keista, kad nesivadovaujama ekspertų nuomone dėl transporto pralaidumo. Ir pėstiesiems/dviračiams saugiau ir greičiau būtų kirsti sankryžą, VT stoteles būtų galima arčiau sankryžos patraukti
Bet taip - mano manymu, sankryžos perdarymas ir toliau esančio parkingo naudojimas yra puikios idėjos.
- 1 patinka
Comment
-
Būtų įdomu išgirsti kodėl pasirinktas toks variantas, o ne rekonstruoti kitą aikštelę su jau esamu WC.
Matavau abi aikšteles su WC - plotai labai panašūs - apie 1300 kv m.
Gal priežastis nedaryti kitoje aikštelėje, kad gyvenamieji per arti... Reikia pažiūrėti koks STR numatomas atstumas tarp TIK autobusų parkingo ir gyvenamųjų namų.
Na, dar vienas pliuselis daryti esamoje vietoje tai, kad turistams nereiks gatvės pereiti... bet labai abejoju ar tai pateisinama priežastis. Dar ir WC dabar bus dubliuoti, o tai reikš papildomas eksploatacines išlaidas. Ir taip nesugebama ir tų kelių WC išlaikyti, o čia bus WC štampovkė... Negerai.
Comment
-
Autobusų su turistais ten privažiuoja, per didesnius įvykius net kamščiai žiede būna. Tai šitą klausimą kažkaip spręsti reikia. Atsiminkit, kad autobusas - tai ne lengvoji. Jam apsisukti irgi reikia vietos. Kur tą daryt, jeigu stovėjimas būtų perkeltas į gretima esančią ramaus eismo M. K. Paco gatvelę?
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąAutobusų su turistais ten privažiuoja, per didesnius įvykius net kamščiai žiede būna. Tai šitą klausimą kažkaip spręsti reikia. Atsiminkit, kad autobusas - tai ne lengvoji. Jam apsisukti irgi reikia vietos. Kur tą daryt, jeigu stovėjimas būtų perkeltas į gretima esančią ramaus eismo M. K. Paco gatvelę?
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąPrie kitų tiek nevažiuoja. Šita susilaukia ypatingo dėmesio, ypač iš kaimynų lenkų.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tokiu atveju turėtų būti ekonominis pagrindimas. Ar lenkų piligrimai šitoje bažnyčioje sugeneruoja atitinkamą naudą, kad dėl to reiktų laikyti asfalto lauką šalia bažnyčios specialiai jiems.Aviate, navigate, communicate
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Kaip tikri piligrimai, gali pasivaikščioti truputį, autobusus palikus tolėliau.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Kur?Aviate, navigate, communicate
- 3 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąDar geresnė vieta yra prie laidojimo namų. Padarius kilpinę VT jungtį su senamiesčiu gautųsi labai geras P&R.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąBlemba, gal visai ir idėja? Galėtų važiuot koks elektrinis.
Comment
Comment