Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešosios erdvės ir mažoji Vilniaus architektūra
Collapse
X
-
Parašė lukass Rodyti pranešimą
O kaip šaligatvis palei užvažiavimą į Radisson'ą?
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Labas rytas,- Pastebėjimas dėl posūkio tikrai vertingas,. Reikės formuoti fizinę kliūtį ir labiau informuoti dėl posūkio. Labai ačiū, už šį komentarą, tikrai geras pastebėjimas. Dėl laiptų perkėlimo reikės pažiūrėti bendroje kompozicijoje, bet manau irgi galima sprendimas. Tačiau visi šie nedideli laiptai prie tilto yra tik šalutiniai ir bus naudojimi gana retai, pagrindinis srautas vistiek trauks tiltu.
- Dėl šių laiptų atsakau taip pat, tai rečiau naudojami laiptai, bet vis tiek gal labiau reikalingi šioje pusėje nes kitoje pusėje galima nusileisti tilto nuolydžiu.
- Visi dviračių takai projektuomia žemiau (per nusklembtą bortą). Bet dėl posūkių ir laiptų butinai reikės ženklinimo ir informacijos.
Labai dėkui už pastebėjimus.
Pagarbiai,
Paulius Jonys♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Aš iš savo pusės irgi nusiunčiau keletą pastabų:
1. Projekte nėra numatyta galimybė dviratininkams patekti nuo Upės g. į pėsčiųjų taką už VCUP (kur tęsiasi dviračių takas nuo Baltojo tilto). Laikant, kad dviratininkai važiuos raudonu taku, vienintelis kelias gaunasi grįžti Baltuoju tiltu ir sukti į naują būsimą jo atšaką. Turint omenyje, kad Upės g. išliks pėsčiųjų perėja, būtų protinga joje įrengti dviračių pervažą (su raudono asfalto dviračių taku, be bortelių), nuo kur raudonas dviračių takas galėtų tęstis kairiau viešųjų patalpų po tiltu (lygiagrečiai įvažiavimui į Lietuva Reval Blu), o po to kokiu nors būdu užkiltų laiptais nuo "Vidurinės terasos" iki "Viršutinės terasos".
2. Nors projekte akcentuojamas patogumas pėstiesiems, dviratininkams ir neįgaliesiems, tačiau vis tiek matome galybę laiptų be jokių numatytų pandusų. Kaip turėtų keliauti neįgalusis, jeigu jam nuo Upės g. reikia patekti į pėsčiųjų zoną prie VCUP? Grįžti dalį kelio tiltu ir kirsti gatvę nauju viaduku - nelogiška, atims daug laiko ir nepatogu. Taip pat nepatogu bus važiuoti zigzagu nuo "Skvero prie Upės g." link "Vidurinės terasos", o po to kilti ant viaduko, grįžti atgal, daryti posūkį link "Viršutinės terasos". Verta pamąstyti apie kokį nors paprastesnį būdą neįgaliesiems užkilti nuo "Vidurinės terasos" arba "Skvero prie Upės g." iki "Viršutinės terasos".
3. "Skvere prie Upės g." ir aplink jį žaliosios zonos numatomos stačiais kampais. Akivaizdu, kad tie statūs kampai (ypatingai pėsčiųjų tako zigzage link "Vidurinės terasos") tie kampai bus nuvaikščioti ir nutrypti. Vietoje aštrių kampų reikėtų numatyti apvalintus, taip minimalizuojant žolės nutrypimo tikimybę.
4. Naujame viaduke dviračių takas turi statų kampą, kur kertasi su pėsčiųjų eismu (kurie eis nuo viaduko link laiptų, vedančių žemyn į Upės g.). Mažų mažiausiai reikia tą dviračių tako kampą užapvalinti. ir galbūt numatyti kažkokias apsaugos priemones, kad pėstieji būtų perspėti, jog čia pat eina dviračių takas.
- Naujas tiltas nenutraukia jokios prieš tai buvusios jungties. Tiesiogiai sujungiami dviračių takai esantys viršuje (prie Konstitucijos pr.) ir apačioje (Upės g.) Prieš tai reikėjo važiuoti aplinkui (per Kalvarijų g) arba leistis stačiau prie Swedbank. Šiuo metu tiek pėstieji, tiek dviratininkai turi leistis laiptais. Perėjos per Upės gatvę formatas gali būti plėtojamas įvertinus realų poreikį pėstiesiems ir dviratininkams patekti į kitą pusę prie VCUP. Nes daug didesnis srautas yra į viršutinę terasą ir link Konstitucijos per. (kur mes tiesiogiai ir vedame).
- Tiltas projektuotas taip, kad didžiausias jo nuolydis neviršytų 5%. Visi aplinkiniai laiptai yra tik kaip pagalbinės šakos, atsarginiai užkilimai. Pagrindiniai srautai kils ir leisis patogiai. Jei kalbame apie atskirus atvejus (kaip jūsų minimas) - neįgalusis gali kirsti esama perėją ir atsidurti kitoje pusėje. Jei perėjos bus atsisakyta įvertinus srauto sumažėjimą, tuomet jis turės užvažiuoti tiltu. Primenu jog mes neužkertam nieko kas iki šiolei yra, mes pasiūlome tiesioginį ir patogų patekimą virš gatvės.
- Projektas yra dar koncepcijos stadijoje ir yra derinamas prie naujai projektuojamo K18b estetinės išraiškos. Dėl dviračių takų kampuotumo – pilnai sutinku, greičiausiai jis bus apvalinamas. Dėl vadinamo zigzago prie Vcupo, tai nedideli pandusai kuriuos skirtiantis žalias plotas užsodinamas krūmais ir žolynais (ne veja). Srautas į šį skverą nėra tranzitinis, čia žmonės ateis, o ne praeis kiaurai. Todėl skubėjimo ir mindžiomo galimybė turėtų mažėti. Bet projektas gali keistis gali atsirasti ir tiesioginiai laipteliai skubantiems.
- Dviračių takai bus apvalinami ir projektuojami šiek tiek žemiau nei pėsčiųjų (per nusklembtą bortą) Bus projektuojami įspėjamieji ženklai.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Pasakyk tai neįgaliesiems. Ai sorry, pamiršau, kad Vilnuje jiems draudžiama būti gatvėse. O ir šiaip požeminės perėjos ir patogumas don't go together tame pačiame sakinyje.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Neįgaliesiems lipti/važiuoti kelis kartus didesnį atstumą viaduku būtų patogiau? Tikrai reiks jiems tai pasakyti. Dar reiks pasakyti kaip go together tame pačiame sakinyje tiltas ir "patogumas", t.y. lipimas kelis kartus daugiau laiptelių, vėjas, krituliai ir išmetosios dujos.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Nereikia jokių laiptelių. Yra toks hi tech išradimas, vadinamas rampomis. Vėlgi, kažkas, apie ką turbūt niekas negirdėjo Lietuvoje, bet yra nornalus reiškinys civilizuotame pasaulyje.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Oho, metų sprendimas, kokio negalima pritaikyti požeminėms perėjoms. Tiesiog wow. Neminint fakto, kad aukščių skirtumas Upės g. ir Konstitucijos pr. yra 10 metrų, tai tamsta dar siūlo visiems lipti 2-3 papildomus metrus aukštyn.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Oho, metų sprendimas, kokio negalima pritaikyti požeminėms perėjoms. Tiesiog wow. Neminint fakto, kad aukščių skirtumas Upės g. ir Konstitucijos pr. yra 10 metrų, tai tamsta dar siūlo visiems lipti 2-3 papildomus metrus aukštyn.
Parašė John Rodyti pranešimą
O kur rampos Konstitucijos pr. perėjoje?
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Plius į viršų visada reiks kokius 3 kartus daugiau lipti nei leistis žemyn, nes transportui pravažiuoti aukščio reikia gerokai daugiau nei žmogui praeiti. Būtų pats durniausias Vilniaus visų laikų infrastrukūros sprendimas, prie patogios požeminės perėjos (kuri dar turi liftus) statyti aukštą tiltą.
O kam ten kažkokios rampos, jei yra liftai? Jei jie neveikia, tai gal tik reikia suremontuoti, o ne kažkokius tiltus statyti.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Reiktų Honkongui, Singapūrui paaiškinti, nes anie nesupranta ir visur stato tiltus pėstiesiems vietoje aromatingų ir menu padabintų požeminių perėjų.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kai pradės snigti ir pusę metų bus minusinė temperatūra tikrai reiks paaiškinti. Dar reiktų kokiems šveicarams ar novegams paaiškinti, kad uždarytų požemines perėjas ir statytų tiltus kaip atogražose.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Šveicarai ir suomiai tokiose vietose išvis nieko nestato ir įrengia civilizuotą vieno lygio perėją.
https://www.google.lt/maps/@60.16440...7i13312!8i6656
Comment
-
Na John, kaip visuomet persistengia, vaizduodamas visažinį. Stato ir pėsčiųjų estakadas. Bet jei ne visa dengta, tai bent jau laiptai dažniausiai dengti, dėl suprantamų klimatinių sąlygų. Ir beje Šveicarijoje tokioje vietoje pirmiau būtų nusileidimai į metro ir požemines parkavimo aikšteles.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O kur rampos Konstitucijos pr. perėjoje?
Parašė John Rodyti pranešimą
Reiktų Honkongui, Singapūrui paaiškinti, nes anie nesupranta ir visur stato tiltus pėstiesiems vietoje aromatingų ir menu padabintų požeminių perėjų.
Kad John suprastų savo siūlymo absurdą, nubraižiau schemą:
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
O kur pėsčiųjų estakados su rampomis Konstitucijos pr. perėjoje?
John reikėtų pirma apsilankyti aptariamoje vietoje ir pasižiūrėti kas ten yra. Tada nebekils klausimų dėl sprendimo.
Kad John suprastų savo siūlymo absurdą, nubraižiau schemą:
Tu kalbi, kaip Konstitucijos prospektą išlaikyti tranzitine ir nuo pasaulio atkirsta mašinų arterija su galimybe patekti į tunelį po ja. Aš kalbu, kaip padaryti, kad tai būtų pėstiesiems pritaikytas miesto kvartalas su kokybiška viešąja erdve.Paskutinis taisė John; 2018.02.20, 12:44.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kuo čia dėtas projektuojamas viadukas? Kalba eina ne apie naujojo viaduko jungtį su požemine perėja, o apie Konstitucijos prospektą, kuris šiuo metu kaip koks tarpeklis kerta rajoną į dvi dalis. Patekimas iš naujai projektuojomo tako yra tik maža dalis konteksto.
Tu kalbi, kaip Konstitucijos prospektą išlaikyti tranzitine ir nuo pasaulio atkirsta mašinų arterija su galimybe patekti į tunelį po ja. Aš kalbu, kaip padaryti, kad tai būtų pėstiesiems pritaikytas miesto kvartalas su kokybiška viešąja erdve.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Kalba eina apie patogumą žmonėms, o ne apie tavo žinių ir suvokimo trūkumą.
Comment
Comment